< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli. wie nog ?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/06/2007 @ 14:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Wij zijn nu de derde ronde ingegaan na een mk. Mijn vruchtbare periode komt er aan en mijn NOD zou op 6 juli vallen. Zou het leuk vinden om samen met anderen die periode af te tellen.

Groetjes

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 65 weken en 3 dagen zwanger (163.81% ver), nog 25 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 18:11
jes

hey prutske,
dit is mijn eerste ronde na men mk, we hebben dezelfde NOD
spannend éé

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 19:46

Hey Jess, is inderdaad allemaal spannend hé. Leuk toeval dat we dezelfde cyclus en dus ook dezelfde NOD hebben.
De leukste periode komt eraan hé, de klusperiode. Nadien is het afwachten en dat vind ik persoonlijk een helse tijd. Altijd maar afwachten... en ik let in die periode ook al enorm op datik geen americain eet, geen klaargemaakte slaatjes, geen alcohol,... Dus je bent er zo is zo toch mee bezig hé.
Maar weet je wat, we gaan mekaar moed inspreken en steunen en hopelijk kunnen we allebei op dezelfde dag een positieve test in handen hebben.

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 22:27
KRUT

Online Status Bekijk profiel
Helaba meiden

Er is nog een forum met nod in juli wie doet er mee... moet je maar eens kijken in de historiek die iets vroeger gestart is dan jullie en al vier of vijf pagina's telt... misschien is het gezelliger om daar allemaal samen te kletsen....tenzij jullie het liever met zijn tweetjes houden....

Groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 17:20
Steffie1

Hallo,

Mag ik er ook bij? Ik zit in ronde 4 na een miskraam. Mijn cyclussen zijn niet héél stipt, het scheelt telkens een paar dagen.
Mijn NOD zou rond 9 juli moeten liggen. Vorige maand hebben we het klussen een beetje verwaarsloosd. Maar deze maand gaan we eens extra ons best doen. Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in onze handen en daarna een "zorgeloze" zwangerschap.

Vele groetjes

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 13:36
jes

hey steffie,
wat fijn dat je je ook toevoegd, jou klusperiode start morgen veel plezier ermee , de mijne zit erbijna weerop ...

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 13:49
kloef

hey mag ik mij hier ook bijvoegen

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 18:15
kaya

Online Status Bekijk profiel
Hallo meiden,

Zoals KRUT zei is er inderdaad al een andere topic met NOD in juli.

Hier is de link: http://www.9maand.be/forum/reactions/56639

We zijn al met heel veel en 2 ervan zijn zelfs al zwanger! Kom er snel bij

groetjes!

kaya

Vermoedelijke bevalling op 19/04/2008.
Al 60 weken en 2 dagen zwanger (150.97% ver), nog 20 weken te gaan.
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 19:46

Hey meiden,

Kloef en Steffie, welkom hier. Hopelijk kunnen we snel allemaal een positieve test in handen hebben.

Hey Jess, onze klusperiode zit er inderdaad bijna op. Wij hebben deze ronde echt ons best gedaan. Allebei al sinds speciale vitamines genomen en sinds maandag om de twee dagen geklust en gaan dit volhouden tot volgende dinsdag. je weet nooit dat je ei iets vroeger of iets later springt hé En word het opnieuw aftellen naar die spannende dag. Maar kunnen mekaar steunen hé.

Link naar deze reactie
23/06/2007 @ 14:26
Steffie1

Hallo allemaal,

Het is hier lekker druk op het forum. Krut, ook jij zit nu in je vruchtbare periode. Doe maar goed je best hé. Ook wij zijn goed aan het oefenen. Sinds zondag hebben we al om de dag geklust. Ik heb sinds vandaag ook een ovulatietest geprobeerd, maar het streepje was te licht, dus nog geen eisprong. Maar het klussen gaat verder, we gaan er alles proberen uit te halen.

Hopelijk mogen we binnenkort allemaal met goed nieuws afkomen.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 17:16
Dee

Hallo allemaal,

Ik sluit me bij jullie aan..ik heb mijn NOD op 10 juli.
Dit is pas mijn eerste ronde dus ik verwacht er nog niet zo heel veel van.

Groetjes Dewie

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 11:59
jes

hey steffie en dee,
welkom hier, leuk dat we samen kunnen aftellen naar onze nod... spannend allemaal

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 12:34
Dee

Hai,

Ben gisteren ontzettend misselijk geweest en heb de hele dag een hol gevoel in mijn buik gehad alsof ik continue iets moet eten.
Lag ook al vroeg onder de wol omdat ik op was.
Zou dit iets kunnen betekenen zo snel al of wil ik het zo graag dat ik vanzelf iets ga voelen?

Groetjes Dee

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 14:13

Hey Dee,

Ben er zeker van dat dat al iets kan betekenen, zelfs zo vroeg na de eisprong. Bij mijn vorige zwangerschap, had ik ook al een paar dagen na eisprong allerlei symptomen, veel plassen, doodmoe, soms misselijk, geen parfum meer kunnen ruiken, huiduitslag,.... Deze keer heb ik ook beetje verschillende symptomen, maar probeer er me nog niet al te veel op vast te pinnen, kwestie om niet te sterk ontchoogeld te zijn als blijkt dat het toch niet zo is.

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 20:28
Dee

Hoi Prutske,

Je hebt helemaal gelijk, misschien moet ik mezelf er maar niet al teveel op verheugen! Ik zit nu in ronde 1 en merk aan mezelf dat ik het liefste de hele dag wil googlen om meer te weten te komen over zwangerschapsverschijnselen..hoe kun je jezelf gek lopen maken .
Als het goed is zou ik nu een innesteling moeten hebben maar ik heb nergens meer last van, voel me weer als vanouds! Dus ik ben benieuwd!
Hoe gaat het met jouw symptomen?

Groetjes Dee

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 19:59

Hey Dee,

Wel bij mij lijken de symptomen te verminderen. Heb een soort ongipijn in buik, dus zal wel weer niks zijn vrees ik.

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 19:36

Hey Dee, zoals je aan mijn banner kunt zien, is het deze maand gelukt. Kan het zelf nog altijd niet geloven. Normaal was mijn NOD morgen pas, maar vermits ik vandaag terug misselijk was en paar symptomen herkende van vorige keer, heb ik me vanavond toch aan een testje gewaagd. En ja hoor, was positief. Is allemaal nog heel pril hé en doordat ik vorige keer op 12 weken een miskraam kreeg, ben ik nu wel beetje bang. Denk dat ik pas na die 12 weken het echt ga geloven.

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 20:15
Steffie1

Hey prutske,

Een dikke proficiat meid ! Het is inderdaad nog pril, maar probeer er toch maar enorm van te genieten.
Ik zal voor je duimen dat het deze keer goed loopt, maar dat zal zeker het geval zijn.

Hier zal het op zijn naar ronde 4. 'k Heb nu sinds vandaag weer redelijk wat bruinverlies, dus dat wijst op de duiveltjes.
Mijn huisdokter heeft me nu clomid voorgeschreven. Hopelijk krijg ik daar sneller resultaat mee. Ik weet dat ik niet mag wanhopen, het is nog maar 4 maanden na mijn miskraam, maar ja, ik ben zo ongeduldig.

Groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 20:33

Hey Steffie,
Bruinverlies kan ook op innesteling duiden hé. Maar zou moest ik jou zijn eens teunisbloemolie proberen en voor je ventje vitamine E.
Dat van die teunisbloemolie had ik hier ergens op het forum gelezen en ben toen naar natuurwinkel geweest. Daar zeiden ze me dat dat inderdaad helpt bij vruchtbaarheid en dat voor de man vitamine E enorm helpt. Deze maand hebben wij dat gebruikt en kijk...
Ik duim alvast voor je !

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 23:33
jes

hey prutske super super voor je dat je zwanger bent !!!! gefeliciteerd

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >