< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
09/06/2007 @ 10:00
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Lisette, zo uit m'n bed gerold en de comp. aangezet, en en en??? Zere duimen, hoopt dat het wat uit heeft gehaald...

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:11
loesje78

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lisette en en en ??????Heb je al getest????Ben zo nieuwschierig!Laat je het ons zo snel mogelijk weten???
Succes!

Groetjesss

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:07
Emmeke

Lotte, De Haan is niet vlak bij Plopsaland, hoor. De Belgische kust is natuurlijk maar 64km, dus meer dan dat is het zeker niet. Maar zeker niet vlakbij!

Spannend voor een aantal dames, hé. Lisette, laat je snel iets weten?

Bedankt om ook voor mij te duimen meiden. Heb gisteren wel weer een negatieve test gehad. Ik heb een heleboel goedkope testen in huis gehaald, want ik kan toch niet aan de verleiding weerstaan. Ik ga er vanuit dat het niets is.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 22:08
Freaky

Ik ben zwaar bezig een vakantie gevoel te krijgen... dat wil nog niet lukken, had een rot dag vandaag. Wilde alles netjes en goed geordend achtergelaten, ben tot half 7 nog bezig geweest.. misschien niet zoveel hier moeten zitten! Maar ja dat geeft wel weer een beetje afleiding, en een kleine pauze tussen alle telefoontjes door.

Voel heeeeelemaal niks... GELUKKIG!!! Vorige ronde had ik nu nl. al ongi pijnen.. tussen de oren waarschijnlijk!

We gaan denk ik niet weg, we hebben een paar afspraken staan met mensen die we al lang niet meer hebben gezien, en gaan een dagje Dolfinarium doen met de kleine van mijn vriend. Ook erg leuk!! We zeiden net nog wel tegen elkaar, dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn dat we met z'n 2tjes op vakantie zouden kunnen. Misschien toch nog een last minute dus.

Spannend hoor, Alice, E. en Lisette!!! Heel misschien wel 3 erbij onderin de lijst! Succes met veeeel geduld hebben..

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 22:07
lotte

hoi

alice, ik zeg altijd een streepje is een streepje! dusssss denk toch echt dat we je voorzichtig kunnen gaan feliciteren!!!!!

lisette hier draaien de duimen op volle toeren

krut dat "ongi" gevoel had ik ook bij beide zwangerschappen en had dan steeds zoiets van als ik nu naar de wc ga zal het wel zover zijn maar telkens niks!!
en ook die gespannen borsten had ik heeel erg!
2 dgn na mijn nod had ik een positieve test!!

jip wij gaan naar de haan!
dat schijnt vlakbij plopsa land te zijn??? weet jij dat mischien?
lijkt me leuk om met de meiden naar toe te gaan!

vlg mij heb ik mijn ei toch nog niet gehad?! maar weet het niet zeker!
mmmm vervelend hoor die onzekerheid! maar als ik hem nog niet heb gehad zou mijn cyclus wel langer zijn als ik gewend ben maar goed het kan!
het valt me ook wel op dat mijn temp nog niet omhoog is gegaan!

gatsie zeg dan valt mijn nod net voor onze vakantie! komt lekker uit!
pfff dan tegen die tijd evt toch maar zorgen dat ik een testje heb om mee te nemen!
tenminste als ik dan die maandag nog niet ongi zou zijn!
wishfull thinking he heet dat hihihhihihihihi

lisette ik duimmmmmm voor je! laat je ons niet te lang in spanning zitten!

kus lotte

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:41
Lisette

Klinkt goed Krut. Spannend hoor. Ben heel benieuwd. Je komt het wel even zeggen maandag dan hè?

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:23
KRUT

Hela

Is alweer een week geleden. Proficiat aan de zwangeren. Jacky succes voor nr 3! en alle andere ook. Wat mijn nr 3 betreft? Vandaag was mijn NOD maar had gisteren een beetje licht rozige vloeistof maar vandaag niets meer. Afwachten... mijn borsten staan ondertussen wel een weekje op springen en heb wel een beetje krampen en ONGI gevoel.

We zullen zien maar maandag haal ik een test als er dan nog niet meer nieuws is.

Ook veel succes aan alle anderen

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 20:34
Lisette

E. wat vervelend dat de ongi krampen heviger gaan worden. Dat is geen goed teken nee. Balen zeg. Ik hoop dat het ineens ophoudt hihi. Hier totaal geen ongi gevoel meer. Het is helemaal weg. Als ik aan mijn ongi gevoel ga denken dan komt het weer dus het is meer mijn angst die het naar boven laat komen denk ik. Nou ja meid wacht nog even af. En we horen het wel of je ongi wel of niet is gearriveerd. Ik hoop het niet want het lijkt me leuk jou ook in de zwangere ploeg te hebben straks. En het liefst ik erbij haha.

Alice het is goed even een paar dagen te wachten met testen. Ik kan wel zeggen als je 3 vage streepjes hebt gehad zal je echt wel zwanger zijn. Maar laat je hcg even een dag of 3 flink opbouwen dan heb je beter resultaat. Dit is ook zonde van al die testen hoor. Dat was bij mijn vorige zwangerschap ook. Pas na heel veel dagen een mooie zwanger op het schermpje. Succes meid. We wachten nog even met officieel feliciteren.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 19:23
Alice

Hallo Dames....
Zoals een aantal van jullie misschien al weten, heb ik gisteren een testje er tegenaan gegooid. Resultaat een heel licht rose streepje, maar toch een streepje. Echter weten we niet wat we hier mee moeten dus nog twee testen gedaan vandaag met hetzelfde resultaat. Licht opklarend streepje! Tja, weten niet of we mogen juichen, heel verwarrend allemaal! Zondag gooien we er nog een test tegenaan, mocht dat nog nodig zijn. Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Alice

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 19:18
E.

Online Status Stuur bericht
Lisette, nog even komen zeggen dat ik heel hard duim morgenochtend!!! Zal zeker eens komen kijken hier naar het resultaat! Zou het wel heel leuk vinden om samen met jou (en alle anderen hier!!) zwanger te zijn, maar die ongi-krampen blijven (redelijk pijnlijk zelfs) en ik kan het niet anders uitleggen dan dat ik morgen gewoon ongi word.

Jip, zal subiet eens bellen naar die vriendin, die zal overgelukkig zijn! En zowiezo test ik ik NIET dit weekend, heb geen zin om nog eens een test te verspillen, heb ik al te vaak gedaan, en trouwens.. heb geen enkele test in huis, om de verleiding te weerstaan!

Een leuke vrijdagavond iedereen!

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 18:55
loesje78

Emmeke wat balen van je negatieve test.
Ik hoop toch op een klein wonder dat je toch nog een positieve test krijgt!ik voor je!!!

En voor alle andere die dit weekend gaan testen,heel veel succes mijn en draaien overuren hier!!!

Freaky geniet lekker van je twee vrije weken!

En Jip ik snap dat je het lastig vindt dat je nu een aantal weken moet wachten,het liefst zou je er denk ik gelijk weer voor willen gaan,maar helaas moet je nog ff geduld hebben...hoop echt voor je dat die weken heel snel omvliegen.Daarom vindt ik het zo knap van je dat je ons zo steunt en opbeurt,terwijl je zelf in deze situatie zit.
Dus bij deze wil ik je ff een dikke knuffel geven!

Nou ben heeeeel benieuwd hoeveel zwangeren er na het weekend erbij zijn gekomen.

En Succes voor de andere dames die aan het wachten of aan het klussen zijn!

Heel veel liefs Loesje

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 18:30
Jip

Online Status
Heee Lotte, ga je naar Sunparks? Daar zijn wij ook weleens geweest. Dat is leuk! Naar welke plaats ga je?
Emmeke, ik blijf voor je hopen, je weet maar nooit...
E. wat ontzettend leuk voor je vriendin!!! Feliciteer haar maar! Als je er zooo lang naar uitgekeken hebt, is het toch wel een wonder he!
E. en Lisette: ik hoop op een positieve test hoor dames! Ik ben heel benieuwd voor jullie.
Fijne avond en liefs van Jip
Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 16:20
Lisette

Freaky goed dat je lekker rustig bent nu. En je kan je heerlijk op je nieuwe nichtje storten. Hoe gaat het met haar nu? Is je zus al een beetje bijgekomen?

Es wat super dat je na 2 MK nu weer zwanger bent. En al 10 weken op weg. Hier 2 duimpjes die draaien voor je beebje.

Jip als ik morgen test is het ook nog voor mijn NOD hoor. Maar dan ben ik thuis dus kan ik rustig even janken als ik wil. Vandaag moet ik werken dus das niet zo'n goed idee. Ik test ook meestal tegen beter weten in hoor. Dan denk ik ja het was ook te vroeg hè. Wat zijn we toch erg. Wat fijn dat het bloed weg is. Ik hoop dat het weg blijft. En inderdaad dat de maand snel voorbij gaat dat je lekker weer kabouter klus kan spelen.

Lotte dank je voor het duimen. Ik hoop dat het iets doet .

E. hier draaien de duimpjes voor je hoor. Geen bloed geeft moed. Misschien is je lichaam een spelletje met je aan het spelen haha. Ik weet dat die van mij daar erug goed in is. Ik kijk ook bij elke plasbeurt of er iets te bespeuren is hoor. Ook voor mij eisprong kijk ik al hahaha. Zit diep in mijn systeem haha. Nog even en dan is alles duidelijk. En ik hoop 2x goed nieuws. Hier voel ik helemaal niets meer. Geen krampen niks. Wel nog regelmatig grote plassen. En mijn gezicht voelt warm aan.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 15:55
E.

Online Status Stuur bericht
Net gehoord dat een vriendin van ons na 5jaar (!!!) eindelijk 3maand zwanger is via ivf (na alle ziekenhuizen en verscheidene miskramen); daar kan ik zelfs niet eens "gezond jaloers" op zijn, ik ben zo blij voor haar!! Hopelijk verloopt nu de rest van haar zwangerschap perfect! Maar laat dit een opkikker zijn voor al degenen die al lang bezig zijn en soms de moed verliezen..

Lisette, volgens afspraak ben ik hard aan het duimen voor jou! Hoop zo dat je ons morgen goed nieuws brengt! Hier nog niets speciaals te melden, de ongi-krampen zijn nog aanwezig, iets minder dan gisteren, maar zo gaat het normaal net voor mijn ongi, dus even afwachten.. Ik ga wel ieder uur op controle naar het toilet, kan het gewoon niet laten!

Jip, ik ben blij voor je dat het bloedverlies al gestopt is, is aangenamer! Nu hopen dat het snel juli wordt voor jou en dat jullie weer "aan de klus" kunnen! Ik denk echt dat ik ongesteld ga worden, maar plots wijs je mij op iets positiefs: mijn gevoel is altijd verkeerd! De 2keren dat ik zwanger was, dacht ik echt van niet en de laatste maanden denk ik steeds dat ik wel zwanger ben.. Oei, nu krijg ik weer hoop.. Neen, toch niet, ik begin mijn lichaam te kennen na een tijdje en die zegt mij echt nu dat ik gewoon ongesteld word, morgen ten laatste.

Emmeke, spijtig van je negatieve test, maar het was misschien wel te vroeg he, nog niet wanhopen. We blijven even duimen!

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 15:28
Emmeke

Ik ben op het werk. Dus niet alles in detail gelezen, maar wel gelezen dat het er voor Lisette goed uitziet. Ik voor je meid.

Loesje, ik heb al getest. Ik kan nooit wachten, hé. Gisteren was de test negatief. Ik zie het ook niet zo positief in. Sta eigenlijk al een beetje met één been in de volgende ronde. Ook al heb ik nu niet echt symptomen meer dat de komen. Heb dat eigenlijk altijd maar de dag ervoor (bruin slijm en buikpijn).
Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 14:12
lotte

Hallo!

cindy fijnnnn weekend!!!

marijke kop he meid!! en huilen is een goede ontlading soms heb je dat gewoon even nodig!
knuffie van mij!

g-tje kweet wel zeker dat jij wel regelmatig komt kijken ihihihihi dit forum is verslaaaavend!

lisette spannend hoor! de duimen draaien hier!!

jip fijn om te horen dat het lichamelijk wel goed gaat met je! doe rustig aan en probeer wat tijd voor jezelf te nemen!
zag dat je over 2 wkn op vakantie gaat! denk dat dat wel goed is om gewoon even weg te zijn!

wij gaan over 2 wkn ook op vakantie heeeeerlijk! heb er zo'n zin in!
lekker een weekje naar sunparcs! en de andere 2 wkn zijn we gewoon thuis!
denk dat we nog wat dagjes weggaan met de meiden!

liefs lotte

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 13:46
Jip

Online Status
Hey Es, wat leuk om wat te lezen over je. Lang geleden zeg. Ik vind het leuk dat je zwanger bent en dat het goed gaat. Je moet ook vertrouwen hebben, anders kom je die lange eerste 3 maanden niet door! Maar je bent al een heel eind op weg! Kom je (al is het maar heel af en toe) nog eens langs op dit forum? Zou ik leuk vinden!
Freaky, jouw lange wachten is weer begonnen. Maar zoals je al zegt: het rode blokje is in zicht! Aftellen en duimen!
Lisette, ik snap het hoor, dat je bang bent voor een teleurstelling als je (te vroeg) test. Maar jij hebt vast meer geduld dan ik, want ik testte altijd voor mijn nod. Misschien leer ik het van je! Voorlopig is het voor mij niet aan de orde.
Verder gaat het goed met me. Ik heb helemaal geen bloed meer gehad (sorry voor 't detail). Het is ineens opgehouden, heerlijk. Dat wil niet zeggen dat het de komende dagen niet komt, want dat kan nog, maar met dit warme weer is het wel prettig!
Lieve dames, heerlijk om met jullie van gedachten te wisselen. Grappig he, dat je toch een band krijgt, terwijl je elkaar helemaal niet goed kent .
Liefs van Jip
Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 13:33
Es

Online Status
Jip,
enige maanden geleden schreven we ook samen op het nod-forum maar ik heb toen tijdelijk wat afstand genomen na mijn tweede miskraam. De laatste weken kom ik zo af en toe eens langs en de laatste dagen heb ik jouw verhaal angstvallig in de gaten gehouden.
Ik vind het echt heel vervelend voor je. Wel is het fijn dat de lichamelijke ingreep is meegevallen.

Als ik je berichtjes lees heb ik echt bewondering voor de kracht en het optimisme dat eruit straalt!

Bij ons lijkt het ditmaal goed te gaan, dus hoop doet echt leven. Ik hoop dat je het verlies een plekje kunt geven en dat je snel weer bent opgeknapt.

Natuurlijk wens ik de anderen op dit forum ook heel veel succes!

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 12:24
Freaky

Op de een of andere manier ben ik ook veel en veel rustiger dan de eerste ronde, best lekker hoor! Ben met hele andere dingen bezig op het moment en mijn nichtje en alles daarom heen geeft ook veel afleiding! Voel me prima dus!! En vakantie... hadden we ook allebei heel hard nodig, daarom ook zo vrolijk (met af en toe een jankbui)denk ik!

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 12:16
Lisette

Jip wat fijn zeg dat je je goed voelt nu. Ja heel hard natuurlijk, maar je zat wel met iets in je lichaam wat niet goed was. En ja dat merk je toch wel. En nu is alles schoon en gaat je lichaam zich langzaam weer herstellen. Ja die kwaaltjes die blijven komen is zo irritant. Ik had dat ook heel lang. Straks lekker met je mannetje even saampjes wat bijkomen. Ik hoop dat je snel echt kan gaan genieten van een zwangerschap hoor. Je hebt het zo verdient. Hoe jij dit allemaal opneemt is echt geweldig. Ik ben nog steeds een wrak af en toe haha. Ja ik twijfelde zo met die test. Misschien omdat ik ook altijd zo bang bent wat eruit komt. Als die streep niet komt dan krijg je weer zo'n huilerige dag. En die heb ik liever niet op mijn werk. Maar jullie horen morgen zo snel mogelijk wat van me hoor.

Freaky ik denk dat ik met mijn man ga testen. De vorige keer was hij er ook niet bij. Hij lag op bed. En vond het geen streep. Dus daar had ik niks aan haha. Nou heb ik ook verticale strepen op mijn netvlies dus ik zie ze al gauw hahahaha. Hebben jullie daar ook last van? Jij nog even rustig blijven hè. Je hebt nog even. Geen schijnzwanger klachten is alleen maar goed. Gewoon rustig doen en niet aan je nod denken. Heb ik ook gedaan deze maand. Bevalt me goed hihi.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >