< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
13/05/2008 @ 08:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Marloes, verweking is in ieder geval een begin
Wanneer moet je weer naar de vk/gyn???

Stefanie, jij nog veranderingen?

Gisteren de trapjes aan de buitenkant van mn buik kunnen zien! Grappig! Staat een filmpje van op mn babysite. Hij/zij schopt precies tegen mn tattoo-hartje

Pff, even tot half 1 werken en daarna weer heerlijk in ons zwembad liggen.. Verlang er nu al naar!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 08:54
Sam

Goedemorgen,

Deze nacht weer naar de zetel verhuisd. Denk dat ik vanavond gewoon beneden blijf liggen. Weet niet hoe het komt, maar beneden slaap ik wel goed. Mijn voeten zijn al iets beter, maar dat zal straks wel weer erger worden. Straks nog wat spullen in mijn valiezen steken. Heb vorige week nog een keischattig kleedje gekocht voor Hoop dat het past. Hier begint het inderdaad ook te korten. Kan zelf niet geloven hoe snel het gaat. Gyneacoloog zei dat ik de 40 weken niet zou halen en zoontje is geboren op 37 weken dus begin wel te stressen. De drukker moet de doopsuikerkaartjes nog maken dus dat had ik graag eerst in orde.

Marloes fijn dat je etentje goed is gegaan. Ik hoop voor je dochter dat het idd en meisje is. Wel een leuke theorie dat ze heeft over het geslacht he. Leuk die kinderlogica.

Stefanie ik heb ook al weken geen normale schoenen meer aangehad. Soms echt geen zicht maar ja.

Lisette spillebenen daar kan ik alleen van dromen.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 53 weken en 2 dagen zwanger (133.41% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:23
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
goedemorgen

hier geen veranderingen. denk dat ie gewoon tot de 40 week zeker blijft zitten helaas. benen en voeten erg dik niet normaal en mijn handen ook.
Oh marloes hoop voor jou dat het snel is hoor!!

Sam, tegen mijn buurvrouwtje was gezegd dat ze ook de 38 week niet zou halen nou ze was 10 dagen over tijd, maar hoop voor jou dat dat niet gebeurd hoor!! dat ze bij jou gelijk hebben vooral omdat je zoontje vroeger was

nou ik ga ff eten, alles doet me werkelijk zeer nek schouder armen, kan niet eens meer lekker liggen slapen, :s

fijne dag!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:31
cindy

Ik ben zo zenuwachtig...straks om 17u moet ik naar de gynecologe voor de eerste echo

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:47
stefanie27

oh cindy succes,mijn duimen draaien hard voor je!!! Zal vast goedkomen!!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:58

Cindy: oja dat is waar! ben zo erg met de bevalling bezig, vergeet het helemaal! veel succes straks! Zal wel goed zitten hoor!

Stefanie: Dank je, ik hoop het ook en voor jou. Jammer dat het bij jou ook nog niet is begonnen zeg. Dan was er tenminste nog een van onze twee bezig

sam: het was ook wel een vreselijke warme nacht vannacht. geen zuchtje wind. tenminste bij ons niet. ben benieuwd of jouw gyn gelijk heeft dan. bij mij hebben ze helemaal niks gezegd of ze eerder of later dachten. Ja leuk he die kinderlogica. Ik sta er soms versteld van wat ze wel niet verzinnen

marije: oooh wat schattig ga zo even kijken op de site hoor. Ik moet morgen naar de VK dan gaan ze een afspraak voor mij maken voor controle in het ziekenhuis. Ben benieuwd wanneer ik dan terrecht kan. Ik hoop vroeg hoor.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:29

Cindy, kan me je zenuwen goed voorstellen!! En dan nog helemaal aan het einde van de dag! Pff.. Ik zal voor je duimen rond die tijd!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:48
linnie1982

Cindy,

Ik duim voor je dat je een super mooie echo krijgt, met een mooi kloppend hartje. Ik zal om 17.00 voor je duimen.
Laat je snel dan wat van je horen!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:32
tamara

hey Cindy,

Ik ga ook heel hard duimen voor je hoor! hou ons op de hoogte

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 16:05
Lisette

Marije leuk filmpje. Heerlijk gezicht is dat hè?

Sam dat vocht gaat van zelf weer weg joh. Nog even doorbijten en dan is je kleintje er.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 16:58

Cindy ik ben alvast voor je aan het duimen! Hou ons op de hoogte hé!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:11

cindy:

marije: wat een schattig filmpje. Je kan de kleine echt duidelijk zien schoppen zeg. Wat gaaf!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:12
linnie1982

Ow Cindy, Ik hoop zoooo dat het een mooie echo wordt!
Ik duim super hard voor je!

Linda

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:48
stefanie27

cindy, laat wel even weten hoe het is gegaan he!!
hoop zo voor je op een mooie echo!

Marije, nice filmpje leuk.

Marloes, hoe gaat het daar?
hier nog steeds hetzelfde niks, heb wel idee dat ik me wat anders voel en mijn moeder vond mijn buik wat lager weer, maar ja zegt niets he, donderdag consult weer ben benieuwd.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:59

stefanie: hier ook nog niks hoor. Ook geen verandering in buik enzo. Ook geen menstruatieachtige kramp meer. Ik moet morgenochtend voor controle. Denk niet dat ik voor die tijd al ga bevallen

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:04
saartje79

jullie gaan gewoon allemaal samen liggen bevallen. met 3: Marloes, Stefanie, en Sam...
Zo was het bij een deel van ons toch ook, Leigh, tattoo en ik hebben bijna gelijktijdig liggen puffen. De een een beetje over tijd, ik net op tijd en Leigh een beetje te vroeg...
Dus, je zal zien, ineens 3 beebjes
Cindy, hoe was het? Ik hoop dat je een mooie echo hebt gehad, en nu ook een goed beeld hebt hoe ver je bent...
Hebben gisteren bij onze beste vrienden gezeten, en ze hebben verteld dat ze pco hebben, en dus niet zomaar zwanger geraken. Vind het zo erg voor hen... Nu hebben ze vandaag wel al leuk nieuws gekregen: hij is helemaal in orde, dus kunnen ze met de behandeling beginnen. Hoop zo dat ze snel een babytje hebben, dan kan ons Linde samen opgroeien met het kindje van onze beste vrienden...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:43

saartje: dat zou wel heel erg leuk zijn! Daar gaan we voor!

Rot is dat he als mensen om je heen niet zo makkelijk zwanger kunnen worden? een vriendin van mij heeft ook pco. Zij slikt nu clomid en nu heeft ze gelukkig wel een eiersprong. Het is nu nog maar een kwestie van goed mikken (als het goed is)

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:32
Sam

Saartje wat erg van je vrienden. Een vriendin van mij heeft ook moeite met kinderen krijgen en ze moet zich eind deze maand laten onderzoeken om te zien waaraan het ligt. Ik hoop dat het niks ernstigs is.

Marije mooi filmpje.

Nu is het weer wat frisser buiten dus Marloes en Stefanie tis de moment om te bevallen! Ik heb daarstraks de valiezen afgewerkt en alles van de suikerbonen enzo klaargezet in dozen. Heb op elke doos een briefje gehangen zodat mijn ventje weet welke doos hij wanneer moet meebrengen. Ocharme die mag gaan sleuren.

Cindy hoe was de echo?

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 53 weken en 2 dagen zwanger (133.41% ver), nog 13 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:39

hoe was het cindy????

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:43
cindy

Ik heb een echo gehad,er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien.
Volgens de gyne is het op een goede plaats (achteraan de baarmoeder) ingenesteld. En volgens de meting rekent zij dat ik op 5weken en 2dagen zwangerschap zit.
Volgende week moet ik terug en krijg ik opnieuw een echo en ook is er vandaag terug bloed getrokken om te zien dat het HCG goed blijft stijgen.
De uitslag van het bloed weet ik morgennamiddag.
Alles zit volgens haar op schema.
Ik dacht dus dat ik iets verder was maar blijkbaar klopt mijn berekening niet.
Hopelijk is het HCG goedgestegen, heb vandaag terug een zwangerschapstest gedaan en weer direct een dikke vette streep,dus dat zit wel goed.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >