volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2007 @ 18:57 Mieke ![]() | Hoi, wie telt er mee af naar zondag? Ik ben mieke 27 jaar en we gaan sinds vorig jaar augustus voor een tweede wonder! |
| 18/05/2007 @ 05:58 | Hey meiden, Ik wens jullie allemaal veel succes. Voor mij is het ook tergend spannend. Normaal 20 mei ongi. Elke dag wil ik testen maar ik weet dat dit nog niet veel zin heeft. Mijn man blijft heel rustig en zegt: We zullen wel zien. Hij wil me de ontgoocheling besparen als het toch niet raak is. Zit nu in de 4e ronde. Ik hoop dus zondag op een positieve test voor ons allemaal |
| 18/05/2007 @ 18:00 Mieke ![]() | heeey Tata... Ook voor jou enorm veel succes gewenst. Is het voor jullie een eerste kindje of hebben jullie al een ukje rondlopen? |
| 19/05/2007 @ 06:43 | Hey Mieke en Loesje, Spannend hé...ondertussen zijn we zaterdag. Ik ben weer vroeg wakker en de test die ik heb liggen is me echt aan het roepen. Ik wil het zooo graag weten. Als het niet zo is ga ik effe vreselijk down zijn. Heb het gevoel dat een cyclus nu veel langer duurt dan wanneer ik niet zwanger probeerde te geraken. Het leek alsof de duivels er toen om de haverklap waren en dat het nu eeuwen duurt. Hebben jullie dat ook? En Mieke, Ik ben al de fiere mama van 2 flinke zonen. 11 en 12 jaar. Toen ik hen kreeg was ik niet echt bezig met zwanger raken. Ik was 19 bij de eerste en had helemaal geen goede relatie. Ondertussen ben ik al 3 jaar bij een lieve man die mijn kinderen als de zijne ziet. Loesje, Ik had gisteren ook knallende hoofdpijn maar heb gelezen dat dat ook een symptoon kan zijn. Zullen we gewoon blijven hopen? Grtz, tata |
| 19/05/2007 @ 09:02 loesje78 ![]() | Hoi hoi, Ja we blijven nog hopen!! Alleen heb ik niet zo heel veel hoop meer. En wanneer gaan jullie een testje wagen? Heel veel liefs Loesje ![]() |
| 19/05/2007 @ 11:15 tata | Hey Mieke, Wat rot voor je. Ik weet wat een ontgoocheling dit is. ![]() Zelf heb ik ook al niet te veel hoop meer. Heb totaal geen symptomen. Alleen heel erg draaierig zijn maar dat zal wel aan de bloeddruk liggen. Ik hoop dat er toch iemand van ons deze maand goed nieuws krijgt. En anders doen we gewoon verder. Zelf wou ik vandaag al testen maar manlief wil dat ik nog wacht. Normaal morgen ongesteld. We zien wel. Hou de moed er in!!!!! Grtz Tata |
| 19/05/2007 @ 18:06 tata | Heeeey, Ik kon het niet laten en heb daarstraks toch een test gedaan. En ik kan het nog steeds niet geloven maar er zijn overduidelijk 2 blauwe strepen te zien. Dus zwanger!!!!! ![]() Ik heb ook koppijn en krampen in de buik. Het hoeft dus niet altijd een negatief voorteken te zijn. Maandagavond ga ik naar de dokter om bloed te laten prikken (kwestie van zekerheid) als er morgen nog steeds niks is natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte. Doen jullie dit ook? Hele blije groeten, Tata |
volgende pagina >

Nu zondag ... wie ook?

)

er aan zitten te komen. Ergens ver weg hou je daar vast rekening mee, maar je hoopt des te meer dat het raak zal zijn he? Laten we gewoon duimen voor elkaar.. meer dan afwachten kunnen we toch niet doen!