< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
Vandaag @ 17:10
Sterre

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lauie, ik heb geen progesteronspuit gehad. Ze hebben dinsdag mijn bloed geprikt op o.a. progesteron. Als ik nu echt zwanger zou zijn, dan zou dat ook nog eens zijn van een natuurlijke eisprong... Dus durf er echt niet van uit te gaan dat ik zwanger ben....

Morgenochtend nog testen met kruidvat en CB digitaal...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:07
lauie

Hi Sterre, spannend zeg. De testen van matcare gaven bij mij geen resultaat (had zo ook al na twee minuten weggegooid) terwijl andere testen wel resultaat gaven. Je hebt geen progesteronspuit gehad toch? Die kunnen een foutief positief resultaat geven. Spannend zeg! Ik duim voor je.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:44
Sterre

meiden.... ik heb net een test gedaan en ik zie een heeeeel licht streepje ik kan er geen foto van maken zodat jullie kunnen kijken, want ons fototoestel is kapot. Maar ik zie het echt...

Hebben jullie ervaring met de goedkope testen van matcare (die dipsticks) zijn die betrouwbaar?? Oooohhh het zou toch wat zijn?? Maar het is echt een superlicht lijntje, je moet echt in het licht kijken om het te zien, maar ik heb ook niet met ochtendurine getest. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en mijn man is nu ook niet thuis ik voel me wel zwanger, maar ja dat had ik vorige maand ook. Alhoewel ik de laatste dagen wel ontzettend moe en huilerig ben, ontzettend kort lontje en bij de minste aanraking gaan mijn tepels uitstaan en zijn ze gevoelig. Ook rugpijn en krampen in mijn buik. Maar ja, de meeste van die dingen (behalve dat van mijn tepels) had ik vorige maand ook, alleen in mindere mate dan nu. Morgenochtend nog maar even testen!! En ik koop straks gewoon ook nog een van kruidvat en een digitale van clearblue.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:37
Lise

Dromelijntje: jawel ik heb nog andere kwaaltjes zoals pijnlijke borsten, moe, honger, dorst,... Niets dat echt lastig is.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:25
Dromelijntje

@ Anke: prachtige foto ! En wat heeft hij een leuk pakje aan !

@ Lise: geniet maar lekker van jullie tripje dan hoor. Gelukkig ben je niet misselijk. Heb je verder geen kwaaltjes behalve je rug?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:38
Lise

Dromelijntje: we komen vrijdagnacht terug. Ik weet dat we zwanger zijn zolang er nu niets mis loopt kan ik wachten om die extra bevestiging tot dan. Ik duim zo voor jou dat het ook raak mag zijn.

Anke: het is toch zo'n schatje!

Zeg ik heb een vraagje: ik heb last van mijn rug, 't is gelijk of ze een riem heel hard toesnoeren. Hebben jullie dit ook gehad? Ben gelukkig niet misselijk.

Lise

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:31
Anke

Lise, jullie vakantie Venetie kan nu niet meer stuk!!
Lekker van genieten en van het feit dat je zwanger bent, wauw, ben echt blij voor jullie.
En een jacuzzi in het hotel, luxe hoor!!
Jullie komen als herboren terug!

Dromelijntje, nu gaan we ook weer heel hard voor jou duimen.
Of weer... nog steeds natuurlijk.
Hopelijk wordt deze maand ook jullie maand!

Even een lieve foto laten zien, dit was gisteravond na wat borstvoeding.... hoe uitgeput kun je daarna zijn....
[IMG]http://i33.tinypic.com/8xpte1.jpg[/IMG]

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:31
Dromelijntje

Ooooooh Lise meisje, ik zie ook duidelijk twee strepen staan hoor op je test. Van HARTE een DIKKE PROFICIAT !!! Wat een fantastisch nieuws ! Wat zullen jullie nu heerlijk kunnen genieten van Venetie. Hoelang blijven jullie weg? Misschien ginder nog eens testen? Ik zou zolang niet kunnen wachten denk ik . Geniet ervan hoor, het is je dubbel en dik gegund.

Ik hoop natuurlijk dat ik nu ook snel zal mogen volgen. Mijn testjes liggen alweer klaar voor deze ronde. We hebben véél geklust, we hebben geen stress gehad, dus duimen maar ! Ik zie alleszinds al geen té vroege duiveltjes, dus dat is al één stapje in de goede richting .

Oh ja, gisteren was er van een collega op 't werk haar dochtertje van 8 maanden, zo'n schatje ! Ik heb er veel mee mogen spelen, zooooo ontzettend fijn. Dan smelt je hartje zo hé, langs een kant wel moeilijk ook . Maar ik hoop maar dat deze rond bij ons ook raak zal zijn.

Groetjes !

Link naar deze reactie
Vandaag @ 01:58
Lise

Hey iedereen,

bedankt voor de berichtjes! In de tijd (30 minuten mocht je gebruiken om test af te lezen) is hij donkerder geworden. Nu zie je nog steeds 2 donkere strepen.

Zondagnacht vertrekken we naar Venetitië. Als we thuis komen gaan we zeker nog eens testen en dan een afspraak maken bij gyn. Net nu we voor ons verlof staan heeft onze boiler het laten afweten dus koud water en nu net bouwverlof. Gelukkig hebben we het kunnen regelen dat ze tijdens ons verlof komen herstellen. Oef... Gelukkig hebben we in onze hotelkamer een jacuzzi (luxe!!!)

Eindelijk mag ik zeggen een dolgelukkige lise!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:41
pukkel

absoluut 2 strepen bij mij waren ze beide keren nog lichter alvast een voorzichtige proficiat
en nog een tip als je toch niet helemaal zeker bent zou je kunnen testen met de digitale zwangerschapstest van clearblue een duidelijkere test bestaat niet wel zwanger/niet zwanger wel prijzig ong.25 euro voor 3 testen

succes

liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:44
Anke

Ik kan ook niet anders dan je voorzichtig feliciteren!!
Echt 2 strepen hoor!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:44
Sterre

Lise, ik zie echt twee strepen staan volgens mij ben je hartstikke zwanger

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:02
Kay&Iz

@ dromelijntje, wat fijn dat je moeder er nu zo positief tegen over staat!

@ lise, nou misschien nog niet heeeel helder, maar t zijn voor mij wel duidelijk 2 lijnen hoor.. idd waarschijnlijk met 2-3 dagen weer testen en dan is de lijn vast nog donkerder

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:13
Lina

Online Status Bekijk profiel
Lise, ik zie ook 2 strepen hoor!!! Probeer het binnen 2 dagen nog eens en je zal zien dat er dan een dikke vette streep staat

Een voorzichtige proficiat!!!

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:04
Charlotte

Elaba!

Lise, ik zie ook 2 strepen staan hoor.

Ik zal voor jullie!

Groeten Charlotte

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:00
Lise

dames,

ik heb jullie hulp nodig. Heb vandaag een test van predictor gedaan en ik zie een zeer vage lijn. Heb foto op mijn profiel gezet. Zien jullie de lijn? foto is niet al te best. Heb het aan mijn vriend getoond en hij is ook niet 100% zeker.

Pff....

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 23:11
Anke

Dromelijntje, Jelte past nog steeds goed in maatje 44, echt een prematuur maatje.
Maatje 48 verzuipt ie nog in, heel zielig om te zien, over maatje 50 dan maar niet te spreken.
Ik heb bijna niks gekocht van kleertjes, wel wat rompertjes, maar verder kregen we tussen de bedrijven door een hoop.
Tja, ook maar niet teveel in maatje 50 gekocht, want daar zou ie toch heel snel uitgroeien.
Niet wetende dat we toch moesten beginnen met maat 44.
Maar Hema, H&M, C&A hebben super leuke dingen!!
Waarom voor die paar weken een hoop geld uitgeven??? En de kleertjes van de Hema zijn zo lekker zacht.
Ook hebben we wat dingen van de Prenatal, die prijzen vallen op zich ook nog wel mee.
Leuk dat je ouders nu wat meer enthousiast zijn, ook al is het jullie keuze, altijd fijn als er positief op gereageerd wordt.

Lina, dat zal er wel stoer uitzien, jullie kleine in merkkleding.

Charlotte, wat fijn dat alles in orde was!
En hopelijk wordt het geslacht alsnog een keer bevestigd.

Hier zijn we aan het wachten op de voeding van 23.30 en dan kunnen we lekker gaan slapen, ik tot 5.30...
Ben overgestapt op een ander fles voor em.
De fles die we hadden was veel te makkelijk voor ons mannetje, hij werd erg lui aan de borst.
Hij pakte m'n tepel wel, begon ff goed te zuigen, nestelde zich tegen me aan en viel in slaap.
Want ja, voor die fles hoefde hij geen moeite te doen, op het laatst ging het zo makkelijk dat ie zich alleen maar verslikte.
Nu heb ik een fles die de vorm van een borst heeft, hij doet nu meer moeite om de melk eruit te krijgen en het effect is gelijk zichtbaar!
3 voedingen achter elkaar bijna alles uit de borst gedronken, op 10cc na.
Echt zo goed van em!!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:45
Dromelijntje

@ Charlotte: wat fijn dat jullie het geslacht al weten. Nu kunnen jullie écht gericht kleertjes en dergelijke gaan kopen. Jullie hebben gelijk hoor, dat jullie babytjes geslacht willen geheim houden. Ik denk dat wij dat ook zullen doen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel al erg benieuwd ben !

Oh ja ik heb nog wel een leuk nieuwsje. Ik heb hier een tijdje geleden verteld over mijn moeder hé, dat ze niet zo positief reageerde op het feit dat ik gestopt ben met de pil. Wel, er is ondertussen wat tijd overgegaan, en af en toe liet ik haar nog eens verstaan dat wij er echt voor bezig zijn. Nu vertelde ik haar deze morgen dat ik wat kleertjes gekocht had. Ze was vrij enthousiast, zei dat ik ze moest meebrengen om te laten zien. Deze avond had ik ze dus meegenomen. En raad eens? Ze was zelf ook gaan kijken en had ook nog een paar kleine truitjes gekocht. Ik mocht ze hebben ! Echt lief ! Toch een hele stap vooruit hé. En m'n vader was ook wel positief. Ben ik echt blij om.
Nu maar hopen dat het wat wordt deze maand. Er zijn gelukkig nog geen duiveltjes te zien en ik voel ook nog niets. Enkel af en toe trekkingen in mijn lies, maar we zullen zien. Ik hou jullie op de hoogte !
Daaaaaaaaaag

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 19:04
Charlotte

Elaba!

Mijn man en ik hebben afgesproken het tegen niemand te vertellen.

Ze wist het niet zeker dus ja.

Ben vandaag wat kleertjes gaan kopen, maar wel neutraal, zie dat het nog verandert. Kon me niet meer inhouden.

Tot later!

Dada.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 17:59
Kay&Iz

@ lise, ik denk dat je Lina bedoelde met je felicitatie dat t een jongetje werd, want wij weten het nog niet

@charlotte super dat je je zo goed voelt!

@Dromelijntje, wij hebben de rompertjes vooral bij de hema gekocht, en ook al een pyamaatje enzo..en de 2 shirtjes die ik nu al heb heb ik bij Kloffies gekocht, dat is wel een wat duurder zaakje, waarschijnlijk ligt de kwaliteit wat hoger maar om nou elke keer vestjes en truitjes van 32! euro te kopen, vind ik zelf ook nog al vrij ver gaan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]