volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
03/09/2007 @ 23:04 ![]() | Wauw Claudia gefeliciteerd meid. Is alles goed gegaan? Hoe voel jij je? Ben erg benieuwd of alles goed gegaan is met je. Ik kijk uit naar het kaartje. Tot snel! |
04/08/2007 @ 00:10 ![]() | Claudia wat zal het een opluchting voor je zijn. Geweldig nieuws! |
| 01/08/2007 @ 14:10 Shiwa ![]() | Hoi, Zag jullie onderwerp en ja ik kom ook uit de buurt van Alkmaar (De Rijp, Purmerend). Mijn dochtertje lag ook in een stuit maar is toen handmatig gedraaod bij 37 weken. En daarna is ze meteen ingedaald, 4 weken daarna een 'normale' bevalling! Veel succes met jullie zwangerschappen en daarna met jullie baby's! http://www.dieneke-leukste-kleuter.nl http://www.niek.mooiste-baby.nl ![]() |
| 01/08/2007 @ 09:46 melissa | Hoi, O jee rustig aan hoor niet te druk maken komt allemaal wel goed! (over 1 jaar lachen we hier over hoop ik) Vandaag begint al lekker stralend , en we gaan vanavond naar Bergen naar lichtjesavond dus een beetje ontspanning!Dat is echt heel erg leuk het hele dorp is versierd met lichtjes/ kaarsjes en lampionnen. Geniet lekker van deze mooie dagen en succes donderdag. Ik ga straks weer voor controle naar de vk.(lekker even hartje horen) Groetjes Melissa |
| 31/07/2007 @ 16:43 melissa | Hoi, Hellp!! Ik zie het niet meer zitten begin nu een beetje last van mijn hormoontjes te krijgen wil alles onder controle houden maar helaas ga ik het niet langer meer redden!!! Wel vervelend hoor wil zo graag effe dit en effe dat (klussen thuis) maar moet nu toch even gaan rusten want ik trek het niet meer.!!! ![]() Wat een geklaag he maar moest het eventjes kwijt! We gaan volgende week naar Center Parcs met een stel dus gaan we even lekker lummelen gaan verfkwasten meer haha .Verder gaat alles goed en met jullie ?? Groetjes Melissa |
| 27/07/2007 @ 11:08 melissa | Hoi, Gaat lekker hier! We hebben nu vakantie maar ja het weer wil niet echt! Het is wel weer goed klusweer .We hebben van de week de kinderwagen opgehaald (Quinny Buzz)wat een lekkere en mooie wagen! Ook hebben we een box en babyphone gekocht dus de grote dingen die hebben we al. Wat vervelend dat ze nog in stuit ligt maar wel leuk dat je haar waarschijnlijk over 1 maandje in je armen hebt ik kan nu al niet echt meer wachten hihi.Gaat het een beetje met de verbouwing beneden kunnen jullie al op de bank zitten?? Ik heb wel al wat zitten snuffelen op internet voor kaartjes maar ik vindt het zo moeilijk, ik wil iets aparts wat anders als normaal.(maar ja ik heb nog effe!) Ga weer effe klussen! Groetjes Melissa |
volgende pagina >
[Reageer]

Meiden uit omg. Alkmaar

kan niet wachten om alles er in te zetten.
Vorige week ben ik getapet door mijn fysio en kan nu weer een kant op gelukkig. Of in elkgeval wandelen. Morgen moet ik weer naar het zkh voor controle, dan gaan ze het vruchtwater, ligging en de groei van onze kleine meid checken. Hopelijk is alles goed, maak me er vreselijk veel zorgen om.
Vooral mijn voeten doen pijn...