[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/07/2007 @ 22:17 seisje ![]() | we repeteren.....spannend |
| 18/06/2007 @ 14:14 seisje ![]() | Ik denk dat er morgen voor mij de op bezoek zullen komen.pffff |
| 16/06/2007 @ 21:15 Sas | hoi, als het bruin verlies toen niet heeft doorgezet,zal het misschien wel innesteling zijn geweest?maar ja..dat weet ik natuurlijk ook niet zeker..ik hoop het voor je hoe kan het zijn dat je 14 dagen overtijd bent?je menstruatie is toch 15 dagen geleden geweest? ik snap die banners niet ik vertouw ze niet ik ga op mijn gevoel af en voel mijn eisprong heel duidelijk dus heb hem ook niet echt nodig!gr.sas |
| 13/06/2007 @ 19:04 Sas | hoi iedereen, oja slim opgevat seisje ![]() ik heb nu indd een aardig idee hoeveel sperma het is!hiha wat mij gister opviel is..ik zit nu op dag 20 v.d cycles,dat mijn baarmoeder ,heel dicht bij mijn vagina zit! als ik zelf voel,voel ik hem gelijk vanbinnen,.. ![]() vorige week was hij nergens te vinden!!dus dit zijn ook net als slijm allemaal aanwijzingen dat ik vorige week dus echt in mijn vruchtbare periode zat...owh spannend ![]() liefs sas |
| 12/06/2007 @ 16:43 Sas | haha...ja rietje,op je banner ben je al zwanger....? ![]() zeg miss weten jullie dit... ik had vorige week op mijn 10de dag v.m cycles naar mijn idee zichtbaaar rekbaar slijm verlies!maar nu begin ik toch te twijfelen,want lijkt sperma ook niet heel veel op die afscheiding?ik denk nu eigenlijk dat het dat is geweest..en hoeveel zaad verliest een man na klussen ongeveer? leuke vragen heb ik hé...?hihi liefs sas ![]() |
| 11/06/2007 @ 19:54 rietje | hallo, ik moet bijna mijn maandstonden gaan krijgen, plots had ik slijmverlies in mijn slip. normaalgezien heb ik dit nooit. ik heb de laatste tijd ook buikpijn gehad en heb het constant warm. zou het kunnen ... ? groetjes riet |
[Reageer]

slijmverlies: zwanger of niet ?

op bezoek zullen komen.
.
ik vertouw ze niet ik ga op mijn gevoel af en voel mijn eisprong heel duidelijk dus heb hem ook niet echt nodig!