volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 11:40 Lotte79 ![]() | Inderdaad, superchic kleed zeg!! Mmmmm, ik droom weer even helemaal terug van toen het nog mijn beurt was... ![]() ![]() |
| Gisteren @ 10:49 saartje79 ![]() | inderdaad: echt een prachtig kleed! We willen nadien een trouwfoto zien he Leigh!! |
| Gisteren @ 10:37 cindy ![]() | Whaaauw Leigh!!! Supermooi kleed,echt prachtig! En nu kleine Zara nog een mooi doopkleed en het feest kan beginnen. ![]() |
| 03/07/2008 @ 20:50 Lotte79 ![]() | neen, ik weet het geslacht niet, maar er bestaat hier precies geen 'onzijdige" baby-smiley... Amai, cindy, slechts 3kg bij op 25 weken. Ik dus nu al 5kg op 21 weken... |
| 03/07/2008 @ 17:49 stefanie27 ![]() | lotte een meisje? leuk! ik was 20 kg aangekomen totaal, maarm oet nu nog een kilo of 6 kwijt |
volgende pagina >
[Reageer]

nod in juli 2007 wie doet er mee?

Het zijn nummer 4 en 5 van deze week... Ik denk dat de populatie van ratjes/muisekes snel uitgeroeid zal zijn met mijn 5 katten!!

Wie het wil zien moet maar een berichtje sturen dan kan ik het doorsturen!! Echt wel heeeeeeel mooi!!!
En dan nu moet ik op zoek gaan naar een doopkleed voor ons Zara want die word de zelfde dag gedoopt!!

Nu ja, belangrijkste is uiteraard dat de
gezond is, dus lijnen ga ik in ieder geval zeker niet doen!