[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/02/2008 @ 20:27 jong moederke ![]() | oh wat fijn seg nog mensen uit de streek...hoogstraten nog wel.... proficiat nog met je kindje he! Loopt het moederschap goed? |
| 04/02/2008 @ 20:27 jong moederke ![]() | oh wat fijn seg nog mensen uit de streek...hoogstraten nog wel.... proficiat nog met je kindje he! Loopt het moederschap goed? |
| 04/02/2008 @ 13:29 | jonge mamas omgeving Hoogstraten Hoi Mieke, Ik ben Jana en sinds 4,5 maanden trotse mama van mijn eerste zoon. Ik woon sinds 1 jaar in Hoogstraten en ben al sinds de zwangerschap op zoek naar andere toen toekomstige mamas. Zou het fijn finden om jullie eens te leren kennen. Ik ben nog thuis met mijn zoontje dus kwa tijd vrij flexibel. Ik ben 29j, dus hopelijk nog een jonge mama ![]() groetjes mama jana |
| 06/11/2007 @ 20:31 jong moederke ![]() | hey Marieke en Kim22... heb een eigen forumpje met nog vele kempische mama's! moesten jullie zin hebben om eens mee te babbelen en zo eens mee uitstapjes te doen altijd welkom http://www.gezinsforum.be Groetjes Ilse |
| 06/11/2007 @ 16:33 marieke2208 | hallo, in oktober 2006 ben ik mama geworden van Tibo. wij wonen in Wuustwezel, dat is nog redelijk in de buurt he?! ikzelf ben 28 dus mss ook nog wel een jonge mama?! groetjes marieke |
| 27/07/2007 @ 16:15 Sarah ![]() ![]() | Hallo! Ik ben van Turnhout, niet zo ver van Hoogstraten, he? Ik ben wel oorspronkelijk een Brusselse. ![]() |
| 20/07/2007 @ 21:53 Cinke ![]() | Hey Mieke, Ik heb 19jaar in Sint-Job gewoont, maar woon nu in Hoevenen. Werk nog wel steeds in Brecht. |
[Reageer]

Jonge mama's omgeving Hoogstraten?