< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
28/05/2008 @ 10:03

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lisette: de kruidvat heeft geen babydoos dat ik weet, maar ik ben vergeten om de zwangerdoos op te halen. Ik ben gisteren naar de c1000 gegaan voor het pakket. Was best een flink stuk lopen, wat blijkt....de dozen waren op. GRRRR... kon ik weer het hele stuk terug lopen. Volgende week maar weer opnieuw proberen

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:52
Jacky

De kruidvat heeft inderdaad geen babydoos, maar dat zou vast nog minder voorstellen als de zwangerschapsdoos en dat was al niks.
Ik ga vanmiddag de doos van de emté halen en misschien wel meteen langs de C100 voor zo'n doos, is wel handig als je wat leuke dingetjes kan krijgen.

Rosie, fijn dat Jayden het goed doet na dat homeopatische korreltje. Heb je nog een foto van Jayden van nu? Wat betreft de striae, ik heb tijdens de zwangerschap van Isis constant gesmeerd, maar toch heel veel striae gekregen, bij Youri en Femi niet meer zo vaak gesmeerd en nu zit het zelfs tot boven mijn navel. Echt lelijk nu, want het is nu nog allemaal rood en zo, maar smeer met vitamine E creme en dat zou toch wel wat moeten helpen.

Verder weinig nieuws hier. Femi is erg verkouden, dus drinkt ze minder lang, maar wel vaker. Vandaag ook haar eerste prikjes gehad, ze huilde eventjes, maar daarna kon ze toch snel weer lachen door de tranen heen.

Groetjes Jacky, Isis, Youri & Femi

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 12:43
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Hey Lisette, wat fijn dat Thomas het zo goed doet zeg! Lekker he als ze zo doorslapen? Ja het ene kindje wil meer drinken dan het andere, gelukkig groeit Jayden nog wel goed. Het was natuurlijk al een kleintje bij zijn geboorte.
Wat betreft het vloeien, volgens mij heb ik maar 10 dagen gevloeid maximaal..daarna nog wel wat (gele?) en anderkleurige afscheiding.
Ik wist trouwens echt niet dat je na je bevalling ZOVEEL bloed verloor..dat had iemand me wel even mogen waarschuwen, ben me echt rotgeschrokken!!
En denk je al een een tweede?
Toen ik net begonnen was met de pil was ik nog lang ongesteld hoor, ongeveer een week voor het helemaal weg was, had ik nooit!
Dat is echt sinds mijn bevalling! Was altijd maar maximaal 3 dagen ongesteld. Voel er alleen helemaal niets van, als ik het word. Inene is er bloed. Tja mijn baarmoeder is wel wat heftigers gewend nu, misschien dat ik er daarom helemaal niets meer van voel??
Had de eerste keer na mijn bevalling menstruatie, toen na 2 weken eisprong, toen na 2 weken weer menstruatie, toen de pil en nu ben ik weer gestopt, wel ongsteld geweest maar nog geen eisprong.
Ben dus benieuwd. Heb zo`n nette cyclus van mezelf, 28 dagen dat ik niet hoop dat de pil nu roet in het eten heeft gegooid.

Jacky hoe komt femi zo verkouden? ik vind dat triouwens een erg mooie naam! Heb je een neusspraytje? Bij Jayden gebruik ik die babyspray van kruidvat, erg handig tuutje en helpt wel goed denk ik.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 12:47
Rosie

Een nieuwe foto van Jayden staat op mijn profiel, heb eigenlijk geen idee hoe ik een avatar kan maken...?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 13:43
cindy

Rosie...wat een schatje is die zoon van jou!! En zulke grote ogen

Je kan een avatar aanmaken door op "foruminstellingen " te klikken en daarna op "avatar aanpassen"

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:39

Rosie: wat een leuk ventje zeg. Hij heeft idd erg mooie ogen. Wauw!

ik ben benieuwd wanneer het bloeden bij mij stopt. Ben al die maandverbandgebeuren al weer een beetje zat eigenlijk

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:40
Lisette

Marloes wat balen dat ze op waren. Maar ja wel goede oefening voor mama.

Jacky wat is emté? Jij ook al striae boven je navel. Hier ook 1. Maar ja niets aan te doen. Ik hoef gelukkig niet meer op mannenjacht haha. Och arme Femi. Zo vervelend voor die kleintjes om verkouden te zijn.

Rosie ja heerlijk dat hij zo "lang" slaapt. Dat is wel even beter dan elke keer om 3 uur op. Inderdaad de ene eet meer als de ander. Daarom is het ook zo stom dat het CB zo moeilijk doet over voeding. De ene baby heeft meer behoefte aan eten dan de ander. Dus je kan de ene niet met de ander vergelijken. Goh wat heerlijk joh dat je zo weinig gevloeid hebt. 10 dagen is echt niet veel hoor. Ja er kwam de eerste dagen veel uit hè. En dan was ik nog gecurreteerd ook. Daarvoor kwam er helemaal veel uit dat was goor. Ze duwde hele plassen eruit. Hm maak me best zorgen over mijn menstruatie. Ik dacht echt dat ik ongi was geworden. Beetje krampen, en toen wat bruinverlies. Dus ik die ring erin gedaan en daarna niets meer. Weet niet wat ik er nu mee aan moet. O ja dat vergeet ik nog bijna. Wat een schatje is Jayden zeg. Wat een ogen!!! Super.

Hé Cindy hoe is het met jou meid? Al wat nare kwaaltjes die de kop op steken?

Loesje en Marijke hoe is het met jullie?

Thomas heeft nu wat ruwe wangetjes. Dus die moet ik even lekker vet houden. Ik moet zeggen 2x gedaan en nu al wat verbetering. Alleen dat soepoog is om gek van te worden. Gelukkig is zijn navel nu het aangestipt is wat beter.

[Laatst gewijzigd door Lisette - 28/05/2008 @ 15:49] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 16:52
cindy

Lisette...het gaat wel. Ik ben wel de ganse dag doodmoe en heb vlagen van misselijkheid maar dat had ik bij ons Zara ook. Rond de 12 weken ging dat beter dus nog 5 weten tanden bijten hé

Maar ik heb heel mooie vooruitzichten!!!
Ik stap vrijdagmorgend om 6u op een vliegtuig richting Turkije samen met mijn man en ons garnaaltje.
9 dagen ertussenuit en genieten van zon,zee,strand,lekker eten,etc...

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 19:23

lisette emté is een winkel , ik weet dat hier in de buurt in hulst 1 is , ik geloof een soort supermarkt
al bijna terug aan het werk

amai cindy inderdaad goede vooruitzichten geniet ervan meid !

wat hebben jullie allemaal schattige kids

hier niet veel nieuws, de situatie is nog steeds gespannen door zijn ouders , ik heb hem eens goed mijn gedacht gezegd en hij gaf mij gelijk maar ondanks dat gaat hij nog steeds almaar naar zijn ouders tja het zal wel niet van de ene dag op de andere overgaan zeker ? ik hoop wel dat het verbetert anders zal ik er niet echt gelukkiger op worden.
verder heb ik regelmatig pijn in mijn knieen dus heb een afspraak gemaakt met de orthopedist en later in de maand mag ik naar de homeopaat omdat ik steeds last heb van PMS, dus binnen een maandje ben ik weer als nieuw

zo meiden veel babyplezier nog hé en tot ziens

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:54
Lisette

Cindy gelukkig dat je niet al te beroerd bent. Zeker als je lekker op vakantie gaat. Heerlijk meid lekker ontspannen met je mannetje. Gaan de meiden ook mee?

Marijke nooit van die winkel gehoord. Zal hier wel niet in de buurt zitten. Ja ik moet al bijna aan het werk. Echt balen. Het is ook moeilijk ineens je leven te veranderen. Zeker als je zo close bent met je ouders. Maar hij zal toch beter zijn best moeten doen lijkt me. Ookal is het moeilijk. Hij kan in ieder geval beginnen met het wat te minderen. Rot situatie zeg.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 21:23
Leigh

mag ik hier even komen uithuilen!!! Ik had op mijn job 4/5 aangevraagd en vandaag komen ze me zeggen dat het niet doorgaat dat ik vanaf 9 september terug fulltime moet komen werken! Maar wij hebben geen opvang voor Zara op vrijdag en zou zo graag vrijdag een dagje voor mams en dochter hebben. AAaaachhgg, echt ben er niet goed van ik werk er al 3 jaar en heb toffe collega's, super loon, fantastische job, en wat moet ik nu doen..... Ik weet het allemaal niet meer, ben al op internet gaan zoeken naar een nieuwe job maar pffff... heb hier echt geen zin in.
Sorry voor het ego berichtje maar weet het allemaal ni zo goed...

P.S. dochter zit weer in een sprongetje vandaag....
Als ze zo blijft doorgaan ga ik blij zijn met mijn fulltime job! LOL

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 08:21
Lisette

Leigh je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor. Iedereen mag hier gewoon lekker zijn hart luchten. Daar zijn we hier toch voor de leuke en de minder leuke dingen. Maar goed wat vervelend zeg. Ik weet ook niet hoe de regels in België hiervoor zijn. In Nederland moet een werkgever het goedkeuren. Het is ook echt geen stijl om dat zo te doen hoor. Jij rekent daar toch al helemaal op. Ik zou inderdaad een andere baan gaan zoeken. Laat ze het maar lekker uitzoeken. Wat bedoel je trouwens met Zara zit in een sprongetje? Snap die uitdrukking even niet hihi.

Nou volgens mij is Thomas niet helemaal zichzelf. Gister was hij erg huilerig. Jeroen gaf hem 1x de fles en doet hem in zijn mond en krijsen. Dat heeft hij nog nooit gedaan. Volgens mij zit hem iets dwars, maar ik weet niet wat het is. Hij is niet zichzelf.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 09:35
loesje78

Hallo allemaal
Hoe is het hier met iedereen?

Rosie wat een mooie foto!Wat een schatje zeg!

Lisette,met mij gaat het wel!dank je!
Gelukkig dat Thomas zijn naveltje alweer wat beter is.Hoop dat zijn oogje ook snel wat beter wordt!

Cindy wat lekker 9 dagen naar turkije!!!Geniet ervan meis!

Marijke wat balen dat de situatie nog steeds zo gespannen is!Hoop dat dat gauw wat beter wordt!

Leigh wat balen zeg.Kun je niet nog een keer een gesprek hebben op je werk?Succes ermee!

Jacky hoe is het nu met Femi?Is ze nog verkouden?Heeft ze nog last gehad van de prikjes?

Marloes ik hoop dat het bloeden snel stopt,en iid dat maandverbandgebeuren is ook helemaal niks he!

Hier verders niet zoveel nieuws.Ik denk dat we wel goed geklust hebben.En wat betreft het onderzoeken van de zaadjes van mijn mannetje.Hij wilt deze maand nog even afwachten.Het heeft er moeite mee om dat in zo'n potje te moeten doen.En hij is denk ik ook een beetje bang voor de uitslag.Ik probeer het ook nog niet te forceren,want voor je relatie is dat ook niet echt goed.Dus meiden duim maar dat het dit keer wel gelukt is!
Fijne dag allemaal
Liefs Loesje x

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 09:41
cindy

Lisette...mijn man en ik gaan alleen op vakantie nu.
In juli gaan we voor 3 weken naar Portugal en dan gaan de meiden mee.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 10:10
Rosie

Hoi Lisette, dat is wat Jayden al 13 weken doet..fles na fles...
Soms gaat het een paar dagen goed en dan is het weer drama!
Had Thomas nou reflux of niet?

Of hij maakt een sprongetje! Ik zou Oei ik Groei maar bestellen bij bol.com, dan kom je heel veel te weten over de ontwikkeling van je kindje en de daarbij behorende gedragingen van week tot week..
Dan maak je je een stuk minder zorgen en snap je je kindje veel beter!
Als hij nu ongeveer 8 weken is maakt hij een sprongetje en dan kan het heel erg goed dat hij huilerig.hangerig is en niet wil eten.
Dan zal je vanzelf merken dat wanneer het over is hij opeens een stuk moeilijker e dingen kan.

Loesje hier word stevig geduimt!! Zet em op!

[Laatst gewijzigd door Rosie - 29/05/2008 @ 11:29] - Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 11:48
Leigh

Lisette, zoals Rosie al zei een sprongetje komt uit het boek oei ik groei!! Super boek over de ontwikkeling van je kindje en daar staan de moeilijke periodes in, zo ben je een beetje voorbereid, zoals ik hoor zit volgens mij thomas momenteel in zo'n sprongetje net als mijn Zara. Vandaag wel al een pak beter met Zara, ligt al 2 uur wakker in haar box, moet wel af en toe tutje geven maar voor de rest is ze rustig. Oef...

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 19:53
pluisje79

hello iedereen!

Terug van effe weggeweest! Lekker uitgewaaid aan zee, als is het met twee kleine prutsen ook niet 'rustig'. Aiko had haar heel goed maar durfde niet op het strand spelen. Ze vindt zand maar vies om in te lopen! Verder heeft ze iedere dag gewoon mee van tafel gegeten. Handig! Ze heeft ook voor de eerst keer aangegeven dat ze 'kaka' had gedaan. Straf! En deed ze 'broembroem' iedere keer de tram voorbij reed.

Naman deed het ook erg goed: die jongen ging slapen tussen 21-22uur tot half9 's ochtends!!! Dat doet ie hier nooit. Gaan er toch maar es voor zorgen dat z'n kamertje hier thuis ook volledig verduisterd is... Hij heeft wel m'n verkoudheid overgekregen en zit nu met een dicht neusje. Zielig hoor!

Rosie: wat een kijkers heeft jouw zoontje!

Leigh: wel ontzettend balen dat je niet 4/5 mag werken. Maar in principe mogen ze jou toch geen ouderschapsverlof weigeren?

lisette: ha die Thomas krijgt evenveel cc dan Naman. Maar ja, jouw klein ventje is al even groot van lengte dus hij zal dat wel nodig hebben.

Cindy: geniet van je reisje naar Turkije! Lang leve die garnaal in jou!

Oh ja: had op ons mini-verlofje telefoon gekregen dat ik maandag een gesprek heb met de directeur van de bankregio waar ik woon. Hopelijk zit er in de nabije toekomst toch een verhuis van kantoor in: lekker dicht bij huis!

Liefs!
xxx

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 21:04
Lisette

Loesje ik kan goed begrijpen dat het wel moeilijk is voor je man hoor. Maar ja het is voor het goede doel moet hij maar denken. Het oogje van Thomas gaat wel ietsje beter, maar echt over is het niet. Ik moet het neusje masseren en dat helpt wel een beetje.

Cindy oh wel leuk lekker met zijn tweetjes. Goh dat is al het 2e jaar dat je zwanger naar Portugal gaat. Raar idee hè? Maar we hebben goede hoop voor deze kleine uk.

Rosie voor zover ik weet heeft Thomas geen reflux. Hij is er nooit op nagekeken ofzo. Met gewone voeding had hij last dat het eruit kwam. Het was veel te waterig voor hem. Hij zat ook nooit vol. En nu met deze dikkere voeding gaat het prima. Hij is echt moe van het eten en dat had hij nooit. Dat johannesbroodpitmeel is echt super. Oh ze bedoelde zo'n sprongetje. Ik heb er wel eens van gehoord. Ik heb ook een account bij de oei ik groei website. Dan krijg je per mail de sprongetjes, alleen heb ik nooit een mail ontvangen. Maar Thomas is vandaag weer prima hoor. Het was gistermiddag even wat minder vrolijk. Maar ja hij is altijd super rustig. Hij huilt nog niet als hij honger heeft haha. Hij wacht erg nerveus maar toch stilletjes af. Vandaag was het in ieder geval weer lachen gieren brullen.

Leigh fijn dat Zara weer wat lekkerder in d'r velletje zit. Thomas is ook wel gek op zijn tutje hoor. Hij zoekt er vaak naar. En dan tut hij zichzelf in slaap hihi. En daar sta ik dan weer met zijn fles haha.

Pluisje fijn dat het leuk was even er tussenuit. Ach wat grappig dat Aiko zand vies vindt aan d'r voetjes. Mijn neefje had dat met gras. Leuk dat ze aangaf dat ze een vieze broek had. Ze is dus al aardig aan het kletsen geloof ik zo hè? Zou mooi zijn hoor een baan dichter bij huis. Ja Thomas is een flinke knul dus die krijgt ook flink wat voeding. En hij is ook erg bewegelijk dus hij heeft het echt nodig. Hij zit nooit stil.

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 15:48
Jacky

Hier alles oké, Femi heeft weinig last gehad van de prikjes, heeft vooral veel geslapen. Sinds eergisteren slaapt onze meid door van 8.30u 's avonds tot 5.30u, echt lekker! Verder komt ze niet meer om de 2 uur, ze laat er nu tussen de 3 en 4 uur tussen. Dus ons meisje doet het nu heel goed, alleen nog wat snotterig, maar wat wil je met dat rare weer... we snotteren hier allemaal!

Cindy, lekker 9 dagen Turkije, geniet er van lekker met zijn tweetjes!

Loesje, hier wordt geduimd voor jullie! Laten we hopen dat "het potje" niet meer nodig zal zijn

Rosie, wat een mooi manneke is Jayden, supermooie bijna zwarte ogen... prachtig! Wat wordt hij al groot zeg, als ik dan Femi zie...

Lisette, emté is idd een supermarkt en dat pakket is echt de moeite waard om te halen. Er zat zoveel nuttigs in: luiertjes, luierdoekjes, vruchtensap, vruchtensiroop, pak Barleduc, fruithapjes, dove douchegel, nivea monstertjes, babywasgel en babyolie en alles zat ook nog verpakt in een mooie plastic stapelkrat met deksel. Ook die van de C1000 was erg leuk!
Oh ja, pasfoto's maken was bij ons in 1 keer goed en ze zijn echt leuk Ik scan hem even in en dan zet ik die op mijn profiel.

Marloes, l*llig dat de pakketten op waren, maar die zullen toch wel weer binnen krijgen. Het is echt de moeite om dat pakket te halen.

Pluisje, heerlijk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Wat goed dat Aiko zo vooruit gaat, echt handig dat ze mee van tafel eet. En die Naman heeft me toch lekker geslapen daar , als het helpt zou ik zeker de kamer verduisteren, kom jij ook weer aan je slaap. We duimen dat je snel dichterbij kan gaan werken, dat zou echt fijn zijn.

Marijke, veel succes bij de orthopeed en de homeopaat, hopelijk kunnen ze je weer als nieuw maken Hoop dat de spanning tussen jullie snel verswijnt en je ventje snel doorkrijgt dat jullie toch echt samen verder moeten en niet hij en zijn moeder
Ik ken het wel een beetje van mijn schoonmoeder, toen wij nog in Amersfoort woonden eiste zij hem ook wel op. Maar toen hij haar duidelijk maakte dat ik toch echt het belangrijkste voor hem was, toen wilde zij hem niet meer zien. Vorig jaar is ze overleden, dus hij heeft het nooit goed kunnen maken met zijn moeder, dat vind ik wel heel erg voor hem.

Groetjes Jacky, Isis, Youri & Femi

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 22:30
pluisje79

haha, grappige pasfoto van je dochtertje jacky!!

Niet veel nieuws te melden. Vandaag weer naar de kinesist geweest. Moet op de loopband 3min lopen-2min stappen en dat 3x. Ik was pompaf en m'n hartslag was veel te hoog. Moet volgende keer trainen met hartslagmeter!
Morgenavond met m'n mannetje naar de bioscoop ter ere van z'n verjaardag aanstaande dinsdag. Oma en opa komen dan babysitten. Zondagmiddag is het familiemaaltijd bij mijn schoonouders. Das iedere eerste zondag van de maand.
Oh ja had ik jullie nu al gemeld dat Aiko al ingeschreven is voor de peuterschool??

liefs
xxx ps: er staat nog een nieuw fotootje van ons zoontje in m'n profiel

[Laatst gewijzigd door pluisje79 - 30/05/2008 @ 22:45] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >