volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/06/2007 @ 18:11 jes ![]() | hey prutske, dit is mijn eerste ronde na men mk, we hebben dezelfde NOD spannend éé |
| 21/06/2007 @ 13:36 jes ![]() | hey steffie, wat fijn dat je je ook toevoegd, jou klusperiode start morgen veel plezier ermee , de mijne zit erbijna weerop ... |
| 21/06/2007 @ 13:49 kloef ![]() | hey mag ik mij hier ook bijvoegen ![]() |
| 21/06/2007 @ 18:15 kaya ![]() | Hallo meiden, Zoals KRUT zei is er inderdaad al een andere topic met NOD in juli. Hier is de link: http://www.9maand.be/forum/reactions/56639 We zijn al met heel veel en 2 ervan zijn zelfs al zwanger! Kom er snel bij ![]() groetjes! kaya |
| 26/06/2007 @ 17:16 Dee ![]() | Hallo allemaal, Ik sluit me bij jullie aan..ik heb mijn NOD op 10 juli. Dit is pas mijn eerste ronde dus ik verwacht er nog niet zo heel veel van. Groetjes Dewie |
| 27/06/2007 @ 11:59 jes ![]() | hey steffie en dee, welkom hier, leuk dat we samen kunnen aftellen naar onze nod... spannend allemaal ![]() |
02/07/2007 @ 19:59 ![]() | Hey Dee, Wel bij mij lijken de symptomen te verminderen. Heb een soort ongipijn in buik, dus zal wel weer niks zijn vrees ik. |
| 05/07/2007 @ 23:33 jes ![]() | hey prutske ![]() super super voor je dat je zwanger bent !!!! gefeliciteerd |
volgende pagina >

nod in juli. wie nog ?

speciale vitamines genomen en sinds maandag om de twee dagen geklust en gaan dit volhouden tot volgende dinsdag. je weet nooit dat je ei iets vroeger of iets later springt hé 

super super voor je dat je zwanger bent !!!! gefeliciteerd