< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » 4é of niet en hoe snel?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
4é of niet en hoe snel?
19/06/2007 @ 12:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
dorine, hier is het heel goed meegevallen toen Jando geboren was.
we hadden het wel al goed op voorhand uitgelegd dat hun broer niet mee hoeft naar de papa, want dat hij alleen hun papa is enzo.
Tegen mijn man zeggen ze gewoon fré afkorting van frederik. maar tegen Jando zeggen ze dan papa fré.
Ik ga hun niet verplichten om papa te zeggen tegen fré.
dus mss ook voor u een oplossing om papa...en zijn naam en denk dan dat ze uit hun eigen op den duur papa gaan blijven zeggen.

Leen proficiat met de geboorte, en een 5é sjiek echt waar.
maar begrjp het wel dat je nog eventjes wachten wil en een beetje genieten, zo denk ik er ook over.
En nu hebben we samen beslist dat ik terug stop met de pil in december en dan zien wanneer ik terug zwanger ben

Annabel

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 12:53
Leen

Online Status Stuur bericht
Ik ben net bevallen van mijn vierde kindje en momenteel denken we erover om voor een vijfde wondertje te gaan.
Wij zijn een nieuw samengesteld gezin. Ik heb 3 kinderen uit een eerdere relatie en mijn vriend een dochter van een eerder huwelijk. Onze jongste aanwinst is op 24 mei geboren. Ze was niet geplant maar oh zo welkom.
Mijn vriend zou liever vandaag dan morgen graag terug proberen maar ik houd de boot een beetje af omdat ik toch optimaal van onze dochter wil genieten.
Helaas kunnen we niet te lang worden want eind juni word ik er 40.

Tot mails dames

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 11:05

hey anneke
effeks ene vraagje aan jou
jij hebt ook kindjes uit een vorig huwelijk ,gaan jou kindjes nog naar hunne papa, zoja hoe reageren ze dat ze moeten gaan en de baby thuis blijft ?
en wat zeggen jou kindjes tegen jou nieuwe vriend ?
hier snapt de oudsten dat allemaal perfect maar de tweeling van 4 ,denkt dat het babytje mee zal gaan naar hunne papa
en dan weten ze nu nie wat ze moeten zeggen tegen mijne nieuwe vriend, ze zeiden nu gewoon zijne naam omdat hunne papa daar echt opstond maar den oudsten heeft zoiets van ja voor dat nieuw babytje wordt dat ook allemaal verwarrend he dus die wilt papa zeggen

groeten en tot mails
dorine
Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 21:26
Miranda

Hallo,

Ja, die grotere auto viel bij ons ook nog mee hoor. Wij hebben een Opel Zafira gekocht van 8 jaar oud. Dat scheelt tegenover een nieuwe in aankoop. Ondertussen sparen we voor de volgende wagen.

De namen van mijn kinderen beginnen idd allemaal met een Y en dat zal voor het volgende ook zo zijn.

Ik heb lang getwijfeld of ik bij het derde ook zou verder gaan maar we vonden Yuna zo een mooie naam dat we ervoor gegaan zijn. Er nu mee stoppen zou ook raar overkomen dus nummer 4 wordt een Yorick.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 11:51

hey dorine,
bedank voor de toffe reactie.
het doet echt deugd om zoiets te horen en als we allemaal goed bekijken is de enige grote kost ne auto maar als we de onze weg doen gaat die tegen dan pas 2 jaar oud zijn dus zullen we er nog wel mooi pakje geld voor krijgen.
en het is autosalon volgend jaar...
Annabel

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 11:39

hoi anneke

wees daar maar zeker van dat een vierde zeker zal lukken
ik heb drie kindjes uit een vorig huwelijk en ben nu hertrouwd en er is een kindje op komst
we hebben een grotere auto gekocht maar voor de rest grotere kosten maken we ons geen zorgen we zijn er van overtuigd dat iedereen krijgt wat hij nodig heeft en we voelen ons gelukkig
dus niet aarzelen voor binnen een jaar of twee te kiezen voor een vierde
groetjes en tot mails
dorine
Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 21:49

dank u voor het reageren. ik zie dat het niet gepland was het vierde maar toch welkom. ja vraag me het ook soms af als we gaan voor een 4é hoe het gaat gaan. maar wij zouden dus voor zoiets kiezen net geen 2 jaar tussen.
het enige wat ons tegen houdt zijn de extra kosten maar dan langs de andere kant, gaat het vanzelf wel gaan zeker allé ik bedoel het zal wel lukken. denk je het ook niet?
als nog proficiat met u zwangerschap é.
ik zie ook dat alle namen met een Y beginne bij u, bewust?

Annabel

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 17:50
Miranda

Mijn oudste twee zijn nu 11 en 10 (van mijn eerste man), ze verschillen 17 maanden. Ik was toen 22 en nog vol energie. Nu zal er net 2 jaar tussen gaan zijn. Echt bewust was dit niet want we gingen het houden bij 3.
Vooral om practische redenen, grotere auto, meer kosten en zo.
Ik ben zelf ook benieuwd hoe dat gaat zijn met 4 kids, elk met hun eigen temperament en karakter.
Nu ik ouder ben, ben ik rustiger en minder ongerust om kleine dingen maar ik recupereer ook minder snel na een zwaar nachtje. Daarover pieker ik weleens.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Miranda - 17/06/2007 @ 17:50] - Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 14:06

Hallo,
Ik ben Annabel en 29 jaar.
Ik ben dit jaar hertrouwd en heb 2 kinderen uit mijn 1ste huwelijk 8 en 6 jaar en heb nu een zoontje van 8weken met mijn man graag zouden we ene 4é willen. Maar dan is de vraag hoeveel tijd laten we ertussen?
Ik zou het liefst er niet teveel tussen laten zodat ook deze 2 veel aan elkaar hebben zoals mijn oudste 2.
Als ik terug stop met de pil op het einde van het jaar is dit dan te vroeg voor mijn lichaam?
En dan ook nog we hebben een auto van 1 jaar oud maar als er een 4é komt moeten we een grotere kopen, gaan we veel verliezen bij het weg doen van de wagen,
Annabel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]