< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
07/05/2008 @ 13:17
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Marloes....het zal zeker heel goed zijn in mama's buik als de kleine geen zin heeft om geboren te worden!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:23

cindy: hahaha ja ik denk het ook. Anouk bleef ook een tijd zitten. Pas met 41 weken en 6 dagen is ze geboren. Ach....kan het ook positief zien, heb nu nog tijd om van het mooie weer te genieten, straks heb ik het druk genoeg

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:52
tamara

Hallo allemaal,

Oef eens 10 minuten tijd om iets te schrijven wat verandert het leven toch hard met een baby. Ons Talitha heeft het de laatste dagen al heel moeilijk gehad, ze heeft een verkoudheid en doet ook niet anders dan huilen, ik weet niet of het van de verkoudheid is van de krampen of gewoon van de warmte. Daarnet had ze 37,5 graden wat normaal niet echt koorts is maar vind het toch een beetje verhoogd.
Gelukkig moet ik straks op controle met haar naar de kinderarts en dan zullen we al een heel pak meer weten.
Ik ga ook eens vragen of je ze inderdaad water mag bijgeven met het warme weer want gisteren had ze precies niet genoeg met haar flessen aangezien we ook de ganse dag buiten zijn geweest met haar.
Voor de rest nog een vraagje deze zomer gaan wij naar zuid frankrijk voor een weekje met haar bij voor mijn man zijn werk en we maken er dan een weekje vakantie ook van. Ik heb al eens zitten rondkijken op internet maar vind weinig terug over de zee enzo. Ons Talitha is dan 3,5 maand en vraag me af of ik met haar even in het water mag of niet? Wie heeft hier ervaring mee?

Verder heb ik gisteren een beetje slecht nieuws gekregen, ik ging voor de eerste keer terug naar school en mijn directeur wist me te zeggen dat ik volgend jaar niet meer mijn zelfde klas mag hebben ik moet nu bij de peutertjes gaan staan en nu had ik al 7 jaar een 2de kleuterklas. Hij zei zo dat is om je een beetje te ontlasten maar het is juist meer werk nu want moet alles opnieuw beginnen doen nu.Ach ja zal er me wel bij neerleggen kan toch niet anders en gelukkig heb ik toch nog werk.

Heb nog niet alles tot in de punten kunnen nalezen maar heb hier toch al het een en ander opgevangen:

Cindy een dikke proficiat jouw hcg is inderdaad heel goed ik duim voor je hoor, ik kan begrijpen dat je zara niet kan vervangen maar ik denk als je dit wondertje in je armen zal hebben dat je er ook heel veel liefde zal voor voelen!

Stefanie en Marloes amai spannend voor jullie ik duim dat jullie baby's snel komen zodat jullie ook kunnen beginnen genieten!

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:54
Lotte79

Hoi dames,

Heb het gisterennamiddag eindelijk aan de bazin vertelt. Enthousiast kan ik haar reactie niet noemen, maar ze bleef wel vriendelijk. Oef, daar zijn we ook weer vanaf...

@Cindy: heel begrijpelijk dat je emotioneel bent. Natuurlijk zal de nieuwe baby Zara nooit vervangen. En ook al ben je nu terug zwanger, is het normaal dat het gemis om Zara nog steeds even groot is. Maar ik ben ervan overtuigd dat de nieuwe baby jullie heel veel goed zal doen omdat het nu na een hele moeilijke periode toch iets leuks brengt om naar uit te kijken.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:29

tamara: jakkes, erg is dat als je kleine ziek is. Het is ook altijd zooooo zielig. ik hoop dat ze snel opknapt!

Jammer dat je een andere klas krijgt en dat je dan helemaal opnieuw moet beginnen.

lotte: Pfft... dan ben je daar ook weer vanaf!

[Laatst gewijzigd door Marloes - 07/05/2008 @ 14:31] - Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 18:42
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Ff leuk nieuwtje. Mijn vriendin die tegelijk met mij zwanger is en anderhalve week voor mij is uitgerekend heeft vanmiddag een zoontje gekregen Joost. Ze belde me half uur geleden op. Zo gaaf!!!
ben helemaal blij voor hen, en nu kan ik zelf helemaal niet meer wachten, ik wil ook zo graag, zul je zien dat ik 2 week langer moet wachten dan uitgerekende datum :s hoop niet

maar ben zo happy voor der
meteen kadootje op inet besteld, speentjes met graveringe en ledikant lakentje met naam en geboorte datum.

moest dit ff kwijt, ga nu maar ff snel wat eten denk ik.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 06:09
stefanie27

goedemorgen

zo ben al een half uur klaar wakker :s sliep pas na half 1 vanacht en nu al weer op. Kan gewoon niet meer slapen blegh, misschien zo nog ff proberen. Verder alles nog hetzelfde, helaas niet begonnen, maar ja.
Slapen gaat wel beroerder, was het al, maar nog steeds minder.

Hoe gaat het met Marloes? bij jou al wat meer verandering? Hou ons wel op de hoogte he!! Ik ga zo maar ff wat drinken en eten.

Tot later!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:28

stefanie: wat leuk dat je vriendin is bevallen! Ik wil ook graag! Was de bevalling goed gegaan? Wat een leuke kadootjes heb je besteld zeg!

Ik heb ook mega slecht geslapen. Door de warmte Bleh.... maar ook door de schimmelinfectie en mijn vriend die ook heel erg goed slaapgeluiden maakt. Hahaha... heb tussen 3 en 5 uur 's nachts wakker gelegen. Vanmorgen stond Anouk al weer om 7 uur naast mijn bed.

Hier ook nog niks, wel vannacht last gehad van een harde buiken aanval. Maar nu is het weer rustig.

Vanmiddag komen vriendinnen van mij even langs, lekker even thee leuten en kletsen.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:40

Marloes, ga eens bevallen jij Hopelijk komt het snel op gang voor je!

Stefanie, nog eventjes volhouden meid!!! Wel leuk dat je vriendin inmiddels bevallen is!! Leuk om samen een kleintje te hebben straks Lekker ervaringen uitwisselingen misschien

Ik ben gister voor controle weer naar de VK geweest.
Controles waren prima.. Ik was in vergelijking met mn gewicht voor ik zwanger raakte nu 3 kilo aangekomen.. Erg netjes al zeg ik het zelf

Vanmorgen weer opgestaan met hoofdpijn, erg vervelend!!

Genieten jullie een beetje van het weer?

Ik kom de laatste dagen maar moeilijk in slaap!! Lig voor mn gevoel uren wakker, pff.. Moet ook maar weer es proberen om eerder mn bed in te gaan, even een vast ritme weer opbouwen!

Nou fijne dag vandaag!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:26
stefanie27

@marije nog steeds je hoofd joh? echt bout hoor, pas wel op met deze warmte maakt het ook niet beter op.

zo net even terug 2 uurtjes gaan slapen maar voel me nu echt beroerd, ben echt misselijk, probeer nu wel een kopje thee en broodje naar binne te werken, maar lekker voel ik me niet. Over een uurtje controle bij de vk, ben benieuwd.

hoop echt dat niet heel lang duurt mee, wordt die buik beetje zat, steeds meer last.
Marloes ook vervelend zeg dat je niet echt hebt kunnen slapen. Hoop voor jou helemaal dat het snel gaat beginnen.
Jij bent eerst aan de beurt dan ik toch? Of is er nog iemand die moet binnenkort, dacht dat er 1 tegelijk met mij was, staat me zoiets bij.
nou ik ga me ff aankleden en wassen en dan naar de vk

tot later!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:06
piekeraar

Hey dames,

amaai hier wordt weer vlijtig gepend. Even alles genoteerd zodat ik op de juiste reageer met de juiste reactie. (da's een gekke zin, merk ik nu zelf)

Lotte, voilà dat heb je dan ook weer achter de rug met je bazin. En of ze nu gelukkig is of niet: als jij dat maar bent met je kleintje. Toch!! Trouwens nogmaals proficiat= 12 weken gepasseerd.

Cindy, normaal denk ik dat je nu een dubbel gevoel hebt. Het is trouwens mooi jullie gevoelens voor Zara. Dit nieuwe kleintje kan alleen maar jullie gezin met meer liefde uitbreiden.
Probeer een beetje te genieten.

Tamara: gisteren hier ook een lastig venteke en vandaag zal het precies niet veel beter zijn. Ik vrees dat de reflux begint pijn te doen. En dinsdag zeg ik bij de ha op controle nog dat hij er geen last van heeft. Te vroeg geroepen. Hij heeft gisteren behoorlijk veel gedronken: voordeel de kilo's vliegen er nu af. Ben er al 11 van de 13 kwijt. Wil er nu nog zo'n 5 af en dan de buik wat aanstrakken en dan kan ik er weer tegen.
Wat jammer dat je een ander klasje krijgt. Zal bij mij volgend jaar ook het geval zijn vrees ik. Er gaan wel wat uren verloren volgend schooljaar dus dat wil ook vaak zeggen verschuivingen binnen het vaste korps. Ach we zien wel. Dat zijn zorgen voor eind augustus en september. Nu genieten maar.

Marije, die hoofdpijn wil precies ook maar niet weg. Hopelijk vind je er snel ene oplossing en verlichting voor. Nu komen de genietmaanden van je zwangerschap: niet te dik, een mooi buikje en stoefen maar.

Marloes: het begint toch te kriebelen hé als die uitgerekende datum er is. Hopelijk komt die kleine nu snel piepen.

Stephanie: hopelijk eindigt het voor jou nu ook snel en kan je gaan genieten van je kleintje.

Allé Ide weent, ga eens waandelen. Onze kraamzorg is ziek en nu komt er gelukkig ene vervangster vanmiddag. Want ze zijn deze week plinten komen plaatsen en heb nog niet kunnen poetsen, had op mijn kraamzorg gerekend. En het is echt nodig nu hoor.

Allé tot later ladies
greetz
K en co

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:43

marije: jeetje alweer hoofdpijn. En dat met dit warme weer
wat goed dat je maar 3 kilo bent aangekomen zeg. Vorige week moest ik nog op de weegschaal staan. Was toen in totaal al 18 kilo aangekomen

stefanie: misschien is die misselijk al een teken dat het gaat beginnen. laat het ons weten hoe het was bij de VK! Volgens mij ben ik idd de eerste en daarna jij. Geen idee of er nog iemand tegelijk met jou is uitgerekend eigenlijk. Zal zo eens spitten in de oude lijstjes

piekeraar: het kriebelt idd. van mij mag de kleine komen, maar ik vind het ook wel weer een beetje spannend. Wandelse!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:50

Stefanie: JAAAA gevonden

Zwanger:
Mama_Uk, NL, 28 j, 2e kindje, uitgerekend 12-04-2008
Marloes, NL, 31 j, 2e kindje, uitgerekend 07/05/2008 - meisje
Lotte, NL, 26 j, 1e kindje, uitgerekend 21/05/2008
Stefanie, NL, 28 j, 1e kindje, uitgerekend 21/5/2008 - jongetje
Sam, B, 24j, 2e kindje, uitgerekend 06/06/2008 -meisje
Marije25, NL, 25 j, 1e kindje, uitgerekend 02/10/2008
Linnie, NL, 25 j, 2e kindje, uitgerekend 21/10/2008
Lotte79, BE, 28j, 1e kindje, uitgerekend 10/11/2008

Mama-uk is nog voor mij, maar daar horen we niks van en die moet nu toch echt ondertussen zijn bevallen. Lotte is samen met jou, maar daat horen we ook niks van. Dus dan blijven wij tweeen toch over voor deze periode!

Hehehehe jullie kunnen wel merken dat ik niet veel te doen heb. Zit wel erg veel op het fourm he? Maarja....wacht ook maar een beetje af wanneer die kleine komt.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:00
stefanie27

haha zit hier ook af te wachten hoor, daarom hier ook zo vaak te zien.

consult was ok, weer een kg erbij :s zit nu op 19,5 kg. en tja alles wat ik voel en last van heb zijn voorweeen. Het is gewoon afwachten. een 1e kindje wordt meestal verwacht in week 40 a 41 zei ze. gemiddeld gezien, maar ik hoop dat het bij mij niet zo lang gaat duren :s

Aan de hand gevoeld mijn buik is kindje 6.5 a 7 pond. en volgens groei echt zat het op 5.5 pond 2 week terug, maar ja tis maar schatting he we zullen het wel zien op de dag zelf, ik ga me er niet druk om maken, maar gewoon afwachten tot wanneer hij komt. en dat mag snel haha

zo marloes ook wel van het mooie weer gaan genieten hoor!!! nu kan het nog!

ik ga maar effe wat doen denk ik misschien straks ff parasol kopen ofzo.

groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:18

Stefanie: altijd fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine he?

Anouk was ook pas in week 41 geboren. Ik vrees dat deze ook week 41 zal halen.

Voorweeen zijn op zich wel goed toch? die doen al een beetje voorwerk

Ik vind het een beetje te warm buiten. Heb net even buiten gezeten, geen wind en zonnetje is een beetje te warm. Straks lekker in de schaduw zitten.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:52
saartje79

hey allemaal. Zalig weer, maar ik moet binnen zitten Heb super veel uitslag van de zon. Ik ga me eens een cortisonenspuit halen, denk ik. Geen zin om heel de zomer op te letten. Normaal heb ik het enkel op wintersport. Is pas begonnen toen ik 22ofzo was, en nu ook al 2 jaar niet meer gehad. Pff, en wil gaan wandelen...
Deze voormiddag wel met mijn mama en Linde naar de markt geweest. Had haar in de tricot slen gebonden.En dan heb je even het gevoel dat je terug zwanger bent, met zo een dikke buik voor je uit Hoorde regelmatig mensen tegen mekaar zeggen: och zie dat babietje op haar buik... hihi, leuk hoor. Heb nog wat leuke kleedjes gekocht voor ons Linde. Korte broekjes, want met dit weer!
Hopelijk helpt het warme weer de hoogzwangeren wat vooruit. Maar komt er ook geen volle maan aan?? Alle beetjes helpen he...

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:21

saartje: ai ik ken het...zonneallergie. Heb ik ook gehad. Maar moet zeggen dat ik er nu redelijk van af ben. Nog wel eens een klein beetje uitslag.

Het is ook wel een erg leuk gezicht zo'n babietje op je buik Heb jij dan geen last van je rug als je haar zo meeneemt? Ik kreeg echt onwijze last van mijn rug, toen ik Anouk in een buikdrager meenam. Maar misschien zit er verschil in wat voor een buikdrager je hebt.

20 mei is het volgens mij weer volle maan, hoop dat ik toch wel voor die tijd bevallen ben

Ik heb helemaal niet zoveel zomer dingen voor die kleine nu, als die is geboren moet ik ook echt wel wat gaan aanschaven. of krijgen hehehe

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:16

Hoi meiden!

Hier nog steeds geen tekenen dat het gaat beginnen hoor.

Iedereen genietse van het mooie weer vandaag!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:22
stefanie27

hier helaas ook niet, maar ja ben iets minder ver dan marloes doet moet ook officieel nog wachten he!

a.s. zondag op visite bij mijn vriendin die bevallen is woensdag, kon vandaag al maar manlief moet werken dus gaan we zondag. lekker snel al, maar ja dat wilde zij voor het geval ik aan het puffen ben gaat er zo'n tijd over heen.
Ben zo benieuwd!! ik wil eigenlijk voor henzelf ook wat meenemen, iemand hier een tip? voor de kleine heb ik besteld en niet op tijd binnen komt later maar wil niet met lege handen komen

Nou ik ga ff de hond uitlaten. tot later

groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:59

Stefanie: maakt niet uit dat jij minder ver bent, jij kan ook elk moment bevallen Ben benieuwd weer eerder gaat bevallen!

Op een forum over wie er al is bevallen in mei, is de meerderheid voor de uitgerekende datum bevallen. hieruit concludeer ik dat je grotere kans hebt om voor de datum te bevallen dan erna. Ik dacht altijd dat het ongeveer gelijk zou zijn.

Misschien lekker bad/douche spullen voor de mamma en wat lekkers om te eten voor de pappa?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >