Hi allemaal,
Ik ben hier lang niet geweest.....was zwanger en helaas kreeg ik een miskraam in de achtste week.....zou anders 17 mei uitgerekend zijn!
Daarna ging relatie van mij en vriend aan uit aan uit enz enz...even een tijdje geen contact gehad, wat van mij uitkwam....ik wilde even alles op rijtje zetten...
nu kwam ik het wederom tegen en bleek hij in ziekenhuis te liggen, weer goed contact en weer de beruchte vlinders....we hebben weerw at....nu ligt hij wederom in ziekenhuis en hebben ze vlekjes op zijn botten gevonden en heeft hij alle nare onderzoeken bijna achter de rug...morgen hopelijk laatste christapunctie....(is al de tweede) nu gaan ze in zo een vlekje prikken....
ik ben er kapot van en bang voor de toekomst....
mijn vriend wilde graag dat ik ga stoppen met de pil en ik heb er geen moeite mee....ben gestopt en zie net dat ik mijn vruchtbare periode vanaf morgen heb...hij mag overmorgen uit het ziekenhuis....wie weet wat er gebeurd....
ik wil alleen nog maar tegen hem aanliggen en genieten van wat we hebben en hopen dat hij niet ernstig ziek is en die vlekjes geen tumoren zijn of uitzaaiingen...van hem wil ik graan een kind en zal hopen dat we snel mogen zwangeren...
sorry voor lang verhaal....we gaan ervoor...to be continued!
Vermoedelijke bevalling op 30/04/2008.
Al 58 weken en 4 dagen zwanger (146.56% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via
deze pagina.