Ik heb het lijstje even aangepast. Wij gaan er deze maand toch nog niet voor want ik bedacht me ineens het volgende. Stel dat het de 1e ronde raak zou zijn dan zou ik net zwanger zijn als we in ons nieuwe huis bezig zijn. En het schijnt toch niet goed te zijn om te schilderen als je zwanger bent. Het kan wel, als je heel goed ventileert, maar beter is het om niet te doen. Dus dat doe ik dan ook liever niet. Je bent toch bezig met een hoop chemische spullen (terpentine, ammoniak, verf, etc.) en ik zou me dan toch niet helemaal prettig voelen als ik dan net zwanger ben. Dus komende week gebruiken we even condooms omdat mijn vruchtbare periodes eraan komt.
Ik heb mezelf wel in het lijstje laten staan, maar alleen mijn NOD aangepast. Ik ben maar uitgegaan van een cyclus van 34 dagen. ALs het goed is word ik dus rond 11 februari ongesteld en kunnen we daarna ervoor gaan!!!
Nog wachten:
- Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje)
- Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE
- Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje)
- Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje)
- Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?)
- Marian, 28, wachten tot juli (voor 3de kindje)BE
- Sijsje, 25, wachten tot cyclus weer op gang komt na MK, BE
- Angelina, 26, wachten hoe alles er gaat uitzien na MK, BE
In afwachting:
- Greet, 27, 1ste ronde NOD ../..(voor 2de kindje) BE
- Lien, 23, 1e ronde NOD 16/01(voor 1ste kindje)
- Lauie, 21, 5e ronde NOD 29/01 (voor 1ste kindje) NL
- Charlotte, 24, 2de ronde NOD 17/02(voor 1ste kindje)BE
- Sterre, 23, 1e ronde NOD 17/03 (voor 1ste kindje)
Zwanger:
- Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008
- Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008
- Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008
@Charlotte; jammer dat je ongesteld bent geworden, maar volgende ronde beter!
@Angelina; ik kan me voorstellen dat je je lichaam even rust wilt gunnen. En voor je het weet is het voorjaar en kunnen jullie er ook weer voor gaan!