< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
10/06/2007 @ 10:39
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goede morgen meiskes. Nou hier een ernstig in de war persoontje. Gister dus mijn testje aan het ventje laten zien. En shit hij zag ook iets. Het lag dus niet aan mij. Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd een foto te maken ervan. Hij staat in mijn profiel. En ook even in negatief. Als ik hem groot op het scherm in negatief zie dan zie ik echt een vage streep. Ik ben nu erg in de war. Zien jullie iets? Het is super vaag hè dat weet ik ook wel. Vanmorgen mijn temp. gedaalt van 37.2 naar 37.1 dus kleine paniek aanval. Oh nee dit ging vorige maand ook zo van 37.0 naar 36.9 daar gaan ze komen. Ik naar de badkamer gegaan mijn baarmoedermond gechecked voelde zachter aan wel nog laag. Nou flinke huilbui ik snap het allemaal niet meer. Dus weer gaan slapen, want het was 7 uur. Net weer in de douche gechecked zoals ik normaal gesproken altijd doe en toen was hij weer hard. Maar ja ik had dus al besloten niet meer te testen vandaag. Ik wil eerst kijken wat mijn temp morgenochtend doet. Als hij dan nog hetzelfde is of hoger ga ik een testje wagen. Ik wil het hcg ook even de tijd geven op te bouwen. Dus meiden ik begin hier licht zenuwachtig te raken. Dat snappen jullie wel. Nou ik ben benieuwd of jullie wat zien. Ja het is erg klein maar ja ik hoop dat het toch duidelijk genoeg is.

g-tje die tom tom is echt wel een goed idee. Dan kunnen ze dat eitje tenminste vinden.

E. ik ben ook wel optimistisch voor jou hoor. Je ongi kan trouwens zeker wegblijven door stress. Heb het ook gehad. Dus probeer echt rustig te worden. Ik hoop op 2x goed nieuws.

Lotte ik was niet zo teleurgesteld hoor. Dat viel erg mee. Ik had me er niet op ingesteld dat hij positief zou kunnen zijn. Juist door die test ben ik gaan twijfelen. Maar ik ga zeker morgen pas weer testen. Ik snap je gevoel hoor over de bollebuikjes. Het steekt echt als je dat zo ziet. Je doet zo je best met zo weinig resultaat. Stom eigenlijk hè. Je doet alles goed. Je klust je helemaal gek. En elke maand weer die .

Jip wat naar dat je buikpijn had. Ik hoop dat vandaag beter zal gaan. De meningen over beginnen na je MK wisselen enorm niet alleen bij curretage. De ene zegt begin maar weer de ander wacht een maand of 2. Ik kan wel zeggen dat nu na 2 maanden mijn cyclus pas weer normaal is. Dus misschien hebben ze toch gelijk om even te wachten. Zoals ik al zei ga morgen testen. Wil toch even afwachten kijken hoe het gaat. Tuurlijk ik ren het liefst naar de badkamer, maar laat ik toch eens verstandig zijn hè. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook en dag gewacht en dat gaf ook resultaat. Dus morgen horen jullie meer. En voor nu check mijn foto even.

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 10:24
Alice

Online Status Bekijk profiel
Hallo Dames,

Zoals de banner jullie al doet vermoeden, geen positieve test vandaag. Test gaf een duidelijke "niet zwanger" aan. Zit dud niets anders op dan te wachten op de ! Weet niet goed hoe ik me voel, in ieder geval teleurgesteld natuurlijk! Dames bedankt voor jullie steun, maar helaas ik ben niet zwanger!!!

Liefs Alice

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 10:23
Jip

Online Status
Dag lieve dames, hier weer eens een teken van leven van Jip. Gisteren had ik wat buikpijn, dus ik had even een mindere dag. Nu voel ik me al wat beter, al blijft het lastig dat die zwangerschapskwaaltjes nog even aanhouden (ik heb het heel heet en ik ruik nog allerlei vreemde geurtjes).
Alice, spannend voor je, maar ik zou zeggen een streep is een streep. Even afwachten voor je!
Lotte, zoals Emmeke al zei, de Haan is iets verder weg. Wij zaten in Oostduinkerke en dat is vlakbij Plopsaland. Toch zou ik het je heel sterk aanraden. Het was geweldig leuk. Koop vooraf kaartjes bij de ANWB, dat scheelt 2 euro per persoon. De kaartjes kosten nl. al iets van 23 euro per persoon (kinderen kleiner dan 1 meter zijn gratis). Maar het was absoluut top. Gaan dus!
Je kunt trouwens kijken op http://www.plopsaland.be en dan moet je dus De Panne hebben (die andere is indoor). Veel plezier alvast!
Freaky, geniet van je vakantie. Hopelijk komt het zonnetje ook weer terug.
Emmeke, spannend voor je, wanneer test je weer?
E. voor jou ook heel spannend. Ja, je lichaam kan je soms voor de gek houden he. Ongi-krampen en steekjes van zwangerschap lijken soms wel op elkaar! Sterkte dame!
Trouwens, E., ben jij meteen na de curettage wel weer aan het klussen gegaan? De meningen hierover zijn erg verdeeld. En zoals je wel gelezen zult hebben moet ik van mijn gynaecoloog eerst een ongesteldheid afwachten.
Lisette, jij hebt negatief getest, maar dat zegt nog niets. Bovendien was je onzeker over wel/niet streepje. Gooi er vandaag dan nog 1 tegenaan, wie weet, heb je dan een beter streepje? Heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat het een streep is en dat je zwanger bent!!!
Fijn dat je zo rustig blijft. Echt knap van je.
Monique, ik hoop dat je lekker kunt genieten van je zwangerschap. 2 weken duurt nog heel lang, maar zoals ik al eerder zei: er gaan nog altijd meer zwangerschappen wel goed, dan dat ze niet goed gaan!
G-tje, jij bent van de klusser-de-klus! Lekker oefenen en doorgaan meid!
Hier is het natuurlijk erg rustig, we mogen even niets...
Even mijn lichaam laten bijkomen van de miskraam en van de curettage. Niet leuk, maar wel nodig.
Ik blijf meelezen en meeleven, maar mijn zoontje gaat morgen naar het ziekenhuis, dus ik heb wel even mijn handen vol. Dus als jullie denken: waar is Jip? Dan is ze even druk.... Maar ik probeer zoveel mogelijk even langs te komen.
Sterkte met alles, fijne zondag e
Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 21:05
lotte

hoi

lisette ik zou echt proberen te wachten met testen tot de dag van je nod of liever nog 1 of 2 dgn langer!
kweet het meid is keimoeilijk, maar nu wordt je zooo ontzettend teleurgesteld van die negatieve testen!

E. ben benieuwd wat het bij jou gaat worden, hoop natuurlijk dat je zwanger bent!

g-tje we doen hard ons best hier hihihihhihihii mijn temp was vanochtend weer hoger, maar is hier niet betrouwbaar omdat ik niet dagelijks temp!
Ik voel die temp stijging wel want ik heb dan echt van die rode wangetjes en voel dus ook echt warmer aan!

emmeke oooh valt me wel tegen dat plopsa land niet dichtbij is!
maar van thuis uit is het bijna niet te doen in 1 dag dus 60 km valt dan nog wel mee!

heb zo'n zin in de vakantie kan echt wel ff wat ontspanning gebruiken!

was vandaag even gaan winkelen en zag weer allemaal dikke buikies voorbij waggelen! en kan er niks aan doen maar elke keer denk ik dan was het bij ons ook al maar weer zover!

ben ook zoooo benieuwd hoe de opa's en oma's gaan reageren, denk niet dat zij echt verwachten dat er bij ons nog een beebje bijkomt!

ga er weer vantussen!

fijne avond nog en tot morgen!!!!

knuf lotte

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 19:42
E.

Online Status Stuur bericht
g-tje, ik zal pas woensdag eventueel testen als het nog nodig is. Gewoon omdat ik toch zo overtuigd was dat ik ongi zou worden.. En nu weet ik het plots niet meer; niets meer van krampen en zeker nog geen bloed te bespeuren.. Heb wel nog lichte krampen eigenlijk, maar ik denk nu dat het ook wat van de zenuwen afkomstig kan zijn...Ik had mij zo voorgenomen van het niet te doen, maar nu begin ik dus toch te hopen.. Nog 3dagen wachten..(of minder natuurlijk als ik plots straks ongesteld ben)

Lisette, laat maar komen die kalmte, want ik ben echt veel te onrustig, straks blijven die ongi gewoon weg door de stress! En zeggen dat ik tot donderdag ook zo rustig was, overtuigd van niet zwanger te zijn.. En ik zou het ook super vinden als we plots samen zwanger blijken te zijn! Die schaduw kan misschien wel een lichte streep zijn, ik blijf wel optimistisch voor jou! Met al je testen in huis, gewoon nog eens testen morgen; en maandag eventueel ook weer!

