< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
19/07/2007 @ 17:52
angelmom

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
maakt testen nou ook echt heel veel uit of je het 's ochtends doet of 's middags?
kan je het beter met donkere urine doen dan lichte? ook al zeggen testen, op elke moment van de dag?

denk beste 's ochtends of niet?

x angelmom

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 17:22
conny

Online Status Bekijk profiel
Marije, wat jammer nou!!

Conny

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 16:38

ik heb regelmatig een zenuw in de knel zitten. Deze zenuw zit in mijn bil. Dit veroorzaakt hele erge rugpijn. Vorig jaar was het zo erg dat ik niet meer dan 30 meter kon lopen. Dit is een blessure die nu nog niet over is. En vooral wanneer ik zwaarder wordt heb ik hier meer last van. Vandaar dat ik heel voorzichtig wil zijn en dus maar meer ga bewegen. Dan blijven de spieren ook wat soepeler.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 16:34
Jannie

Ach dat lopen zal wel meevallen tattoo, maar beweging is altijd goed. Ikzelf beweeg ook veel te weinig en dat is me ook wel aan te zien. Heb altijd tussen de 48 en 54 kilo gewogen en dat was oke. Maar ben in anderhalf jaar tijd op de 65kg gekomen.....van kindermaatje naar maat 42 grrrr. Doe nog niet heel veel maar heb de 62 al weer bereikt,dus gaat de goede kant op hihihi

Oh Jamiemoons voor jou ook niet lang meer....nog 4 daagjes

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 16:26

ik hoop dat ik niet al teveel aan zal gaan komen. Ik ben nu al best wel zwaar en heb hier soms veel last van. Bij mij is het probleem dat ik te weinig beweeg. Vanaf maandag ga ik met een vriendin zwemmen en dan bedoel ik echt baantjes zwemmen. Ik ben anders bang dat ik aan het eind van de zwangerschap niet meer kan lopen.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 16:17

Jannie, ik ga heeeel hard duimen dat jou 9 maanden weg blijven.

en met mijn gewicht was ik tijdens de zs nie veel bezig hoor. ik woog nadat ik van de jongste bevallen was 67 kg en nu 50 maa rhopelijk komt daar nu weer wat bij. ik ben 1m60 dus eigenlijk is die 50 kg te weinig maar ja, voor de eerste zs woog ik 48 kg.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 16:06
angelmom

ik ben van mijzelf te zwaar, maar wat op zich handig was dat ik bij beide zwangerschappen in het begin afviel heel veel zelfs, alles kwam er weer uit!
maar op het einde van mijn zwangerschap woog ik net zoveel als in het begin, na de bevallingen kwam ik weer bij, dus ben benieuwd hoe het nu gaat!

x angelmom

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 15:33
cindy

Hahaha....vrouwen en hun gewicht!
Blijkbaar toch iets waar we allemaal mee bezig zijn!

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 15:24
Jannie

Niet wegen Anna,gewoon heerlijk genieten van een zwangerschap....had toendertijd gewoon echte vreetbuien. Heb mezelf gewoon laten gaan hihihihi. Na een jaar had ik alle overtollige kilo´s er weer af zonder er iets te voor hoeven doen.....Maar toen raakte ik zwanger van de tweede
Ook van hem ben ik uiteindelijk alle kilo´s weer kwijtgeraakt hoor. Ja nu heb ik een andere partner en raak niet zo snel meer in verwachting...maar dat heeft z´n redenen. Ik geef de moed nog niet op hoor,wat mijn zusje Linnie denkt....kan soms pessimistisch over komen maar ben het niet.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 15:23
Kristel

Online Status Stuur bericht
Hey,

Aan de nieuwe welkom, hoe veel zielen hoe meer vreugd.

Ik was ook 25kg verdikt van 55kg naar 80kg, dat gaat er ook weer af hoor.

Spannend he.brbr

Groetjes,
K

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 15:17
Jannie

Thanx Cindy.....ik weet dat er altijd een waterkansje bestaat....vandaar dat ik met m´n hoop ook weer op het forum te vinden ben ......
We gaan weer vrolijk verder....is het deze maand niet,dan wachten we weer de volgende maand af. Baal natuurlijk elke keer weer als de arriveren....maar dat doen we hier allemaal.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 15:15
Anna

Angelmom:ik heb een vaag drukkend gevoel onder in mijn buik, met af en toe kleine steekjs. Echt alsof daar iets gaande is...Verder heb ik heel licht gevoelige borsten, maar alleen als ik er echt op druk.
Jannie, mijn zusje was ook iets van 20kg aangekomen, maar die was heel dun en 1,75 dus dat scheelt...Ik ga denk ik maar eens een weegschaal kopen, dan kan ik het in de gaten houden.
Ik ook voor je hoor! En voor alle anderen natuurlijk!
Anna

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:58
cindy

Jannie...ik duim voor jou meid!
Zelfs een kleine kans op zwangerschap is een kans hé.
Dat heb ik je een tijd geleden op het maart-forum ook gezegd.

[Laatst gewijzigd door cindy - 19/07/2007 @ 14:59] - Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:51
angelmom

tess welkom!
je kan inderdaad de lijst kopieren en dan je zelf of volgorde van je nod ertussen plakken!

en jannie, spannend man, ik voel ook nog niks, word dus spannend! zou het deze maand?

als het zo is, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn zoontje! en is de kleine verwekt op 7/7/7! haha, misschien te goed om waar te zijn??

anna. leuk man die eerste echo, je hebt geen klachten niks???

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:51
Jannie

Dat is idd een heel mooi gevoel vooral als het hartje krachtig slaat. Het is voor mij al 10 jaar geleden,maar kan het me nog heel goed herinneren. Trouwens ik heb de hele zwangerschap als prachtig ondervonden.....geen kwaaltjes niets....alleen de laatste 2 weken waren niet uit te houden. Was heel dik geworden (21 kilo) erbij,nou verdeel dat maar op iemand die maar 1.54m is.....hahaha echt een lachwekkende ton was ik toen.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:47
Anna

Jannie, ik voel me super! Al vind ik het nog moeilijk te geloven. Over 4 weken krijg ik mijn eerste echo, dan lijkt het me helemaal echt worden!
Anna

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:47
Jannie

Dank je wel Angelmom!! Mijn duimen draaien hier overuren, zoveel meiden zeg. Nog ff 2 dagen afwachten voor je Hier echte ongipijn die heb ik normaal de eerste 2 uur als m'n ongi er is....maar er is nog niets

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:46
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Tess welkom!! je zal het hier vast gezellig vinden.
Je kan hier voor alles terecht!

Groetjes stefanie

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:44
Jannie

Natuurlijk Tess,iedereen die zwanger wil raken mag op deze lijst staan....oh zie dat Anna sneller was met een reactie In ieder geval Welkom Tess
En Anna hoe voel je je?? Zo lang moeten wachten en dan is het toch zover

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:42
angelmom

hey marije, een teleurstelling is erger dan wachten soms, alleen weet je nu waar je aan toe bent,
als het bij ons ook niet lukt willen ze in september een zaadonderzoek doen, hopelijk is dat niet nodig!

Lotte, nog gecondoleerd, kan me voorstellen dat je dan niet in de juiste stemming bent, hopelijk was die ene keer klussen voldoende!

jannie, ik voor je en duim gelijk voor mijzelf!

x angelmom

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >