< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Alle symptonen! zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Alle symptonen! zwanger?
30/05/2007 @ 17:52
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Fieke, die onzekerheid ken ik wel. Wij vrouwen zitten ingewikkeld in elkaar, maar mannen kunnen soms erg bot uit de hoek komen en zijn er niet altijd even goed in hun gevoelens onder woorden te brengen. Ik ben getrouwd met een Egyptenaar en hij kan zijn gevoelens echt niet tonen en dat heeft al voor heel wat misverstanden gezorgd. Inmmiddels zijn we ruim 6 jaar getrouwd en leren we elkaar wat beter te brgrijpen( lees : leer ik hem wat beter te begrijpen).

Ing, hoe is het met je?

Ik denk vandaag mijn eisprong al gehad te hebben, maar ik wete het niet zeker, wacht even een paar dagen af om te zien wat mijn temperatuur gaat doen.

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 17:59
Ing

Hoi Nefertiti en Fieke,

Ik heb nog steeds geen en ben al drie dagen aan het spugen vooral koffie is funest voor me.

Ik raad jullie aan om het boek van vrouwen van venus en mannen van mars te lezen wie weet steken jullie daar wat van op.
Ik ga vrijdag ochtend testen en zo gouw ik de uitslag heb dan laat ik het gelijk weten.

Gr Ing

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 18:05

hey ing,

ik zit in de helft van het boek.
een vriendin van me had hem gelezen en vertelde me ook dat het een aanrader was maar nu moet mijn ventje hem ook nog lezen hé, want anders haalt het niet veel uit.
Ik moet de man niet begrijpen en hij mij niet maar allebei op dezelfde golflengte zitten is al meer dan genoeg.

heb vandaag met mijnen oudste naar bijzondere jeudzorg moeten gaan. zijn vader wil hem sinds een jaar niet meer zien (aan mijn zoon) en ik zag dat hij daaronder lijde maar na een jaar bij het VK te gaan hebben ze me doorverwezen met hem , daar had ik natuurlijk niet veel zin meer voor, vooral omdat mijn zoontje nu wel zien plaats gevonden heeft , nu hij niet meer bij zijn vader gaat.
Als gevolg wordt ik als moeder vervolgd .... straf hé!!! ik ben er dan volledig vrijblijvend is naartoe gestapt... maar veel helpen ze niet . ha ja, nu dat dat achter de rug is en mijn ONGI zijn ook kan ik mij volledig concentreren op het klussen
kusjes

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 18:37
kelly

Online Status
heeft hier al iemand ervaring met de urinetesten van romed.k'heb zaterdag en maandag een positieve test gedaan en dinsdag een negatief bloedondezoek.
wat moet ik hier van deken .was wel 6 a 8 dagen voor nod.
xxxjes
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 18:43
nefertiti

Romed testen heb ik al veel negatieve dingen over gehoord, oa dat ze positief testen terwijl meiden niet zwanger zijn.

Het boek heb ik ook, maar ook hier denk ik dat manlief het beter kan lezen dan ik.

We wachten vol spanning de test af Ing

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 18:58
Ing

Hoi Fieke,

Ik heb ook drie jaar jeugdzorg hier over de vloer gehad en net wat je al zegt ze stellen geen reed voor.
Ik was degene die niet wilde dat mijn zoontje naar zijn vader ging maar hij moest.
Gelukkig begint mijn zoontje zijn vader al aardig door te te krijgen hij zei gister tegen me mama mag ik jou achternaam niet hebben.
Dat zegt dus een klein ventje van acht, ik zeg zou je dat willen dan?
Hij zegt ja maar dan wordt mijn vader weer boos, wat een wijsheid he?
Ik zou blij zijn als hij 12 is dan mag hij naar de rechter om te zeggen dat hij niet meer naar zijn vader wil.
Zijn vader zit om elf uur al aan het bier en jeugdzorg heeft altijd een hand boven zijn hoofd gehouden.
Ja pedagogen? Ik zeg altijd dat noemen ze pedagogische klasse!!! nou mooi niet.

Meis laat je niet om de tuin leiden hoor hij bent de moeder en jij kent je kind beter en niet zei!

Gr Ing

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 19:42

Hey Ing,

Wat spannend zeg voor jou ! Ga je echt wachten tot vrijdag om te testen ? Moest ik in jouw plaats zijn, zou niet meer kunnen wachten. Zeker niet als je ook nog eens misselijk bent en vooral van koffie.
Ik duim en hou ons op de hoogte hé !

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 69 weken en 5 dagen zwanger (174.47% ver), nog 29 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 20:15
Ing

Hoi Prutske,

Ik heb met een paar anderre meiden hier op het forum afgesproken dat we vrijdag gaan testen. Dus vandaar ik heb net ook een bak koffie genomen dus kijken of het er in blijft.

Gr Ing

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 08:50
nefertiti

Ing, hoe zit het, heb je al getest?

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 19:52

En Ing, als nieuws ? laat het ons weten hé, we zitten in spanning !

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 69 weken en 5 dagen zwanger (174.47% ver), nog 29 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 15:12
Ing

Hoi meiden,

Nou ik ben niet zwanger hoor ik heb donderdag mijn normale cycles weer gekregen.
Ik ben wel langs de dokter geweest omdat ik alle verschijnsellen had van zwangerschap.
Mijn lichaam maakt teveel progesteron aan en dat geeft dus alle verschijnsellen waardoor het lijkt dat ik zwanger ben.
Dit kan verder geen kwaad maar is lastig ik ga de volgende keer ook testen als ik negen maanden overtijd ben
Mijn lichaam houd me dus gewoon voor de gek en het is zo tegenstrijdig he?

Gr Ing

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 16:27
nefertiti

Jammer Ing, maar al die verschijnselen komt me bekend voor, he ik ook negen van de tien keer. Echt vervelend.
Succes de volgende ronde!

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 20:17

hey ing,

weet dat we allemaal met je meeleven. volgende ronde. PFFF niet leuk hé!
Moet je iets speciaals doen voor die progesteron? of moet men gewoon alles de gewone loop laten gaan?
Ik heb die zwangerschapsverschijnselen ook wel en dit sinds 2 maand maar ik denk dat dit te wijten is aan het feit dat ik er zo vaak aan denk.
dikke kus alvast en hou ons zeker op de hoogte.
xx

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 21:27
Ing

Hoi Fieke,

Hier is dus schijnbaar niks tegen te doen denk ik.
Mijn huisarts zei dat het geen kwaad kon om gewoon zwanger te worden.
Maar ik ga toch even morgen proberen de gyno te pakken te krijgen die mijn herstel operatie heeft gedaan in Tilburg.
Kijken wat hij er van zegt ik hoefde in het verleden nooit moeite te doen om zwanger te worden.
En nu ben ik al een half jaar bezig in het verleden hoefde je er alleen naar te wijzen en ik was zwanger.
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Gr Ing

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 22:27
nefertiti

Ing, ik ken het gevoel, ook ik was alle drie de vorige keren zwanger zonder moeite, meteen de eerste keer raak. Nu zitten wij ook alweer in ronde 11. volgens de huisarts te wijten aan de mindere kwaliteit van de eicellen op onze leeftijd.

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 22:45
Ing

Hoi Nefetiti,

Dat heb ik niet meegekregen voor mijn operatie ik ben ik drie verschillende ziekenhuizen geweest.
Twee mediche ziekenhuizen hier in Nederland het VU en het AMC.
Ik zou in eerste instantie in het VU geopereerd worden omdat ik in het AMC niet leuk behandelt ben.
Ik ben toen naar het VU over gestapt en heb daar allerlij onderzoeken gehad zei zeiden ook dat het er goed uitzag.
Maar omdat ik met mijn zorgverzekering zat en de machteging ben ik uit eindelijk in Tilburg geopereerd anders was ik nu pas in het VU aan de beurt.
Maar ik heb geduld hoor kan er toch niks aan veranderren toch?

Gr Ing

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 07:54
nefertiti

Ing, ik heb het al van meerdere oudere meiden gehoords dat dat de oorzaak zou zijn, we moeten dus gewoon geduld hebben, al valt dat soms niet mee.

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 17:57
Ing

Hoi Nefertiti,

Ik moet maandag 24juni weer naar Tilburg naar de arts die mij geopereerd heeft.
Ik heb gebeld en de assistente zei dat het beter was om weer langs te komen de artsen hier schepen me alleen maar af.
Van het zijn je hormonen makkelijk gezegd he als ze geen onderzoek hebben gedaan.
Ik weet dat ik daar tenminste serieus genomen word.

Gr Ing

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 19:03
nefertiti

Ing, ik hoop van harte dat je daar goed nieuws krijgt, of dat je dan gewoon al zwanger bent natuurlijk.

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 22:37
Ing

Hoi Nefertiti,

Ik houd je zeker op de hoogte hoor het is nu weer klus tijd he?
Ik sleur hem gewoon mee naar bovenhij moet ook zijn best doen he

Gr Ing

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >