volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 13:17 Mama!!! ![]() | Zoals beloofd nieuwe foto's van Anouk op profiel |
| Gisteren @ 10:08 Anneleen ![]() | zijn trouwens donderdag naar Kind en Gezin geweest en tja, Sterre is echt een pruts... ze weegt 5.900 en is 62 cm... een dutske dus haha |
| 05/09/2008 @ 13:36 ukkie ![]() | Heej heej, m'n ventje was door zijn rug gegaan (gaat nu wel weer wat beter is vandaag weer naar het werk) en Britt en ik zijn aan de snotterbellen; maandagavond serieus overwogen om naar de huisartsen post te gaan merkte heel duidelijk aan haar dat ze echt oorpijn had echt ziellig en temp 35,8 heb haar een zetpilletje gegeven en getroost (bij ons in de armen ging het redelijk maar in haar eigen bedje of liggenBen de cdtjes in orde aan het maken...sorry dat het zo lang geduurt heeft. Als hubbie dan straks thuis is breng ik die even naar de post weet niet hoelang ze erover doen om dan in BE aan te komen? voor NL denk ik dat je ze dan maandag mag verwachten. Als hubbie straks thuis is ook langs de suppermark kreeg net een telefoontje dat ik een PRIJS heb gewonnen Heb gisteren boodschappen gedaan zeiden ze als u wil kunt u naam en telefoonnummer op de bon zetten en in bus stoppen we verloten concertkaartje voor.....????(ja dat weet ik dus niet meer) ik dan doen ja je weet maar nooit he....bellen ze me net op of ik mijn prijs wil komen halen hahahaha ik heb wel zin in een ![]() Wat betreft tuitbeker wij hebben er hier een paar van friso (gekregen van een vriendin die kraamverzorgster is en die eigenlijk aan nieuwe moeders moet uitdelen haha ben ik ook toch) en die werken voor Britt perfect. Kun je op de site van friso bestellen http://www.frisokinderv...t-meer-morsen-beker.htm kost 4,25 incl verzendkosten. Groetjes Peggy |
| 04/09/2008 @ 22:02 ukkie ![]() | Hoi eff snelle reactie ziekkenboeg hier dus kan niet alles lezen sorry.... rijstebloempapjes worden hier met een 3standenspeen op standje 3 gedronken of door de tuitbeker |
04/09/2008 @ 20:50![]() | denk dat het aan het speentje ligt net speen 2 geprobeerd en dat gaat goed!!!! |
volgende pagina >
[Reageer]

eerste kindje in feb

maar ik had nog een vraagje dan geef jij wit brood en dan echt een enkel boke met het zachte dus dubbel gevouwen met de korstjes aan of hoe geef jij dat alleen het wit en in kleine stukjes?ben wel eens benieuwd want dan ga ik dat hier ook doorvoeren Myrddin eet gewoon graag van tafel mee en dit gaat zonder problemen en met veel smaak gepureerde dingen daarentegen nog steeds heel moeizaam vorige week heb ik ze bv stronkjes broccoli gegeven dit vond ze een feest ze begon bijna te wenen toen ze het kwijt was (ze had het op de grond gegooid)heb ze dan direct een nieuw gegeven en dit ging heel snel het mondje in

echt ziellig en temp 35,8
heb haar een zetpilletje gegeven en getroost (bij ons in de armen ging het redelijk maar in haar eigen bedje of liggen
Heb gisteren boodschappen gedaan zeiden ze als u wil kunt u naam en telefoonnummer op de bon zetten en in bus stoppen we verloten concertkaartje voor.....????(ja dat weet ik dus niet meer) ik dan doen ja je weet maar nooit he....bellen ze me net op of ik mijn prijs wil komen halen hahahaha ik heb wel zin in een