Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/08/2008 @ 23:41 Anke ![]() | Lina, wij gaan in de toekomst zeker voor een tweede, ik wil graag ongeveer 3 jaar leeftijdsverschil hebben tussen Jelte en zijn / .Maar goed, dat kun je niet plannen, alleen maar hopen, en maar hopen dat het de 2de net zo goed en snel gaat als de eerste. Alleen dan mag hij/zij wel blijven zitten tot zeker 37 weken, hahaha. Ja, ook voor ons geen vakantie dit jaar, terwijl we een geweldige vakantie voor ogen hadden. Zeker met dit prut weer de laatste tijd, al mogen we hier de laatste dagen niet klagen, verlang ik toch wel naar vakantie. Maar we kunnen niet alles tegelijk, een kindje, vakantie.... en zoiets moois daar kan niks tegenop. En de namen, persoonlijk ben ik het wel met de rest eens, ik zou ook niet voor 2x een N als voorletter gaan. Persoonlijk vind ik Nando mooier, maar Nick past beter bij Nino. Dus aan mij heb je ook niks... sorry!! Zeno, wat Lise opperde vind ik ook erg mooi!! Inger, wat gaaf dat je de kamer al hebt!! En staat ie al in elkaar?? Ik weet wel dat ik niet kon wachten tot we konden beginnen met het in elkaar zetten van de kamer ![]() Nog even en dan is het dinsdag! De kans dat er echt iets mis is met de 20 weken echo is wel klein hoor! Maar het is wel goed om het in je achterhoofd te houden, het is gewoon heel erg spannend! En zo'n opluchting als alles goed blijkt te zijn! Dromelijntje, het klinkt goed, maar we juichen nog niet te vroeg!! Maar m'n duimen blijven draaien hoor!! Hoe was je middagje zwemmen?? Lise, de maxi cosi Mura, daar hoor ik een hoop goede berichten over. Hij schijnt ook heel goed uit de test te komen! Hier wat ervaringen van mensen: http://www.kieskeurig.b...B9AC125735B002B5896.htm Ik vind em echt prachtig, als we deze niet hadden gehad was ik denk ik wel voor die gegaan!! Vind de kleuren ook zo mooi!! Wat voor uitslag heb je op je gezicht dan?? Jij ook veel plezier dinsdag!! Wij (Jelte en ik) logeren deze week bij m'n ouders, mijn man was ook mee, maar die is vanavond weer naar huis gegaan en komt vrijdag weer terug om ons zaterdag weer mee naar huis te nemen. Hij heeft het nu heel druk met werken, morgen overdag, dan gelijk die nacht weer, dinsdag slapen en weer werken en dan woensdag vroeg naar bed. Dan nog 2 dagen en dan is het weer vrijdag, dus op zich vond ie het niet zo heel erg als wij hier nog een weekje bleven. Maar missen doet ie z'n kleine ventje wel!! |
| 19/08/2008 @ 19:38 Kay&Iz ![]() | Lise super dat de kleine t zo goed doet!! Leuk geluid he dat kleine hartje ![]() |
| 20/08/2008 @ 11:24 Lise ![]() | weet er iemand hoe je links onder je naam een foto kunt plaatsen? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Stoppen met de pil in januari 2008

/
.

maar dit duurt me te lang, pff..gelukkig hebben we een beetje afleiding 
maar hij verstaat het wel.
Nou de echo was weer super!!