volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/05/2007 @ 13:14 tata | Hey Loesje, Nog niet wanhopen. Een collega van mij had pas na 3 maanden een positieve test. We zullen hopen dat de gewoon wegblijven. En anders gewoon voortdoen. En ja, wachten duurt zoooo lang.M_amarins, jij hebt toch echt wel symptomen hoor. Ik kan me in vele dingen die je schrijft terugvinden. Ik hoop het echt voor je. Groetjes Tata |
| 21/05/2007 @ 08:32 Mieke ![]() | ooo Loesje, wat kl*te ... ![]() Misschien heb je net iets te vroeg getest... Nog effe afwachten, voel je al slechte voortekens? Amarins meid.... veeeeel succes, eerlijk waar... |
| 21/05/2007 @ 08:01 M_amarins ![]() | Jammer Loesje!! Ik hoop dat je gauw doorkomen en anders alsnog een posi test in je handen krijgt. Wanneer ga je weer testen als je ongie niet doorkomt?? Kusjes Amarins |
| 21/05/2007 @ 07:08 loesje78 ![]() | Hoi tata, ik zal je niet langer in spanning laten. heb net getest en zie geen streepje ,dus de tjes zullen er wel aan komen vandaag helaas....Heel veel liefs Loesje |
| 20/05/2007 @ 18:58 loesje78 ![]() | Hoi Amarins, Morgen ga ik een testje wagen. Ben benieuwd!!! |
| 20/05/2007 @ 08:13 Mieke ![]() | Tata.... supergefeliciteerd meid!!! Ben zoooo blij voor je!!! hou ons op de hoogte!!! |
| 19/05/2007 @ 18:06 tata | Heeeey, Ik kon het niet laten en heb daarstraks toch een test gedaan. En ik kan het nog steeds niet geloven maar er zijn overduidelijk 2 blauwe strepen te zien. Dus zwanger!!!!! ![]() Ik heb ook koppijn en krampen in de buik. Het hoeft dus niet altijd een negatief voorteken te zijn. Maandagavond ga ik naar de dokter om bloed te laten prikken (kwestie van zekerheid) als er morgen nog steeds niks is natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte. Doen jullie dit ook? Hele blije groeten, Tata |
| 19/05/2007 @ 11:15 tata | Hey Mieke, Wat rot voor je. Ik weet wat een ontgoocheling dit is. ![]() Zelf heb ik ook al niet te veel hoop meer. Heb totaal geen symptomen. Alleen heel erg draaierig zijn maar dat zal wel aan de bloeddruk liggen. Ik hoop dat er toch iemand van ons deze maand goed nieuws krijgt. En anders doen we gewoon verder. Zelf wou ik vandaag al testen maar manlief wil dat ik nog wacht. Normaal morgen ongesteld. We zien wel. Hou de moed er in!!!!! Grtz Tata |
| 19/05/2007 @ 09:02 loesje78 ![]() | Hoi hoi, Ja we blijven nog hopen!! Alleen heb ik niet zo heel veel hoop meer. En wanneer gaan jullie een testje wagen? Heel veel liefs Loesje ![]() |
| 19/05/2007 @ 06:43 | Hey Mieke en Loesje, Spannend hé...ondertussen zijn we zaterdag. Ik ben weer vroeg wakker en de test die ik heb liggen is me echt aan het roepen. Ik wil het zooo graag weten. Als het niet zo is ga ik effe vreselijk down zijn. Heb het gevoel dat een cyclus nu veel langer duurt dan wanneer ik niet zwanger probeerde te geraken. Het leek alsof de duivels er toen om de haverklap waren en dat het nu eeuwen duurt. Hebben jullie dat ook? En Mieke, Ik ben al de fiere mama van 2 flinke zonen. 11 en 12 jaar. Toen ik hen kreeg was ik niet echt bezig met zwanger raken. Ik was 19 bij de eerste en had helemaal geen goede relatie. Ondertussen ben ik al 3 jaar bij een lieve man die mijn kinderen als de zijne ziet. Loesje, Ik had gisteren ook knallende hoofdpijn maar heb gelezen dat dat ook een symptoon kan zijn. Zullen we gewoon blijven hopen? Grtz, tata |
volgende pagina >
[Reageer]

Nu zondag ... wie ook?

zijn is er hoop. Positief blijven denken. 

,dus de 

)