Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/06/2007 @ 12:24 Aiko | Hallo, Ik zal de belgen ook wat komen versterken. Mijn zijn vandaag doorgebroken ![]() Volgende NOD is 1 juli. Was wel wat teleurgesteld omdat ik zeker wist wanneer ik eisprong had. Positief is wel dat ik mijn eigen lichaam begin te kennen... Aiko, B, 28j, 1e kindje, 3e ronde, NOD 01-07 Sara, B, 28j, 1e kindje, 4e ronde, NOD 01-07 Linnie, NL, 2e kindje, 14e ronde, NOD 02-07 Lotte,?, ? kindje, 1e ronde, NOD 02-07 Luna, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07 channie, NL, 1e kindje, 5e ronde, NOD 05-07 Sam, B, 2e kindje, 1e ronde, NOD 06-07 Tattoo, NL, 1e kindje, 3e ronde, NOD 07-07 |
| 08/06/2007 @ 21:38 Sam | Hey, Eerst en vooral welkom aan de nieuwen. Ik zie dat er een paar hun leeftijd hebben toegevoegd dus dan doe ik dat ook maar he. Fijn om te zien dat er nog een paar Belgen zijn bijgekomen. Dan kunnen we binnenkort als we allemaal zwanger zijn eens zien wat de verschillen zijn he. In Nederland krijg je minder echo's enzo dacht ik, klopt dit? Aiko, B, 28j, 1e kindje, 3e ronde, NOD 01-07 Sara, B, 28j, 1e kindje, 4e ronde, NOD 01-07 Linnie, NL, 2e kindje, 14e ronde, NOD 02-07 Lotte,B,27j, 1e kindje, 1e ronde, NOD 02-07 Luna, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07 channie, NL, 1e kindje, 5e ronde, NOD 05-07 Sam, B,23j, 2e kindje, 1e ronde, NOD 06-07 Tattoo, NL, 1e kindje, 3e ronde, NOD 07-07 groetjes Sammeke |
| 09/06/2007 @ 09:38 Aiko | Hallo, Ik wet dat er in nederland niet zo gemakkelijk naar de gynaecoloog kan gegaan worden, moet je een doorverwijzing voor hebben van huisdokter. Wij kunnen zelf een afspraak maken. Ook is het in nederland vanzelfsprekend om thuis te bevallen, terwijl hier het echt wel een uitzondering is. Is toch juist wat ik zeg eh? Ik koop niets tot ik zeker weet dat ik zwanger ben, zelfs nog geen fopspeen. Ik denk dat ik het lot ook niet wil tarten... Ik heb uiteraard wel al eens rondgekeken, ook naar zwangerschapskledij. Ik ga vanmiddag shoppen maar heb al tegen vriend gezegd dat ik niet veel ga kopen. Als ik zwanger ben zal ik al genoeg andere kledij moeten kopen... Groetjes |
| 09/06/2007 @ 12:49 Sam | Ik durf op voorhand toch ook niks kopen hoor. Zal wel bijgeloof zijn, maar je weet maar nooit he. Als ik éénmaal zwanger ben daarentegen dan hou ik me niet meer in, zeker ik het geslacht ken. Weet wel dat ik deze keer alleen dingen ga kopen die ik echt nodig heb en niet meer van die prulledingen die eigenlijk niet gebruikt worden. Maar ja dat is één van de lessen die je leert als je al een kindje hebt. Dat zullen jullie ook nog wel ondervinden ![]() Aiko dat van die kleren heb ik ook; zou nog graag wat nieuwe broeken enzo hebben, maar vind het eigenlijk zonde. Ben van plan om na de bevalling wat extra te dieëten dus ik hoop dat ik dan een maat kleiner kan kopen. Is het bij jullie ook zo een slecht weer? Hier is het al van gisteren 4u ongeveer aan het regenen en onweren. Mijn zoontje was net buiten gisteren en zat net in het water te spelen toen het donker begon te worden. Het ventje had er ocharme nog geen 10 minuten in kunnen plonsen. Goed dat hij er in de voormiddag al in was geweest. groetjes en een fijn weekend voor iedereen |
09/06/2007 @ 13:07 ![]() | Hier is het steeds superwarm, maar heb helaas nog geen druppel water gezien. Van mij zou het wel mogen regenen. ![]() |
| 11/06/2007 @ 09:00 Aiko | hoi, Hier start de nieuwe werkweek weer. De zijn gelukkig aan het minderen. Het is lang geleden dat ik zo zo fel had, baarmoeder is volgens mij helemaal schoongespoeld, klaar om een eitje te ontvangen ![]() Groetjes |
| 11/06/2007 @ 21:07 Sam | Hey, Even vlug een berichtje om Parel welkom te heten bij de club. Aiko dat van die is een teken dat het deze maand gaat lukken. Ik Zeg even een vraagje, hoe krijgen jullie die banner erop? Als ik dat invul krijg ik een zwangerschapsbanner. Hmm das misschien ook een teken. Tattoo ben je al begonnen met je scheikundedoos? Heb toch nog niks gezien op het nieuws dat er in Nederland iets ontploft is dus ![]() groetjes |
| 11/06/2007 @ 22:08 Aiko | Hoi Sam, laat ons hopen dat het een goed teken is eh! Ik probeer in ieder geval positief te denken!! Raar van je banner, ik heb gewoon mijn gegevens ingevuld en dan bewaren aangevinkt en op cyclus banner geklikt, daar kan je kleur ed kiezen. Veel succes! Groetjes |
| 12/06/2007 @ 14:08 Sam | Hey, Amai ons clubje blijft groeien, welkom aan de nieuwkes. Ik heb nog eens geklungeld met die banners en normaal moeten ze er nu op komen. Anne-Marie: wanneer ga je trouwen? Proficiat alvast! Dat zou wel speciaal zijn he, als je dan een mooi buikje zou hebben. groetjes |
| 12/06/2007 @ 14:13 Sam | Pfff tis me niet gegund zo een banner ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod in juli 2007 wie doet er mee?
zijn vandaag doorgebroken