< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Antwerpen...... !!!!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
13/11/2007 @ 08:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik voel me maar beroerd .
daarom dat ik al enkele dagen zo weinig of niets te zeggen heb.

het gaat me allemaal niet meer af. ik heb zoveel pijn in mijn rug. de stomste beweging kan zo een enorme stekende pijn geven. heb weer enorme last van bandenpijn. soms steken in mij zij dat ik echt moet gaan zitten.
daarbij zit ook mijne kop vol snot, keelpijn, klier in keel opgezwollen.
ben de hele dag doodmoe. ik sta moe op, geraak gewoon niet meer uitgeslapen. ik ga 'smiddags mee met amber in bed liggen. dan neem ik ze mee bij ons in bed. en nog geraak ik niet uitgerust.

nog 10 weken, nog even volhouden zeker

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 10:11
BigBelly

Hey Nathalie!

Hier een vrij druk weekendje gehad! Zaterdag heel de dag aan onze slaapkamer gewerkt (ze is af nu!), en gisteren naar het verjaardagsfeestje van mijn petekindje geweest. Ze is 3 jaar geworden! Was heel plezant, maar zo druk voor onze Storm! Hij heeft heel de middag gaslapen door al dat lawaai!
De laatste nachten wordt hij weer meer wakker, en hij zit dus ook terug op 6 voedingen... Vanmiddag eens horen bij K&G of dat wel normaal is, want nu eet hij eigelijk te veel é! Hij krijgt al 150ml, wat normaal pas vanaf 2 maanden is, en dan maal 5...
Woensdag gaan we terug naar de zee voor mijn tattoo, en dan gaat hij een dagje naar mijn broer, mijn mama gaat er dan ook zijn! Zal morgen eens een briefke schrijven met instructies

Groetjes!

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 09:08

hallo meiden, hoe is jullie weekend verlopen????

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 11:37
sjattieke

Elke dag is een gewonnen dag he ... Dat je prutske nog maar eventjes blijft zitten

Hier nog niets maar dan ook nix te melden ... Geen oefenweeën, harde buiken, whatever ... Ook nog geen indaling, kleintje ligt wel al goed !!

Ben eens benieuwd wanneer het allemaal gaat komen, want het begint nu toch stilletjes aan te korten ... Nog een goeie 7 weken ...

Spannend!!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 08:20
BigBelly

Hey Wendy,

Goed dat het weer rustiger is é! Maar ik zou je echt geen zorgen maken over vroeggeboorte! Ik zeg het... Bij ons was het ook zo, en wij maar streven naar 37 weken, omdat hij dan niet meer in couveuse moest, nooit gedacht dat we dat gingen halen, en na 39 weken had ik zoiets van : kom je nu nog? of hoe zit het? Hihi..

Succes nog é!

xxx

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 17:16
wendy

Online Status Stuur bericht
hoikes,

op het moment is mijn baarmoeder terug rustig. ben vandaag terug op controle geweest. het kindje was al wel flink ingedaald. hopelijk blijft het nog efkes zitte. maar ik voel me op het moment wel weer veel rustiger.

de dokter vertelde me wel dat de kans groot was dat ik rond week 35 zou bevallen. hopelijk kan ik de weken er bij tellen. maar we zullen dag per dag wel zien.

en alles is voorbereidt dan voel ik me zeker al beter, want moest mijn ventje dit doen amai dan was er veel in het honderd gelopen denk ik

thaimberlie,
ik ken dat aftelle ik ben ook vanaf het begin heel misselijk geweest. en nog steeds niet over. neem nog steeds postafenne in. dat help voor een halve dag door te komen.
ik hoop dat je voor de rest nog een vrij rustige zwangerschap mag hebben. ik zal mee duimen.

