< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
05/05/2008 @ 12:41
Elle

dag Allemaal, ik ben ondertussen een beetje bekomen.het kindje heeft direct daarna enkele dagen in ziekenhuis doorgebracht maar is vandaag toch al weer aanwezig in de creche. Gelukkig.
Bedankt voor de reacties van jullie.

Sijsje ik ben erg blij voor je.
Ondertussen is er al weer veel geschreven op het forum. Ik kan haast niet meer volgen. maar ik begin jullie al een beetje te kennen.
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:24
Sunshine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een heel dikke proficiat Sijsje!!!!! Ik ben zo blij voor je! Je verdient het echt!
Geniet van je zwangerschap, van elke secondje. En binnen 8 maandjes kan je je kleine wondertje in je armen houden!!

Ik heb gezien dat er ontzettend veel reacties zijn op het forum. Maar ik vind niet de tijd om op iedereen apart te reageren... Misschien later vandaag wel...

Wij zijn ondertussen goed aan het klussen,want ik zit in mijn vruchtbare periode. Wel beetje tegenslag dat ik sinds donderdag ziek ben. Ik ben dus volop antibiotica aan het nemen. Zou dat kwaad kunnen voor de vruchtbaarheid? Weet iemand van jullie dit? Ik hoop alleszins van niet, maar de dokter zei dat ik absoluut antibiotica moet nemen. Ik heb zelfs geen stem meer!
Enfin, ik hoop echt dat het geen kwaad kan... We blijven wel verder klussen, we willen nu geen enkele kans meer onbenut laten...

Alé, nu ga ik nog een beetje rusten (ben een weekje in ziekenverlof)...

Groetjes,
Sunshine xxx

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:55
Anke

Elle, gelukkig dat het kindje vandaag gewoon weer op de creche was, weet je wat er precies is gebeurd??

Sunshine, antibiotica heeft geen invloed op de vruchtbaarheid.
Wel op de werking van de pil, want die kan de werking verminderen.
Maar goed, dat is op dit moment niet van toepassing bij jullie.
Gewoon lekker klussen en zien wanneer het zover is.
Laat je niet gek maken, maar gewoon genieten en bedenken; er is maar 1 risico, en dat is dat je zwanger kan worden.
Laat dat nou ook net de bedoeling zijn.
Hou rekening met een half jaar, dat is heel normaal.
Daarmee bedoel ik laat je niet gek maken als het niet snel wil lukken.

Sterre, dat lijkt me idd een heel duidelijk antwoord.
Dus gewoon rekenen vanaf die dag.
Hier is ook alles gesloten, behalve de verpleegafdelingen natuurlijk , daarom mag ik weer hier aanwezig zijn.
1 voordeel, het is wel heerlijk rustig!

[Laatst gewijzigd door Anke - 05/05/2008 @ 16:56] - Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:17
Kay&Iz

@ sterre, GEWELDIG!! mooi dat je nu mag en kunt starten met de clomid!! Heel veel succes!

@ sunshine, ik zou t niet weten of t invloed heeft, maar in iedergeval heel veel succes (en plezier hihi) met t klussen!

@ anke, ja ik denk ook idd dat de vermoeidheid daar van komt, Maja nu slaap ik wel heeeeeeeeeerlijk snachts hahahaha, alleen zo jammer dat de ochtend altijd zo snel komt hihi..

Morgen ff de ha bellen, omdat ik nu in een ander dorp woon, moet ik eerst hier de ha bellen vragen of ik me hier in kan schrijven omdat mijn vriend wel hier bij de ha zit dan is dat net zo makkeijk toch..en als dat kan moet ik gelijk ff vragen wat ik nu moet doen, of ik zelf de verloskundige moet bellen of dat dat via hun gaat.. hoe gaat dat eigenlijk bij jullie???
Hier verschilt t geloof ik nog al per dorp/regio enz..

Groetjes Inger

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:41
Lise

hey!

hier zijn de duiveltjes terug verdwenen. Ik weet niet wie dat vroeg of het kan dat je duiveltjes nog nadien efkens doorkomen. Ik heb dat eigenlijk altijd, mijn duiveltjes dan een dag niets en dan opeens nog een vlaag. Raar he... Volgens mij is dit niet abnormaal.

Ik wou nog op allerlei vragen en bedenkingen antwoorden maar ben gelijk vergeten wie wat vroeg. 't zal voor een andere keer zijn.

Hier beginnen we weer vol goede moed. Ik ga in ieder geval niet temperaturen en testen want ik ben daar veel te slordig in. We laten het aan de natuur over. Wat niet wil zeggen natuurlijk dat ik de ijverige dames niet begrijp he.... We zien wel....

Groetjes en hopelijk mag dit zalig weertje nog lang aanblijven. En gaan we een zwoele zomer te gemoed. PS. Sorry voor de dames die tegen dan een dikke buik hebben en last hebben van de hitte maar ik verlang toch naar de hitte...

Toedeloe en tot binnenkort!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:44
Dromelijntje

Dag iedereen!

Wat is er alweer veel bijgekletst, echt tof ! Ik kom altijd met veel plezier hier lezen en schrijven. Hier is alles nog oké. Het begint wel weer wat te spannen, zondag is mijn NOD. Ik ben benieuwd. Voorlopig nog niets te merken van eventuele duiveltjes. 'k Heb wel nog altijd last van de verkoudheid, hoesten en niezen, alles erop en eraan, maar ik neem niets van medicatie. Enkel zo'n flesje zout water om mijn neus eens te spoelen en een vicksje voor de keel.

@ Sterre: wat super dat je duiveltjes er zijn ! Echt tof ! Begin je morgen met clomid dan? Ik denk aan je hoor en ik duim volop mee !

@ Sunshine: veel klusplezier !

@ Lise: wij werken ook zo, zonder ovulatietesten en temperaturen. Ik heb eens een paar pogingen ondernomen om te tempen, maar dat lukte niet. Ik ben nooit op hetzelfde uur wakker en dan lijkt het nergens naar. Misschien ooit wel ovulatietesten, maar voorlopig wil ik eerst de natuur z'n gang laten gaan. Maar wél mijn respect voor wie wel met tempen en testen bezig is hoor !

Ik ga jullie laten, eerst maar eens wat boodschappen doen. Geniet van het heerlijk weertje zou ik zeggen

Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:09
lauie

Hallo meiden,

ik ga even een eg berichtje plaatsen heb namelijk neit veel tijd meer om alles te lezen en te reageren, moet zo werken.

Ik ben steeds banger aan het worden voor vrijdag, bang voor de uitslag en voor de gevolgen daarvan. Heb gisteren heel hard gehuild en goed gesproken met mijn ventje. Hij was echt heel lief en zij dat hij ook heel bang was maar dat we er samen wel uit kwamen. Ach ja we zien het vrijdag wel, hopelijk zijn alle zorgen voor niets geweest.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:50
Kay&Iz

Nou de ha gebeld...heeft ie vakantie t/m 9 mei!!
Dus volgende week kan ik pas weer bellen...

@ Lauie, ik hoop met je mee, dat al je zorgen voor niets zijn geweest

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 10:04
Kay&Iz

Zo, heb ff mn profiel ge-update en tevens een link naar onze website er bij gezet, die website hebben we gebruikt om te vertellen dat we zwanger zijn!
Zo kunnen precies op de hoogte blijven, van hoe lang t nog duurt tot 4 januari..(de vermoedelijke datum) t zal wel niet precies uitkomen maar toch leuk om in de gaten te houden

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 10:30
Jelana

@ Inger Machtige site!!! En een orgineel idee.
Ik zou dat ook wel willen gebruiken om het zo aan onze vrienden mee te delen. Hoe heb je dat gemaakt?

@ Lauie de moed niet opgeven hoor!! Maar ik begrijp wel dat je er soms door zit. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Veel sterkte meid!

@ Lise, dat was ik die een heropflakkering heeft van de duiveltjes. Ben blij dat je dat ook hebt. Nu je het zegt had ik dat vroeger ook al maar meestal was er maar 1 dag tussen nu zaten er twee tussen vandaar dat ik het héél raar vond.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 11:06
Kay&Iz

Roy (mijn vriend) heeft de site gemaakt, hij is nog al handig met computers en websites enzo..
Ik vond t ook een erg leuk idee zo, mijn moeder had ik meteen al gebeld zodra ik van de wc kwam hahaha zo door t dolle was ik dus alleen zijn ouders hebben het op deze manier te horen gekregen, wel grappig die reacties want ze hadden t eerst niet eens door hihi.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:39
Sterre

Lauie, sorry dat ik het vergeten benmaar er wordt hier ook zoveel gekletst... Wat gaat er vrijdag gebeuren? Krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

Ik schrok in eerste instantie ook toen ik hoorde dat ik PCOS heb. Maar nu ben ik er vrij nuchter onder. Ze kunnen zoveel doen tegenwoordig. Morgen kan ik beginnen met de clomid. Heel erg spannend allemaal....

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:57
Anke

Inger, woon je in Nederland??
Dan kan je gewoon een verloskundige bij jou in de buurt opbellen met de mededeling dat je zwanger bent, zij maakt dan een afspraak dat je langs kan komen.
Dan krijg je ook een formulier mee om bloed te laten prikken.
De huisarts heeft bij mij niks bijzonders gedaan.
En wat een leuk idee van die site!!

Lauie, ik kan me je angst goed voorstellen.
Het is toch niet niks, je begint aan een traject waarbij je van tevoren totaal niet over na had gedacht, iedereen lijkt toch snel en goed zwanger te raken....
Gelukkig bestaat er dan zo'n forum, waarbij je ook de verhalen te horen / lezen krijgt van mensen bij wie het helaas ook niet ineens gaat.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk valt het allemaal mee.
Zal hier hard voor je duimen.

Dromelijntje, het begint in zicht te komen... spannend!!

Lise, goed dat je de natuur zijn gang laat gaan.
Ik ben daar ook echt een voorstander van.
Enne, ook al zit ik met een dikke buik, ik was ook ernstig toe aan zon, warmte, weer een kleurtje krijgen!!!!
Tja, iedereen heeft het heet, dus het zal voor de zwangeren ook niet veel anders zijn.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 13:52
Kay&Iz

Ja ik woon in nederland, ow das makkelijk dat ik dan gewoon gelijk zelf kan bellen.
Tja dat bloedprikken, dat was t eerste wat ik las bij de eerste controle..nou en dan moet je es weten hoe BANG naja bang, hekel aan naalden heb, ik weet dat t niet zeer doet, en ik weet dat t nodig is, en ik heb t al wel eerder gehad, maar t IDEE jakkes!
Maja wat dat betreft ben ik gewoon een watje hahahaha..

Maar jij bent wel eerst langs de huisarts geweest of helemaal niet??
Ik moest sowieso de huisarts bellen om van arts te wisselen anders moet ik constant naar mn ouderlijk dorp terwijl er hier 1 vlak om de hoek zit

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 18:35
Anke

Nou, we hebben de lamp vandaag ontvangen!!
Ik had er al geen rekening meer mee gehouden, maar goed hij kwam toch nog.
Heb die man wel een mail gestuurd dat we het ontvangen hebben, maar dat hij het vertrouwen zo heeft geschaad dat we nooit meer bij hem zullen bestellen.
Ook dat hij z'n klantenbestand nog maar eens goed na moet kijken en zorgen dat ie z'n zaken op orde heeft.

En ook het meest romantische van de hele zwangerschap kwam vandaag binnen.... het kraampakket, hmmm, dan krijg je echt zin in de bevalling....
Wat een "matrassen!!!!"

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:10
Kay&Iz

Wat?? GEWELDIG dat je alsnog de lamp hebt ontvangen maar wat een gedoe..groot gelijk dat je daar nog ff een opmerking over gemaakt hebt!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:14
Kay&Iz

Ik zag las trouwens op je profiel anke dat je zusje op haar 17e tante word, erg grappig want mijn zusje word in november 16 en als alles goed gaat word ze dus in januari op haar 16e tante hihi..

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 23:13
Lise

Hey Anke,

eindelijk die lang verwachte lamp. Hopelijk voldoet hij ook aan de verwachtingen nu...

Mijn vriend zijn broer is er 18, dus ook nog een jonge nonkel in spe. PS hij wordt ook peter! Is leuk dat er niet teveel verschil tussen zit, kunnen ze samen over "moderne" dingen praten later.

Hier net bericht gekregen dat een oudere man bij wie wij vroeger veel op bezoek gingen is overleden. Is wel vreemd maar da's helaas het leven he... Ik troost me aan het feit dat er mischien binnenkort nieuw leven bij komt.

Groetjes en slaapwel!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 23:24
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal,

Hier ben ik nog eens. Ik ben zo moe dat ik er nauwelijks nog toe kom om te reageren, maar ik volg jullie wel hoor. Hier nog geen veranderingen, vanochtend nog eens een testje en nu wel een duidelijke streep (eindelijk)!

@ Lise: wat jammer van die kennis die overleden is. Wie weet verwekken jullie binnenkort wel een kindje, dat hoor je wel vaker: als er iemand sterft, wordt een nieuw leven verwekt.

@ Anke: super van de lamp, nu heb je ze en weet je ook dat je nooit meer bij die man iets moet bestellen. En nu kan je het kamertje eindelijk compleet maken! Waaruit bestaat een kraampakket in Nederland? Wij krijgen ook zoiets in België, maar weet eigenlijk niet echt wat erin zit.

@ Sterre: ik hoop dat de Clomid meteen z'n werk doet en dat je over een maand positief mag testen!!!

@ Inger: wat een leuke site zeg. Tof om het op die manier aan sommige mensen te vertellen. Wij wachten daar nog even mee na de MK. Op 8 weken zal ik enkele goede vriendinnen en m'n ouders inlichten, op 12 weken de rest.

@ Lauie: ik duim dat alles goed zit vrijdag bij de gyn.

@ Dromelijntje: veel beterschap. Je NOD komt wel dichterbij hé, het wordt spannend. Hopelijk mag je over enkele dagen het -lijstje vervoegen.

@ Sunshine: hopelijk is het bij jullie meteen raak zoals bij ons!

@ Elle: waar ben je eigenlijk in je cyclus? Je kan (als je wil) ook een banner aanmaken, dan weten wij wanneer we moeten duimen voor je hihi.

Sorry als ik iemand vergeten ben!!

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:31
Sterre

@Anke; gelukkig dat je de lamp ontvangen hebt!!!

Ik heb vanmorgen mijn eerste pilletje clomid genomen... Heel erg spannend allemaal. Omdat dit natuurlijk sowieso echt pas de eerste ronde is dat we er echt voor gaan Ik ben benieuwd of deze dosis clomid aanslaat. Je hoort zoveel verschillende verhalen; ieder lichaam reageert er natuurlijk weer anders op.

We zullen het zien. Tussen de 13e en de 21e dag zal ik mijn eisprong krijgen (als de clomid aanslaat natuurlijk).

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >