Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
03/01/2008 @ 20:30 ![]() | lauie: die beurs is die in Belgie of NL? |
| 03/01/2008 @ 19:41 lauie ![]() | p.s. wilde nog even zeggen dat ik het erg fijn vind dat ik zo mijn hart kan luchten hierzo, bedankt meiden! |
| 03/01/2008 @ 18:46 Sijsje ![]() | Ja Katleen, je hebt gelijk, het stond een beetje verwarrend op m'n profiel. Ik heb het nu aangepast. Bedankt om me erop te wijzen! ![]() |
| 03/01/2008 @ 18:34 katleen | oeps ben eventjes mijn profiel kwijt! ![]() |
| 03/01/2008 @ 18:33 | Sijsje: ik las op jouw profiel dat je een licht menstruatie hebt gehad, maar je hebt dan toch hevige bloedingen gehad? nee dan zou het idd niet veel uithalen |
03/01/2008 @ 17:53 ![]() | Sijsje:heb je al getest of je misschien zwanger bent? |
| 03/01/2008 @ 10:38 Anke ![]() | Hahahaha!!!! Maar Lauie, jammer voor je. Ik hoop de volgende ronde meer geluk voor jullie. Ach, nu weet je wel hoe je cyclus is. |
| 03/01/2008 @ 10:31 Els296 ![]() | wow lauie, 29-01-2009... Das pas een lange cyclus Typfoutje? ![]() Groetjes Els ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

. Geen idee waarom het is, want dit is nieuw voor me. Bij Nino was ik vooral emotioneel en huilde om het minste!
. Vind het leuk te lezen dat je toch nog in ons midden blijft.
. Maar als ik echt mag kiezen, dan maar een meid, 1 van elk, mijn koningswens.

Gelukkig gaat het nu een beetje beter, en kan ik weer eens bijlezen.
vanmorgen. Beetje jammer, en toch ook wel ergens onverwachts. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn volgende nod is 29-01-2009.