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 08:09

hier ben ik nog is even.

wendy, een weekje ziekenhuis is niet leuk hé. ik heb er 1 nachtje moeten blijven en heb daar zelfs al traantjes om gelaten. was donderdag op vrijdag en ze wouden me eigenlijk houden tot na het weekend. was ik blij dat ik toch die vrijdag al naar huis mocht... op 1 voorwaarde: platte rust in bed of zetel. verschrikkelijk gewoon.
kmoet het nu ook nog altijd rustig aan doen, maar nu ik minder last heb doe ik toch automatisch meer hoor.

maar ik ben ook zo iemand die al wel wat kwaaltjes heeft gehad hoor. zie maar op mijn profiel. met amber had ik een superzwangerschap, maar deze keer is het toch heel wat anders hoor.

nog drie maandjes.... en we hebben ons
ik ben toch al aan het aftellen, ook al is dat nog veel te vroeg om dat te doen...

rust maar goed... want als de gyne zegt dat je dat moet doen, dan zeggen ze dat niet zomaar.
ik "probeer" ook zoveel mogelijk te rusten. maar bij jouw ligt het toch anders hé. met je weeën zou ik het wel serieus nemen. maar voor een vroeggeboorte moet je je nu nog niet druk maken hoor. alles van dag tot dag afwachten... elke zwangerschap is anders

[Laatst gewijzigd door thiamberlie - 24/10/2007 @ 10:29] - Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 10:42
BigBelly

Hey Wendy,

Seg je moet je zo ni druk maken zene, ik heb net hetzelfde gehad! Niemand dacht dat ik de 37 weken ging halen, en dan hadden wij ook een couveuse-kindje gehad! Uiteindelijk ben ik pas op 39 weken bevallen van een héél flinke baby! Moet jij geen medicatie nemen? Ik moest toen Adalat nemen. Ben er heel ziek van geweest, maar het heeft wel effect gehad!
Rust maar héél goed, en denk vooral aan je baby é! Die gaat nu voor!

xxx en hou je goed!

Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 08:36
wendy

hoi iedereen,

weer een tijdje geleden. maar ben weer een weekje opgenomen in het ziekenhuis. ik had weer weeën en een nierinfectie. als ik binne de drie weken nog terug last krijg, houden ze het nog één keer tegen, maar daarna niet meer. dan wordt het dus een super vroeggeboorte en couveuse kindje. en die kans is volgens de gynecoloog bij mij heel groot, omdat mijn baarmoeder graag veel en snel actief is. het kindje is ook al aan het indalen.

ik kan beter een abonnement nemen in het ziekenhuis, wie weet na zoveel beurten krijg ik korting
pff wat een gedoe. nog meer plat liggen in die zetel. ben het nu al zo beu. ik tel soms echt uren af dat die dag snel voorbij gaat.

hebben jullie ook zoveel kwaaltjes, want de mensen rondom mij die zwanger zijn die hebben amper ergens last van. en dan ben ik toch wel stiekem jaloers

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 19:57
BigBelly

die dagen worden door mijn baas gekozen, maar ik had niet anders verwacht dat zaterdag er ging bij zitten! Dat is de drukste dag é! En vind da ni erg, want das een dag die goed vooruit gaat, en het is goed dat Andy dan thuis is é! Dan moet Storm voorlopig maar 2 dagen per week weg! Hij is vanmiddag voor de eerste keer een paar uurtjes naar de bomma geweest, omdat wij naar ikea een nieuwe slaapkamer gingen kopen. 't Was wel raar dat hij niet bij ons was, maar ik verschoot van mezelf dat ik er toch vertrouwen in had!

xxx

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 11:15

vindt je het niet spijtig dat dat juist een zaterdag is? of had je geen keuze?

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 10:43
BigBelly

Hey Nathalie,

Alles ok ginder?

Mijn ouderschapsverlof is goedgekeurd!!! Ik begin 16 november terug te werken, 20u/week, voor 6 maanden! Ik ga dan woensdag, vrijdag en zaterdag werken. Op woensdag gaat Storm dan naar mijn schoonouders, en op vrijdag naar mijn ouders. En op zaterdag is mijn ventje thuis é! Goe é!!!

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 14:40

leuke foto, malu...

en welkom wendy... niet leuk dat je al zo snel moet platliggen.
ik heb op mijn 17 weken een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven en nadien ook een tijdje platte rust gekregen, nu doe ik al wat meer, maar ook te veel hoor...
maar tis hier ook veel rusten

alvast proficiat met je zwangerschap

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 14:06
BigBelly

Even testen of mijn avater zichtbaar is....

Welkom Wendy op dit forum!! Heb trouwens ook moeten platliggen met voortijdige weeën... Ik zou zeggen: geniet nog wat van de rust die je nu hebt, al is dat niet altijd zo leuk!

xxx

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 12:33
wendy

hoi iedereen,

mag ik me mee aansluiten op deze forum. lijkt me hier gezellig.
ik ben wendy, ben 23 jaar en woon in schoten.

ik ben zwanger van ons eerste , en als alles normaal verloopt zou ik uitgerekend zijn voor 25 december.

momenteel ben ik 30 weken ver en lig ik plat van 27 weken wegens vroegtijdige weeën en opening.

ik ga bevallen in het jan palfijn ziekenhuis in merksem

thiamberlie,
ik werk als opvoedster, en kijk regelmatig dus naar supernanny en zo. het boek dat wendy bosmans heeft geschreven is echt wel een aanrader. msschn kan je daar nog tips uit halen?

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 11:29

bij 'mijn foruminstellingen' en dan boven aan staat'avatar aanpassen' en daar moet ge zijn

mja
ik negeer ze dan wel hoor... zoals gisteren, ze luisterede niet, ging lopen en overal tussen de kleren staan, dus dan zet ik ze vast in haar buggy, dan kan ze niet weg en ik reageer niet meer op haar tot ze een tijdje braaf in haar buggy zit. als ze een tijdje braaf is vraag ik of ze terug wil stappen, want ik weet dat ze dat graag doet in plaats van in die buggy te zitten. en dan mag ze dat ook. gistern is ze twee keer voor een lange tijd in de buggy gevlogen en nadien is ze heel braaf geweest. dus ik denk wel dat het geholpen heeft.

heb jij tips om peutertjes die pas twee jaar geworden zijn te belonen?
kweet niet echt hoe ik haar kan belonen. geef niet graag elke keer een verasing ofzo. ik wil haar niet belonen met materiaal ofzo. snap je wat ik bedoel?

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 11:02
BigBelly

Misschien helpt het om haar te belonen als ze wel braaf is? Dat helpt bij vele kindjes toch? En negeer haar als ze zo stout is! Anders is jouw aandacht al een beloning op zich voor haar!
Seg, hoe zet je zo een fotoke of prentje bij je naam? Ik wil da ook

xxx...

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 10:38

ze hebben me al gezegd dat dat de peuterpuberteit is.
als ze niet luistert zet ik ze vast in haar buggy, maar dan krest ze alles bij een waardoor iedereen kijkt hé. dan loop ik daar me ne rooie kop...

tzal wel over gaan zeker,
hopelijk zo snel als dat het gekomen is

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 09:31
BigBelly

Oei Nathalie... Das wat minder é met Amber! Misschien kan je er eens over praten bij K&G? Of koop dien boek van de super nanny
Tis te hopen dat het wat beter gaat binnenkort é, want als je dan nog met een klein babyke zit... Bonne chance!

Wij gaan vanmiddag met Storm op controle bij K&G... Eens benieuwd!

xxx....

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 08:03

bigbelly, gisteren had ons amberke het weer zenne...
in het shopping center. kwist het gewoon effe niemeer, amai. die heeft het uitgehangen. kheb er 's avonds zelfs van moeten schreeuwen
khoop dat dat snel over gaat

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]