Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/08/2007 @ 22:14 Sanne | Hoi allemaal, Helaas, vanochtend waren ze er dan in volle hevigheid. Op naar de derde ronde maar weer. Eén voordeel, met zo'n korte cyclus (24 dagen) heb ik in elk geval voldoende kansen!![]() Katje, leuke middag gehad? Liefs, Sanne |
| 03/08/2007 @ 20:06 Sanne | Hoi meiden! Stimpy, dat klinkt een stuk positiever dan je laatste berichtje, wat leuk! Nu, ik ga zeker voor je duimen en verleid je ventje maar flink zodat hij de condooms niet meer op tijd uit de kast getrokken krijgt... (Als het nog nodig is tenminste...)Jenny, jij ook een eisprong op dag 17, da's ook toevallig! Ik had ook overvloedig rekslijm zoals jij het noemt, en de temp was heel duidelijk. Nou die lage(re) temp van vanochtend was nog vals alarm geloof ik, nog geen spoortje van de ![]() . Zal het mij benieuwen wat de temp morgen is, misschien heeft m'n thermometer een off-day gehad? Pfff, ik maak me meteen weer allemaal illusies dat het misschien tóch raak is, vermoeiend hoor. Was vanochtend ook een beetje misselijk en weinig eetlust, nu is dat wel weer over. Ach, je kunt je net zo zwanger voelen als je zelf wilt denk ik wel eens...Groetjes! Sanne |
| 03/08/2007 @ 08:41 Sanne | Hoi meiden! Katje, ben je al lekker aan de klus geslagen? Wat lijkt me dat heerlijk, dat je daar áltijd zin in hebt... Kan ik niet over meepraten hoor, hoewel het in de periode dat het "moet" eigenlijk nooit een probleem is, daar zorgen de hormonen wel voor...![]() Stimpy, wat lijkt me dat balen, als je zelf zo graag wilt maar je hubbie ziet het (nog) niet zitten! Hopelijk trekt hij vlot bij. Dat probleem heb ik in elk geval niet. Mijn ventje wil er voorlopig nog zoveel als we kunnen krijgen! Ik zelf zou heel blij zijn met 3 maar sluit 4 niet uit. Eerst maar eens zien dat die 2e er komt. 'k Zat gisteren een programma te kijken over adoptiekindjes en op een bepaald moment moest het kindje afscheid nemen van de vrouw die 2 jaar voor haar gezorgd had en dat was natuurlijk tranen. Nou, niet alleen bij dat kindje... bij mij liepen ze ook over m'n wangen!![]() Manda, vreemd, een streep op de test die de verkeerde kant op loopt??? Maar zal inderdaad wel niet positief zijn, als je tenminste de gebruiksaanwijzing goed gelezen hebt? ![]() Blij dat jullie er ook zo over denken wat die foto's betreft. Ja, er zijn zelfs mensen die de hele zwangerschap doorroken (wat ik onbegrijpelijk vind, maar goed) en een gezond kind krijgen dus ik moet me er maar niet druk om maken. Trouwens, m'n temp was gezakt vanochtend dus ik verwacht de ![]() any moment...![]() Liefs, Sanne |
| 02/08/2007 @ 21:46 Manda | Hoi dames, De sauna was heerlijk, en inderdaad Katje, nu heb ik echt genoten van de sauna. Alhoewel, er was wel een streep te zien maar die was horizontaal ipv verticaal, zal dus wel niks zijn he? Stimpy, wat jammer dat je mannetje niet een tweede wil op dit moment, kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk zal zijn. Maar hopen dat hij op andere gedachte komt binnenkort. Sterkte! Sanne, het was in Goirle, de sauna, ken je die? Ik woon namelijk in Brabant. Sávonds hebben we nog een filmpje gepikt in Antwerpen, was erg gezellig. Het was heerlijk weer dus konden we lekker buiten liggen, we zijn weer helemaal ontspannen en nog bruin geworden ook. Tot de volgende keer en geniet van het mooie weer dat er weer aankomt, heerlijk, we hebben nu vakantie dus we hebben geluk. Hebben er nog meer vakantie op dit moment? Liefs Manda |
| 01/08/2007 @ 20:54 Sanne | Hallo, Manda, lekker in de sauna gezeten? Verstandig om toch even een test te doen hoor. Jammer dat hij negatief was, maar als je dat al verwacht is het meestal ook zo hè? Stiekem weet je het vaak toch wel als je echt zwanger bent... Katje, je ventje al aan het warmmaken zie ik, dat wordt een drukke tijd voor jullie! Ik vind het knap als je dat 2 weken volhoudt, maar aan de andere kant, het is inderdaad wel zo dat je het juiste moment dan nauwelijks kan missen. Voor Vidar hebben we wel eens meer dan een week élke dag geklust, pffff, en niet dat het geholpen had... Waarschijnlijk te vroeg gestopt! Nu vertrouw ik wat meer op de temperatuur en m'n gevoel, en dan voeren we de frequentie op als het ei eraan komt, met het risico dat we 'm gemist hebben natuurlijk. Ik was vandaag bij de tandarts en moest 2 foto's laten maken. Ben ik zo schijterig geweest om niet te zeggen dat ik heel misschien (nét) zwanger ben... Stom natuurlijk, maar aan de andere kant, het voelt ook zo dom om jaren van alles te laten voor iets dat toch maar niet gebeurt - zo ging het bij de eerste namelijk. Op m'n werk maak ik ook regelmatig röntgenfoto's en na m'n miskraam ben ik daar mee opgehouden, maar toen duurde het nog 3 kwart jaar voor ik eindelijk zwanger was van Vidar. 'k Heb nu maar besloten om te doen alsof er niets aan de hand is tot ik iets zeker weet. Wat vinden jullie daarvan? Liefs, Sanne |
| 01/08/2007 @ 13:47 Katje ![]() | hee Manda, jammer dat hij negatief is, maar aan de andere kant...dan kan je nu ook ongestoord uitgebreid van de sauna genieten!!!!!! Veel plezier vandaag! |
| 01/08/2007 @ 12:06 Manda | Hoi, Test was negatief wat we al dachten. Nu maar hopen dat de ![]() snel komen.Manda |
| 01/08/2007 @ 11:36 Manda | Hoi, Je hebt gelijk Katje, mijn man is nu een test halen voor alle zekerheid. ![]() Ik laat het nog wel weten. Manda |
| 31/07/2007 @ 22:15 Manda | Hoi dames, Even vertellen hoe het bij de dokter was. Hij denkt niet aan de overgang maar helemaal uitsluiten kan hij het ook niet. Maar hij wil er geen bloed voor laten prikken omdat ik toch met de gynaecoloog bezig ben en die zal daar ook voor prikken zei hij. Dus al met al weet ik nog niet veel, hij kan mijn ongerustheid niet helemaal wegnemen. Hij laat wel bloedprikken voor hb gehalte en schildklier en nog wat van hormonen geloof ik. Ook zei hij, als ik dit zo hoor lijkt het of je zwanger bent. Misselijk, grotere borsten, extreem moe. Maar dat kan aan de PCO liggen zei hij. Dan zijn de hormonen ook van slag. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat ik zwanger ben, dat heb ik al zovaak gedacht met deze klachten dat ik daar geen hoop meer op heb. Morgen gaan we naar de sauna, mijn man zei, doe eerst een test maar dat doe ik niet. Ik ben toch niet zwanger. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt. Ik hoop niet morgen als we in de sauna zitten! Jullie weten het nu weer, tot de volgende keer maar weer. Groetjes Manda |
| 31/07/2007 @ 21:51 Sanne | Hey ladies! Katje, dat traantje kan ik me heel goed indenken hoor! Je blijft toch altijd hopen tot je zeker weet dat het niets is hè? Maar goed, op naar de volgende ronde, lekker aan de wijn en daarna aan de klus!![]() Manda, hoe was het vandaag bij de dokter? Ik ben benieuwd, hoop dat het wat heeft opgeleverd voor je. Wij hebben aardig goed geklust denk ik, in elk geval zou het voldoende moeten zijn, maar het blijft toch afwachten hè, ik geloof dat je per keer maar zo'n 20% kans hebt in het gunstigste geval... ![]() Jenny, nog van harte gefeliciteerd met Teaghan!! Twee lijkt me echt een leuke leeftijd ja, ze kunnen dan al best veel en zijn toch nog echt "je kleine prulleke". Wat is ze verwénd zeg, ongelofelijk! Voorlopig weer genoeg speelgoed, of niet? Vidar was ook wel verwend, hij speelt heel dankbaar met alles, dat is wel leuk.Heb je je ei al gehad, of weet je het niet? Nog maar even blijven klussen? Succes! Hier alles rustig, voel weinig tot niets, probeer er niet te veel aan te denken... Liefs, Sanne |
| 30/07/2007 @ 22:09 Manda | Hoi dames, Wat jammer Katje dat ze er nu toch echt zijn, toch weer altijd een teleurstelling he? Maar je kunt nu wel weer met een schone lei beginnen, volgende ronde beter! Succes ![]() Hoi Jenny, nog gefeliciteerd he met je peutertje, leuke leeftijd he? Ik las dat ze erg verwend is, leuk hoor. Soms denk je, we moeten gaan verhuizen zoveel dat ze dan krijgen he? Geniet er maar van. Hoi Sanne, spannend meid, we zullen zeker voor je duimen. Heb je hard geklust Ik heb 17 Juni mijn laatste menstruatie gehad dus ik denk niet dat het de overgang is maar omdat ik zo moe ben, grotere borsten heb en nu weer geen eisprong heb gehad wil ik het toch even met de dokter bespreken. Ben benieuwd wat hij zegt. Hij is erg aardig en heeft alle tijd voor je, heel anders dan die gynaecoloog in het ziekenhuis. Ik laat het morgen wel even weten wat hij zei. Groetjes Manda ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Ongeduldig voor 2e kindje
Op naar de derde ronde maar weer. Eén voordeel, met zo'n korte cyclus (24 dagen) heb ik in elk geval voldoende kansen!

wordt het is gewoon iets wat je in je hart bij je draag en dat zet je gewoon niet zomaar even opzij
Nu, ik ga zeker voor je duimen en verleid je ventje maar flink zodat hij de condooms niet meer op tijd uit de kast getrokken krijgt...
Kan ik niet over meepraten hoor, hoewel het in de periode dat het "moet" eigenlijk nooit een probleem is, daar zorgen de hormonen wel voor...

ik vrees dat december dit jaar niets wordt omdat hij er niet aan toe is.