< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
15/07/2007 @ 10:42
Aiko

Online Status
Wel Freaky, ik zie een duidelijke streep op je profiel hoor!
Proficiat!!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:56
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Is er hier iemand die mij heel snel kan vertellen hoe ikeen profiel aan maak , waar ik dat moet vinden?

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ney Nathalieke, proficiat hé meid ! Weer eentje erbij in de het onderste rijtje, we groeien daar goed aan beneden.

Katje, wat een naar bericht zeg. Kan me heel goed inbeelden dat je daar je klutsvan kwijt bent. Is ook normaal hé. Een mens blijft met zoveel vragen achter, en dan zeker als het nog om zo'n jong iemand gaat. Veel sterkte !

Jenny, wat balen zeg meis, dat de zijn doorgekomen. Laat je maar goed verwennen en dan met goeie moed op naar de volgende ronde !

Hey Tamara, normaal word gezegd door gyn dat spermavan betere kwaliteit is als je maar 1 dag op 2 klust. Als je vriend natuurlijk heel goed sperma heeft, zal dit niet zo'n invloed hebben. En als je niet geklust hebt op de dag van de eisprong, dat kan geen kwaad hoor, want het sperma blijft 2 à 3 dagen leven in de vagina en is dan nog steeds in staat om je ei te bevruchten. En een ei is ook zo'n 12u bevruchtbaar. Dus, ruimte genoeg.

Linnie meid, probeer je niet te veel zorgen te maken over dat lichtere streepje. Laat maandag zoals je al schreef, eens bloed prikken bij de HA, dan weet je onmiddelijk je HCG waarden. Ik duim voor je !

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 69 weken en 3 dagen zwanger (173.92% ver), nog 29 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:40

Ik heb er even over nagedacht linnie. Volgens mij hoef jij je niet druk te maken om het streepje dat lichter is. Ik weet niet hoe donker het streepje bij je nod test was, maar het kan niet zo wezen dat je nu minder hcg in je bloed hebt dan toen. Volgens mij kan dat alleen maar als je niet meer zwanger zou zijn. Bovendien duurt het zelfs dan nog een een aantal weken voor dat de hormonen uit je bloed zijn. Misschien dat deze test iets minder gevoelig reageerde. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen geruststellen.
liefs tattoo

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:07
linnie1982

Ik word gek hier.
Vanochtend mijn laatste test gebruikt.
En het streepje was bijna niet meer te zien.
Arghhh.
Ik heb gisteren niet veel gedronken, en lagen al om half 9 op bed.
Ik hoop dat dat het probleem is.
Ik wacht maar af. Wil me in ieder geval geen zorgen maken.
Ook al blijft het nu wel in mijn hoofd spoken.

Misschien maandag toch maar even de dokter vragen of ik toch mag bloed prikken. Wil toch weten hoe hoog mijn waarden zijn.

Nou ik zal weer verder.

Groetjes linnie

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:04

hallo nathalieke,
als je zo overtuigd bent durf ik je nu ook te feliciteren. Moet je nog even de lijst aan passen. Welkom bij de club!

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 00:40
nathalieke

hoi meiden ik zie het nu ook aan mijn borsten dat ik zwanger ben, mijn aders komen er nu fel door ik heb precies blauwe plekken op mijn borsten zo erg zeg. eigenlijk leek een testje mij niet meer nodig, ben altijd regelmatig en nooit overtijd dus, en dat licht streepje heeft mij nu toch overtuigd. Maandag ga ik nog eens testen dan zal het streepje al duidelijker zijn he. Ik kan al niet wachten om mijn banner aan te passen!!

greetz nathalieke

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 20:05
linnie1982

Hoi nathalieke,

Ik testte pas licht positief op de dag dat ik ongi moest worden. Duurde een week voordat ie wat donkerder werd.

In november kon ik al 4 dagen voor mijn nod een lichte streep zien. (zelfde merk test gebruikt)
Maar dat is in een vroege mk geeindigd.

Een streep is een streep.
Test over 3 dagen weer. Dan moet ie wel duidelijker zijn.
ik duim nog ff voor je.

Hier weer last van wat bruin verlies.
Nu is het iets donkerder dan dat ik begin van de week had.
Zolang het maar donker is, en niet rood.

Groetjes Linnie

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 19:25
nathalieke

hoi meiden mijn buurvrouw en stiefzus zagen het lichtroze lijntje ook maar je moet echt wel heel goed kijken en de test in het daglicht houden maar dat had ik de vorige keer ook toen had ik na 1,5 weken een duidelijke positieve test maar nog niet echt heel donker, het lijntje was toen ook heel licht roze. Ik voel me ook meer en meer zwanger dus ik denk dat het goed zit. temperatuur staat ook nog altijd hoog.
greetz nathalieke

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 17:11

hej nicole, hier heb ik geen ervaring mee. Kan volgens mij beide kanten op. Misschien morgen gewoon maar een testje doen?

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 16:51
Nicole

Online Status

Hoi meiden,

Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Had vanmorgen bij het afvegen 1 rood sliertje tussen het witverlies zitten en zojuist een klodder bloed dacht ik, maar na verder 'onderzoek' bleek het rooddoordrenkt slijm te zijn. Ik heb de hele dag al enorme onderbuikpijn en dat is andere rondes nog nooit zo erg geweest. Het voelt ook niet echt als ongi-pijn. Daarnaast heb ik steken in mijn lies en ook ter hoogte van mijn eierstokken steekjes.

wat kan dit zijn? Duivels zetten niet door ..

gr Nicole

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 16:43

Ze zeggen dat de kwaliteit van het sperma beter is als je om de dag klust. Maar goed of dat nou daadwerkelijk uit maakt weet ik niet. Wij hebben ons daar niet aangehouden.

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 16:26
tamara

Hallo allemaal,

binnen enkele dagen ben ik weer in mijn vruchtbare periode, maar ik zit een beetje met een dillema, volgens de kalenders ben ik vanaf dag 9 vruchtbaar, en dan zeggen ze het best om de 2 dagen klussen, maar heb je eigenlijk niet meer kans als je op dag 10,11 en 12 het alle dagen doet ( aangezien mijn ei normaal op dag 11 is)soms vrees ik dat ik het de dag voor mijn ei het niet doe en dan de dag erna het al te laat is. Wie heeft er raad?

@Kaya niet leuk inderdaad maar volgende maand misschien @wel he, ik ga er ook voor in ieder geval
@Katje wat erg voor je ik wens je veel sterkte
Nathalieke ik blijf ook duimen voor je hoor waarschijnlijk zal het wel goed zijn zeker als je bijna nooit over tijd gaat.

groetjes allemaal

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 16:19
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
katjes veel sterkte de komende tijd

voor de anderen mijn draaien ook over uren!!
komt allemaal wel goed op een dag mogen wij ons ook in het andere rijtje zetten.

En de zwangeren onder ons geniet er lekker van!!

liefs steef

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 14:08

Jenny wat balen. Ik weet hoe vervelend het is als je zo onregelmatig bent. Ik heb het zelf ook ervaren. Ik duim voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn.

hej nathalieke ik heb altijd witverlies voor de ovulatie en voordat ik ongesteld moet worden. Maar volgens mij is dat bij iedereen weer anders.

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 13:33
nathalieke

tja wat ik zo raar vind is dat ik nog altijd wit slijmverlies heb dat heb je normaal toch niet vlak voor dat je je gaat doorkrijgen ofwel????? ik dacht dat ik precies een heel klein beetje roze schijn (lijntje) zag op de test in het daglicht maar ik twijfel misschien wil ik het zo graag zien dat ik mezelf gek aan het maken ben.
greetz nathalieke

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 13:31
Jenny

Hallo iedereen,

Haal me maar uit de lijst! Yep, mijn banner is weer aangepast. Vandaag, op 29 dagen zijn die duivels weer doorgebroken. 7e ronde alweer, het wil maar niet lukken deze keer. Heb al heel de ochtend zitten huilen, och ja, 't zal wel overwaaien zeker?
Wel raar dat ze deze keer vroeger waren dan verwacht, tegenover die cyclus van 43 dagen van vorige keer. wel, beter zo zeker? kunnen we er weer sneller aan beginnen.

Aan alle zwangeren: van harte gefeliciteerd, geniet van jullie zwangerschap!

Katje, veel sterkte meid, zoiets moet hard aankomen.

Nathalie, ons lichaam kan smerige streken met ons uithalen hé? Ik was ook altijd heel regelmatig, altijd 31 dagen. Vorige maand bleven mijn regels uit, 2 testen gedaan met een week ertusen, 2 keer negatief, na 43 dagen zijn ze dan eindelijk gekomen! Ik was compleet op van de zenuwen toen. En nu, ineens deze maand maar 29 dagen meer, probeer er maar iets van te snappen hoor,... hou je goed hé!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 13:24

Nathalieke wat vervelend voor je. Misschien is je HCG waarde nog te laag. Ik zou niet te vlug weer testen. Net wat je zegt die testen zijn al duur genoeg. Als je een weekje wacht heb je vast meer succes. Mijn en draaien overuren. Komt allemaal wel goed meisje

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 13:00
nathalieke

hoi meiden vanmorgen getest maar nog steeds negatief maar ook geen bloed en ik ga anders nooit overtijd ik ben altijd heel regelmatig ik word er gek van van die onzekerheid bij mijn jongste duurde het ook wel een hele tijd voor ik een positieve test had maar had toen een cyclus van 35 dagen dus was ik een week minder ver dan ik dacht maar nu ben ik al heel lang terug regelmatig dus begrijp er weer niks van. ik ben zeer telleurgesteld in die testen ze kosten handen vol geld en ze werken niet altijd van de eerste NOD. ik had mijn eisprong de 14de dag dus zou ik nu toch al meer zekerheid moeten hebben he. balen echt balen
greetz nathalieke
hopelijk binnenkort beter nieuws want weet ni wanneer ik terug zal testen nu

[Laatst gewijzigd door nathalieke - 14/07/2007 @ 13:03] - Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 12:11

nathalieke je laat ons wel in spanning zitten hoor...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >