< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
19/01/2008 @ 16:05
Charlotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Elaba!

Een vraagje, mijn man klaagt altijd als ik zeg: "nu is het de moment om te klussen". Hij zegt dan dat ik het allemaal zo niet mag forceren.
Hoe los ik dit op? je moet toch klussen als de moment er is! Een collega van hem zei zo van ja wij hebben gewoon eens lukraak op het juiste moment geklust en tis prijs! JA als je daar moet op wachten, volgens mij kan een baby nog lang op zich laten wachten dan hé!

Bedankt!

Groeten Charlotte

[Laatst gewijzigd door Charlotte - 19/01/2008 @ 16:07] - Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:48
Sterre

Ik heb het lijstje even aangepast. Wij gaan er deze maand toch nog niet voor want ik bedacht me ineens het volgende. Stel dat het de 1e ronde raak zou zijn dan zou ik net zwanger zijn als we in ons nieuwe huis bezig zijn. En het schijnt toch niet goed te zijn om te schilderen als je zwanger bent. Het kan wel, als je heel goed ventileert, maar beter is het om niet te doen. Dus dat doe ik dan ook liever niet. Je bent toch bezig met een hoop chemische spullen (terpentine, ammoniak, verf, etc.) en ik zou me dan toch niet helemaal prettig voelen als ik dan net zwanger ben. Dus komende week gebruiken we even condooms omdat mijn vruchtbare periodes eraan komt.
Ik heb mezelf wel in het lijstje laten staan, maar alleen mijn NOD aangepast. Ik ben maar uitgegaan van een cyclus van 34 dagen. ALs het goed is word ik dus rond 11 februari ongesteld en kunnen we daarna ervoor gaan!!!

Nog wachten:
- Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje)
- Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE
- Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje)
- Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje)
- Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?)
- Marian, 28, wachten tot juli (voor 3de kindje)BE
- Sijsje, 25, wachten tot cyclus weer op gang komt na MK, BE
- Angelina, 26, wachten hoe alles er gaat uitzien na MK, BE

In afwachting:
- Greet, 27, 1ste ronde NOD ../..(voor 2de kindje) BE
- Lien, 23, 1e ronde NOD 16/01(voor 1ste kindje)
- Lauie, 21, 5e ronde NOD 29/01 (voor 1ste kindje) NL
- Charlotte, 24, 2de ronde NOD 17/02(voor 1ste kindje)BE
- Sterre, 23, 1e ronde NOD 17/03 (voor 1ste kindje)

Zwanger:
- Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008
- Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008
- Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008

@Charlotte; jammer dat je ongesteld bent geworden, maar volgende ronde beter!

@Angelina; ik kan me voorstellen dat je je lichaam even rust wilt gunnen. En voor je het weet is het voorjaar en kunnen jullie er ook weer voor gaan!

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:24
Lina

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen,

Hier nog steeds weinig nieuws en nog steeds aan het wachten. Als de bloedingen niet doorbreken start ik maandag avond met die vaginale pillen. Maandag, dinsdag en woensdag avond 2 pilletjes opsteken en hopen dat het vruchtje dan zo afkomt.
Ik ben wel een beetje bang dat ik veel pijn ga hebben van die pilletjes..

@Sijsje, ik heb ook veel aan je gedacht. We ziten zo'n beetje in het zelfde schuitje, geeft wel een beetje een kleine steun om te weten dat ik hier niet de enige ben.
Heb jij die pilletjes opgestoken en had je er veel pijn van?
Ik ben echt blij voor je dat alles goed is meegevallen! Heb me ook laten vertellen dat die ingreepjes helemaal niet pijnlijk zijn.
Hoe sneller alles achter de rug is hoe beter hé.

@Anke, wat een lief klein buikje! Je mag er best fier op zijn! Je kan nu lekker gaan genieten en echte plannen maken

@Katleen, dat zal wel effe verschieten zijn dat bloedverlies! Gelukkig is alles goed met je ukje..Je vordert ook goed hé, en binnen kleine 3weekjes mag ook jij lekker gaan genieten!

@Sterre, wat rot van die blaasontsteking! Mijn moeder heeft ook last van chronische blaasontstekingen..spijtig genoeg weinig aan te doen. Zij drinkt veel cranberrysap en volgens de arts zou dat wel werken.

@Dromelijntje, ik dat er misschien een piepklein scheurtje in het condoom is geweest

@Sunshine, wat leuk dat je het je mama hebt verteld! Ze zal wel in de wolken zijn

Vandaag gaat Nino bij mijn ouders slapen. Jeroen en ik gaan samen iets eten en wat ontspannen want afgelopen dagen is het al heel wat geweest en het is eens prettig om even samen te zijn en eens uit te slapen..volgende week volgen er nog zware dagen

We hebben afgesproken om even te wachten met zwanger worden. Tegen dat alles goed en wel gedaan is en ik mijn normale cyclus terug heb zal het zeker eind februari zijn. Waarschijnlijk gaan we er in April/Mei weer voor. Heel even mijn lichaam laten rusten..

Nino is een dutje aan het doen dus ik kan even ontspannen.

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

Groetjes

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:15
Charlotte

Elaba!

Ja gisteren ms doorgekomen! Op naar de 2de ronde!

Ik pas eventjes het lijstje aan

Nog wachten:
- Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje)
- Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE
- Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje)
- Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje)
- Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?)
- Marian, 28, wachten tot juli (voor 3de kindje)BE
- Sijsje, 25, wachten tot cyclus weer op gang komt na MK, BE
- Angelina, 26, wachten hoe alles er gaat uitzien na MK, BE

In afwachting:
- Greet, 27, 1ste ronde NOD ../..(voor 2de kindje) BE
- Lien, 23, 1e ronde NOD 16/01(voor 1ste kindje)
- Lauie, 21, 5e ronde NOD 29/01 (voor 1ste kindje) NL
- Sterre, 23, 1e ronde NOD 11/02 (voor 1ste kindje)
- Charlotte, 24, 2de ronde NOD 17/02(voor 1ste kindje)BE

Zwanger:
- Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008
- Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008
- Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008

Groeten Charlotte

[Laatst gewijzigd door Charlotte - 19/01/2008 @ 12:19] - Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 16:07
lauie

Hallo,

Anke dat is idd al een beetje een buikje, leuk hoor!

Sterre, ik ken het probleem. ook ik heb vaak blaasontsteking (4 keer in een jaar vind ik nog weinig). Soms voel ik het ook niet en krijg ik nierbekkenontsteking. Onderzoek weer ook niets uit. Preventief is idd wel beter dan weer zo'n lange kuur.

Sijsje, wat fijn dat het niet al te veel pijn deed. Sterkte met verwerken en ik hoop dat je volgende maand gewoon weer zwanger mag worden.

Dromelijntje, ik denk helaas ook dat het van het ontpillen is. Het kan natuurlijk wel dat je zwanger bent maar de kans is klein. Ik hoop het wel voor je hoor!

Katleen, wat een verhaal zeg ben blij dat alles goed is! Nu goed rusten zodat alles goed blijft gaan.

Charlotte, weet je al wat?

Hier verder geen bijzonderheden.

lauie

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 15:09
Anke

Sterre, dat is wel balen dat het dan toch een zwakke plek blijft.
Zeker als je straks zwanger bent... dan heb je toch sneller de kans om een blaasontsteking te krijgen.
Maar idd, het is goed dat de kuurtjes er zijn.

Sunshine, ik heb ook een keer een kijkoperatie gehad in m'n buik.
En dat gas wat ze inblazen, haha, ik leek toen wel zwanger.
Kreeg m'n broek met geen mogelijkheid dicht!!!
Gelukkig trekt dat wel weg, want lekker voelt het niet.

Sijsje, wat fijn dat het achter de rug is.
Dan kun je deze periode afsluiten en verwerken.
Maar weet je moeder dan ook niks van je curretage?
Ik hoop dat je na je menstruatie groen licht krijgt van de gyn.
Duimen dus voor jullie

Ja, het is heerlijk dat we de 12 weken voorbij zijn!!
Ik heb zo het gevoel dat het helemaal goed gaat komen!!!
Ik geniet!

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 14:57
Sterre

Sijsje, ik hoop dat je dan vanaf de volgende ronde weer gezellig mee kan aftellen met ons!!

Anke, nu je die foto's anders gezet hebt kan ik inderdaad bij de linkse foto zien dat je echt een buikje begint te krijgen! Leuk!

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 14:47
Sijsje

Hey dames,

Ik ben hier even niet geweest en jullie hebben weer veel gebabbeld, goed zo!

@ Sunshine: wel leuk dat je moeder zo met je meeleeft hé! Dan kan je er ook eens over praten met een 'ervaringsdeskundige'. Bij mij weet ze het niet omdat ik denk dat ze TE bezorgd zou worden.

@ Angelina: hoe gaat het nu met jou? Ik denk echt heel veel aan je. Ik herken je verhaal wel een beetje: ik kan me vaak ook sterk houden en het rationeel bekijken, maar ik heb ook al momenten gehad dat ik er helemaal onder door ging. Wel fijn dat Nino zich zo om je bekommert hé. En wat die curettage betreft, moet je echt geen schrik hebben. Ik heb er gisteren één gehad en dat is reuze meegevallen! Weten jullie al of jullie snel opnieuw zouden willen proberen voor een kindje?

@ Anke: fijn dat alles in orde is. En nu zijn die 12 weken eindelijk toch voorbij hé. Nu kan je al wat meer gaan genieten, al kan ik me voorstellen dat de ongerustheid toch wat blijft. Ik zie op de foto toch ook al een klein buikje hoor, fijn hé!

@ Lien: kan die bloeding ook innesteling geweest zijn? Misschien voor de zekerheid toch maar eens een testje doen?

@ Lauie: ik hoop zo dat je gevoel juist is en dat je effectief zwanger bent. Ik duim hoor!

@ Katleen: ik verschoot me een ongeluk toen ik het begin van je bericht las! Gelukkig was het geen slecht nieuws. Ik kan me voorstellen dat het een emotionele dag voor je geweest is! Ik denk idd dat je nu best het advies van de gynae volgt: veel rusten!

@ Dromelijntje: stel je voor zeg, dat je zwanger zou zijn!! Ik zou ervan uitgaan dat het van de pil is, want als je met een condoom klust, is de kans toch echt klein hé. Maar wie weet ...

@ Sterre: wat jammer van die blaasontsteking. Ik heb het nog nooit gehad, maar het schijnt heel vervelend te zijn hé. Veel beterschap gewenst!

Met mij alles wel OK. Ik heb dus gisteren een curettage gehad omdat de bloeding niet spontaan is gekomen. Het is me eigenlijk heel goed meegevallen: geen pijn en niet teveel last van de algemene verdoving. Vandaag voel ik me wel nog slapjes, maar dat is normaal. Ik mag deze ronde wel absoluut niet zwanger worden, want ze hebben het baarmoederslijmvlies ook weggenomen. Daardoor zou een zwangerschap nu meer kans hebben om alweer mis te lopen en dat wil ik natuurlijk niet. Als ik opnieuw m'n regels heb gehad, moet ik op controle om te kijken of dat slijmvlies al dik genoeg is. Als dat zo is, mogen we er weer voor gaan. Ik hoop dus dat ik binnenkort weer samen met jullie naar m'n NOD kan gaan aftellen!

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 14:36

Marian: Ben je dan lang blijven bloeden of was het onmiddellijk gedaan bij jou?

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 13:31
Sunshine

Anke, ik zie toch inderdaad wel al een buikje hoor! Ikzelf heb ook een heel platte buik, en ik zie zelf dan ook direct als ik opgeblazen of zo ben. Je bent dat dan niet gewoon hé. Je zal nu inderdaad moeten wennen aan die buik hé, want die zal nog héél veel groeien de komende maanden. Ik voelde me al raar na een kijkoperatie om mijn blinde darm te verwijderen. Dan blazen ze je buik zo op hé. Heb toen 2 weken een dikke buik gehad, héél raar... Maar voor een lief klein baby'tje zal je dat wel zeker over hebben hé!!!

Sterre, wat vervelend zeg zo'n blaasontsteking. Met de antibiotica zal het nu wel snel weer overgaan hé. En dan maar weer werk maken van een "boeleke" ;-)

Dromelijntje, ja, mijn mama weet wel dat ik gestopt ben met de pil, maar ze weet ook dat we er nu nog niet voor gaan. Dus heb ik er alle vertrouwen in dat ze niet constant zal vragen of het al prijs is, hihi, want dat zou ik persoonlijk ook niet zo leuk vinden hoor! Maar ik voel me wel goed nu ze weet dat we al gestopt zijn met de pil ;-)

Heeft iemand nog iets van Sijsje en Angelina gehoord??? Hoop dat alles goed met hen gaat...

Lieve groetjes en alvast een prettig weekend voor iedereen!

Sunshine

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 13:05
Sterre

Ja, op een foto is het altijd lastiger te zien. Lijkt me zo leuk als je echt een buikje begint te krijgen (wel van een zwangerschap natuurlijk hè, anders is het wat minder)

Ik heb vorig jaar allemaal onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Bloed en urine onderzoek, echo van blaas en nieren, buikfoto en een inwendig blaasonderzoek Maar alles was in orde. Dus het is gewoon een zwakke plek denk ik. Cranberrycapsules heb ik ook maar ik heb zelf nooit echt gemerkt dat dat hielp. Maar goed. Ik slik nu liever 3 dagen antibiotica preventief dan dat ik het op z'n beloop laat en straks 7 dagen antibiotica moet slikken. Het blijft troep maar ik ben toch wel blij dat het bestaat.

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 12:55
Anke

Sterre wat naar dat je zoveel blaasontstekingen hebt.
Hebben ze ooit wel es onderzocht hoe dat elke keer zo kan?
En cranberry drank / capsules of wat dan ook, heb je dat wel eens geprobeerd?
Cranberry is ontzettend goed voor je blaas.

De foto is wel heel klein ja, maar je ziet het wel.
Voor mijn doen heb ik echt al wel een behoorlijk beginnende buik, die zat er nooit!!!!
Zelf zie je het toch altijd anders.

Heb de foto's even anders gedaan.....

[Laatst gewijzigd door Anke - 18/01/2008 @ 12:58] - Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:52
Sterre

@Dromelijntje; ik denk ook dat het van het ontpillen komt. Ik heb toen ook in het begin last gehad van mijn borsten. Over ons; ik weet nog niet of we deze maand ervoor gaan of volgende maand, ik zie het wel hoe het loopt. Ik heb waarschijnlijk weer een (beginnende) blaasontsteking. Rugpijn en buikpijn, dat had ik de vorige keren ook. Heb afgelopen 1,5 jaar al 4 keer blaasontsteking gehad, dus dan herken je het wel. Maar mijn urine was schoon. Vorig jaar heb ik ook een heel blaasonderzoek gehad in het ziekenhuis en alles was goed. Ik denk dus dat het gewoon een zwakke plek is. Maar ik heb van de huisarts nu preventief antibiotica gekregen, dus als het goed is voel ik me over 3 daagjes een stuk beter!

@Anke; wow wat ben jij slank!! Als ik heeeeel goed kijk dan zie ik bij de onderste foto een buikje, maar dat zal de komende tijd wel gaan groeien!

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:37
Anke

Lien ik weet het ook niet.
Ik sluit me aan bij wat Lauie zegt, even afwachten en anders toch voor alle zekerheid even een testje doen.
Je weet maar nooit he.

Lauie, ik had dat ook, die vruchtbare periode is zo.
Maar je NOD... de dagen schieten niet op!!

Katleen, meis, ik leef helemaal met je mee.
Wat moet jij geschrokken zijn en je vriend waarschijnlijk ook.
Ik begon je verhaal te lezen, en ik zat helemaal gespannen op m'n stoel.
Pff, een hele opluchting dat alles goed bleek te zijn met je kindje.
Doe het rustig aan, en gelukkig mag je snel weer terug naar de gyn.

Dromelijntje, ik denk dat je die kwaaltjes hebt van het ontpillen.
Ik zou even afwachten tot officieel je NOD, anders dan dat kun je toch niet.
Maar omdat jullie allebei zo voorzichtig zijn geweest lijkt me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.
Maar goed, er hoeft maar een klein gaatje in het condoom te zitten en het kan BINGO zijn!

Ik weet niet of het duidelijk is, maar heb een foto op m'n profiel gezet met m'n buik bij 8 weken en 12 weken.

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 10:30
Dromelijntje

Hallo lieve meiden allemaal !

Hier ben ik weer even.... . Ik ga proberen op iedereen te reageren. Sorry moest ik toch iemand vergeten.

@ Angelina: ik heb de laatste dagen enorm veel aan je gedacht. Gek hé? We kennen elkaar wel niet in levende lijve, maar toch ging jouw verhaal niet uit mijn gedachten. Wat een mooi gebaar dat je je test en echo's bij je oma en opa gaat begraven. Samen met je kindje zijn ze nu drie mooie engels in de hemel en ze zullen over je waken. Wat fijn dat je Nino hebt om je te troosten. Dat knulletje zal inderdaad merken dat er iets scheelt. En je man zal er vast ook heel erg voor je zijn. Nogmaals veel sterkte meid !

@ Katleen: wat een verhaal! Dat zal inderdaad erg schrikken zijn! Gelukkig is alles goed nu. Probeer je je toch genoeg te ontspannen? Denk niet te veel aan het negatieve, maar aan het feit dat er nu een gezond baby'tje in je buik groeit. Alles komt goed !

@ Lauie: Fijn hé, dat gelukzalig gevoel. Ik loop daar soms ook mee rond. Ik duim volop voor jou dat het raak mag zijn deze ronde.

@ Sterre: Hoe gaat het nu bij jullie? Hebben jullie al concretere plannen nu?

@ Charlotte: ik ben razend benieuwd naar je uitslag !

@ Sunshine: wat fijn dat je het verteld hebt aan je mama. Ik heb ook zo'n band met mijn mama zoals jij de jouwe beschrijft. Ze weet ook erg veel van mij. Over onze plannen heb ik haar nu nog niets verteld. Dat komt wel, maar nu willen we toch nog even alles stil houden.

@ Lien: sterkte met de

Verder loopt hier alles goed. De pil is nu al een tijdje verleden tijd. Mijn vruchtbare periode is voorbij. We hebben geklust met condoom, omdat we willen wachten tot eind april. We zijn dan allebei 25. Maaaaaar ... ik heb nu al een paar dagen enorm pijnlijke en gevoelige borsten en tepels. Mijn tepels lijken ook wat gezwollen. Ik kan er bijna geen BH op verdragen. Vandaag lijken mijn borsten wat dikker en ze voelen binnenin erg warm. Iemand raad? Zou het zijn van het ontpillen? Of iets anders? Ik ben gisteren dan toch maar al begonnen met mijn foliumzuur. Ik kreeg zo'n angst plots. Stél dat ik nu toch al zwanger zou zijn, en ik heb nog geen foliumzuur genomen! Gisteren dus toch maar al eerste pilletje ingenomen. We zullen zien, vrijdag is mijn NOD. In stilte hoop ik wel heel erg op een , maaar ik weet dat de kans erg klein is. (geklust met condoom). Ik hou jullie op de hoogte.

xxx Dromelijn

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 09:12
Sterre

Oef, wat zal jij geschrokken zijn zeg..
Gelukkig dat het allemaal goed was en dat je het kindje zelf hebt kunnen zien bewegen! Nu maar goed rustig aan doen

Charlotte zou gisteren toch uitslag krijgen van de huisarts? We zijn benieuwd...

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 00:17
marian

Kathleen, wat stressen he! Ik heb hetzelfde meegemaakt tijdens mijn laatste zwangerschap, ook zo rond 9 weken, en ik was me helemaal kapot geschrokken. Tegen mij zei de gyn dat dit nog steeds van de innesteling kon zijn: volgens hem 'groeit' het vruchtje (of wat dan ook) best een behoorlijk stuk ín je baarmoederwand, en zo kan er ook een grotere ader geraakt worden, waardoor je dus best wel veel bloed kunt verliezen. Het is heel erg schrikken (ik voelde het bloed ook zo eruit druppelen) maar het hoeft dus niet direct iets te betekenen. Ik zou gewoon een paar dagen veel liggen, niet vrijen, en hopen op het beste. Ik duim in ieder geval dat het bij jou zo mag aflopen als bij mij. Uiteindelijk bleek het een storm in een glas water geweest te zijn, en kreeg ik toch een gezonde dochter.

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 22:28

Hoi meiden,

Hier veel te melden... ben net terug van spoed.

Kreeg daarstraks een serieuse bloeding, echt rood bloed. net zoals ik mijn regels zou krijgen. Het bloeden ging niet over. Ik heb naar mijn vriend gebeld en die onmiddellijk van zijn werk naar huis gekomen, samen zijn wij naar spoed gereden. Daar werd mij verteld dat mijn gyn van wacht was en dat ik naar zijn praktijk mocht komen nu onmiddellijk.
Kwamen we daar binnen, zagen we daar allemaal hoogzwangere vrouwen zitten, de tranen stonden in mijn ogen omdat ik dacht dat het voor mij voorbij was... Na een uur mochten we binnen, ik stond te trillen op mijn benen en kon mijn tranen met moeite bedwingen.
Onmiddellijk nam gyn een echo... het enige wat ik deed was naar de gyn zijn gezicht zien. Hij zei : 'zie je het hartje kloppen?' ik zei luidop: NEE! en toen zag ik het kloppen, en zag ik het zelf dat ons kindje zijn voetje bewoog. ik ben beginnen te huilen als een klein kind. Alles leek in orde, het kindje zat goed op zijn plaat, het bewoog al goed en zijn/haar hartje klopte heel goed.

MIjn vraag: Van waar komt die bloeding aub?????????
Er bleek een adertje gesprongen te zijn in mijn baarmoederwand en daarom dat ik ben beginnen te bloeden. Dit heeft volgens gyn geen negatief gevolg voor het kind. De kans dat er nu nog een miskraam van voorkomt nu is volgens gyn minder dan 1 op 30 dus OEF toch opgelucht!
Moet wel veel rusten en plat liggen als ik nog eens een bloeding krijg...
Binnen anderhalve week mag ik weeral terug naar gyn!
Meiden jullie kunnen niet geloven hoe ik me de voorbije uren heb gevoeld maar ben nu weer even gerustgesteld.

Moest even mijn verhaal kwijt....

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:15
lauie

Hallo,

@ Sterre, mijn nod is 29 januari, nog ff wachten dus. Het wachten voor de vruchtbare periode vind ik nooit zo erg, maar het wachten vanaf de vruchtbare periode tot de nod duurt altijd zo lang.

@ Lien, ik weet niet wat het kan zijn. Ikzelf heb de eerste dag ook altijd een klein beetje bloed en de volgende dag begint de pret. Misschien kan je anders wachten tot morgen en als er dan nog steeds niets is een testje doen. Misschien is het wel een innestelingsbloeding of gewoon een bloedvaatje wat gespongen is.

@ Anke, fijn dat de echo goed was. Het lijkt me zo mooi om je kindje te kunnen zien.

Hier verder geen bijzonderheden. groetjes lauie

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 16:25
Lien

Kan iemand me helpen: ik heb een kleine bloeding gehad, heel puur en zuiver bloed. Nu is die ver voorbij en het is vanmorgen rond 10u maar begonnen... Mijn buik staat zo hard als maar kan. Zijn dat nu de geweest of niet?

Groetjes

@ Charlotte: ik duim voor je!! Laat iets weten hé.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >