Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/12/2007 @ 19:23 Anke ![]() | Oh, hele fijne kerstdagen iedereen!!!! Vergeet ik dat ook nog... |
| 20/12/2007 @ 14:31 Lien | Heb het lijstje eventjes aangepast: Nog wachten: - Greet, 27, wachten tot half december (voor 2de kindje) BE - Sterre, 23, wachten tot januari (voor 1ste kindje)NL - Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje) - Marian, 28, wachten tot januari (voor 3de kindje) - Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE - Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje) - Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje) - Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?) In afwachting: - Kaatje, 27, bezig van 4 augustus (voor 1ste kindje) - Lauie, 21, 4e ronde NOD 05/01.(voor 1ste kindje) NL - Sijsje, 25, 1e ronde NOD 25/12, BE (voor 1ste kindje) - Charlotte, 24, 1ste ronde NOD 19/01(voor 1ste kindje)BE - Lien, 24, 1ste ronde NOD 17/01 (voor 1ste kindje) Zwanger: - Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008 - Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008 - Angelina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 12 augustus 2008 - Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008 |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

Heel plezant!

zijn uiteindelijk zaterdag doorgekomen, dus een cyclus van 30 dagen. Nu afwachten wat januari brengt. Wat fijn dat je kindje al een echt mensje is hé. Dan begint het allemaal veel concreter te worden. Zijn jullie al bezig met namen kiezen? En willen jullie het geslacht weten?
ook weer makkelijk. Dus vandaag de laatste whaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! Gisteren heb ik een prachtig boekje gekocht. Het staat vol prachtige baby- en peuterfoto's met daarbij telkens hele mooie wensen voor je baby. Echt ontroerend. Ik ga zo snel mogelijk op iedereen persoonlijk reageren hoor !!! Aan de zwangeren onder ons, geniet er van en wij wensen jullie in 2008 een prachtig wondertje toe !!! Aan de anderen, jullie wens ik ook héél snel een mooie zwangere buik toe
. Ik duim !!!
.
/
hebt.
. Ik panikeer ook voor het minste, dan kunnen we elkaar wat geruststellen hihi..
. Tja ,op zo'n momenten zijn ruzies echt niet ver weg hé. Je man zal wel bijdraaien en mannen draaien meestal toch gemakkelijk bij! Verzorg jullie maar goed!

maar veel tijd had ik er niet voor. Nino had 39°koorts, heb direct perdolan suppo opgestoken en na zijn badje 2 uurtjes later een pipet Junifen. Morgen met hem naar de dokter, ik denk dat er ergens een infectie is..waarschijnlijk oorontsteking