< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
02/06/2007 @ 20:35
g-tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Cindy
Ik heb dat ook hoor... vind het heel speciaal wat we hier allemaal onder elkaar hebben!!! Super toch!
Soms zou ik jullie wel eens een keer in 'levende lijve' willen ontmoeten
Maar ja het is echt een band met sommigen en dat is echt wel fijn!!! Ik heb vandaag ook een hele dag aan jullie moeten denken... Op mijn 'zaterdagwerk' kan ik niet op een pc haha dus moest ik me wel inhouden... En morgen gaan we misschien een hele dag niet thuis zijn, en dan denk ik al, neeeee dan kan ik niet meebabbelen (erg hé)...
Gisteren zei mijn ventje dat ik er te veel mee bezig ben en dat ik hier veel te veel op die pc zit op dat forum... Maar voor mij is het nu niet zo dat ik vandaag zwanger wil zijn hoor, allé ik bedoel ik wil dat natuurlijk wel supergraag, maar ik ben nog maar net bezig dus weet ik wel dat het even kan duren, ik zou nu de moed nog niet verliezen, snappie, maar daar is mijn ventje wel bang voor, dat het voor mij nu al tegenslagen gaan zijn waar ik helemaal depri van zou worden, maar zo voel ik het niet (enfin zeker nu nog nietà... Het is niet alleen zwanger worden voor jezelf hier... maar vooral het meeleven met de anderen, hun verhalen lezen, reageren en elkaar steunen...
positief en negatief... gelukwensen en uit de put halen, soms alle mogelijke emoties op 1 dag... Er zijn hier echt wel vriendschapsbanden en ja we willen niets missen daarvan!
"I wanne have your baby, get serious like crazy, lalala"

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 20:15
cindy

g-tje....ik had je al gemist vandaag op het forum
Je zal toch nog effe geduld moeten hebben voor je weet of dit bloedverlies positief of negatief nieuws is.
Ik blijf alvast hopen en duimen voor jou...weet je,de laatste tijd ben ik meer bezig met de NOD van sommige vrouwen hier dan met mijn eigen NOD.
Ik heb echt met bepaalde meisjes hier een goede band..ik bedoel dan een goede babbel en een goed gevoel.
Versta me niet verkeerd maar met sommigen hier heb ik meer een emotionele binding.
Noem me maar raar of zo....versta het wel! Het is gewoon een gevoel bij mij.
Liefs Cindy

[Laatst gewijzigd door cindy - 02/06/2007 @ 20:23] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 19:10
g-tje

met mij vandaag alles ok
alleen heb ik deze voormiddag bij het naar toilet gaan een wreef helder rood blood gehad... en ook een beetje ongi-achtige steekjes in mijn onderbuik...
de rest van de dag geen bloed meer gezien...
zit op dag 26 van de 30 dus is eigenlijk nog te vroeg om ongi te worden...
kan dat van een innesteling zijn of niet, want nu wordt ik nog gekker (na speldenkoppen-steekjes op dag 23-24)
ik weet niet wat te denken en te verwachten...
hhhheeeelllppp
-x-

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 19:00
g-tje

Lisette, Cindy, E., en alle anderen
dag schattekes!!!

Lotte
Er is wel veel aan de hand en weet dat we hier zijn voor jou als het nodig is! En zoals Cindy zei: na regen komt zonneschijn!!! Als je toch nood hebt om t te vertellen kan je hier altijd een privébericht posten bij iemand waar je je goed bij voelt hé meid. Op die manier leest maar 1 persoon jouw verhaal en niet heel het internet...

Linnie: sh*t wat ellendig dat die duiveltjes er weer zijn... verd*mme toch!!!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Hopelijk met een positieve ingesteldheid ervoor gaan!!!
Maar blijf hier gezellig bij ons lieveke, dat geeft niet dat je NOD in juli valt... we beginnen elkaar nu wat te kennen...

Ramona: we horen jou niet meer? hoe gaat het met je? al iets wijzer???
-x-

[Laatst gewijzigd door g-tje - 02/06/2007 @ 19:11] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:57
Emmeke

Linnie, wat jammer nou.

Ik pas ook het lijstje nog eens aan, want mijn NOD valt twee dagen later. Denk ik tenminste.

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 2-06

AFWACHTEN:
Jenny, B, 2e kindje, 5e ronde, NOD 03-06
Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 07-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 07-06
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Luna, 24, 1e kindje, 1e ronde, NOD 08-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 17-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:50
linnie1982

hoi dames!

Nou hier is het niet gezellig!
De zijn vanochtend begonnen.
Ach ik had het ook kunnen weten, de testen waren echt negatief.
Aan de ene kant baal ik, maar aan de andere kant, wen ik er al aan. Raar, maar toch.
Het had gewoon weer niet mogen zijn.
Op naar de volgende ronde maar weer.

Ik haal me maar uit het lijstje, mijn nod valt in juli.

Maar ik blijf jullie verhaaltjes wel lezen hoor!!!!

Groetjes Linda

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05

AFWACHTEN:
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 2-06
Jenny, B, 2e kindje, 5e ronde, NOD 03-06
Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 07-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 07-06
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Luna, 24, 1e kindje, 1e ronde, NOD 08-06
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 10-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 17-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008

[Laatst gewijzigd door linnie1982 - 02/06/2007 @ 16:53] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:20
Emmeke

Jenny, probeer van je vakantie te genieten, hé!!!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:59
Jenny

Hallo dames,

Ik kom hier nog snel een berichtje posten voor ik morgen op vakantie vertrek voor 2 weken naar Spanje!

Heb deze morgen een test gedaan om te weten waar ik aan toe was, supernegatief,zoals we al gewoon zijn ondertussen,... nu ja, weet ik dat ik één dezer mijn kan verwachten, leuke vakantie,... Maar kom, 't positieve is: ik kan nog eens goed van de all-in profiteren en moet niet op een druppeltje alcohol letten hé!

Mijn banner ga ik niet kunnen aanpassen ginder, maar jullie weten het hé, ik ben NIET overtijd,... hehe.

Amuseer jullie, enne, tot binnen twee weken, ik hoop dan veel zwangeren te zien hier!!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:22
E.

Online Status Stuur bericht
Jacky, onze berichtjes kruisen elkaar en ik zie dat jij dezelfde goede raad geeft aan Lisette, nu zal zij het zeker geloven als ze het dubbel krijgt!
"leuk" dat je misselijk bent, is inderdaad een teken dat er iets moois groeit in je buik!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:19
E.

Marijke, veel klusplezier! En als je ongi zo pijnlijk zijn, blijven ze hopelijk gewoon eens weg voor een 9-tal maanden..

Lisette, bedankt voor het compliment, peptalk is graag gegeven, zou graag hebben dat iedereen zich hier goed voelt (en dat er veel baby's als resultaat uit komen..) En uit je miskraam moet je enkel het positieve onthouden: je kan zwanger worden! En ik ben ook geen 18 meer (ben er nu 30) en ik geloof er ook nog in!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:16
Jacky

Ff een korte update, hier een zwaar misselijke Jacky! Is 'n goed teken zeggen ze dan, maar ik zit er maar mooi mee. Maar gelukkig maakt het idee dat het door het beebje komt het een stuk draaglijker.

Voor alle meiden heel veel klusplezier! En dames die overtijd zijn, hoe zit het met jullie testjes??? We zijn heel nieuwsgierig

Marijke, ook heb sinds ik gestopt ben met de pil weer veel meer last van mijn ongi. Hopelijk helpt het klussen en ben je volgende keer 9 maanden niet ongesteld. Succes met klussen!

Lotte, hopelijk krijg je een goede uitslag van de arts en kun je daarna gelijk weer aan de klus voor een beebje! Veel sterkte!

Vyonne, we duimen mee voor een positieve test

Lisette, je bent geen 18 meer nee, maar 29 is echt niet oud. Een MK hakt er zeker hard in, was bij mij de eerste keer ook. Maar het gaat jullie zeker weer lukken, je hebt één pluspunt overgehouden aan de MK, je weet dat je allebei vruchtbaar bent. Volgende keer gaat gewoon goed komen, je hebt flink geklust en die positieve test gaat er gewoon komen. Hier wordt flink geduimd, want je nod komt al in de buurt

Groetjes Jacky, Isis & Youri

[Laatst gewijzigd door Jacky - 02/06/2007 @ 15:17] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 14:26
Lisette

E. wat fijn dat je geen verschil voelt met de pil of zonder de pil. Dat is een voordeel voor je. Ik weet ook wel hoor dat het onzin is te denken dat je het niet kan. Zeker niet als je daar geen medische onderbouwing voor hebt haha. Maar ja het is heel normaal. Het is raar te denken dat er uit jou een nieuw leven kan komen. Je kan je er niets bij voorstellen. En zeker als het wat langer duurt denk je zie je nou wel ik kan het niet. En nu al een MK achter de rug, maar ja je moet geduld hebben op mijn leeftijd. Ben geen 18 meer haha. Dank je voor de peptalk. Je bent een toppertje.

Marijke veel klusplezier. Maak er een mooi beebje van. Vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. Ik hoop dat het niet zo gaat blijven.

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 13:20

hey meiden ,

donderdagavond weer met volle moed aan de klus begonnen

ik heb niet echt het gevoel dat ik meer zin heb om te klussen zonder pil maar ja als je een beebje wil dan wil je al eens een extra efforke doen hé
heb wel meer last van de ongi toen ik 4 maand gestopt was
buikpijn en meer bloedverlies

ik dacht ook altijd dat ik de eerste ging zijn maar ben ondertussen ook al op veel plaatsen de laatste
maar ja in mijn gezin kan ik nog de eerste zijn en daar hoop ik dan maar op

meisjes die hun nod afwachten
en de anderen goed klussen hé

groetjes marijke

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 10:28
E.

Ik ben dan weer iemand die geen verschil ziet in mijn leven met of zonder pil, heb er eigenlijk nooit last van gehad en merk ook geen verschil zonder. Na mijn bevalling ben ik na de borstvoeding direkt herbegonnen met de pil, voel mij daar goed mee. Nu natuurlijk niet, of dan zou het logisch zijn dat ik niet zwanger word..

En voor al die dames die denken dat ze nooit zwanger kunnen worden.. ik dacht dat ook echt, want heb op mijn 17de met de pil moeten starten omdat ik geen ongi meer kreeg. Toen zei de arts dat ik moest terugkomen als ik een kinderwens had, dat het misschien moeilijk zou worden... Dus ben ik direkt eerlijk tegen mijn man geweest en gezegd dat het wel heel moeilijk zou worden. Resultaat: 1ste ronde zwanger (maar 1x geklust die maand!) en een pracht van een zoon. Ik denk soms dat het misschien nu moeilijk zal zijn voor een 2de, maar in januari was ik ook weer 1ste ronde zwanger, dus ondanks die miskraam, blijf ik hopen en dat moeten jullie ook allemaal doen!!!!

vyonne, 't wordt spannend bij jou, ik duim mee!

Lotte, ik weet ook niet wat er juist aan de hand is, maar ik wens jou ook veel sterkte en hopelijk kan je snel weer meedoen!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 10:09
cindy

Lotte...een dikke knuffel en veel sterkte meisje...na regen komt zonneschijn hé!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 08:22
Emmeke

Vyonne, ziet er dus goed uit deze ronde. Ik zal heel hard voor je duimen!!!

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 22:34
Lisette

Lotte wat vervelend voor je meid. Ik weet dus niet wat er aan de hand is, maar wil je toch sterkte wensen met alles. Ik hoop dat alles snel in orde zal zijn voor je en je heel gelukkig zal worden met een lief beebje erbij.

Dikke cyberknuffel en kop op meid!

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 21:31
lotte

Haiii

jullie zijn gewoon echt NIET bij te houden!

ik zag dat er alweer 2 zwangere bij zijn gekomen!
monique en c-ke???

kweet niet of ik het goed heb!

Maarrrr GEFELICITEERD dames!!
lekker genieten van het groeiende buikje!

ik doe voor in juni even niet mee!

ben vorige week naar de huisarts geweest en heb bloed moeten laten prikken. dinsdag ga ik de uitslag met hem bespreken!
dus het leek ons even niet verstandig om nu zwanger te worden in elk geval totdat we weten wat er aan de hand is!

zeker omdat ik in het afgelopen jaar overspannen ben geweest en hiervoor ook medicatie heb moeten slikken.
nu weten jullie even een klein beetje wat er aan de hand is en dit is jammer genoeg niet het enige maar vind het moeilijk om dat hier te vertellen omdat je niet weet wie er evt meeleest!

dikke kus lotte

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 21:21
Lisette

vyonne dus jij hebt dat ook dat je nu ineens veel zin hebt zonder de pil. Je merkt dan pas wat die rotdingen doen met je lichaam hè. Natuurlijk voelt alles veel beter. Ik ken iemand die had altijd hooikoorts en toen stopte ze met de pil en ineens weg hooikoorts. Het is troep. Hé goed geklust dat is heel mooi. Volgens FF heb ik ook best goed mijn best gedaan haha. Voor het eerste een doorgetrokken streep. Hij weet het zeker.

g-tje ik geloof dat alle vrouwen denken dat ze het niet kunnen. Mijn moeder dacht dat ook, maar we zijn met zijn vieren thuis. Dus het zal wel normaal zijn. Alleen om te denken dat ik straks met zo'n buik loop dat lijkt me heel raar. En dat ik achter de kinderwagen mag wandelen. En lekker lang een kindje vast mag houden zonder het weer te moeten afgeven aan de volgende. Zucht zal het ooit..... We weten het niet. Voorlopig klinkt jou gebeuren heel goed. Dat verhaal van Els ging over haar MK trouwens. Ik moest er ook bij huilen.

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 21:15
g-tje

Hey Vyonne,
ook met jouw duimen we mee hoor meid!
Ja we kletsen hier wat af op een dag, maar wat we vooral doen is gewoon voor iedereen met onze draaien!!!
veel succes en hopelijk zien we binnen een paar dagen zo een mooie baby-banner verschijnen onder je naam!
-x-

[Laatst gewijzigd door g-tje - 01/06/2007 @ 21:17] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >