Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 09:55 Jelana ![]() | Veel succes lise |
| 20/05/2008 @ 12:43 Anke ![]() | Spannend Inger!!! Ik had er ook graag aan meegedaan, maar bij mij zijn ze nooit meer langs geweest. Bedankt voor je compliment! Lief he... |
| 20/05/2008 @ 13:24 Kay&Iz ![]() | @ anke, ja echt super lief!!! Ja ik ben benieuwd hoe t verder gaat..of er wel genoeg hormonen inzitten. @ Sterre..ik zou t ECHT niet weten... |
| 20/05/2008 @ 13:47 Sterre ![]() | Lise, gelukkig dat alles er goed uit zag En nu zal het spannend zijn of je zwanger bent of niet... Wanneer is jouw NOD? Mischien kunnen we samen wel aftellen ![]() |
| 20/05/2008 @ 16:27 Lise ![]() | @ sterre: mijn nod valt op 28/5. Spannend.... |
| 21/05/2008 @ 10:38 Sunshine ![]() | Ik hoor het graag!!! Ik doe mee: allemaal dikke ![]() ![]() ![]() En iedereen lekker zijn gedacht blijven zeggen hé!! ![]() Ik zou jullie allemaal niet meer kunnen missen ![]() Tataaaaa, Sunshine |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

ik heb weleens vaker zo'n sliert slijm gehad, maar dat zag er heel anders uit dan nu. Dit was echt helder slijm.
Maar er komt zoveel op je af en je wil zo graag van alles weten waarom het zo is. Maar goed, ik moet gewoon geduld hebben en dan zien we het wel.
Hihi..maar dat zullen jullie zo erg niet vinden
omdat we hier zo open en eerlijk met elkaar kunnen praten.
te bespeuren. Heb banner ook eventjes aangepast. Met mijn cyclus kan het ook gewoon een paar dagen langer duren natuurlijk. We zien wel hoor, is bij ons ook nog maar de eerste ronde, dus we achten de kans sowieso héél klein dat het nu al raak zou zijn... Al zou het natuurlijk wel een mooie verrassing zijn