volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 11/06/2007 @ 07:28 nefertiti ![]() | Aan het werk dan, hier is het wachten weer begonnen, durf nergens meer op te rekenen. |
| 10/06/2007 @ 22:37 Ing ![]() | Hoi Nefertiti, Ik houd je zeker op de hoogte hoor het is nu weer klus tijd he? Ik sleur hem gewoon mee naar boven hij moet ook zijn best doen he![]() Gr Ing |
| 10/06/2007 @ 19:03 nefertiti ![]() | Ing, ik hoop van harte dat je daar goed nieuws krijgt, of dat je dan gewoon al zwanger bent natuurlijk. |
| 07/06/2007 @ 07:54 nefertiti ![]() | Ing, ik heb het al van meerdere oudere meiden gehoords dat dat de oorzaak zou zijn, we moeten dus gewoon geduld hebben, al valt dat soms niet mee. |
| 03/06/2007 @ 16:27 nefertiti ![]() | Jammer Ing, maar al die verschijnselen komt me bekend voor, he ik ook negen van de tien keer. Echt vervelend. Succes de volgende ronde! |
02/06/2007 @ 19:52 ![]() | En Ing, als nieuws ? laat het ons weten hé, we zitten in spanning ! |
| 02/06/2007 @ 08:50 nefertiti ![]() | Ing, hoe zit het, heb je al getest? |
| 30/05/2007 @ 18:37 kelly | heeft hier al iemand ervaring met de urinetesten van romed.k'heb zaterdag en maandag een positieve test gedaan en dinsdag een negatief bloedondezoek. wat moet ik hier van deken .was wel 6 a 8 dagen voor nod. xxxjes |
volgende pagina >
[Reageer]

Alle symptonen! zwanger?

.
hij moet ook zijn best doen he