< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Nu zondag ... wie ook?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/05/2007 @ 18:57
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, wie telt er mee af naar zondag?

Ik ben mieke 27 jaar en we gaan sinds vorig jaar augustus voor een tweede wonder!

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 20:22
loesje78

Hoi Mieke,

Ik moet wachten tot a.s. maandag,maar wil wel zondag een testje wagen!!Spannend dus allemaal he!
Wij gaan voor ons eerste wondertje!
Maar ik wil wel graag hier samen met je aftellen hoor!

Heel veel groetjes Loesje

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 20:29
Mieke

oooo super !!!! Ik zie dat jij van het jaar 78 bent, ikke van 79.... tenzij die 78 achter je naam een andere betekenis heeft natuurlijk

Jij telt dus af naar maandag.... in je hoeveelste ronde zit je al? Zou je zondag al durven testen? Is het je eerste ukje?

Ik denk dat ik pas maandagochtend zal testen, met ochtendurine, das naart schijnt het beste...

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 20:51
loesje78

Hoi,

Ja die 78 staat voor mijn geboortejaar!.
En dit is pas onze derde ronde maar je weet maar nooit he!
En het is voor onze eerste uk,dus spannend allemaal.
Ik zag bij jou profiel dat jullie voor een tweede ukje gaan?
En in de hoeveelste ronde zitten jullie?
En ik denk dat we zondag wel een testje gaan wagen,we kunnen nu al haast niet meer wachten.haha

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 10:16
Mieke

jaja, voor ons ist nummertje 2....
We zitten nu al in ronde 10 ppfff best al lang hoor! Indien ik nu zondag ongesteld zou worden kan ik 5 juni bij de gyne terecht en dan zien we weer verder hè!

Voor onze eerste meid hebben we er 7 maand over gedaan, ons tweede ukje laat wat langer op zich wachten!

Ja, ik heb dat ook wel, ik kan soms haast niet wachten, die 2 weken na men eisprong lijken soms een eeuwigheid te duren en dan denk ik... ik test eens vroeger, maar meesatl krijg ik al slechte signalen van men lichaam die me verwittigen dat men regels eraan zullen komen, dus dan test ik liever niet (kost allemaal veel centjes)

heb gisteren eigenlijk ook een slecht voorteken gehad. Barstende hoofdpijn... en dat heb ik dus iedere maand voor men regels hè!

we zien wel.... ik hoop echt dat we volgende week alletwee een mooie nieuwe banner kunnen aanmaken!

Ben je afkomstig uit België of Nederland? Ikke van België...

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 11:56
loesje78

Hoi Mieke,

Ik ben afkomstig uit nederland.
Ja dat wachten duurt inderdaad lang.
En voor jou helemaal als ik dat zo lees,maar wel fijn aan de ene kant dat je dan 5 juni al terecht kan bij de gyn,maar ik hoop voor jou natuurlijk dat dat niet nodig is!
Ik voor je hoor!

Groetjesss

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 12:01
M_amarins

Hey Mieke en Loesje,

ik ben ook zondag....
(Als het klopt dan hè )

Zal het ff aan je uitleggen Mieke, Loesje klets ik ook al mee in ander topic.
Ik denk mij ei te hebben gehad gelijk na mijn ongie, dus dan is mijn NOD zondag.
Maar had hiervoor een cyclus van 31 dagen, na het stoppen met de pil. Als ik daarvan uitga, dan moet ik nog 10 dagen wachten.
Ik heb maar 1 maandje de pil geslikt, dus ontpillen kan het vrijwel niet zijn....

Ik merk het wel...

Spannend meiden !!!

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 12:04
Mieke

ja, ik hoop het ook zo stilletjes...

Ik hoop als ik 5 juni mag gaan naar de gyne dat ik met de melding kan gaan dat ik zwanger ben en niet met de melding dat het niet lukt....
En jij krijgt van mij ook veel succes toegewenst
Stel dat je zwanger bent, heb je dan een voorkeur.. jongen of meisje? Hebben jullie al namen bedacht?

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 12:10
Mieke

M_amarins... we hebben gelijk gepost zie ik

Kan wel zijn dat ik jullie al tegenkwam op een ander topic hoor, jouw naam komt me wel bekend voor M_amarins, maar soms kletsen er zoveel mensen mee op andere topics, dat ik tureluur word als ik alles moet bijlezen en met veel mensen op 1 topic schep je een minder goeie band vind ik... natuurlijk zijn hier nog andere mensen ook zeer welkom hoor, maar ik vond het fijn voor mezelf om zelf een topicje te starten, zodat ik van int begin mee ben en iedereen leer kennen van int begin!

snappen jullie men hele litanie een beetje

M_amarins, van jouw cyclus zou ik ook al helemaal tureluur worden... zo direct na je ongi een eitje... ttsss ons vrouwenlichaam hè! Thoudt ons soms voor het zotje

Dus Loesje en M_amarins jullie kennen elkaar al?

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 12:44
loesje78

Hallo allemaal

Mieke om op je vraag terug te komen,of we een bepaalde voorkeur hebben voor een jongen of een meisje en of we al namen hebben.
Mijn vriend en ik hebben stiekem wel een voorkeur voor een meisje,maar we hopen natuurlijk ten eerste dat het gezond is en dat er alles op en aan zit!
Tja en wat namen betreft,we hebben allebei onze voorkeuren,maar die zijn totaal verschillend.
Dat hebben wij eigenlijk met alles,dat we allebei iets anders mooi vinden,dus dat zal nog moeilijk worden,maar ja we hebben gelukkig nog de tijd he!

Heel veel groetjes Loesje

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 05:58

Hey meiden,
Ik wens jullie allemaal veel succes. Voor mij is het ook tergend spannend. Normaal 20 mei ongi. Elke dag wil ik testen maar ik weet dat dit nog niet veel zin heeft. Mijn man blijft heel rustig en zegt: We zullen wel zien. Hij wil me de ontgoocheling besparen als het toch niet raak is. Zit nu in de 4e ronde.
Ik hoop dus zondag op een positieve test voor ons allemaal
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 18:00
Mieke

heeey Tata...

Ook voor jou enorm veel succes gewenst. Is het voor jullie een eerste kindje of hebben jullie al een ukje rondlopen?

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 18:48
loesje78

Hoi Tata,

Welkom hier!!
Gezellig dat je hier met ons meekletst!

Ik denk echter niet dat het voor mij deze ronde raak is,want ik heb wat menstruatieklachten,beetje buikpijn en gisteren hoofdpijn

En Mieke hoe is het met jouw hoofdpijn?
Ben zo benieuwd voor ons,hoop wel voor een (liefst meer natuurlijk)van ons dat het raak is.

Nou succes meiden met afwachten he!

Heel veel liefs Loesje

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 06:43

Hey Mieke en Loesje,

Spannend hé...ondertussen zijn we zaterdag. Ik ben weer vroeg wakker en de test die ik heb liggen is me echt aan het roepen. Ik wil het zooo graag weten. Als het niet zo is ga ik effe vreselijk down zijn.
Heb het gevoel dat een cyclus nu veel langer duurt dan wanneer ik niet zwanger probeerde te geraken. Het leek alsof de duivels er toen om de haverklap waren en dat het nu eeuwen duurt. Hebben jullie dat ook?

En Mieke,

Ik ben al de fiere mama van 2 flinke zonen. 11 en 12 jaar. Toen ik hen kreeg was ik niet echt bezig met zwanger raken. Ik was 19 bij de eerste en had helemaal geen goede relatie.
Ondertussen ben ik al 3 jaar bij een lieve man die mijn kinderen als de zijne ziet.

Loesje,

Ik had gisteren ook knallende hoofdpijn maar heb gelezen dat dat ook een symptoon kan zijn.

Zullen we gewoon blijven hopen?

Grtz, tata
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 09:02
loesje78

Hoi hoi,

Ja we blijven nog hopen!!
Alleen heb ik niet zo heel veel hoop meer.
En wanneer gaan jullie een testje wagen?

Heel veel liefs Loesje

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 09:37
Mieke

voila si... men slechte voorgevoelens waren terecht....
ze zijn er.... snif... een dag te vroeg!

ronde 11 gaan we nu in!

5 juni mag ik bij de gyne... afwachten...

getver de getver, nu begint het echt men voeten uit te hangen hoor!

Loesje, Tata en M_amarins... ik wens jullie uit de grond van men hart veel succes toe, hopelijk is het deze maand toch voor één van ons weggelegd...

[Laatst gewijzigd door Mieke - 19/05/2007 @ 09:38] - Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 11:15
tata

Hey Mieke,

Wat rot voor je. Ik weet wat een ontgoocheling dit is.

Zelf heb ik ook al niet te veel hoop meer. Heb totaal geen symptomen. Alleen heel erg draaierig zijn maar dat zal wel aan de bloeddruk liggen.

Ik hoop dat er toch iemand van ons deze maand goed nieuws krijgt. En anders doen we gewoon verder.

Zelf wou ik vandaag al testen maar manlief wil dat ik nog wacht. Normaal morgen ongesteld.

We zien wel.

Hou de moed er in!!!!!

Grtz Tata
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 11:23
loesje78

Hoi Mieke,

Wat balen zeg voor je.
Ik hoop echt voor je dat het binnenkort raak voor je is.
Ik zelf heb ook niet echt hoop meer.
Heb de hele tijd koppijn en steken in mijn onderbuik,dus ik zou ook wel ongi worden.
Maar ik hoop wel dat het hier bij iemand gelukt is hoor!!!,en anders samen maar weer op naar de volgende ronde!

Heel veel liefs Loesje

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 11:50
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Hoi Loesje, spannend hoor. Vervelend dat je het gevoel hebt dat de er aan zitten te komen. Ergens ver weg hou je daar vast rekening mee, maar je hoopt des te meer dat het raak zal zijn he? Laten we gewoon duimen voor elkaar.. meer dan afwachten kunnen we toch niet doen!
Ik moet nog wachten tot vrijdag/zaterdag, meestal vrijdags de eerste overduidelijke tekenen, en zaterdag komt het dan echt (fel) door. Duurt lang..

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 18:06
tata

Heeeey,

Ik kon het niet laten en heb daarstraks toch een test gedaan.

En ik kan het nog steeds niet geloven maar er zijn overduidelijk 2 blauwe strepen te zien. Dus zwanger!!!!!

Ik heb ook koppijn en krampen in de buik. Het hoeft dus niet altijd een negatief voorteken te zijn.

Maandagavond ga ik naar de dokter om bloed te laten prikken (kwestie van zekerheid) als er morgen nog steeds niks is natuurlijk.

Ik hou jullie op de hoogte. Doen jullie dit ook?

Hele blije groeten,

Tata
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >