< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
29/01/2008 @ 10:48
Anke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lauie, met wat heb je getest??
Anders even een week wachten en evt opnieuw testen als het nodig is, ik duim voor je dat je gewoon over een week weer mag testen!

Lise ik hoop echt dat het voor jullie ook snel zo mag zijn, maar het kan sneller gaan dan je denkt hoor!!

Gister idd weer voor echo geweest, met het nieuwste apparaat dit keer.
Maar.... de kleine weigerde om te draaien, ook niet na een hoop geduw op m'n buik of na een hoop gespring van mij.
Zucht, heb een half uur (zolang heeft ze het geprobeerd) naar het achterhoofd liggen kijken.
Heel even draaide ie een heel klein beetje en toen zag je dat ie waarschijnlijk aan het duimen was, super schattig!!!
Maar al het voordeel heeft z'n nadeel, ik mag volgende week gewoon weer even terug, dan is ze er in de avond, kan manlief ook mee!
Verder kon ze natuurlijk nu perfect de hoofdomtrek even meten, die kwam op exact 14 weken met daarbij een lengte berekend van 9,5 cm van het kindje.
Ben echt super blij!!!!

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 09:38
lauie

Hallo,

was lang stil hier zeg.

Hier nog geen te zien. Ik heb wel linksonder een zeurderig gevoel (al vier dagen ofzo). Normaal heb ik in het midden pijn als ze komen. Maar heb wel 2 dagen geleden negatief getest dus denk eigenlijk dat ik niet zwanger zal zijn.

Groetjes lauie

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 22:33
Lise

hey iedereen,

hier niets bijzonder te melden. Fijn om die zwangere verhalen te horen, hopelijk is het bij ons ook snel zo ver...

groetjes!
Lise

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 20:26
Anke

Dromelijntje, misschien wel goed dat de door zijn gekomen, nu weet je dat je een prachtige cyclus hebt.
Hopelijk de volgende ronde gewoon helemaal raak!!!

Sijsje, wat ontzettend leuk!!
Van harte gefeliciteerd.
Het maakt niet uit hoe je trouwt, groot, klein, in het buitenland... het allerbelangrijkste is het volmondig "JA" tegen elkaar zeggen, aan iedereen laten zien dat je echt voor altijd bij elkaar wil horen.
De rest eromheen, dat is alleen maar leuk.
Geniet ervan!

Angelina, dank je wel!
Ja, in je eigen ogen is je eigen vent het aller allermooiste.
Dat geldt ook voor je kindje waarschijnlijk.
Ik voelde me die dag ook echt super stralend en mooi en zoooooo verliefd!
Gelukkig dat het bloeden langzaam af begint te nemen, dat is toch wel prettig.
Moet je binnenkort nog een keer op controle komen?

Lauie, ik ga voor je duimen dinsdag!!!

Sterre, begrijpelijk dat je hier even niet meer bent.
Maar ik hoop je toch wel weer terug te zien, na alle verbouwingen, verhuizingen enz.
En hopelijk met leuk nieuws!
Hou je haaks en veel suc6 met alles.

Hier gaat het super goed!
Mocht vandaag even voor echo tijdens het werk, had het gewoon gevraagd, het was namelijk vrij rustig op de afdeling.
Na m'n dienst kon ik komen, dan had zij het ook even rustig.
Helaas had ze alleen maar een heel oud echo apparaat kunnen vinden, de andere staan in het weekend achter slot en grendel en daar hebben ze geen sleutel van.
Maar niet getreurd, het was toch wel behoorlijk goed te zien, maar je ziet wel verschil als het apparaat nieuwer is.
Met de kleine gaat alles super!
Hij lag op z'n knieen met z'n handjes onders z'n kin, zo gauw ie in beeld kwam draaide ie en begon ie flink te stampen.
(helaas nog niet gevoelde)
Heel duidelijk het ruggengraatje in beeld, de heupen en de botjes van de vingers.
Weer geweldig om te zien en wat een verschil weer!
Morgen mag ik voor m'n dienst even bellen, als het dan geen gekkenhuis is mag ik voor m'n dienst nog een keer komen, dan heeft ze namelijk het goede apparaat weer en dus betere beelden en foto's!
Ik zeg daar geen nee tegen!

Ook m'n buik is nu goed door m'n kleding te zien, die heeft ineens een groeispurt doorgemaakt volgens mij.
Ik vind het niet erg, ben er wel trots op!

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 06:29
Sterre

Ik ben voorlopig even niet meer online; we hebben het ontzettend druk met ons huis en verhuizen en ik wil wat minder bezig zijn en wat minder gefocust zijn op zwanger worden. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn en we komen elkaar vast nog weleens tegen!

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 09:30
lauie

Hallo,

Sijsje, wat leuk van harte gefeliciteerd!

Dromelijntje, jammer en fijn. Heel dubbel zeker?

Wat leuk al die foto's en wat een mooie foto's. Dan wil ik ook meteen trouwen.

Nou ben nog steeds op zoek naar een foto van mijzelf. Bizar eigenlijk allemaal foto's van mijn ventje en mijn neefje/nichtje op de computer en niet van mijzelf.

Nou de dagen strijken langzaam voorbij. Heb eigenlijk nergens meer last van alleen mijn afscheiding ruikt heel anders. Normaal ruikt dat heel zoet en nu heel zuur. We zien het dinsdag wel.

Fijn weekend iedereen!
Groetjes Lauie

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 07:17
Sterre

Sijsje, wat een leuk nieuws!!

Hier een vraagje: ik doe nu sinds een week ovulatietesten en gisteren was de pieklijn nog steeds niet net zo donker als de controlelijn, maar wel donkerder dan de dagen ervoor. Vanmorgen is de pieklijn weer lichter. Is die van gisteren dan toch de piek geweest? Of moet het echt donkerder zijn dan de controlelijn? Lastige dingen om af te lezen hoor.

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 21:55
Lina

Online Status Bekijk profiel
Goede avond,

@Sijsje, hoe mooi je tekstje! Ik kreeg er tranen van in de ogen! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Jij gaat trouwen op dezelfde manier waarop wij getrouwd zijn. Heeel simpel, enkel voor de wet en daarna een etentje met de ouders. S'avonds hebben we een drink gedaan voor de goede vrienden, ook net zoals we altijd al gezegd hebben.
Allesinds een dikke proficiat!
Wel, ik weet eigenlijk niet precies wat hij heeft weggenomen (heb geen curretage gehad). Het enige wat ik weet is dat hij enorm veel stolsels heeft weggehaald die in mijn baarmoederhals zaten. Mijn mama was erbij en heeft het kunnen zien vanop haar stoel in de hoek. Ik vermoed dat alles toch weg is want hij heeft daarna een echo genomen en zei me dat het voorbij was. Het bloedverlies is serieus minder en is nu nog beperkt tot bruinverlies. Ik vermoed dat het toch nog enkele dagen duurt vooraleer het bloeden echt stopt. Ondertussen heb ik al 4 pilletjes ingenomen en voel me er wel goed bij, allesinds voel ik toch dat mijn hormonen normaal terug zijn (geen zw kwaaltjes meer).
Best dat je Koninckx toch eens opbelt, heb je zijn rechtstreeks nummer?

@Anke, wat leuke foto's!!!! Zo mooi. En je ventje mag er ook gerust wezen! Al mag ik zelf ook helemaal niet klagen, in mijn ogen is het de knapste man die er bestaathihihi..

@Dromelijntje, wat een geweldige cyclus! Nu weet je wat je te doen staat

Prettig weekend iedereen!

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 18:43
Sijsje

Dag meiden,

@ Dromelijntje: een beetje een dubbel gevoel bij je duiveltjes denk ik hé. Jammer dat je niet zwanger bent, maar toch echt wel super dat je zo'n regelmatige cyclus hebt! Dan weet je alvast wanneer te klussen volgende maanden.

@ Sterre: ja, we zijn een gezellig groepje geworden hé! En allemaal met hetzelfde doel ... Fijn dat jullie de sleutel hebben van het nieuwe huis. Nu kan je de babykamer beginnen inrichten

@ Anke: wat een mooie foto's! Je zag er echt stralend uit op je trouwdag. En je ventje ook hoor.

@ Angelina: denk je dat ik echt nog gewoon mag starten met de pil? Ik zal het toch eerst maar eens navragen. Normaal moet je starten op de eerste dag van je menstruatie, maar die heb ik natuurlijk niet gehad. Bij mij nemen de bloedingen ook stilaan af. Hoe hebben ze uiteindelijk dat weefsel eruitgehaald? Hebben ze dan toch een curettage gedaan?

@ Katleen: ik ben zo blij voor je dat alles nog goed zit. Nu ben je echt wel dichtbij die 12 weken. De kans dat er nog iets misgaat is idd heel klein.

Hier goed nieuws (na al dat slechte nieuws): wij gaan trouwen! We waren eigenlijk altijd van mening dat we dit niet nodig vonden, maar door alles wat er gebeurd is, zijn we van gedacht veranderd. We willen nu echt wel kiezen voor elkaar en hebben beseft dat we heel ons leven samen willen blijven. Raar hé dat je zo kan veranderen door die miskraam. Waarschijnlijk zal het in augustus zijn. We houden het klein, een etentje de dag zelf met de naaste familie (we trouwen enkel voor de wet). Enkele weken daarna doen we een tuinfeest met onze goede vrienden. Zo hebben we altijd gezegd dat we het zouden willen.

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 15:42
Dromelijntje

Hallo iedereen!
Ja hoor de zijn doorgekomen. Wel leuk. Nu weet ik hoe m'n cyclus loopt zonder pil, gewoon netjes zoals altijd. Langs de andere kant jammer.... maar mijn tijd komt nog wel.
Groetjes en fijne dag nog xxx

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 13:10
Sunshine

Hey Dromelijntje!
Ik hoop echt waar voor je dat je een mooie cyclus zal hebben, en dat ze alsnog doorkomen. Maarrrr, langs de andere kant hoop ik ook dat het misschien prijs is voor je ;-)

Het is hier rustig op het forum vandaag...

Toch wens ik iedereen die hier vandaag nog langskomt een heel erg leuk weekend toe!

Groetjes!

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 11:48
Dromelijntje

Leuk die foto's !!! Voorlopig ga ik ook nog geen foto plaatsen. Wie weet wie er allemaal meeleest. Maar wanneer ik zwanger ben en iedereen in de omgeving ervan weet plaaats ik zeker foto's !
Voorlopig nog geen te bespeuren. Ook geen echte voortekenen. Deze ochtend had ik hevige buikpijn, maar blijkt dat het eerder van een buikgriepje is dan van . Hmm, langs een kant hoop ik dat ze erdoor komen kwestie van een mooie cyclus te hebben. Langs de andere kant .... . Ik hou jullie op de hoogte !
Groetjes, Dromelijn xxx

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 16:32

ik ga voorlopig nog geen fotootje van mij plaatsen. ik weet dat er hier mensen aanwezig zijn die mij kennen .
Binnenkort zal ik er zeker één op zetten.

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 15:42
Anke

Wow, dat gaat idd snel!!

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 15:21
Sterre

Dromelijntje, ik hoop voor je dat je een mooie cyclus zal hebben!

Ik zag trouwens dat we al 1008 berichtjes hebben in dit topic dat had ik nooit verwacht toen ik dit topic startte maar ik vind het wel heel gezellig hier en de tijd is ook wel heel snel gegaan door hier te kletsen met elkaar en af te tellen samen.

Nu maar hopen dat we allemaal snel een wondertje in onze buik hebben

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 15:21
Anke

Angelina, dank je wel
Jij ziet er ook goed uit zeg!

Dit zijn wat betere foto's:
[img]http://i21.tinypic.com/viibo6.jpg[/img]
[img]http://i20.tinypic.com/vmu140.jpg[/img]
[img]http://i21.tinypic.com/xeh7ra.jpg[/img]
[img]http://i22.tinypic.com/fodw6s.jpg[/img]
[img]http://i21.tinypic.com/2a97i2t.jpg[/img]
[img]http://i24.tinypic.com/2r2og0p.jpg[/img]
[img]http://i20.tinypic.com/14sdurq.jpg[/img]
Ik ben zo trots op onze fotograaf, hij had zulke mooie foto's gemaakt, zo natuurlijk, aangezien we de hele dag niet geposeerd hebben.
Alle lachen, glimlachen en tranen zijn echt!
Ben nog steeds verliefd op de herinneringen van onze geweldige dag!
Sorry, wilde ik nog heel even delen met jullie!

En ongelooflijk he, hoeveel je eigenlijk niet weet van mensen.
Van de ene kant had ik zoiets met al die verhalen van anderen zo van, vervelend voor jullie maar wat heb ik eraan??
Maar van de andere kant had ik zoiets van, gelukkig, ik ben niet alleen, niet de enige die het overkomt.
Dus niet alleen mijn lichaam laat me in de steek en zorgt ervoor dat ik bij een volgende zwangerschap toch wel onzeker zal zijn.
Dat hebben al die andere vrouwen ook gehad, en mannen ook wel natuurlijk.

Dromelijntje, spannend of de doorkomen of niet!!!
Nu maar hopen van niet, ik ga duimen voor je!!

[Laatst gewijzigd door Anke - 24/01/2008 @ 15:21] - Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 13:47
Dromelijntje

Hallo iedereen! Wat is er weer veel gepraat! Ik heb nog niet alles gelezen, maar op het eerste zicht lijkt het met iedereen goed te gaan. Wat fijn allemaal. Super! Hier ook alles dik in orde. Als alles goed is krijg ik morgen mijn . Hmm, maar echte voortekens heb ik daar nog niet van. Toen ik de pil nog nam had ik van een week tevoren al last. Nu NIETS ! Gek hé? Ik hoop wel dat het een mooie cyclus blijft en dat ze morgen doorkomen. Een zwangerschap zou natuurlijk nog beter zijn, maaar daar zet ik m'n hoop toch niet op. Ondertussen lijkt m'n mama ook meer en meer door te hebben wat er in m'n hoofd omgaat. Ik las het hier ook van Lauie, dat haar mama zei dat ze dat al lang doorhad. Gek hé hoe ze het aanvoelen. Ik heb wel nog niets verteld, maar dat komt nog wel. Verder zijn de pijnlijke borsten nu weer voorbij, gelukkig, wat een vervelend gevoel. Wel heb ik nu weer energie voor 10 .... en dat allemaal van het ontpillen haha !
Zo, ik ga een badje nemen en daarna nog wat werken. Groetjes en tot gauw ! xxx

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 12:11
Lina

Hoi hoi,

@Katleen, ik ben heel erg blij voor je dat je echo zo goed was! Ik ben echt blij voor je!!! En probeer nu echt te genieten want die 2 weken zijn echt niet zo lang meer!
Eneuh..bedankt voor het complimentje

@Sijsje, hihi grappig hé dat we beide naar Koninckx gaan. Hij is inderdaad wel vrij afstandelijk, al vond ik dat hij heel erg medelevend was.
Zou je niet gewoon terug met de pil mogen starten? Ik vond het eerst ook geen goed idee, maar dat gedoe met condooms zie ik niet zitten en ik wou ook geen weken wachten eer mijn cyclus terug op gang komt dus vandaar mijn keuze voor de pil. Ik mag toch ook niet zwanger worden dus vond ik dat de beste oplossing. De pil zet kunstmatig je cyclus terug in gang en vond het wel fijn zo. Midden Februari stop ik er weer mee en schaf ik me weer ovulatietestjes aan en ga ik alsnog even de vruchtbare periode ontwijken maar de ronde erna doe ik weer mee

@ Sterre, wat leuk dat je de sleutel in handen hebt! Is echt zo'n speciaal moment.

@ Lauie, geeft niet hoor dat je je foto niet wil posten. Ik maak daar niet echt een geheim van omdat ik eigenlijk niemand ken die hier op deze site komt en de meeste wisten dat we aan het proberen waren voor een 2de en aangezien ze wisten dat ik zwanger was weten ze nu ook dat ik een MK heb gehad. Ik vertel hier ook geen staatsgeheimen dus het mag best geweten worden.
Echt ongelofelijk de steun dat we al van zoveel mensen gekregen hebben. Verhalen van soortgelijke gevallen waarvan ik eigenlijk niets wist (familie), goede vrienden of familieleden die bellen om te vragen of alles ok is, doet echt zoveel deugd!

@Anke, jij lijkt mij ook een mooie meid!

Hier geen bijzonderheden, bloedingen nemen af en af en toe nog wat menstruatiepijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 12:02
Sunshine

Sterre, ik ben heel erg blij voor je dat jullie morgen de sleutel van jullie huis krijgen. Ik herinner me nog hoe spannend wij dat vonden. En hoe zenuwachtig we de dag zelf waren!! Maar het is ook een dag om nooit meer te vergeten hoor. Die spanning die je voelt als je voor het eerst zelf die sleutel omdraait en beseft dat het echt van jullie is. Super gewoon!
Geniet er morgen heel hard van hé!
En geniet ook van de klusjes die je wil opknappen. Dat hebben wij ook gedaan en er keiveel foto's van genomen, die we nu met veel plezier opnieuw bekijken!

Groetjes,
Sunshine

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 10:23
Sterre

Ik heb even mijn avatar aangepast

Foto van mezelf op mijn profiel doe ik liever niet. Je weet maar nooit wie er allemaal online zijn hier..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >