< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie ook begin 20 en proberen voor eerste

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie ook begin 20 en proberen voor eerste
27/07/2007 @ 22:25
M_amarins

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden,

mijn ei is alweer geweest.
Een uurtje terug weer een ovu-test gedaan, maar de test-streep was lweer lichter dan de controlestreep. Dus mijn ei is afgelopen nacht of dag al geweest.

Heeft het nu nog wel zin om te klussen??

heb trouwens wel het idee dat ik em gevoeld heb vanmiddag, had erge last van mijn buik...
maar 1 voordeel, mijn cyclus is 4 dagen korter als de vorige. (Als alles zoals normaal gaat tenminste)

Liefs Amarins...

Voel me &^*(^$^&)*($@#............

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 10:25
M_amarins

Hey meiden

Hier niets gebeurt vannacht, Lief had geen zin. En kleine lief weigerde dienst...
Hebben het er nog wel eventjes over gehad, maar was behoorlijk down.
Was blij dak nog in slaap kon komen. Want was zo druk in mijn hoofd. Want ik weet eindelijk wanneer mijn ei'tje valt en dan lukt het klussen niet.
Hopelijk lukt het vanavond wel. Anders is ikke niet blij...

Maar goed, verder is alles wel goed. Alleen mijn zoontje is niet zo blij, die heeft zin in een broodje. Die moet alleen nog ontdooien. Dus zal zo weer ff druk in de weer. Want moet de was ook nog ophangen, de afwas doen enz...

Tot gauw meiden!!! Liefs

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 21:18
M_amarins

Hey meiden,

Ik heb gisteren een Ovu-test gedaan.
De teststreep was lichter als de controlestreep. Dus was nog een negatieve test. Vanavond om 22 uur weer testen.
Hopelijk nu een vette positieve test, want mijn ventje is ook thuis. Dus wat wil je nog meer dan een eisprong en je ventje die een nachtje thuis is....

Liefs en tot gauw!!

Update om 22.16

Hier zonet weer getest voor mijn ei'tje.
De test-streep was alweer donkerder dan die van gisteren!!
Dus mijn ei komt morgen of overmorgen en laat het dan eens mooi weekend zijn

voor me

Liefs een blije Amarins

[Laatst gewijzigd door M_amarins - 26/07/2007 @ 22:16] - Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 14:53

hey meide,

@tirza: leuk te horen dat het goed gaat! maar dat van jouw vriend is wel een stommiteit... idd wel raar dat hij met een blote vuist op de muur slaat... hihi... mannen he...

@amarins: das leuk en minder in elkaar... maar mss ga je nu een goede cyclus tegemoet... wie weet... binnenkort jij een kindje erbij...

ik heb mij vande week laten pendelen en alletwee hebben ze gezegd dat ik nu nog niet zwanger ben... maar de één zei dat ik er klaar voor ben maar dat het een moeilijke bevalling gaat worden maar geen keizersnede en dat ik zwanger gaan zijn in de wintermaanden... de ander zei dat ik de getallen 4/5 moest intoog houden... kon een maand zijn of een week of een week in een maand...
ach we zullen wel zien wat het word...

gisteren zijn we naar paradisio geweest... echt wel de moeite om te doen.... heel veel mooie dingen en dieren gezien... maar hééééél druk...

voor de rest is alles hier in orde... de groene dagen zitten erop en hebben voldoende geklust, dus nu wachten... hihi..

groetjes
xxxxx

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 19:54
M_amarins

Hey meiden,

Tirza -->Ben blij dat alles goed gaat! Veel plezier met je zwangerschap!

Hier alles rustig, afscheiding begint weer te komen. Dus denk dat mijn ei'tje een dezer dagen eindelijk gaat vallen.
Misschien vanavond eens een ovu-testje er tegenaan gooien. Weten we gelijk meer...

Vandaag met Duco naar Apekooi in Groningen geweest. Was een meeting van babysite-forum.
Was erg gezellig en alle kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt!!
Maar wel 1 minpuntje, overal kleine baby'tjes en zwangere vrouwen...

Liefs

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 20:02
Tirza

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden!

Ben afgelopen dagen erg druk geweest, nieuwe uitzendklus, het huishouden, de dierenstapel enzo.. Allemaal heel vermoeiend op het moment..

Verder loopt het hier allemaal goed. Ik hoef niet naar de gyne, maar zal rond de 10e week bij vk langs mogen, nog ff een afspraak maken. Nog steeds niet gedaan. Zou het vandaag doen, maar was het nr vergeten van de vk en na het werk (was kwart voor 4 thuis) kon ik gelijk door naar de dokter omdat vriendlief iets te hard op de muur geslagen heeft en nou een zwaar gekneusde hand heeft.. Dokter dacht aan boksersbreuk, dus ook gelijk door naar het ziekenhuis

Geen breuk gelukkig, maar wel zwaar gekneusd, mja wie slaat er dan ook op een muur met blote vuisten?!

Groetjes

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 20:02
M_amarins

Hey meiden,

Hier alles rustig, vandaag mijn nieuwe fiets gekregen!!!
Een echte mama-fiets...
Had een oude fiets, die is op sterven na dood. maar heb die fiets ook al zo'n 10 jaar! Dus werd ook tijd voor een nieuwe.

Ik zal aankomend weekend weer voor de hoofdprijs klussen! Heb er nu al zin in... Ik hoop zo dat mijn lief vandeweek ook al een nachtje thuis komt, want ja. Wanneer mijn ei'tje valt, Joost mag het weten.
Misschien toch maar eens aan de ovulatie-testen...

Tot snel!!!

Liefs Amarins

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 14:51

hey meiden!

amarins ben gaan kijken en hij is echt mooi je site! heb zelfs een berichtje achtergelaten in je gastenbox! :)
je hebt er echt werk van gemaakt en het loont de moeite! hij is echt knap! proficiat meid! en nog veel succes met je opleiding he!

en hoe is het voor de rest meiden? hopelijk allemaal goed aan klussen voor een goede ronde? ik wel hoor!!
tirza? goede zwangerschap? ben je al naar gyne geweest?

groetjes
xxxx

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 22:47
M_amarins

Hey meiden,

mag ik jullie een tip geven...
Kom eens een kijkje nemen op mijn website
http://www.webklik.nl/boomsmapictures

Dit is mijn nieuwe website en die heeft alles te maken met mijn grote hobby. (En dus ook al een beetje mijn werk, maar eerst opleiding afmaken )

Veel plezier daar!!

En meiden, veel klus-wacht plezier!!

Liefs Amarins

Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 20:06

hey dames,

hier alles rustig...ben gisteren naar efteling geweest (keitof!!) en vandaag naar tuning meeting... maar da is ni zo meegevallen want heb heel veel last van mijn tepels en rug... :( ik denk dan ook dat mijn eisprong is geweest of eraan zit te komen... ik voel die ni dus kan ik niet zeggen van nu is die er... ach ja... we hopen op een goede ronde deze keer :)

groetjes
xxxx

ik duim nog altijd voor iedereen... :)

Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 19:59
M_amarins

Hey lady's

rustig hierzo...
Veel meiden op vakantie??

Hier is alles ook rustig.
ben gisterenavond naar het Veenhoop Festival geweest in de veenhoop. Kheb bier op de meest vreemde plekken gekregen In mijn ogen, neus, oren, haar, tussen mijn borsten.... Echt overal, maar het was erg gezellig!!!
1 Keer per jaar mag/kan dit, maar niet vaker.
Het was ook mijn eerste keer, maar volgend jaar ben ik weer van de partij!!

Kheb jmmr genoeg nog steeds kiespijn, terwijl ik donderdag al bij de tandarts geweest ben. Maar heb het idee dat hij een gaatje vergeten is...
Voor de zoveelste keer, kga op zoek naar een andere tandarts denk ik...

Hebben vanochtend ook maar ff geklust, alle lust moest eruit. Maar wel met een goed doel voor ogen!
Want ik heb mijn vruchtbare dagen berekent uitgaanden van de tijd van mijn kortste en langste cyclus tot nu toe.
Dus dan zitten ze tussen 21-07 en 01-08.
Dus gewoon extra klussen, kan geen kwaad!! Alleen maar leuk en lekker!

Heb wel beetje last van buikkrampjes, maar dat wil niets zeggen. Kunnen ook mijn darmen zijn...

Maar goed, jullie zijn weer een beetje op de hoogte!

Tot gauw en liefs Amarins

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 13:26

hey meiden,

@amarins, echt knap meiske!! ik zou je zou aanwerven :) mss dat ik je wel ga vragen om ooit mijn trouwfoto's te trekke, je hebt er echt oog voor... :)

pffff... wat een triestige dag vandaag, heel de dag regen en onweer... hopelijk is het morgen wel wat beter want zo heel de dag in de regen lopen daar heb ik toch ook geen zin in... :(

groetjes
xxxx

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 11:26
M_amarins

Hey meiden,

Dit is mijn portfolio van mijn opleiding. Wat vinden jullie ervan??

http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=79483

Liefs Amarins

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 19:38

hey meiden,

wat spijtig om allemaal jullie verhalen te horen...

@tirza: laat je niet hangen door opmeringen van anderen, zoals amarins al zegt, je weet wel beter! het is jouw leven en dat laat je door niemand leiden buiten jezelf. een zwangerschap is iets van jullie en niet van anderen... trek het je niet aan en geniet van je zwangerschap... dat gaat voor en niet zo van die mensen die denken dat ze het allemaal beter weten. kop op en genieten maar meiske

@ amarins: ook wel sneu om te horen dat je eronderdoor zit, en dan zeker nu je in je vakantie zit... dan moet je je juist ontspannen voelen... en zijn er in nederland geen onthaalmoeders open in de vakantie? anders kun je hem een s een dagje naar daar doen en even doen waar je zin in hebt... dat is ook belangrijk he meiske... je moet ook zien dat jij je nog voor 100% kunt geven voor je kind he... af en toe moet je je batterijen ook eens opladen en dan kun je er terug tegenaan...
en ja een tandarts kan vrij pijnlijk zijn... ik moet volledig geopereerd worden maar het valt wat duur uit... dus kan nog even genieten zonder de pijn :)

bij mij is het ook lastig aant worden... heb al een week en half verlof en het enigste wat ik wil doen is slapen, dus mijn vriend sleurt mij overal naar mee om niet heel de dag binnen te zitten en dat vind ik allemaal wel leuk maar op het einde van de dag heb ik gewoon geen fut meer dan val ik in slaap en slaap door tot 's morgens en dan nog sta ik moe op!! :)maar ja... hopelijk zijn mijn batterijen op tijd terug opgeladen want als ik moet gaan werken is het ineens met de nacht. maar ik heb nog een week en half :)
voor de rest zijn we hier goed aant klussen en hopen op een . en mijn ventje is al goed aant bijdraaien, hij staat stil in de winkel bij het babygerief! :) dus ik weet dat hij het ook wel wilt. en normaal is volgende maand zijn auto af en is de baby meer dan welkom...:)

de week vliegt wel vooruit... tis weeral bijna weekend, een goedgevild weekend voor ons, zaterdag naar de efteling en zondag naar een tuningbeurs... daar lekker heel de dag liggen slapen :)

allez dames,
ik wens jullie nog een goede avond vol klusplezier! en tirza jou een prachtige zwangerschap toe... :)
tot morgen

xxxxxxxxx

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 13:11
M_amarins

hey meiden,

Tirza --> Wat sneu dat iemand zo'n domme opmerking maakt over iets wat je al een tijdje heel erg graag wou.
Jmmr hoor, maar denk maar zo: ik weet wel beter!!
Niet teveel aan denken en probeer lkkr te genieten van je zwangerschap!!!

Hier alles rustig, maar niet helemaal in orde.
Ben vanmorgen bij de tandarts geweest, gaatjes gevuld. Kheb zo'n pijn nu... Gewoon niet leuk meer!!
Ben moe. Ik zit er gewoon ff helemaal doorheen.
Maarja, kan verder niets. Ben alleen, veel mensen op vakantie. Dus Duco kan ook niet uit logeren. Ben gewoon op, dus ik hoop dat mijn lief vannacht thuis komt en morgen ook niet te laat thuis is...

Kga nu ff oogjes dicht doen, want Duco ligt ook op bedje nu.

Tot gauw meiden!!

Liefs Amarins

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 19:46
Tirza

OE! Jij ook succes met klussen!!!

Ik heb net de eerste negatieve reactie moeten incasseren hier! Van een vriendin waar ik al heel lang ruzie mee heb.. Zij had van haar moeder (is de schoonmoeder van mijn zus) gehoord over dat ik zwanger ben.. en vervolgens krijg ik een mailtje, "dat je zwanger bent, zeg!" en of ik nou ook een kind moest omdat mijn zus en schoonzus ook een kind krijgen.. dat ze hoopt dat wij "dat kind van ons" een fatsoenlijk leven kunnen bieden!!

Dit is toch niet normaal! ik heb al sinds begin nov vorig jaar geen contact meer met dr! omdat ze me uitgescholden heeft voor te veel tegen over mijn eigen vrienden! (nou weten hun wel beter, maar toch) ik heb haar 8 jaar lang geholpen en gesteund in alles! En vorig jaar dus stank voor dank gekregen, beschuldigt van een hoop en ga zo maar door.. Toen hoefde contact niet meer van mij en nu dit!!
Het maakt me echt zoo verdrietig dat iemand die beter weet zoiets flikt!

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 19:17
jes

hier zitten we terug in onze groene dag lekker veel klussen dus en hopen op een

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 18:47

hey meiden,

hier ook alles ok (buiten dat ik al heel de week hééééél moe ben)... ventje is al wat bijgedraaid...
en ja hoor tirza... hier volop bezig hoor...hopen op een goede ronde... het gaat heel welkom zijn...

groetjes
xxx

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 18:11
Tirza

Hoi hoi,

hoest met jullie, meiden!? Hopelijk alles oke...

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, wel moe, af en toe misselijk en zere borsten, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Annick druk aan het klussen?

Groetjes! xxx

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 18:42

hey meiden,

amarins, ik duim voor je dat alles goed komt... dat je vriend zijn angsten kan overwinnen en er toch voor te gaan. want zoals je zegt dat gevoel wordt alleen maar sterker en dat zal niet zomaar verdwijnen,(dat heb ik ook)

tirza, het verjaardagfeestje was echt leuk maar het pretpark was toch wel veel plezanter!! mijn ventje heeft echt zijn best gedaan om zijn angsten te overwinnen en is bijna overal mee in te gaan... en erachter nog een BBQ... het weekend was zalig...

hopelijk hebben jullie ook een goed weekend gehad...

groetjes
xxxxxxxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >