< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » eerste kindje in feb

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
eerste kindje in feb
Vandaag @ 00:06
Daphne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey c-ke bedankt voor het antwoord alvast de andere ook natuurlijk maar ik had nog een vraagje dan geef jij wit brood en dan echt een enkel boke met het zachte dus dubbel gevouwen met de korstjes aan of hoe geef jij dat alleen het wit en in kleine stukjes?ben wel eens benieuwd want dan ga ik dat hier ook doorvoeren Myrddin eet gewoon graag van tafel mee en dit gaat zonder problemen en met veel smaak gepureerde dingen daarentegen nog steeds heel moeizaam vorige week heb ik ze bv stronkjes broccoli gegeven dit vond ze een feest ze begon bijna te wenen toen ze het kwijt was (ze had het op de grond gegooid)heb ze dan direct een nieuw gegeven en dit ging heel snel het mondje in

zo ik ga slapen nu weeral veel te laat maar waren nog even iets gaan drinken op de house warming van de buurvrouw met baby foon had een geweldig bereik daar viel dus goed mee.

Cindy succes met het weer en goed feesten.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:47
c-ke

Tess eet sinds een paar weken boterhammekes. Niet elke dag. Gewoon, wanneer het uitkomt, met wat kiri smeerkaas of wat confituur. In melk dopen zoals ze bij K&G zeiden heb ik niet gedaan. Tess lust het zo ook graag.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:34
K'tje

Hallo mama's!

amaai wat leek ik hier ... Moke ook zwanger, proficiat hoor!!! Hoop dat alles ok is en dat beide mama's in spé niet te veel last hebben van ochtendmisselijkheid en ander zwkwaaltjes ... . Ik denk dat wij het bij ééntje zullen houden ... . Nog een jaartje wachten en dan zien we wel ... zeg nooit nooit hé ... wou ook eerst geen kindjes en kijk ... haha ben gewoon zot van mijn zoontje!

Hier zei K&G pas op 8 maand te beginnen met brood ... maar zolang ga ik ook niet wachten zulle!
Milan eet graag als tussendoortje rijstkoekjes ... mmm dat ruikt ook lekker maar smaakt niet echt naar veel hé!

Hier ook werken en gezin en huishouden ... het begint zwaar te wegen. Ik slaap bijna niet meer van al dat werk en getob ... . Ben supermoe nu ... .

Veel plezier Cindy met de doop hé duimen dat het droog en zonnig blijft morgen!

Groetjes,
Milen en K'tje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:51

Online Status Stuur bericht
daphne het cb zei toen ik met groent ebegon dta ze ook korstje brood mag hebben
dus doe ik ook al hoor

vandaag niet echt goed groente gegeten heb een liga gegeven en die heeft ze helemaal op gesabbeld. hahah je moet haar slap een zien helemaal vies van het kwijl en ligs dus is een soord meel geworden haha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:34
Daphne

even een vraagje vanaf welke leeftijd mag je een korstje brood geven?

Heb namelijk al een paae keer een taaie pistolet gegeven ze vind dit super om te eten maar nu hoor ik hier en daar dat ze pas brood vanaf 8maand mogen hebben.zo ja hoe komt dit?

dank u

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:17
Mama!!!

Zoals beloofd nieuwe foto's van Anouk op profiel

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:26
Petra

Cindy, ik denk dat dat best wel genoeg is. Siska drinkt 's morgens en 's avonds een fles van 240ml en 8 schepjes (maar die is ook een stuk groter en zwaarder), voor Liana zullen haar porties echt wel voldoende zijn anders werd ze wel wakker van de honger.

Pff hier ook een echte ziekenboeg, iedereen verkouden, de kinderen liggen beiden terug te slapen van 10 uur (ja zelfs Jolien).
Ik ga wat verder doen, gauw er met de stofzuiger en dweil eens doorgaan nu ze slapen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:16

en ik dacht dat Liana een klein fijn meisje was, Sterre is nog kleiner en fijner, idd een echt dutske

Liana heeft dus gisterenavond haar fles gehad om 20.00uur, en was er vanmorgend om 7.10uur, heel goed gedaan dus, ben alleen bang dat ze nu wat te weinig zal binnen hebben, de fles van s morgends is 200ml en s avonds 235ml soms iets minder, kan dit geen kwaad?

Morgen hebben we het doopfeest, jammer van het weer maar we hebben een reusachtige tent gehuurd die word tegen ons terras gezet, dus heel veel plaats en geen kou, wind en regen!

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:08
Anneleen

zijn trouwens donderdag naar Kind en Gezin geweest en tja, Sterre is echt een pruts... ze weegt 5.900 en is 62 cm... een dutske dus haha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:05

cindy djinn werd nu om 7.00 wakker na om 23.00 een fles gehad te hebben met rijsebloem doet z enu goed op van af maandag gaan we ook af bouwen wi look van de 23.00 af dus dan maar de fles steeds vroeger gaan geven en dan hopen dat ze het vol kan houden van 20.00 tot 7.00
anders meer rijste bloem in de fles geven

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:04
Anneleen

hoi allemaal! Wat een drukke werkweek al geweest amaai! Heb zelfs geen tijd gehad om hier bij te lezen...

hier de laatste borstvoeding om ongeveer 19.30, maar ze wordt nog altijd één keer per nacht wakker om weer te eten. Vind het niet erg, na het eten valt ze altijd onmiddelijk weer in slaap.

Amaai proficiat mo! 'k vindt het knap dat jullie zo snel terug zwanger zijn! Hier is het wachten geblazen tot we in ons huisje kunnen (dat zal pas binnen twee jaar zijn, moeten namelijk nog beginnen bouwen en twee ukkies op onze slaapkamer is teveel van het goede zeker als de tweede ook zo een stevig karakter heeft als Sterre nu...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:39
c-ke

Hier krijgt Tess om 20.00u 's avonds de laatste fles. Ik breng haar naar mijn moeder of schoonmoeder, zo rond 07.00u maar daar gaat ze nog een uurtje naar bed. Als ik haar om 07.00u al de fles moet geven, valt ze erbij in slaap, of drinkt ze nog niet de helft.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:31
ukkie

Britt krijgt ook om 20:00uur laatste flesje en dan s'morgens om 7:30uur weer.
het komt geregeld voor dat ze niet wakker wordt voor flesje om 20:00uur en dan laten we haar doorslapen (wakker maken heeft als gevolg dat ze wel opdrinkt maar binnen 10min ook weer uitspeugd).
Als ze die laatste fles dus niet vraagt krijgt ze smiddags om 16:00uur dus laatste flesje en dan om 18:30uur warm eten en een toetje.
Is niet erg zeggen ze op buro als ze maar minimaal tussen de 300en500ml drinken op een dag en daar komt ze wel aan.
Fijn weekend iedereen!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:12
Petra

Cindy,
Siska krijgt ook haar eerste fles rond 7.15u, de laatste is meestal rond 20 uur. Ik geef haar dan meestal rond 18 uur nog een yoghurtje, anders is het ook wat te lang voor haar.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:05

hoi iedereen,

Peggy veel beterschap daar bij jou thuis. Is niet erg hoor het wachten op het cd'tje, we zijn al heel blij da je de moeite wil doen om het op te sturen, thx!

Heb hier een vraagje, ik geef nog steeds een fles om 23h omdat ze zo slecht sliep, maar nu is dat veel beter en wil ik die fles afschaffen, probleem is dat we haar s morgends om 7 uur haar eerste flesje geven,(kan niet anders ivm creche enzo)maar dan ist probleem dat haar laaste fles ook tegen 19h is, dat is naar mijn gedacht toch te vroeg om dan de nacht mee in te gaan, hoe laat geven jullie de laatste fles en hoe doen jullie dat dan s avonds als ze ook zo vroeg een fles moeten s morgends?
Hopelijk brengen jullie me wat meer raad.

Tandje duurt lang hoor eer het er helemaal doorkomt, ben elke dag aant kijken, maar t blijft maar een klein scherp streepje.

xxx

[Laatst gewijzigd door Cindy - 05/09/2008 @ 19:06] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:36
ukkie

Heej heej,
m'n ventje was door zijn rug gegaan (gaat nu wel weer wat beter is vandaag weer naar het werk) en Britt en ik zijn aan de snotterbellen; maandagavond serieus overwogen om naar de huisartsen post te gaan merkte heel duidelijk aan haar dat ze echt oorpijn had echt ziellig en temp 35,8 heb haar een zetpilletje gegeven en getroost (bij ons in de armen ging het redelijk maar in haar eigen bedje of liggen) Had gezecht kijk het aan tot 12uur als het dan niet beter is gaan we.....om 5 voor 12 is ze in slaap gevallen tot 6 uur de volgende morgen toen ging het al ietssie beter.
Ben de cdtjes in orde aan het maken...sorry dat het zo lang geduurt heeft.
Als hubbie dan straks thuis is breng ik die even naar de post weet niet hoelang ze erover doen om dan in BE aan te komen? voor NL denk ik dat je ze dan maandag mag verwachten.
Als hubbie straks thuis is ook langs de suppermark kreeg net een telefoontje dat ik een PRIJS heb gewonnen Heb gisteren boodschappen gedaan zeiden ze als u wil kunt u naam en telefoonnummer op de bon zetten en in bus stoppen we verloten concertkaartje voor.....????(ja dat weet ik dus niet meer) ik dan doen ja je weet maar nooit he....bellen ze me net op of ik mijn prijs wil komen halen hahahaha ik heb wel zin in een
Wat betreft tuitbeker wij hebben er hier een paar van friso (gekregen van een vriendin die kraamverzorgster is en die eigenlijk aan nieuwe moeders moet uitdelen haha ben ik ook toch) en die werken voor Britt perfect. Kun je op de site van friso bestellen http://www.frisokinderv...t-meer-morsen-beker.htm
kost 4,25 incl verzendkosten.
Groetjes Peggy

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:18
Daphne

Myrddin drinkt ook niet zo graag van een tuitbeker maar degene die het beste werken zijn die van avent met zachte tuit of die van tupperware maar Myrddin drinkt liever zo uit een beker.

Ze was gisteren goed op dreef met uit een papfles te drinken er kwamen zelfs schuimbellen op ze had al zeker 60Ml op toen de kat op de zetel sprong en ze afleide potverdorie toch.

spookje net in slaap ga even de was vouwen.

Ukkie ziekenboeg toch niet te erg wie hangt er allemaal in de kreukels?

Heb ook terug gewonnen 2 dagen creche en een zieke Myrddin de vorige valling was zelfs nog niet helemaal weg.of het ligt aan het tandje ze zeggen dat dat ook samen komt.

alle dadada

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:32

Jaa de 2e stand is een succes djinn sliep tot 7 uur.

Wat denken jullie als ik de 23.00 voeding er af haal zal ze dan ook door slapen tot 7 uur?? (ga ik niet gelijk doen hoor misschin volgende week proberen)

Ukkie ik lees dat jij een tuit beker gebruik ik oefen hier heel erg maar wil niet echt lukken heb er 1 van nubby dus moet ze er in bijten om er wtae ruit te rkijgen .....nu dus het geval dat als ze bij haar mond vol water zit en het via de mond hoek naar buiten sijpeld.... is dit een qesty van oefenen had jij dat ook, of moet ik me andere beker pakken???

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:02
ukkie

Hoi eff snelle reactie ziekkenboeg hier dus kan niet alles lezen sorry....
rijstebloempapjes worden hier met een 3standenspeen op standje 3 gedronken of door de tuitbeker

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 20:50

denk dat het aan het speentje ligt net speen 2 geprobeerd en dat gaat goed!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]