Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/06/2008 @ 15:37 Excalibur | Hallo snuitje, mag ik met jou mee aftellen? Ik zit nl ook net aan clomid (voor 2de kindje, eerste kindje is van april vorig jaar, ook dmv clomid ronde 1!) Mijn nod zou ook rond 4 juli moeten zijn (zit nu op cd 5, nog tot zondagochtend clomid nemen, en dan aftellen naar vrijdag voor folikelmeting... Veel succes met je eisprong ;-) PS: ik ben nogal nieuw hier op de site... Ik word dit jaar 24 dus ook een jonge meid die er (voor de tweede keer) voor gaat ![]() |
18/06/2008 @ 15:23![]() | snuitje, en is er nieuws??? sorry dat ik zolang niet geweest ben..mijn laptop had het begeven! alles gaat goed hier! |
| 18/06/2008 @ 21:44 snuitje ![]() | maandag was er toch nog geen eisprong geweest terwijl gynae dat vrijdag wel verwachtte dat dat voor maandag zou gebeuren. morgenvroeg om half 9 moet ik terug... |
| 24/06/2008 @ 12:19 snuitje ![]() | Tamsie, klopt het dat je 4 follikels hebt? waaw zeg... dan moet er toch zeker 1tje bevrucht worden hé? ![]() |
24/06/2008 @ 18:22![]() | Waar lees jij dat snuitje ... ? Bij mij gaat het goed, morgen de screening echo ofwel 20 weken echo. spannend. Ik weet inmiddels ook het geslacht ![]() hoe gaat het snuitje? |
02/07/2008 @ 15:23![]() | nog geen nieuws ? screening is goed gegaan, het zag er allemaal heel goed uit |
| 04/07/2008 @ 22:24 snuitje ![]() | tot nu toe nog geen , hopelijk blijven ze 9 maanden weg !![]() |
05/07/2008 @ 14:35![]() | Ik duim voor je snuitje!!!!!!!! ![]() En ik voelde me ook niet zwanger toen hoor.. dat kwam daarna wel ![]() |
| 06/07/2008 @ 02:16 snuitje ![]() | Roh wou nog even komen melden, nog steeds niet ![]() Ik begin hoop te krijgen ! (misschien niet goed?) |
06/07/2008 @ 16:16![]() | hey snuitje ik kwam hier gewoon een keertje kijken maar ben ook aan het duimen voor je ik weet dat het wachten oneindig lang kan duren groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Jonge meiden die ervoor gaan!

sjonge... vreselijk vind ik dat,

te zien of te voelen aankomen...

want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.