Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/01/2008 @ 16:15 Angelina@work | Euhm..ik denk het niet, allesinds toch niet als de nekplooimeting ok is. Kun je daar zomaar achter vragen zonder dat er een reden voor is? Houd dat geen risico's in dan zo'n onderzoek? Jaaa, de kledij van fragile is echt mooi! Ik heb mij ook al enkele dingetjes aangeschaft in solden bij Tutti e due in Leuven! Mooie dingen hebben ze daar en het was al presolden dus had keuze genoeg..ik ga nog wel effe wachten om het aan te doen want ik weet nog bij mijn vorige zw dat ik op het einde die kledij echt meer dan kotsbeu was! Zelf mijn man kon het niet meer zien ![]() |
08/01/2008 @ 15:56 ![]() | Anke of Angelina: gaan jullie testen laten uitvoeren? vlokkentest bv? ik heb vorige week mijn eerste 2 zwangerschapskleedjes al gekocht. echt super mooi. ze zijn van het merk Fragile. is HET belgisch topmerk voor zwangerschapskledij. je moet maar eens een kijkje gaan nemen op http://www.fragile.be |
| 08/01/2008 @ 11:13 angelina | Dromelijntje, geen probleem hoor van de buggy. Een buggy kiezen en kopen moet je weloverwogen doen, want is zeeeeeeeeer belangrijk! We verkopen onze pericles omdat we een duobuggy gaan kopen. Nino is nog veel te klein om al een hele poos op een buggyboard te staan en 2 buggy's in mijn kleine autotje is niet mogelijk @Sterre, ben blij voor jouw dat je zijn doorgekomen. 30dagen is nog niet zo'n overdreven langs cyclus hoor..@Lauie, ja is een stuk minder romantisch maar een stuk efficienter . Er gewoon van genieten want ik denk dat het anders een hele opdracht wordt. |
| 08/01/2008 @ 09:09 Angelina@work | Djeez Anke, wat een verhaal seg! Zo een van die horrorverhalen, alles mislopen wat er maar kan gebeuren En wist je toen dat je zwanger was of had je totaal niets in de gaten?Ooh meid, je zit al aan de 11 weken!!! Je bent bijna op de eindstreep.. @Sterre, jaja mijn pieklijn was ook lichter dan mijn testlijn. Ik dacht toen ook dat het niets zou zijn omdat er duidelijk op de handleiding stond.. Waarom probeer je is geen testje te doen? Let op, ik heb ook wel 2 testjes gedaan vooraleer ik wist dat ik zwanger was..en ben dat dan nog wel bij de gyn te weten gekomen ![]() Kalme dag hier op het werk, vind het niet erg na weer zo'n woelige nacht! ![]() Toedeloe |
| 07/01/2008 @ 20:21 Valerie81 | @sterre Ik ben momenteel al aan dag 40 van mijn cylus en ik heb ook al een tijdje lage rugpijn. Maar ik geraak maar niet ongesteld. Ik heb 2 dagen geleden voor de zekerheid een test gedaan maar ik was niet zwanger. Ik verwacht ook iedere keer bloed te zien als ik naar het toilet ga, maar tot nu toe nog niks. qua ontwenningsverschijnselen viel het bij mij gelukkig mee. Ik had alleen wat hoofdpijn en op sommige momenten was mijn humeur beneden alle pijl ![]() aan iedereen nog veel succes!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

zou hebben, maar die waren er maar 2 dagen en toen weg.
Maar goed, dat is alsnog een mooie cyclus.
Ik eet gezond nu en snoep niet meer. Mijn vruchtbare periode is pas rond de 25e, en ik weet van mezelf dat als ik goed oplet met wat ik eet, ik ongeveer 2 kilo per week af kan vallen of zelfs meer. Dus als ik ongeveer 5 kilo kwijt zou zijn dan is dat al super! En verder gewoon gezond blijven eten, ik denk dat dat gezonder is dan nu ineens een crashdieet te gaan volgen.
. begrijpt Nino zo'n beetje wat er aan het gebeuren is?
Ik voel me helemaal niet koorstig. Het is een nieuwe termometer, volgens mij is er toch iets mis mee. Als je zo'n hoge temperatuur hebt moet je je toch echt mottig voelen en zo erg is het ook niet. Gek hé? straks eens vragen aan m'n ventje. 
. Er gewoon van genieten want ik denk dat het anders een hele opdracht wordt.
En wist je toen dat je zwanger was of had je totaal niets in de gaten?
bent, althans dat hoop ik!
.. Bij Nino had ik ook heel vaak zin, maar in het begin had ik vooral schrik dat er iets zou gebeuren. De onzekerheid zal ook wel deels meespelen in je verminderd libido..komt wel terug goed!
Weeral die neus hé..al de hele maand maar gisteren is de koorts weer begonnen en nu heeft ie antibiotica (Clamoxil) van de HA gekregen..hopelijk is het nu gedaan!!!