Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 14/12/2007 @ 10:26 Lien | Anke, Hoe leuk!!! Moet volgens mij een heel intens moment zijn om het hartje te horen... Zoals gevraagd: wat je zei van mijn man, was ik al van plan. Alleen, vanavond is mijn laatste pil. Begin ik volgende week aan een nieuwe strip of laat ik mijn lichaam al de tijd om te ontpillen? Mannen hé... Maar ik zou toch niet zonder die van mij kunnen! Groetjes en veeeeeeeel succes vanavond! Laat iets weten hé. |
| 13/12/2007 @ 15:56 Lien | Hey Anke, Je hebt gelijk. Het kan nog een jaar duren maar het kan evengoed direct raak zijn... (ik hoop het tweede natuurlijk). Eigenlijk pas ik me vrij veel aan hem aan op dat vlak. Ik zou niet willen dat hij zich gepusht voelt. Gisteren zei hij me dat hij puur uit praktische redenen nog wat zou willen wachten. Paar minuten later zei hij wel zelf al van 'tja als ik natuurlijk altijd praktisch ga denken, komen er nooit kindjes van'. 'Ik laat de keuze aan jou over' was het vervolg. Interpreteer ik dat van 'ga er maar voor, dan help je me met mijn twijfels' of 'wacht tot april, zoals ik daarnet zei'???? En dan zeggen dat vrouwen geen duidelijke taal spreken???!!!! In ieder geval heeft hij toegezegd om eens naar een speciaalzaak te gaan om de sfeer op te doen en eens te kijken wat je nu eigenlijk allemaal nodig hebt voor zo een kleintje. Een begin?? Weten jouw vrienden het al dat je zwanger bent, Anke of wacht je daar nog wat mee? Groetjes |
| 13/12/2007 @ 15:22 Lien | Dag iedereen, Het is echt leuk om jullie verhalen te lezen. Gisteren nog eens met mijn man gepraat. Hij zegt dat ik nu al mag stoppen met pil maar hij zou liever wachten tot april/mei ergens. Tja, wat nu? Hem maar volgen zeker? Hij zegt dat hij zeker papa wil worden, dat hij dat echt ziet zitten maar niet weet of wij wel al klaar zijn voor die enorme 'praktische rompslomp' van opvang, financieel, niet meer met twee, geen uitslaapweekendjes meer... En het idee van een winterkindje schrikt hem ook af: hij zou het maar niks vinden mocht ik met kerst in het ziekenhuis liggen (stel dat we nu met de pil stoppen, bestaat die kans natuurlijk hé). Twijfels, twijfels, twijfels... Wel logisch hé. Groetjes aan iedereen!!! |
| 13/12/2007 @ 14:39 BijnaMam | Hallo allemaal, Jammer dat ik niet elke dag achter de pc kan zitten, maar ik probeer jullie wel elke week te volgen. @Anke: Dankje wel. En ja, we zijn er helemaal klaar voor, mijn man al jaren maar ik ben degene die nog wilde wachten. Veel succes met de bh’s, ik heb zelf maat D dus ik hoop dat het niet tegen valt als het zover is. Ik las dat je borsten flink zijn aan het groeien maar heb je ook last van pijnlijke borsten of gaat dat vanzelf over als je zwanger bent? ![]() @Lauie: Hoi Lauie, ik werk/studeer in een ziekenhuis en ik ben oficieel in september klaar maar in november is dan pas de diploma uitreiking. Ik ga ervanuit dat alles goed gaat anders moet ik een half jaar langer doorgaan met studeren. Alles lijkt heel krap misschien maar ik heb geen zin meer om te wachten. Ik heb je profiel gelezen en ik vind het jammer dat je door al dat gedoe doorheen moet gaan. Je bent nog jong dus kan zeker nog goed komen. We gaan het gewoon poberen in januari @ Sijsje: Dankje wel Sijsje. Ik heb je reactie gelezen van 10/12 en ik heb bijna precies hetzelfde. Mij is uitgelegd dat het mijn eisprong was. Ik krijg wat krampjes en mijn uitscheiding wordt ongeveer net zoals je had beschreven(alleen geen bruine kleur tussen). Daardoor weet ik dat mijn ovulatie plaats heeft gevonden. Ik ga voor de zekerheid ovulatie testen kopen om te kijken of dit wel klopt. Misschien kan je ook ovulatie testen proberen, het kan zijn dat je eisprong toch wat later is dan wat je normaal elke maand berekend. Dit komt vaker voor, heel normaal bij een aantal vrouwen. Dus maak je geen zorgen ![]() @Dromelijntje: Dankje Dromelijntje, ik heb hier en daar wat gelezen op deze forum en ik ben van overtuigd dat het een fijne bende is. 10 uurtjes werken, waauuw. Ik heb het weleens gedaan in het ziekenhuis maar het is geen pretje en het is niet oficieel, puur overwerken geweest. In weke branche zit jij als ik vragen mag? @Katleen: Hoi Katleen ik ben vanaf November al gestopt, we hebben sinsdien netjes rond mijn ovulatie tijd niet geklusd maar ik ben echt benieuwd of het gelijk gaat lukken in januari of dat het toch wat langer gaat duren voordat het lukt. Leuk zeg onze banners lopen deze maand op dezelfde dag , alleen mijn cyclus is helaas wel anders.@ Angelina, ik hoop dat het goed gaat bij de gynecoloog. Nog een aantal weken dames, en dan gaan we ervoor. Groetjes, Bijna mam ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

doorgekomen hoor. Ik sta op de punt gelijk met een klok!!

ben zelf ook verpleegkundige!
Maar een D-cup vind ik veel, in vergelijking met mij. Ik heb maar een B-cupje
.
, alleen mijn cyclus is helaas wel anders.
. Heb je er nog geen last van? Beginnen ze nog niet door te wegen?