Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 09/06/2007 @ 10:00 Freaky ![]() | Lisette, zo uit m'n bed gerold en de comp. aangezet, en en en??? Zere duimen, hoopt dat het wat uit heeft gehaald... |
| 09/06/2007 @ 09:11 loesje78 ![]() | Lisette en en en ??????Heb je al getest????Ben zo nieuwschierig!Laat je het ons zo snel mogelijk weten??? Succes! Groetjesss |
| 08/06/2007 @ 21:41 Lisette ![]() | Klinkt goed Krut. Spannend hoor. Ben heel benieuwd. Je komt het wel even zeggen maandag dan hè? |
| 08/06/2007 @ 18:30 Jip | Heee Lotte, ga je naar Sunparks? Daar zijn wij ook weleens geweest. Dat is leuk! Naar welke plaats ga je? Emmeke, ik blijf voor je hopen, je weet maar nooit... E. wat ontzettend leuk voor je vriendin!!! Feliciteer haar maar! Als je er zooo lang naar uitgekeken hebt, is het toch wel een wonder he! E. en Lisette: ik hoop op een positieve test hoor dames! Ik ben heel benieuwd voor jullie. Fijne avond en liefs van Jip |
| 08/06/2007 @ 15:28 Emmeke | Ik ben op het werk. Dus niet alles in detail gelezen, maar wel gelezen dat het er voor Lisette goed uitziet. Ik Loesje, ik heb al getest. Ik kan nooit wachten, hé. Gisteren was de test negatief. Ik zie het ook niet zo positief in. Sta eigenlijk al een beetje met één been in de volgende ronde. Ook al heb ik nu niet echt symptomen meer dat de komen. Heb dat eigenlijk altijd maar de dag ervoor (bruin slijm en buikpijn). |
| 08/06/2007 @ 13:46 Jip | Hey Es, wat leuk om wat te lezen over je. Lang geleden zeg. Ik vind het leuk dat je zwanger bent en dat het goed gaat. Je moet ook vertrouwen hebben, anders kom je die lange eerste 3 maanden niet door! Maar je bent al een heel eind op weg! Kom je (al is het maar heel af en toe) nog eens langs op dit forum? Zou ik leuk vinden! Freaky, jouw lange wachten is weer begonnen. Maar zoals je al zegt: het rode blokje is in zicht! Aftellen en duimen! Lisette, ik snap het hoor, dat je bang bent voor een teleurstelling als je (te vroeg) test. Maar jij hebt vast meer geduld dan ik, want ik testte altijd voor mijn nod. Misschien leer ik het van je! Voorlopig is het voor mij niet aan de orde. Verder gaat het goed met me. Ik heb helemaal geen bloed meer gehad (sorry voor 't detail). Het is ineens opgehouden, heerlijk. Dat wil niet zeggen dat het de komende dagen niet komt, want dat kan nog, maar met dit warme weer is het wel prettig! Lieve dames, heerlijk om met jullie van gedachten te wisselen. Grappig he, dat je toch een band krijgt, terwijl je elkaar helemaal niet goed kent .Liefs van Jip |
| 08/06/2007 @ 13:33 Es | Jip, enige maanden geleden schreven we ook samen op het nod-forum maar ik heb toen tijdelijk wat afstand genomen na mijn tweede miskraam. De laatste weken kom ik zo af en toe eens langs en de laatste dagen heb ik jouw verhaal angstvallig in de gaten gehouden. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Wel is het fijn dat de lichamelijke ingreep is meegevallen. Als ik je berichtjes lees heb ik echt bewondering voor de kracht en het optimisme dat eruit straalt! Bij ons lijkt het ditmaal goed te gaan, dus hoop doet echt leven. Ik hoop dat je het verlies een plekje kunt geven en dat je snel weer bent opgeknapt. Natuurlijk wens ik de anderen op dit forum ook heel veel succes! |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

komen. Heb dat eigenlijk altijd maar de dag ervoor (bruin slijm en buikpijn).
.