Goeienavond, ben alweer benieuwd naar morgen, zowel voor jullie als voor mij! Nog even duimen voor alle eventuele testers morgen!!

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 18:52
g-tje

Lisette,
zotteke... goed idee die tom-tom...
gho als je nog 8 testen liggen hebt, dan zou ik het niet kunnen laten om gewoon morgen nog eens te testen, en eventueel maandag ook...
ik blijf hier maar hopen en hopen...
-x-

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 16:15
Lisette

Hoi dames!

g-tje je bent echt een lieverd hoor. Meid ik gun het jou net zo hard. En de andere meiden ook hoor. Maar jij bent altijd zo goed in iedereen oppeppen en een goed gevoel geven. Het zou super zijn als het voor ons beide raak is straks. Dus klus jij even goed verder kabouter klus. Dan heb jij je best gedaan. En dan moet je mannetje even een goed motiverend gesprekje met zijn zwemmertjes hebben. Oh en laat hij ze een tom tom meegeven. Dan weten ze waar ze heen moeten hahaha. Heb ik in de auto eens gehad. Mijn man vroeg me even naar de tom tom te kijken of het werkte. Het werkte dus ik gaf het terug en hij was aan het rijden dus legde het tussen zijn benen, omdat hij moest sturen. Zegt dat ding ineens over 200 meter rechtsaf. Dus ik meteen OF LINKS!! Maar dat ding bleef maar rechts zeggen haha.

E. ik snap dat spanningsgevoel heel goed hoor. Heb het elke maand. Dit is voor het eerst. Misschien ga ik me er zo langzamerhand in berusten dat ik toch niet meer kan dan afwachten. Maar ik ben ook heel benieuwd voor jou hoor. Stel je voor zijn we straks beide zwanger haha. Ik hoef niet zoveel te plassen vandaag. En ik heb niet zo'n ongi check drang om te plassen. Ik vind mezelf echt bizar haha. Misschien kan ik wat kalmte op jou afgeven haha.

Emmeke wat die streep betreft. Ik zit hier alleen dus kan het niemand laten zien. En mijn mannetje zal straks zeggen oh das niks. Dat zei hij ook toen ik zwanger was en ik de streep wel zag. Nu is het niet eens echt een streep, maar ja hoe leg je dat uit. Een soort schaduw van een streep zeg maar. Zo super vaag is het dat ik denk ik wil het zien. Dan denk ik zal ik het morgen nog eens proberen. Heb nog 8 testen liggen. Maar dan denk ik heeft ook geen zin beter tot maandag wachten. Ja toch? Als ik het volhou doe ik dat ook. Vorige maand ging op zondag mijn temp naar beneden dus ben benieuwd naar morgen. Ik hoop de tegenovergestelde richting haha. Wacht jij ook nog even af meid. Je hebt nog een paar daagjes voor je duidelijkheid hebt hè. We wachten nog af.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:29
Emmeke

Laat ons hopen, g-tje. Wat lief van je.
Zelf zie ik het niet zo positief deze maand. Mijn ovulatietesten en termometer zijn alvast besteld.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:27
g-tje

Emmeke
jij ook de moed nog niet opgeven hé meid!
misschien ook bij jou een beloning als je t (on)geduld nog even volhoudt...
ik zou zeggen, na t weekend een nieuwe test voor jou? maar positief dan!!!
-x-

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:25
g-tje

E.
Ik begrijp jouw stress momenteel heel erg goed, had ik vorige NOD ook... Niet te doen hé, die onwetendheid en hoop... Maar misschien wordt je geduld wel beloond?
Ik duim hier volop, echt waar!!!
Wanneer ga jij een testje wagen?
-x-

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:23
Emmeke

G-tje, volop aan het oefenen, lees ik. Heb goede hoop voor je deze maand.

Lisette, ik heb ook de matcare testen van 4 dagen voor NOD en geen streep is geen streep, hoor. Op mijn testen is er echt niets te zien, zelfs geen vage streep. Dus misschien toch positief voor je, hé.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:20
E.

Monique, als je vorige zwangerschap slecht afliep, is het maar goed dat het nu anders aanvoelt! Is inderdaad echt uitkijken naar die 1ste echo, is dan toch al een geruststelling. Maar 2weken is nog lang, geniet ondertussen toch maar van je zwangerschap, er is geen enkel teken dat het nu moet mislopen!
Ben blij dat je ook dat ongi-gevoel gehad hebt, nu heb ik toch weer hoop gekregen, al vrees ik nog altijd dat ik ontgoocheld ga worden, dus probeer ik er niet te veel aan te denken..

g-tje, klinkt als de perfecte voorbereiding, denk dat je klaar bent voor de echte klusjesperiode binnen een paar dagen...

Lisette, je blijft inderdaad zo mooi rustig, bij mij is de rust vandaag volledig weg.. Was zo overtuigd dat ik ongi ging worden gisteren of vandaag, maar nu het nog even wegblijft.. Nu, de dag is nog lang en morgen evenveel kans ook dat ik ongi word... Ik word gewoon zot van mezelf dat ik iedere keer ga plassen, als ik maar denk dat ik iets ongi-achtigs voel.. Dus plas ik vandaag heel veel, helaas niets als zwangerschapssymptoom, meer als gedwongen symptoom... Ik hoop dat die rust bij jou afkomstig is uit een klein hoeveelheid zwangerschapshormonen, het is je zo gegund!

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:10
g-tje

Inderdaad Lisette-ke je kan te vroeg hebben getest, en dat is ook wat ik denk... Bloedtest... (zoals ikke) dat weet je het meteen 100% zeker. Dat je nu zo rustig bent is wel raar ja, misschien een goed teken dat alles zo anders is nu...
Het blijft dus heel spannend bij jou...
Als je moest weten hoe erg ik hoop dat er toch een streep komt te staan bij jou, dan zou je verschieten hoor, want ik loop er hier de hele tijd aan te denken, gisteren ook...
Ik krijg t niet uit mijn gedachten, zo hoop ik mee!!!
-x-

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:00
Lisette

Monique ja het kan te vroeg zijn. Vorige keer testte ik ook pas laat positief. Het begon ook met een gevalletje zie ik daar nou iets??? Nee joh dat is weer die streep op je netvlies. Er staat niets. En dat staat er nou iets werd steeds een stapje meer iets. Ik heb nu voor het eerst die matcare testen die je 4 dagen voor je nod kan doen. Heb net weer even staan kijken. Tja blijf het gevoel hebben dat ik toch iets zie. Maar ik weet dat het gewoon gezichtsbedrog is. Ik heb ook dat gevoel gehad dat mijn ongi eraan zat te komen. Dat was 1 dag en nu is het weg. Voel niets. Heel ongewoon voor mij. Maar dat jou zwangerschap nu anders aan voelt dan de vorige is geen slecht teken hoor. Zeker niet als het mis is gegaan vorige keer. Ben benieuwd naar je echo joh.

g-tje ja spannend hè. Ik ben nog steeds enorm rustig onder dit hele gedoe. Ik voel me niet triest terwijl ik dat wel zou moeten voelen. Die streep kwam er niet en dan ben ik normaal gesproken in tranen. Nu ben ik kalm en vrolijk. Wat raar hè. Ik denk dat ik nu dan toch eindelijk een mental breakdown heb gekregen na een jaar van dit gedoe hahaha. Ik ken mezelf niet terug. Als er iemand miepje ongeduld was dan was ik het wel haha. En nu kalmte. Zo jij bent al lekker aan de klus. Goed gedaan meid. Ik was zo verrast door mijn vroege eitje dat ik niet zoveel heb kunnen klussen als ik zou willen. Maar ja 1 goed zaadje is genoeg hè.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 13:28
g-tje

Ik ben snel even komen piepen of er testjes gedaan zijn vandaag...

Lisette, Emmeke, Krut en E.
Gho wat spannend bij jullie 4 ... maar ik heb er toch een goed gevoel bij dat jullie nog goeie hoop mogen hebben...
De moed nog niet opgeven en nog een paar dagjes geduld (wow geduld? wat is dat? ik ken t zelf ook niet...)
Hopelijk lees ik hier snel positief nieuws van jullie!!!
Dat voor iedereen hier de mogen wegblijven en dat we allemaal lekker zwangeren...

Alice, hoe is het bij jou????? Heb deze nacht gedroomd van jouw positieve testjes en de streepjes stonden er ook daar hoor hihi

Freaky, bij jou is het lange wachten volop bezig naar je NOD, wat lijkt het een eeuwigheid te duren hé, ik ken dat... Kan je uw geduld een beetje af?

Monique, wat ben jij lekker zwanger zeg! Zal zeker wel zalig zijn... heb er gisteren nog over gebabbeld met een vriendin (we zijn allebei volop aan het proberen) dat we zo graag een beebje willen... dus t verlangen is weer nog harder aangewakkerd... ik zou alles doen voor een positieve test, hopelijk duurt het bij ons ook niet lang meer...

Loesje en Lotte
En hoe zit dat bij jullie? Nog wat afgeklust hoop ik!
Dat jullie zwemmertjes het eitje te pakken hebben...

Ikzelf heb nu sinds mijn duiveltjes weg zijn gewoon al om de 2 dagen geklust om op te warmen naar de groene dagen, maar ik krijg steeds meer zin, dus dat moet lukken om zo dicht mogelijk bij mijn eitje toch topzwemmertjes binnen te halen (hoop ik)

-x-

[Laatst gewijzigd door g-tje - 09/06/2007 @ 13:29] - Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:35
Monique

Online Status
HOi hoi,

LIsette, volgens mij weet je het pas zeker nadat je echt overtijd bent. En sommige mensen schijnen pas een week overtijd positief te testen. Dus wie weet. Al positief dat het gerommel nog niet is begonnen. Dat was bij mij ook altijd de voorbode, tot deze keer. Nog steeds goede hoop!!!

E, jeetje spannend hoor!! Ik heb ook even wat ongi gevoel gehad van te voren en dat trok weer weg....

wat is het toch spannend allemaal!!

Hier niets veranderd. Mijn borsten zijn wat gevoeliger en voller, mijn buik nog steeds opgezet en moet 's nachts geregeld naar het toilet (goed voor je nachtrust.....) maar voor de rest geen bijzondere dingen. Hoop maar dat het goed zit allemaal, het is allemaal totaal anders dan mijn vorige zwangerschap die niet goed af liep. Over twee weken eerste echo. Wel heel spannend om te zien of het allemaal goed zit daar beneden.

Groetjes en ik duim me een eind in de rondte voor jullie!!

Monique

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:11
E.

Lisette, we hebben inderdaad moeten wachten op je nieuws, spijtig dat het niet zo'n goed nieuws is, maar je hebt eigenlijk veel te vroeg getest, dus ik blijf duimen hoor!! Hier zijn de ongi-krampen weer (voor eventjes?) weg, dus afwachten.. We zullen beiden ons geduld weer op de proef moeten stellen! En ik ben normaal redelijk regelmatig; na mijn curettage heb ik wel eerst een cyclus van 31dagen gehad, dus toen heb ik wat tests versleten, dus nu wacht ik zeker tot woensdag om te testen. Als het nog nodig is tenminste..

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:03
Lisette

Ja eigenlijk wel. Voel nog niks hier. Een steekje hier, krampje daar. Geen enkele voorbode voor mijn . Terwijl ik normaal al dagen van te voren aan het rotzooien ben ermee. In de ochtend nog steeds licht misselijk. Verder voel ik me super. Wel wat moe. Vandaag natuurlijk helemaal haha. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:59
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Het blijf dus spannend......

xxx

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:57
Lisette

Emmeke dank je voor je informatie. Dus dan zal ik nu weer een lutheale fase van 12 dagen hebben. Dan is mijn NOD zeker maandag. Als maandag mijn temp nog hoog is ga ik het nog eens proberen denk ik. Ik duim ook voor jou hoor meid. Laten we hopen dat we samen (ook met de andere meiden) mogen gaan zwangeren.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >