< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
24/12/2007 @ 20:34
Els296

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Merry Christmas!!!
Tis leuk om te weten welk geslacht ons kindje heeft inderdaad! Vind het superleuk om iedereen om de tuin te leiden! Heel plezant!
We gaan volgende maand onze maxi - cosi kiezen en al wat kleertjes! Ons prutske heeft van z'n oma vandaag al een heleboel pakjes gekregen. Rompertjes, kapstokjes,...
We hebben inderdaad niet lang moeten wachten.
En dat bij velen van jullie een buikje begint te tonen, das normaal hoor! Ik had ook al een buikje om 8 weken. Ondertussen is dat buikje al flink uitgegroeid tot een 'echte' buik. Ach, maar nu mag het!
Ben ook gaan winkelen in een nieuwe winkel hier in de buurt en zal me maar is goed opkleden voor kerst en nieuwjaar! Keiplezant
Veel plezier dames! May the holiday spirit be with you!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 11:11
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Heyla!

@ Anke: ja, de zijn uiteindelijk zaterdag doorgekomen, dus een cyclus van 30 dagen. Nu afwachten wat januari brengt. Wat fijn dat je kindje al een echt mensje is hé. Dan begint het allemaal veel concreter te worden. Zijn jullie al bezig met namen kiezen? En willen jullie het geslacht weten?

@ Dromelijntje: zalig, die laatste pil. Dan wordt het voor jou nu ook echt hé!

@ Els: leuk dat jullie het nu al weten of het een jongen of meisje is. Een vriendin van me heeft tot bijna zes maanden zwangerschap moeten wachten omdat het kindje telkens fout lag. Dat was best stresserend voor haar, want ze wilde het heel graag weten.

Voor iedereen heel fijne kerstdagen gewenst, geniet ervan!!!

Veel liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
24/12/2007 @ 10:10
Dromelijntje

Dag meiden,
snel een berichtje want ik kom de laatste tijd zoooooo weinig tot op het forum. Wel om te lezen, maar ik geraak er niet aan toe om iedereen persoonlijk een reactie te geven, 1000 x sorry. Vandaag zal het ook niet lukken. Ik moet me al vreselijk gaan haasten. Straks moeten we naar mijn vriend zijn ouders, om nog wat te helpen met het feestmenu. Ik wens jullie allemaal een fijne en gezellige avond toe !
vandaag neem ik mijn laatste pil. Op één of andere manier is er toch iets fout gelopen deze maand met de pillen. Ik ontbreek er één, normaal moest ik morgen ook nog één nemen. Maar wat er niet is kan ik niet nemen hé haha ook weer makkelijk. Dus vandaag de laatste whaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! Gisteren heb ik een prachtig boekje gekocht. Het staat vol prachtige baby- en peuterfoto's met daarbij telkens hele mooie wensen voor je baby. Echt ontroerend. Ik ga zo snel mogelijk op iedereen persoonlijk reageren hoor !!! Aan de zwangeren onder ons, geniet er van en wij wensen jullie in 2008 een prachtig wondertje toe !!! Aan de anderen, jullie wens ik ook héél snel een mooie zwangere buik toe . Ik duim !!! 2008 wordt een vruchtbaar jaar .
Daaaaaaaaaag !

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 19:23
Anke

Oh, hele fijne kerstdagen iedereen!!!!

Vergeet ik dat ook nog...

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 19:23
Anke

@ Angelina, wat leuk zo'n doos!!
Helemaal als ze het straks van je krijgen als ze groot zijn.
Daar gaan ze veel waarde aan hechten.

Ik had het in het begin ook zo koud!
Dat wordt gelukkig minder, al heb ik het nu nog niet snel warm.

Zelf ben ik geen roker, mijn man heeft lang gerookt dus heb ook wel gezien dat stoppen niet altijd makkelijk is.
Zijn moeder rookte en dronk toch wel een aantal wijntjes per dag, de verloskundige zei toen dat het roken van max 3 sigaretten minder slecht was dan het drinken van een wijntje.
Dus, gezond is het niet, maar goed, dat weten we allemaal.
Maar een hoge bloeddruk en je niet prettig voelen is nog veel slechter voor je kindje.

Sterkte met Nino, hopelijk knapt ie snel op.

@ Katleen, probeer je niet teveel zorgen te maken.
Dat is niet goed voor jou, niet goed voor je kindje en dat maakt het genieten een stuk moeilijker.
Gerookte zalm mag je wel eten, maar wel vers van de visboer.
Dus niet de goedkope vacuum verpakte van de supermarkt.
En ik heb een paar weken terug ook gewoon een toastje met gerookte zalm op hoor!
Het gevaar van rauwe vis is teveel nitriet geloof ik en dat kan schadelijk zijn, maar een kleine hoeveelheid schaadt nauwelijks tot niet hoor.
Als je een keer iets eet of doet wat niet al te best is, is er nog niks aan de hand hoor.
En hoeveel vrouwen komen er pas laat achter dat ze zwanger zijn en hebben alles gegeten, gedronken en gedaan en toch een gezond kind gekregen.
Als je weet dat je zwanger bent dan kun je beter gewoon even uitkijken met wat je doet, eet en drinkt.
Maar relaxed en geniet!!

@ Charlotte, oh fijn dat jullie er nu echt voor kunnen gaan, maak er maar een gezellige van

@ Lauie, fijne vakantie en veel klusplezier!!

@ Marian, jammer dat je man zo reageert.
Ik zou het idd voorlopig maar even laten rusten, hij ziet het duidelijk niet echt zitten + daarbij zich niet lekker voelen.
Wie weet draait ie nog wel bij.
Beterschap en rust lekker uit.

@ Els, wat een super goed nieuws!!!!
Heerlijk om te horen.
En leuk om te horen dat je 70% kans op een / hebt.

@ Sijsje, zijn je echt doorgekomen??

Hier gaat het goed.
M'n buik begint echt wat meer te groeien en ben er helemaal blij mee.
Zo leuk om te zien.
Heb zaterdag even 2 jurkjes gekocht voor de kerst, had niet echt iets meer waar ik dan lekker in zou kunnen met kerst, dus even shoppen.
En het was toch al wat zichtbaar.
Al zouden buitenstaanders niet weten dat het een zwanger buikje is.

Afgelopen vrijdag echo gehad.
Ons kleintje was 2 cm, hartje gehoord en dat klonk echt super
Armpjes en beentjes kon je ook al een beetje zien.
Het is nu echt een mini mensje!
Ben er al zo trots op!!

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 10:06
Dromelijntje

Hallo Els ! Wat fijn dat jullie het geslacht al weten !!! Nu kunnen jullie erg gericht op zoek naar een naam ... of hebben jullie al iets? Geniet van de feestdagen, het is toch ook al zo'n beetje wondertjes eerste kerst ... .
Hou je goed !
Dromelijn xxx

Link naar deze reactie
22/12/2007 @ 12:06
Els296

Neen eigenlijk wou ik het geslacht niet weten, maar we waren allebei veel te nieuwsgierig. De gynae heeft dus een voorlopige analyse gemaakt en geeft ons 70% kans op een?????? Dat verklap ik lekker niet
We zullen volgende keer beter kunnen zien wat ons prutske is.
Maar tis wel leuk al te horen wat het wordt!

Prettige feesten!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 17:42
Sijsje

Hallo allemaal!

@ Katleen: ik denk ook wel dat bruinverlies van de innesteling kan komen, of gewoon wat oud bloed. Dat lees je op dit forum wel vaker. Zolang het niet vloeit, denk ik dat je gerust mag zijn. Ik hoop dat je snel bevestiging hebt van de dokter!

@ Marian: wat lastig dat jullie er zo'n ruzie over maken. Misschien moeten jullie eens proberen om een rustig gesprek te hebben (niet evident met de kids waarschijnlijk). Wie weet draait hij over een tijd wel bij hé. Veel sterkte, en je weet het hé, als je een luisterend oor nodig hebt, wij zijn er voor je!

@ Els: super dat alles in orde is! Wil je eigenlijk het geslacht weten binnenkort?

@ Iedereen: prettige feestdagen!!!

Hier gaan de vandaag doorkomen denk ik. Ik heb al een hele dag bruinverlies en voel me ongi. Ik ben niet echt teleurgesteld. Om eerlijk te zijn ben ik blij dat m'n cyclus weer op gang komt na te stoppen met de pil. Als ze vandaag nog doorkomen, waren het 29 dagen en anders 30. Da's toch redelijk goed denk ik. Op naar de tweede ronde dus!

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 15:44

hoi hoi

ik heb net naar dokter gebeld om te vragen of zij nog eens bloed wil nemen zodat ik gerust ben, want ben echt men eigen niet. Ik doe niets anders dan wenen, ben enorm emotioneel en bang. Nu zeker nu dat ik die bruine veeg heb gehad. Ik moet dringend wat kalmeren want dat kindje moet dat ook voelen.

Dokter zal de HCG waarde meten. zo ben ik toch gerust.
sorry voor mijn gejammer!

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 14:30
Lina

Katleen, zolang je geen helderrood bloed ziet moet je je geen zorgen maken! Bij Nino had ik ook een veegje oud bloed verloren, denk zo rond de 7 weken. Toen gelijk naar de dokter gebeld en hij zei dat dit normaal kon zijn en me daar geen zorgen in hoefde te maken zolang het niet echt rood werd. Buiten dat veegje nooit meer bloed verloren tot na de bevalling. Maar weet wel dat het serieus schrikken is! Ik ga ook geregeld naar het toilet nu om te checken, vooral omdat ik zoveel afscheiding verlies..Ik weet zeker dat als ik een streepje vuil bloed moest zien ik ook op hol zou slagen!!
Maak je maar niet teveel zorgen..trouwens, ik ben ook een ongeruste meid hoor. Ik panikeer ook voor het minste, dan kunnen we elkaar wat geruststellen hihi..
Ik ben vanacht wat misselijk geweest nog..uiteindelijk opgestaan en iets gegeten en het was gelijk gedaan.

@Marian, wat een verhaal... Tja ,op zo'n momenten zijn ruzies echt niet ver weg hé. Je man zal wel bijdraaien en mannen draaien meestal toch gemakkelijk bij! Verzorg jullie maar goed!

@Els, wat leuk van die echo! Je kindje doet het inderdaad uitstekend, zoals het hoort.

Hier verder weinig nieuws..ik tel de dagen af wanneer ik naar de gyn mag gaan! Nog een week

Groetjes

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 13:29
Els296

Waarschijnlijk gewoon een moeilijk moment. Je voelt je beiden niet echt lekker, nog wat zorgen aan je kop,... Dan is ruzie nooit ver weg. Probeer er maar niet teveel aan te denken. Dikke knuffel voor je!
Ben net terug van de gynae en alles was in orde met ons prutske. Een goeie hartslag, twee benen, twee armen (zeer belangrijk ), hersentjes groeien goed,... Lag lekker te slapen in mama's dikke buik met de beentjes in de lucht!
Was wel iets groter dan verwacht. Als het zo blijft groeien, zou ik misschien iets eerder moeten bevallen. Maar das nog even af te wachten.
Nekplooimeting en combinatietest was dik in orde. Pruts doet super z'n best. Zo moet het hè!
Veeeeeel succes en prettige feesten!!!!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 12:42
marian

Hey,

Hier ben ik ook nog eens. Ben goed ziek geweest de afgelopen dagen, zo ziek zelfs dat ik mijn ouders heb gebeld om de kindjes te komen halen. Nu zit ik hier dus helemaal alleen thuis, en jongens, wat is het stil hier zonder die 2! Ik weet dat ik regelmatig klaag over al het lawaai en de rommel en zo, maar nu mis ik ze toch verschrikkelijk! En ze zijn pas weg van gisterenavond... Nu ja, heb ik dus wel de kans om fatsoenlijk uit te zieken zonder dat mijn kindjes iets tekort komen.

Hier alweer hoogoplaaiende ruzie over een derde. Ik denk dat het wel iets langer dan 3 maanden gaat duren voor ik er nog eens over durf te praten... Nu waren de omstandigheden er ook niet echt naar: ik doodziek, mijn man buikgriep terwijl hij van thuis uit probeerde te werken én de kinderen een beetje onder controle te houden, de kindjes die dan toch nét dat tikkeltje zeurderiger en ambetanter waren dan anders... Op een gegeven moment begon mijn man dus te roepen dat als ik nog een derde wilde, ik die twee dan ook maar moest meenemen en de echtscheiding aanvragen En ook al weet ik dat hij dàt niet meent, het is toch wel ergens een teken dat hij echt problemen heeft met het idee dat er nóg eentje zou bijlopen. Wordt vervold dus, al is het dan pas voor volgend seizoen...

Katleen, ik had bij mijn laatste zwangerschap ook een innestelingsbloeding. Was wel erg schrikken, want van Dries had ik dat nooit gehad. Bovendien was het bij mij veel later in de zwangerschap, pas op 9 weken of zo. En dat begon met roze afscheiding, tot echt helderrood bloed dat zelfs 'drupte'. De gyn dacht in eerste instantie aan een miskraam, maar op de echo was toch nog een kloppend hartje te zien. Hij zei toen dat je tot 14 weken bloed kon verliezen van de innesteling. Ik vond het maar raar, maar ons Mare is gelukkig gezond ter wereld gekomen en daar gaat het toch om.

Angelina, er is zoveel dat niet gezond is als je zwanger bent. Ik denk dus dat één sigaretje per dag niet zó erg is. Ik ben wel tegen roken hoor, daar niet van, maar ik denk dat er dingen zijn die nog veel slechter zijn, of minstens even slecht voor je baby. Denk maar aan luchtvervuiling, medicatie nemen... Ik neem zelf bijvoorbeeld medicatie tegen allergieën, en was daar in eerste instantie mee gestopt toen ik zwanger was van Dries. Maar na 3 weken zonder lucht, ben ik maar weer begonnen. De gyn zei toen ook dat het niet goed was om medicatie te nemen, maar nog veel slechter om mijn kindje te laten groeien met te weinig zuurstof in mijn bloed. Dus ongeveer hetzelfde verhaaltje als bij jou. Beetje kiezen tussen de pest en cholera hè.

Lauie, geniet van je vakantie! Maar dat zal wel lukken als ik zie dat je groene periode er ook aankomt. Lekker gezellig maken in bed!

By the way, over dat koud hebben: dat had ik de eerste keer ook. Was wel opvallend, want ik werd zwanger tijdens die hete zomer van 2003. Weten jullie dat nog, elke dag 36° en meer zelfs. En ik liep op mijn werk in mijn trui rond. Die zullen wel gedacht hebben dat ik ze niet allemaal op een rijtje had, haha! Ik wist toen zelf nog niet dat ik zwanger was, vond het alleen toch niet zo overdreven warm als iedereen zei...

Zo, ik ga er maar weer eens vandoor. Ik ga me nog een beetje op de zetel leggen, en dan straks wat opruimen en spullen bijeenzetten. We logeren vanaf morgen met zijn allen bij mijn ouders tot kerstdag (vieren altijd kerstavond daar met mijn ouders en zussen met aanhang), dus dat wordt weer een hele verhuis. En ik voel me toch nog wat slap op mijn benen hoor! Zolang ik zit, gaat het, maar rondwandelen is toch nog wat veel gevraagd (wat wil je met een bloeddruk van 9/7???). Dus alvast voor iedereen een vrolijk kerstfeest, en ook al maar een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 08:53

goeiemorgen,

nee Angelina begrijp je wel hoor. Toen ik met de pil in oktober ben gestopt ben ik gelijk gestopt met roken. Maar heb nu af en toe ook nog wel zin in een sigaret. Natuurlijk mensen die niet roken begrijpen dat niet echt e.

Deze morgend had ik een serieuse bruine veeg in mijn broek. Heb jij dit ook al gehad? is dat innestelingsbloed? Wat als het echt helder rood begint te zien?
Ja jullie zullen doorhebben dat ik een ongeruste meid ben

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 22:07
Lina

Hoi,

Katleen, ik ben ook getest op toxo en ben er niet immuum voor. Ik let vooral op geen rauw vlees eten, geen schimmelkazen, opletten met ongewassen groeten en zeker geen alcohol. Maar probeer voor de rest zoveel mogelijk te genieten. Ik heb geen idee of zalm schadelijk is of niet, maar probeer je echt niet op alles te focussen zoals Els zei op alles wat fout kan gaan. Je bent zwanger en niet ziek dus doe gewoon lekker je ding. Als het fout moet gaan, dan zal dat ook gebeuren en is dat een natuurlijke selectie van de natuur..hoe erg dat ook is! Maar denk zo..als er iets misgaat, betekent dat ook dat er iets mis was met het vruchtje en ieder van ons zou toch graag een gezond kindje op de wereld zetten. Ik hoop dat ik niet te cru ben geweest..probeer je alleen wat gerust te stellen
Eneuh.. niet teveel lezen wat er allemaal op het net staat, hoe meer je leest hoe meer ongerust je wordt. Ik kan het weten uit ervaring

@Lauie, geniet van je vakantie en veel klusplezier!!!

Vandaag wat misselijk geweest na het eten maar veel tijd had ik er niet voor. Nino had 39°koorts, heb direct perdolan suppo opgestoken en na zijn badje 2 uurtjes later een pipet Junifen. Morgen met hem naar de dokter, ik denk dat er ergens een infectie is..waarschijnlijk oorontsteking

Ondertussen ben ik aan het worstelen tegen de drang naar een sigaretje (ja weet het, slechte gewoontes). Probeer af te bouwen, net zoals bij Nino van 3 sigaretjes naar 1 per dag. Ik hoop dat jullie me niet raar gaan bekijken want heb geen idee of hier Anti-rokers zijn en datn kan je dat ook voorstellen natuurlijk. Bij Nino was ik onmiddelijk gestopt met roken, dronk daarna bakken koffie en was constant nerveus met hoge bloeddruk als gevolg. Mijn gyn had me toen zwaar op de vingers getikt ivm die hoge bloeddruk en koffie. Beter dat je 1 a 2 sigaretjes per dag rookt dan de hele dag stress hebben want dat zou heel schadelijk zijn voor de baby. Volgens hem kon 1 a 2 echt geen kwaad zolang het echt niet meer was. Probeer dat schema nu ook te volgen en hopen dat deze baby even gezond mag worden als Ninotje.

Zo, prettig avond iedereen!

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 21:12
lauie

Hallo,

nou ik ga lekker op vakantie morgenochtendvroeg. Lekker in de klusperiode! Ik zie jullie weer de 31e! Ben benieuw of er dan al meer zwangere onder ons zijn. Groetjes!

lauie

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 19:07
Els296

Ach Katleen niet te veel zorgen maken hoor!
Toxoplasmose is een soort voedselvergiftiging, je zal wel voelen als je daar last van hebt hoor! CMV daarintegen kan je krijgen zonder dat je het zelf weet.
Probeer maar lekker te genieten van je zwangerschap. Dat zal meer deugd doen. Weet wel wat je meemaakt hoor, was in het begin ook erg ongerust, maar tkomt allemaal wel dik in orde!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 14:31
Lien

Heb het lijstje eventjes aangepast:

Nog wachten:
- Greet, 27, wachten tot half december (voor 2de kindje) BE
- Sterre, 23, wachten tot januari (voor 1ste kindje)NL
- Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje)
- Marian, 28, wachten tot januari (voor 3de kindje)
- Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE
- Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje)
- Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje)
- Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?)

In afwachting:
- Kaatje, 27, bezig van 4 augustus (voor 1ste kindje)
- Lauie, 21, 4e ronde NOD 05/01.(voor 1ste kindje) NL
- Sijsje, 25, 1e ronde NOD 25/12, BE (voor 1ste kindje)
- Charlotte, 24, 1ste ronde NOD 19/01(voor 1ste kindje)BE
- Lien, 24, 1ste ronde NOD 17/01 (voor 1ste kindje)

Zwanger:
- Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008
- Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008
- Angelina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 12 augustus 2008
- Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008
Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 13:59
Charlotte

Elaba!

Ben ongesteld geworden, dus vanaf nu kunnen we er eindelijk voor gaan!
Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik pas dus eventjes het lijstje aan:

Nog wachten:
- Greet, 27, wachten tot half december (voor 2de kindje) BE
- Sterre, 23, wachten tot januari (voor 1ste kindje)NL
- Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje)
- Marian, 28, wachten tot januari (voor 3de kindje)
- Lien, 23, wachten tot januari (voor eerste kindje)
- Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE
- Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje)
- Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje)
- Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?)

In afwachting:
- Kaatje, 27, bezig van 4 augustus (voor 1ste kindje)
- Lauie, 21, 4e ronde NOD 05/01.(voor 1ste kindje) NL
- Sijsje, 25, 1e ronde NOD 25/12, BE (voor 1ste kindje)
- Charlotte, 24, 1ste ronde NOD 19/01(voor 1ste kindje)BE

Zwanger:
- Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008
- Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008
- Angelina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 12 augustus 2008
- Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008

Ik voor iedereen!

Groeten Charlotte

[Laatst gewijzigd door Charlotte - 20/12/2007 @ 14:00] - Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 13:12

hoi,

Angelina: inderdaad ik heb ook altijd koud. ik dacht eerst dat dit kwam omdat het echt wel heel koud is buiten maar ik ben helemaal geen type dat vlug koud heeft dus nu weet ik hoe het komt. ik ga savonds zelfs met kersenpitten slapen, heb ik nog nooit gedaan! gisteren ben ik ook heel vroeg gaan slapen want had gisteren weer veel pijn in onderrug. maar vandaag gaat het al een stuk beter.
Heb jij negatief getest op toxoplamsose?
ik was net even aan het nalezen... als je zwanger bent is het gevaarlijk om gerookte zalm te eten. ik heb het gisteren nog gegeten. ik ga zo meteen naar mijn huisarts bellen want ben weer ongerust.

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 11:43
Lina

Hoi iedereen,

@Katleen, ik ben blij dat je dat zegt van die rugpijn.. Heb dat ook! Vooral lage rugpijn en soms mijn volledige rug! Gisteren was het bv heel erg en ben ik vroeg gaan slapen. Die rugpijn zou van je baarmoeder komen die zich uitrekt. De baarmoeder zit aan elke kant denk ik vastgehecht aan je bekken en dat zal die pijn wel geven. Bij Nino had ik dat ook. Wel heb ik soms ook wel last van mijn bekken, dat is nieuw voor mij.
En ik weet niet of jij dat hebt, maar ik heb dus constant koud. Ik kan me maar niet verwarmen ookal is het hier warm in huis en de open haard maar toch zit ik te rillen..zou blijkbaar ook een vroege kwaal zijn (heb ik opgezocht).

Ik moet volgende vrijdag naar de gyn. Ik ga blij zijn als het zover is! Wel fijn dat je eerder een afspraak hebt weten te versieren

@ Sijsje, ik heb ook gehoord dat Predictor niet dat blijkt te zijn.
De testjes van het kruidvat zijn heel erg goed en helemaal niet duur. Deze keer heb ik getest (na de gyn) met een clearblue..Kwestie om deze te kunnen bijhouden voor de geboortedoos
Voor Nino heb ik een doos gemaakt met mijn zw-test in, zijn bandje van het ziekenhuis, zijn geboortekaartje, suikerboontjes, zijn eerste ondergoed en kruippakje en zijn uitnodiging voor zijn doop. Wel leuk zo'n doos en ik denk dat de kinderen dat gaan fijn vinden als ze volwassen zijn. Deze keer maak ik terug zo'n doos aan!

@Dromelijntje, ik ga vandaag de foto's maken want ben er nog niet aan toegeraakt. Maar vanwaar ben je ergens? Anders mag je gerust een kijkje komen nemen hoor. We zijn van Leuven.

Zo, Nino is bij de OM en ik ga lekker met mijn moeder lunchen

Tada

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >