Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/07/2007 @ 10:42 Aiko | Wel Freaky, ik zie een duidelijke streep op je profiel hoor! Proficiat!!!!! Groetjes |
| 15/07/2007 @ 09:56 Freaky ![]() | Is er hier iemand die mij heel snel kan vertellen hoe ikeen profiel aan maak , waar ik dat moet vinden? |
15/07/2007 @ 09:04 ![]() | hallo nathalieke, als je zo overtuigd bent durf ik je nu ook te feliciteren. Moet je nog even de lijst aan passen. Welkom bij de club! |
14/07/2007 @ 17:11 ![]() | hej nicole, hier heb ik geen ervaring mee. Kan volgens mij beide kanten op. Misschien morgen gewoon maar een testje doen? |
| 14/07/2007 @ 16:51 Nicole | Hoi meiden, Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Had vanmorgen bij het afvegen 1 rood sliertje tussen het witverlies zitten en zojuist een klodder bloed dacht ik, maar na verder 'onderzoek' bleek het rooddoordrenkt slijm te zijn. Ik heb de hele dag al enorme onderbuikpijn en dat is andere rondes nog nooit zo erg geweest. Het voelt ook niet echt als ongi-pijn. Daarnaast heb ik steken in mijn lies en ook ter hoogte van mijn eierstokken steekjes. wat kan dit zijn? Duivels zetten niet door .. gr Nicole |
14/07/2007 @ 16:43 ![]() | Ze zeggen dat de kwaliteit van het sperma beter is als je om de dag klust. Maar goed of dat nou daadwerkelijk uit maakt weet ik niet. Wij hebben ons daar niet aangehouden. |
14/07/2007 @ 12:11 ![]() | nathalieke je laat ons wel in spanning zitten hoor... |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod in juli 2007 wie doet er mee?

zijn doorgekomen. Laat je maar goed verwennen en dan met goeie moed op naar de volgende ronde !

ik word er gek van van die onzekerheid bij mijn jongste duurde het ook wel een hele tijd voor ik een positieve test had maar had toen een cyclus van 35 dagen dus was ik een week minder ver dan ik dacht maar nu ben ik al heel lang terug regelmatig dus begrijp er weer niks van. ik ben zeer telleurgesteld in die testen ze kosten handen vol geld en ze werken niet altijd van de eerste NOD. ik had mijn eisprong de 14de dag dus zou ik nu toch al meer zekerheid moeten hebben he. balen echt balen