< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
31/05/2008 @ 21:58
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jacky de emté hebben we hier niet. Heb net even op de website gekeken. Jammer! Leuke pasfoto zeg. Ook al zulke grote ogen hihi.

Pluisje leuke foto van je kleintjes hoor. Die van Aiko is toch ook nieuw? Lang haar heeft ze al nu. Je avatar is ook erg schattig.

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 11:49
pluisje79

hey lisette: ja haar haartjes zijn de laatste weken echt ineens superhard gegroeid. Ze ziet er nu meer meisje uit omdat we er ook speldjes insteken. Zo schattig!!! En onze meid begint meer en meer woordjes te zeggen sinds een paar dagen! Zo zegt ze 'slapen' etc. Geweldig! En Naman... die blijft wonder boven wonder hier ook slapen tot 8 uur in de ochtend! Een zaligheid! Ik probeer hem nu af en toe op z'n buikje te leggen ivm z'n hoofdje maar het is dat meteen huilen. Ik probeer hem dan maar wat rechtop te laten zitten op m'n schoot of met z'n buikje tegen mij lijf te laten liggen. Ach, is zo erg voor m'n knulletje.

Gisteren naar de film geweest: The Mist. Leuk! En daarna nog es op café geweest mét manlief (en diens broer). Dat was helemaal al lang geleden dat we met z'n tweetjes nog es 'de kroeg indoken'.

groetjes!

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 12:24
Lisette

Pluisje het is zeker lang geworden. Nu kan je leuk tutten met d'r haartjes. En ook lekker aan het kletsen. Leuke leeftijd is het hè? Ja zo'n voorkeurshouding is echt vreselijk lastig. Gelukkig heeft Thomas geen last met zijn hoofdje. Tja wat doe je eraan hè. Als hij niet op zijn buik wil kan je hem niet dwingen. The mist is gaaf hè? Ik heb hem gezien toen Thomas nog in mijn buik zat. Ik schrok me af en toe rot en hij ook haha. Ben een grote Stephen King fan dus was super blij met deze film ookal klopte het niet helemaal.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 14:54
pluisje79

hey lisette: ja The Mist was de moeite! En ook es een niet Hollywood-einde. Heb indertijd ook veel boeken gelezen van stephen king. Hij zou ook boeken schrijven via een alterego maar ben effe de naam kwijt.

Hé het is hier wel rustig!

xxx

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 17:46
loesje78

Hoi hoiHoe is het hier met iedereen?
Pluisje wat een leuke en schattige foto's zeg!En wat fijne dat je een leuk avondje uit hebt gehad!

Jacky jij hebt ook al van die leuke schattige foto's!Van hun drietjes vindt ik ook erg leuk!

Lisette ook alles goed met jou?
Tis hier idd erg rustig.

Heb ook niet veel nieuws.Wel een beetje goed nieuws,want mijn mannetje gaat als het dit keer weer niks wordt proberen het'potje'te gebruiken!Jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel he!)hihi
Nou het laatste wachtweekje is weer aangebroken.Voel nog niet echt iets.Heb het wel sinds 3 dagen erg warm.De zweetdruppels staan vaak op mijn voorhoofd,ook als ik niks doe,en heb meer witverlies(sorry voor de details!)

[Laatst gewijzigd door loesje78 - 02/06/2008 @ 17:50] - Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 18:46
Jacky

Loesje, ik heb het altijd warmer gehad als ik net zwanger was en dat het witverlies meer was had ik ook. Hopelijk is het nu echt raak!!! We gaan duimen!

Pluisje, wat een mooie foto's van jullie kids. Naman is echt een knap manneke en Aiko wordt nu inderdaad een echt meisje! Goed zeg dat ze zo vooruit gaat met praten en zalig dat Naman nu lekker elke ochtend tot 8.00u doorslaapt.

Lisette, onze kids hebben alle drie van die grote ogen, vind ik wel heel mooi! Hebben wij trouwens ook wel allebei, net zoals dat mondje wat ze bij ons ook alle drie hebben.

Hier alles oké, Femi gaat steeds langer tussen de voedingen laten, nu haalt ze zelfs regelmatig de 4 uur. Ook nog wel af en toe 2 maar dat is dan nog te doen. Het wordt echt een makkelijk kindje, huilt weinig behalve als ze honger, een vieze luier of het erg warm heeft. Ik ben helemaal verliefd op mijn meisje als ze zo gezellig gaat liggen brabbelen met een grote lach op haar gezicht

Groetjes Jacky, Isis, Youri & Femi

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 20:37
Lisette

Pluisje het heeft inderdaad geen hollywood einde. Stephen King schrijft ook als Richard Bachman.

Loesje heb je deze kwaaltjes al eens eerder gehad? Zie je ook iets anders aan je borsten? Dat had ik heel sterk. Ik kreeg allemaal bultjes rond mijn tepel. En dat had ik nog nooit gehad. Nou ik hoop dat het "potje" niet nodig is hoor haha.

Jacky je 3 kids lijken inderdaad erg op elkaar. Wel leuk hoor dat ze dezelfde dingen hebben. Het zijn schatjes.

Thomas slaapt nu trouwens ook al 2 nachten tot 8 uur door. Weet niet of dit een nieuwe trent geworden. Ik ben benieuwd hoe laat de "wekker" morgen weer af gaat. En aan de bovenkant van zijn mondje zijn nu 2 witte puntjes te zien. Dus de eerste tandjes staan al in de rij om door te breken. Ik zat er al een tijd op te wachten. Hij kwijlt al 2 weken zo enorm. En heel veel poepluiers. Hij is de afgelopen dagen ook wat jengelig. Dat had ik ook al gezegd hier. Ik denk dat de tandjes hem dwars zaten.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 20:58
pluisje79

Lisette: jeetje dan is Thomas er ook wel vroeg bij! Ze kunnen daar wel van afzien hoor. Veel wenen enzo. Gelukkig moet ie nog enkel 'zuigen' om te eten. Aiko kon geen boterhammen meer eten van de pijn. Juist Richard Bachman . Heb in de tijd ook veel boeken gelezen van Stephen King. Ik nam er altijd wel eentje mee op verlof.

Bha, hier is het heftig beginnen onweren! Morgen moet ik Naman officieel gaan inschrijven in de creche. Voor de zomervakantie moeten we een oplossing zien te vinden voor de maandagen want dan hebben we geen opvang. Zal beetje puzzelen worden. Het gaat allemaal zo snel...

Jacky: Fijn zo dat Femi nu 4 uur tussen d'r voedingen laat. Is toch al een heel verschil hé!

Loesje: hé we duimen alweer en hopelijk is dat potje met een kwakje niet nodig

xxx

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 06:59

loesje: dat het potje idd niet nodig is zeg!!!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 08:01
Lisette

Pluisje ik las altijd voor het slapen gaan en inderdaad op vakantie. Heerlijk in bed met een boek erbij. Maar ja voor het slapen gaan dat gaat niet meer. Als ik 1 woord lees lig ik al te snurken haha. Maar echt super boeken. Thomas is inderdaad wat vroeg hè. Ik was zelf 3 maanden toen de 1e er al was. Dus hij heeft het niet van een vreemde.

Vandaag weer om half 7 wakker (gaap). En nu ligt hij ook nog wat te jengelen. Denk dat het toch met die tanden te maken heeft. Het flesje heeft hij soms ook moeite mee. Hij gooit hem er dan ineens uit. En hij ligt druk te wapperen met zijn handjes en schudden met zijn hoofdje.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:15
pluisje79

ocharme die thomas! Heb je al een bijtring of gel voor aan de tandjes?

Ik heb daarnet Naman definitief in de creche ingeschreven. Hij mocht eventjes wennen en vrijdag moet ik terug samen met hem een uurtje gaan 'oefenen'. Daarna moet hij alleen nog es een half dagje om dan op vrijdag 27 juni voor de eerste keer een hele dag te gaan. Ik moet wel beginnen werken op 23 juni maar dan is er nog geen plek voor hem. En gedurende de zomervakantie zullen we ook moeten uitkijken naar opvang voor hem op maandag omdat hij daar enkel di-vrij terecht kan. Op woensdag zijn papa en mama thuis en op donderdag gaat ie met z'n zusje naar bomma en bompa... het is toch weer een hele stap. Twee weken geleden Aiko al ingeschreven in de peuterklas (want anders zou er misschien geen plaats meer zijn voor september 2009) en nu Naman in de creche. Het gaat snel...

x

[Laatst gewijzigd door pluisje79 - 03/06/2008 @ 12:21] - Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:56
pluisje79

Joepie! Naman heeft voor het eerst petatjes geproeft en meteen het hele potje opgegeten!!!

Straks komt er nog wat familie om de verjaardag van m'n vriend te vieren. Hij wordt er alweer 34, de oude

xxx

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 15:19
Lisette

Pluisje ik probeer al met een bijtring, maar hij pakt dat niet. Hij is er te klein voor. Hij heeft ook zijn handjes nog niet ontdekt dus zelf iets vastpakken gaat niet. En als ik een bijtring in zijn mondje doe spuugt hij hem weer uit. Ik ben naar de apotheek geweest en ik kreeg Chamodent druppels van VSM mee. Ik dacht dat ik iets zou krijgen om op zijn tandvlees te smeren. Mijn moeder zei dat ze dat vroeger hadden. Maar ja ik kreeg dus dit. Ken jij die druppels? Zo nog even en dan moet Naman het dus allemaal alleen kunnen. Wat spannend hè? Thomas gaat de hele week naar opa en oma dus dat is wel fijn. Toch wel een geruster gevoel dan nietwaar?

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 15:27
Lisette

Ik heb Thomas eens opgegeven voor de baby van de maand op deze site. Willen jullie op hem stemmen. Hij staat op de 2e pagina 4e regel van onder geloof ik.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 11:19
loesje78

Lisette ik heb op Thomas gestemd hoor!Hoop dat hij wint!Pluisje proficiat nog met je vriend!Hebben jullie een leuke verjaardag gehad?

Meiden bedankt alvast voor het duimen!Doet me erg veel goed!Ben zo benieuwd nu he!Hoop dat de dagen snel omvliegen!

Fijne dag allemaal vandaag!x

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 11:20
pluisje79

hey lisette: neen die druppels zijn mij onbekend. Maar voor alle VSM-producten moeten wij altijd de grens over omdat die bij jullie gewoon in de drogisterij te verkrijgen zijn. Ik heb gewoon 'Teejel' van bij de apotheek meegekregen. Dat zou verfrissend en beetje verdovend werken. Bij Aiko 'leek' het te helpen maar ja, vragen kunnen we het haar nog niet.

Loesje: en?

x

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 12:53
Lisette

Loesje dank je voor je stem. Goh ben toch weer benieuwd wat deze ronde je zal brengen hoor. Ik hoop zo een lief klein beebje. Je wacht al zo lang op dat mooie wondertje. Ik hoop dat het je deze keer gegunt is.

Pluisje het is lastig inderdaad om te weten of iets echt helpt bij die kleintjes. Een knuffel van mama is toch meestal het effectiefste nietwaar?

Zo leuk tegenwoordig als ik Thomas in de box leg om te spelen vind ik hem later helemaal andersom in de box. Alleen heeft hij nog steeds zijn handjes niet ontdekt. Hij heeft ook nog geen interesse in speelgoed.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:51

lisette ik heb gestemd

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 15:00
pluisje79

voila als gelukt is, heb ik op Thomas gestemd. Naman heeft z'n handjes sinds een tweetal weekjes ontdekt. Ook het speelgoed aan de maxicosi vindt ie leuk want hij slaagt er bewust tegen.

Marloes: alles goed daar?

Loesje: we duimen hoor!

Marijke: hoe ist daar?

x

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 08:57
Lisette

Marloes dank je voor je stem. Alles goed daar met de dametjes?

Pluisje jij ook bedankt voor je stem. Wat leuk dat Naman nu echt kan spelen met dingen. Ik wil ook graag dat Thomas dat kan. Dat lijkt me zo leuk, maar ja je kan niets pushen wat dat betreft. Hij doet alles op zijn eigen tijd. Hij is nu wel meer aan het lachen met geluid. Meer van huuuhh huuuhh geluiden. Echt zo grappig. En vanmorgen ben ik voor het eerst wakker geworden van geklets in plaats van huilen. Ik lag en stil te lachen in mijn bed. Alleen is hij nu alweer vroeg hier beneden. Daar gaan mama's vrije uurtjes.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >