< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
06/10/2008 @ 15:05
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal, Marije: succes morgen, en wie weet is je mannetje zoals mijn dochtertje, en kondigt hij zich vanavond toch nog aan. Linde was er 3u voor de geplande inleiding...
Hier ook rode wangetjes. Linde heeft sinds een maand 2 tandjes onderaan, maar nu heeft ze nog steeds pijn, denk dat er onderaan nog een tandje op komst is. Haar wang is dan gleodheet en vuurrood. Vandaag eens een eerste keer een koekje gegeven. Ze was zo flink geweest, ondanks dat je zag dat ze pijn had, dus heb haar even verwend. Geven jullie al koekjes? Ik durfde eigelijk niet goed, maar zat naast haar, en had water klaar staan, voor geval het koekje haar keel kriebelde. Ik heb gewoon een betterfood gegeven, en ze at al als een echte: hapje, eens kijken naar het koekje, nog een hapje en vooral veel gesmak!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 17:38
Lisette

Saartje lastig hè die tandjes. Stoer hoor dat ze al 2 tandjes heeft. Thomas heeft nog niets. Het zit wel te rommelen in het mondje. Een gewoon koekje krijgt Thomas niet. Dat is me te eng. Maar ik heb liga 2e stap. Ik hou het wel zelf vast, want als ik het in de hand geef gaat het in 1x zijn mondje in. Hij is er wel dol op.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 22:13

ook hier is er een tandje door. Sven lijkt er geen last van te hebben, dat wil zeggen ik zie geen rode kaken of rode wangetjes. Wel had hij een paar weken dat hij snachts veel vaker wakker was, maar daar heb ik jullie al mee lastig gevallen.

Ik geef sven af en toe een starterskoekje. Hij vindt het heerlijk dat hij het zelf vast mag houden. Ook ik vind het wel eng maar ze moeten het toch leren denk ik dan maar

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:36
Lisette

Tattoo bij Thomas ook geen rode wangetjes of rode kaken. Maar denk dat hij wel bezig is met zijn tandjes. Lip sabbelen, veeeel kwijlen, veel poepluiers en toch ook steeds wat meer last met slapen. Dus ben benieuwd wanneer er zo'n eigenwijs tandje te zien is. Staat zeker wel schattig bij Sven? En over dat koekje steekt hij dat niet meteen achter in zijn keeltje? Thomas namelijk wel en dan ben ik erg bang dat hij erin stikt. Ik geef dan wel liga 2e stap en dat lost op maar toch het blijft eng.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:14
nathalieke

Oei Marije das minder en echt onvoorstelbaar, ik lees net op je site dat ze je terug naar huis hebben gestuurd Das echt balen. Nou word je geduld nog maar eens op de proef gesteld. Gebruik de tijd om nog even te rusten. Wie weet komt hij misschien toch nog vanzelf piepen.

Grtz nathalieke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:22
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
marije las het ook op je site echt bout man :(
hopelijk idd dat hij zelf nog komt, nu moet je nog langer wachten
Ik duim voor je hoor dat het niet lang duurt nog.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:23

Ja meiden, helaas is het voor ons vandaag niet DE dag...

Overmacht natuurlijk aangezien alle verloskamers vol lagen,
maar het kwam wel even hard aan.

Je bereid je toch ook geestelijk voor op een bevalling en als ze je dan na 2 uur wachten ineens komen vertellen dat je morgen terug mag komen ivm drukte is dat best een enorme klap!

Nou ja, morgen eerst maar eens bellen voor we weggaan van huis...

Hopelijk meer geluk morgen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:26

marije wat ongelovelijk balen zeg. Maar als de kleine straks in je armen is ben je dat allemaal weer vergeten.

Ik zorg ervoor dat Sven zijn koekje zo vast heeft dat hij hem niet te ver in zijn mond kan stoppen en ik blijf er natuurlijk zelf bij. Tot nu toe is het nog steeds goed gegaan en zelfs als het koekje afbrokkelt verslikt hij zich nog niet.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:22

Marije: jeetje wat balen en wat een terleurstelling. Alvast veel succes morgen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:56
Lisette

Marije wederom succes morgen haha. Goh wat kan het een mens tegen zitten hè. Nou ga ervoor en dan morgen misschien een mooi beebje in de armen. Over die nieuwe pijnbestrijding had ik pas wat gelezen, maar kan me het toch niet meer voor de geest halen. Ik dacht dat er iets mee was. Dat het niet echt goed was voor moeder of kind ofzo. Maar ja weet het niet meer. Irritant is dat hè haha. Nou ga ervoor en ik hoop op een heleboel lege verloskamers morgen haha.

Tattoo ik zal het ook eens gaan proberen. Het lijkt zo eng hè. Hij zat al 1x te kokhalzen met een liga en dan schiet ik meteen in de stress. Ze zijn nog zo klein. En je denkt dat kunnen ze toch helemaal niet. Maar ja ze moeten het toch leren.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:15
Lisette

Marije lees net dat het vandaag wel D-day is. Ik straal mijn kracht wel even jou kant op. Misschien helpt het als dat van jou bijna op is hihi. Grapje! We wachten hier in spanning af allemaal op de komst van ons nieuwe juli forum vriendje.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:40
piekeraar

Amaai Marije,

dat moet echt balen geweest zijn. Maar blijkbaar vandaag dan toch de grote dag. We wachten hier in spanning op je verhaal. Veel succes, we sturen alle onze positieve krachten in jouw richting hoor.

greetz
K en co

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]