zo zal hem weer even omhoog schoppen met mijn verhaal.
Hier dan even het verhaal in het kort:
Woensdag op donderdagnacht had hubbie nachtdienst en gelukkig was mijn schoonzusje er, maar begon ik ineens links in mijn schouder en borst erge pijn te krijgen.
ik dacht eerst dat het spieren waren die gewoon wat overbelast waren door het liggen de afgelopen dagen en het omhoogdrukken, omdat je toch moeilijker uit bed komt.
Die pijn werd erger erger dus opd eandere zij gaan liggen, alleen begon die op een gegeven moment ook en het trok door naar mijn rug.
Op een gegeven moment deed ademen pijn, ik kon niet meer liggen, maar ook zitten ging niet, want mijn buikspieren deden nog zeer van de afgelopen zondag.
Dus ik heb de halve nacht een houding proberen te vinden, maar dit ging niet.
totdat hubbie thuis kwam en toen ben ik op een gegeven moment naar benden gegaan en ben daar maar gaan zitten, maar kon me ogen niet open houden ik was helemaal versuft door slaaptekort en pijn.
Om 8 uur meteen de huisarts gebeld en daar kon ik al vrij snel terecht, aleen dacht die aan een longembolie dus door naar het ziekenhuis.
Daar de medische (kan even niet op de goede schrijfwijze komen, maar ben nog sloom) molen in en gelukkig geen longembolie of longontsteking, maar toch weer een virusinfectie met koorts.
Dus na 5 uur daar gelegen te hebben en nog steeds geen pijnstillers gehad te hebben, kreeg ik dan eindelijk paracetamol die niet werkte, dus nog een zwaardere piijnstiller erbij entoen kon ik eindelijk ontspannen en me wat overgeven aan de pijn die gelukkig een heel stuk minder was.
BIB deed het goed, dus daar waren we blij om.
's nachts een slaappil gehad en 7 uur achter elkaar geslapen en voelde me ook weer een stuk beter.
Pijn was bijna weg en de koorts ook, maar ik moest nog 1 dagje blijven ter observatie.
Vanmorgen mocht ik weer naar huis en ik hoop dat ik nou niet meer terug moet.
Ben nog erg moe en duik ook weer lekker op de bank, maar dan zijn jullie op de hoogte.