Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/09/2007 @ 09:55 Aiko | Pff, zie mijn banner... |
| 13/09/2007 @ 11:57 stefke ![]() | hey musje! o leuk, ook een nieuwbouwhuis! ![]() kan even een link sturen van de website met informatie http://www.era.be/websi...ble.asp?objectid=157818 het wordt dus toch belgie, het dorp |
| 13/09/2007 @ 11:57 stefke ![]() | trouwens, is jullie appartement al verkocht? |
| 13/09/2007 @ 12:08 Musje ![]() | Wow! ziet er goed uit! Maar, staat het er al of moet het nog gebouwd worden? Ons appartement is nog niet verkocht... |
| 13/09/2007 @ 17:58 Sanne ![]() | Wauw mooi huis Stefke! En goedkoooop! Wooooh!! Hier in Amsterdam krijg je daar een tweekamerflatje voor ![]() Aiko balen voor jou meid!! |
| 13/09/2007 @ 18:06 stefke ![]() | dank je voor het compliment sanne ![]() |
| 14/09/2007 @ 09:56 Aiko | Het ziet er inderdaad tof uit hoor Stefke! Mag je gerust trots op zijn. Ik ken het gevoel dat er een mes door je hart gaat als je hoort dat iemand anders zwanger is, ik hoorde het een week geleden van mijn zus. Je bent blij voor haar, maar toch. Ik denk dat ik het toch moeilijk ga hebben met haar verhalen ed. Groetjes, Aiko |
| 16/09/2007 @ 09:21 Emmeke ![]() | Amai, Stefke. Wat een prachtig huis hebben jullie gekocht. Proficiat! |
| 16/09/2007 @ 09:22 Emmeke ![]() | Amai, Stefke. Wat een prachtig huis hebben jullie gekocht. Proficiat! |
| 18/09/2007 @ 18:07 Emmeke ![]() | Amai Angelmom, wat een verhaal. Heel veel sterkte!!! En ik duim dat er nog een vruchtje is. Stefke, misschien een tweeling deze maand? |
| 18/09/2007 @ 18:27 Aiko | Ooh Angelmom, ik vind ditecht erg voor je. Ik had al een vermoeden uitgesproken denk ik eerder in dit topic. Ik hoop voor je dat er inderdaad een vruchtje zich heeft ingenesteld. Ik duim voor je. Stefke, misschien vananvond er nog eens tegenaan? Hopelijk een goed teken dat je je eisprong zo gevoeld hebt! Groetjes, AIko |
| 24/09/2007 @ 10:13 Aiko | Hoe gaat het met iedereen? Heb je al meer nieuws Angelmom? |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie gaat er voor een lentebaby?

in mei volgend jaar (als alles vlot verloopt), zouden we kunnen verhuizen 

nog nooit heb ik mijn eisprong zou neig gevoeld als nu, en vooral, zowel links als rechts. hopelijk maak ik een mooie kans deze keer!