< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » groot gezin, ideale omgeving om te wone?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
groot gezin, ideale omgeving om te wone?
17/07/2007 @ 15:50
Anoniem

wij wonen in een klein dorpje midden in gelderland.
nu zou ik wel een groot gezin willen maar het huis is simpel weg te klein.
mijn man zou wel ergens anders willen wonen, friesland b.v of zeeland, ergens waar je rustig ruim en groot kan wonen voor weinig geld.
hier betaal je toch snel 2ton voor een midden woning waar je daar b.v al een hoek of zelfs vrijstaand heb.
nu de vraag aan jullie, wat vinden jullie een mooie plek wat vooral kindvriendelijk is ,mooi groot en niet te duur kan wonen?
ik zou ook niet in een stad of dorp te acteraf willen wonen, hier loop ik in 10min het dorp in namelijk...
Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:12
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
Zoals je kan zien, heb ik zelf heeeel groot gezien, Ik heb al 4 kinderen, en nu nog onverwacht(door de pil heen) zwanger gerakt. Dus eind van het jaar zouden dan 5 kinderen zijn.
Ik woonde voor heen in heel groote stad in Brabant met inderdaat heel kleine ruimte (rijtjes huis).
Sinds vorige maand woon ik in Belgie... en ik ben helemaal tevreden.Ik heb vrijstande huisje gekocht, met 900m2 grond. In NL zou me dat nooit lukken. Kinderen hebben veel ruimte om te spelen, ze zitten nu ook hele dagen buiten.
Ik voel me hier helemaal thuis.
Groetjes ! Sima

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 19:48
Anoniem

belgie zou ik wel leuk vinden, je hebt er inderdaad groote huizen(liefst dichtbij de paffs) maar ik zou het niet durven,zo ver van hier waar al mijn familie woont...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]