< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Nod 13 juni wie ook??

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
19/06/2007 @ 21:51
greet

Online Status Stuur bericht
hoi fem ,

proficiat met je zwangerschap !
hopelijk komt je kleintje geen dag te laat , of hij of zij is maar om de 4 jaar jarig.

anna , bedankt , hopelijk volg je ons over 2 maanden !

groetjes !

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 20:38
fem1976

Hoi Greet,

Proficiat, goed nieuws en een metgezel gevonden. Ik zat vanmiddag naar 2 roze streepjes te turen op mijn matcare test... heel licht, maar een streep is een streep toch?? Voor de zekerheid naar de drogist gehold en er nog 1 gedaan, maar ook die werd roze....

Wel een suf idee dat je over zo'n stripje plast en die vertelt jou dat je met zn 2-en bent.. jaja het zal wel. Ik ga voor 28-2 2008, een week later dan jij! geniet van je zwangerschap he....
Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 20:25
Anna

ik voor je dat het goed gaat! wens je echt een gezond kindje toe! laten we erop hopen he!!
xx anna

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 21:56
greet

neen , niet echt.
maar dat heb ik ook de vorige keer totaal niet gehad.
ik ben een beetje misselijk maar niet echt fel ...
hopelijk voel ik me snel wel zwanger want ook vorige keer vond ik het jammer.... xx

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 20:40
Anna

ja dat hoop ik ook
en voel je je al echt zwanger??
xx anna
Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 20:38
greet

bedankt blue-bird. hopelijk volg je snel !

anna , ik hoop dat de 2 maanden voorbij vliegen voor jou.
en dat je na die 2 keer je ongi een maand of 9 niet meer krijgt :)

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 20:26
Anna

ik haat de rode dagen ook echt ik ben dan wel niet aan de pil geweest maar ja ik ben een dik jaar niet ongesteld geworden he en dan is wel ff afzien moet ik zeggen en vooral nu ik weet dat ik het nog min 2x word zeker .... lijkt me wel lastig dat ontpillen wat een troep is het ook eigl he!
gr anna
Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 17:12
Blue-bird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Greet, in ieder geval proficiat met de zwangerschap! Ookal is ie nog pril! Ik wens je een fijne tijd en een voorspoedige bevalling.

Ik HAAT die rode dagen verschrikkelijk. Ik was vergeten hoe dat was om echt ongesteld te zijn! Zo met de pil dat is maar nep hé.
Voor ik de pil nam had ik ontzettend veel last. Vorige keer was de eerste keer na de pilstop, en als ik nu zo terug denk ... was dat niet helemaal zo erg als vroeger. Ik denk dus echt dat ik nog aan het ontpillen was. Vooral omdat ik vorige maand verschrikkelijk misselijk ben geweest en zere borsten had.
Deze keer zijn de maandstonden echt weer in overvloed aanwezig! Ik hoop dat die hormonen dus wel uit mijn lichaam zijn nu.

Nog een dagje of 9 en we vliegen er weer in

BB

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 17:30
Anna

samen genieten is zeker leuk! maar is ook leuk om jullie zwangerschap mee te volgen hoor! hoop dat ik snel kan volgen en ook mijn zwangerschap mee kan delen maar nog ffies geduld....
ben in elk geval uit de rode dagen gelukkig maar heel kort!!
xx anna

[Laatst gewijzigd door Anna - 17/06/2007 @ 17:30] - Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 15:13
greet

hoi kel ,

ik ga woensdag naar de ha. ik heb alle testen 3 maanden al gehad bij de eerste zwangerschap , maar dan moet hij nu maar enkel het bloed laten testen.
vorige keer ben ik in de 8 eken niet één minuut misselijk geweest , maar nu voel ik me gans de dag toch anders. niet echt misselijk , maar toch.
ik hoop dat de bestelde testen snel aankomen ,dan test ik zeker nog eens .
blue-bird , ik zou liever hebben dat jullie kel en mij volgen dan jullie te laten meegenieten , samen genieten is toch veel leuker.
groetjes !

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 10:52
kel

Hoi greet,

Ik weet hoe dat voelt, zo'n 2e en licht streepje, ik had het met matcare.
Om alles zeker te weten ben ik idd ook naar de huisarts gegaan en deze gaf aan dat ik gewoonz wanger was.

Geloofde het toch nog niet, mensen brachten me aan het twijfelen en heb gistren nog een clear blue gedaan, binnen 5 seconden stond er een kruis.

Inmiddels liggen mijn katten te slapen op mijn buik alsof ze het voelen.

Heel veel s6 en ik hoop dat het 2 streepjes blijven.

Groetjes Kel

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 10:36
Blue-bird

Dank je wel voor de steun !
Toch fijn zo'n forum om alles kwijt te kunnen hé. Hier in de buurt is maar één vriendin (en mijn man natuurlijk ) die weet dat we aan het proberen zijn.

Greet voor jouw ziet het er beter uit hé. Laat de niet zwangeren onder ons lekker meegenieten met jouw hé!

Anna, 2 maanden wachten is wel lang hé! Ik leef met je mee!

Mijn man zag de klusperiode wel goed zitten !

groetjes BB

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 10:01
Anna

he wat jammer blue-bird... maar vaak voel je het toch ook al wil je het niet voelen he door naar de volgende ronde!
gr anna

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 08:46
greet

blue-bird wat jammer .
hopelijk is het volgende maand wel raak !
ik

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 22:08
Blue-bird

Dag ladies

Hier zijn de gekomen !
Geen verrassing hoor, had al paar daagjes ongikrampen.
Op naar de volgende klusperiode en de volgende NOD

spannend zo'n positieve test ...

greets BB

[Laatst gewijzigd door Blue-bird - 16/06/2007 @ 22:09] - Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 21:41
greet

hoi m&m,

ik had gisteren een licht positieve test in handen.
we hebben net nieuwe testen besteld , hopelijk komen die snel toe , dan doe ik er nog eens eentje. woensdag ga ik naar de ha om bloed te laten nemen , dan ben ik zeker.

hopelijk volg je ons snel !

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 12:40
m&m

hey hey meiden

aller eerst

kel
van harte met je ga er heerlijk van genieten

hier zijn ze bijna de kast weer in

anne
ook voor jou een hele dikke knuf en hopelijk gaan de 2 maanden snel voor bij

greet en bleu bird
heel veel succes hopelijk hebben jullie ook een positieve test in de handen

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 11:52
Anna

fotos kan je volgens mij uploaden via photobucket.com ff account aanmaken foto's uploaden vanaf je pc en dan de code met [img].....[/img] gebruiken als goed is moet het dan lukken! en anders vraag me maar even om hulp
gr anna

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 21:25
kel

Hoi Allemaal,

Mijn 1e dag van mijn laatste periode was 15 mei, ik heb op zondag 10 juni mijn eerste test gedaan omdat ik ongeduldig was en deze was zeer licht positief.

De dagen daarna elke dag een test gedaan en deze werd steeds donkerder, zelfs een test die kapot was zag ik later 2 streepjes op.

Mijn NOD was 13 juni en heb dus 3 dagen te vroeg met matcare getest.

Ben inderdaad benieuwd of het een meisje wordt , maar moet eerlijk zeggen dat het mij niets uitmaakt (cliche).

En ja, ik kom nog wel eens terug op het forum als iemand me dan ook kan vertellen hoe ik de foto's erop krijg in mijn profiel ;)

Iedereen s6 en ik duim ook voor jullie

groetjes Kel

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 17:03
greet

bedankt blue-bird.
ik toch voor je , er zijn er wel meer die in de eerste ronde zwanger worden.
die chinese horoscoop .... ook hier geeft hij een meisje , iedereen die nu 4 weken zwanger is denk ik.het mag kloppen van mij , maar ik geloof er niet echt in.
chapeau dat het kunt laten om te testen , ik kon het niet. en 2 dagen geleden natuurlijk negatief ...
succes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]