< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
08/07/2008 @ 09:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
snuitje: hahaha ik geloof dat ik het in jouw plaats ook niet gelijk zou kunnen geloven! ik heb echt de hele avond aan jou zitten denken. Zo mooi dat het toch is gelukt! Puur ook omdat je de moed niet hebt opgegeven. Echt knap van jullie allebei.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:41
Kim 1975

mijn vriend en ik waren samen door het dolle heen voor jullie ... hij was ook zeer blij en opgelucht ... Hij leest dan wel niet op het forum maar leeft wel mee met de verhalen die ik vertel ..

ik ben echt heel heel blij .. en ja ik kan het ook goed geloven dat je het nog moeilijk kan geloven hihihi ...

geniet er maar van .. wanneer mag je naar de gyne???

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:52
Kim 1975

@ marloes ... nu valt mijn frank gelijk ze hier zeggen ..
moet jij nu al terug aan het werk? wat snel ....... ocharme ...

tjah die borstvoeding ... soms vloek ik .. en soms is het een zegen ... als je weggaat moet je al zoveel meenemen dat ik nu niet ook nog moet denken aan flessen enz hihihi ... ik heb mijn "flesjes" altijd bij hihihi ..

@snuitje nog een ander vraagje even ... hoe bevalt het in jullie nieuwe huisje???

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:22

kim: wanneer moet jij weer werken? Ik heb echt nog geen zin om te gaan werken zeg. PFFFT. maarja ik zal wel moeten.

Nikki deed erg moeilijk aan de borst en met een fles gaat het drinken stukken beter. Ook duurt een flesje minder lang dan borstvoeding bij Nikki. Dat is wel fijner aangezien ik al een kleuter hier heb rondhuppelen.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:42
Kim 1975

ja marloes .. ik ben gezegend met veel vrije tijd nog. Ik ga pas 1 september terug. Wij hebben hier 15 weken verlof en daarboven heb ik nog wat gewoon verlof gezet ook. Met een beetje onbetaald verlof bij als ik me niet vergis. :-) Dat moet kunnen. In september neem ik ook mijn ouderschapsverlof op in 1/5 regeling dus ben ik alle vrijdagen thuis bij ons lilli. Als het kon bleef ik zeker halftijds thuis hoor maar ja met een huisje en veel werk daar .. moeten we wel een beetje centjes blijven verdiendn ook he :-) en met de 4/5e gaan werken lukt eigenlijk zeer goed. Daar verliezen we niet zoveel loon mee he!

Ja jij hebt natuurlijk die luxe niet om uren met 1tje bezig te zijn als er nog 1tje rondloopt thuis. Maar ik kijk er ook naar uit om de flesjes te geven en hopelijk duren die ook minder lang. Ben hier nog steeds vaak een uur of langer bezig met een voeding en vooral snachts pffff dat weegt door hoor. Ze slaapt gelukkig redelijk goed van 23.30 tot vijf uur ofzo .. maar om vijf uur eet zij .. een uur .. ze valt in slaap .. en 45min later is ze alweer wakker. Dat is dus een beetje moordend. tjah .. ik neem ze dan ook bij ons in bed. Ze zeggen dat dat niet goed is enz .. maar zo krijgen we allebei nog een beetje slaap binnen natuurlijk en dat is toch ook belangrijk?

ik ben echt benieuwd hoe ze gaat reageren op de spuitjes ... en ook hoe groot ze nu is en hoeveel ze weegt .. morgen kan ik het jullie allemaal vertellen se :-)

oh ja ik heb nieuwe foto's op mijn profiel staan .. zet jij binnenkort ook nog eens een nieuwtje op? Ze groeien zo snel he :-) ik sta er echt van versteld hoe snel dat gaat.

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 08/07/2008 @ 21:43] - Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:35
snuitje

oooooooh wat een mooi kindje Kim !!!
Donderdag om half 9 mag ik naar gynae...

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 14:44
Kim 1975

Dankje wel snuitje .. ja ja we vinden haar ook om op te eten hoor :-) hihihi ... ben er zeker van dat jouw spruitje ook zo zal zijn :-)

we zijn terug van kind en gezin. Ons meisje blaakt van gezondheid zei de dokter. Alles zag er zeer goed uit. Ze heeft haar prikjes gekregen en was eigenlijk heel flink hoor... enkel een beetje huilen bij het prikje zelf maar het was ook snel weer voorbij. Ik ben heel heel erg trots op haar. Ik had het moeilijker dan zij denk ik .. hihihi ..

Momenteel weegt ze 4.550gr en is ze 55.5cm. Ze is dus meer in de lengte gegroeid en niet zo heel veel bijgekomen maar .. genoeg de curve zit nog heel ok! Haar hoofdomtrek doet het ook goed 37.5cm momenteel. Flink he :-)

Verder niet veel nieuws ... ze slaapt nu lekker .. heeft nog goed gegeten daarnet en ik hoop maar dat ze niet teveel last krijgt van nevenwerkingen van de spuitjes. Duimen maar!

spannend voor jou ook nu ... wens je een zeeeeeer leuk gyne bezoek toe hoor!!!

knufje
kim

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 15:06

kim: Wat een leuk poppetje heb jij toch!

ik zal binnenkoprt even foto's weer maken van die kleine en ze op mijn profiel zetten . Als ik ga werken ga ik 3 dagen werken. Dus dat op zich wel lekker.

Volgens mij nemen veel ouders hun kleine in bed 's ochtends hoor. Ik heb het ook wel eens gedaan zodat ze niet Anouk wakker maakt met haar huilen, anders wordt het helemaal vroeg opstaan voor mij!

Nikki heeft ook haar twee prikjes gehad. Vandaag. Ze moest echt heel hard huilen, ze liep helemaal rood aan van het huilen. Ik ging bijna mee huilen zeg. Wat vind ik dat altijd rot. Ze weegt nu 4480 en is 54,5 cm. Dus die groeit wel aardig Hihihi

Snuitje: en? hoe was je afspraak vandaag?

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 16:45
snuitje

eerst een uur gewacht, zenuwachtig natuurlijk... en ook blij...
maar dan kwam er geen inwendige echo... enkel dat mijn uitslag van Hcg maandag 191 was, en nu boven de 300 moest zijn. Ik mocht naar bloedafname gaan en dan om half 2 terugbelle...

om half 2 teruggebeld en mijn waarde was al 812 !!! heel goed dus. Over 2 weken heb ik een afspraak en dan krijg ik pas eerste echo, nu was er nog niets te zien zei ze

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 22:48
Kim 1975

@snuitje.. ooooh wat goed !!!! je kijkt zeker al heel erg uit naar die echo nu!!! amaaaai en ik ook ik kijk mee uit met jullie :-) ik kan niet wachten om deze hier te zien verschijnen op je profielke :-)
En je man .. die is ook in de wolken zeker? Heb je het trouwens ook ondertussen aan die goeie vriendin en je ouders verteld? zij waren toch op de hoogte van jullie reis naar de baby he?

En hoe gaat het nu in jullie nieuwe huisje???

@marloes .. bedankt .; ja het is een echt poppemieke he .. met de spuitjes gaf jouw ukje dus dezelfde reactie als die van mij... ik dacht ook dat er stoom uit haar oortjes zou komen op een bepaald moment. Jouw ukkiepukkie is trouwens ook prachtig hoor .. ik ben heel benieuwd hoe zij er nu uitziet ... ze is tenslotte toch al twee maanden oud nu hihihi ..

ja dat in bed nemen vind ik toch zo gemakkelijk ... ik kan het niet laten ... als ik moet kiezen tussen in bed laten liggen en binnen 45min terug wakker en dan moeten opstaan .. dan weet ik het wel hoor ... Nu slaapt ze al en dat is natuurlijk redelijk vroeg. Ik zal kijken of ze rond half een ofzo nog een beetje wil drinken anders is ze vannacht al rond vier uur wakker.... even afwachten wat voor nachtje we gaan krijgen dus hihihi ..
Heeft Nikki eigenlijk al een mooi slaap en eetschema bij jouw momenteel? hoe ziet jouw dagje met haar eruit?

knufjes
kim en lilli

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:52
snuitje

die vriendin weet het, mijn ouders nog niet...

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:34
Kim 1975

geen nieuws over het huisje? of geen tijd om het te vertellen :-)

wij gaan nog twee maanden uitstellen hier ... eind oktober zullen we pas verhuizen dus .. er is echt nog teveel werk ... en tjah met zo'n klein boeleke gaan we niet in het stof gaan zitten ook niet he ..

knuf
kim en lilli

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 11:08

Wauw snuitje! gefeliciteerd! En je bent nu al 5 weken. JOEPIE. nu maar hopen dat de tijd snel gaat zodat je snel naar je wondertje in jouw buik kan kijken met de echo

Ja snuitje hoe is het met het huisje? Ben ook wel benieuwd! Allemaal leuke dingen voor jullie volgens mij op het moment. Volgens mij is het tij gekeerd!

kim: heel logisch dat jullie het nog twee maanden uitstellen zeg. Ik zal snel weer even kijken op jullie site hoe het met de verbouwing gaat.

Nikki komt eigenlijk nog steeds braaf elke 3 a 4 uur. Om een uurtje of 22.00 geef ik haar nog een fles en daarna ga ik ook lekker slapen. om een uurtje of 2 wordt ze weer wakker voor een fles, daarna weer om een uurtje of 5. Daarna moet ik rond een uurtje of 7 haar snel een flesje geven omdat ik om 07.40 weg moet om Anouk naar school te brengen. Om 08.10 uur ben ik ongeveer op school en om 08.20 ga ik weer weg, daarna snel langs de supermarkt om boodschappen te halen en dan weer naar huis. Rond 09.00 uur ben ik dan weer thuis en dan rond een uurtje of 10.00 weer een fles en dat gaat zo weer om de drie uur ongeveer.

oei ik heb nog geen foto's gemaakt ik zal zo even kijken voor een paar leuke kiekjes

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 14:35

Snuitje: ik kwam deze tekst tegen bij iemand van babyboom. Ik moest gelijk aan jou denken.

Soms word een kindje zomaar geboren
Soms komt een kindje precies gepland
Wij mochten hier niet bij horen
Wij hebben er achteraan gerend
Maar intens gelukkig, alle moeite beloond
Dit wonderkindje dat voortaan bij ons woont.

kim: wow ik zie aan de foto's dat er nog veel moet gebeuren in jullie huisje. alles gaat zeker ook nog gestuukt worden?

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 15:15
snuitje

we zijn bezig met verhuizen druk dus, af en toe even piepen op website, die staat wel open, maar kijk maar af en toe even...

Mooi gedichtje zeg ! dat ga ik zeker gebruiken voor sommige aankondigingen te doen...

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 15:23
snuitje

mijn ventje wilt alles al vertellen tegen iedereen zodra hij kloppend hartje gezien heeft, maar dan ben ik amper 7 weken... ik vind dit nu ineens toch veel te vroeg...

ik wil het ook wel zeggen, maar eerlijk gezegd ben ik bang voor reacties dat we het te vroeg zeggen, want zo heb ik al van 5 naasten die reactie gehoord toen iemand anders het snel zei... ik weet wel dat we aan onszelf moeten denken en ik heb ook altijd gezegd: wij gan het snel zeggen, al genoeg moeten zwijgen...

maar nu het zover is denk ik er precies ineens anders over, om volgende redenen:
- die reacties waar ik het net over had
- ik vind het superschattig ons geheimpje, naar elkaar kijken, hij die knipoogt, ik weet wat hij dan denkt, maar niemand anders... hier heb ik zolang naar uitgekeken, ik wil dat nog niet kwijt.
- als we het aan de naasten vertellen, sommigen daarvan kunnen écht niet zwijgen, dus dan moeten we het zelf snel tegen iedereen vertellen, anders dan doen die personen dat en dan zou ik boos zijn...

en ook VOORAL omdat ik het nog niet goed besef dat het zo écht is, we zijn zwanger, het voelt goed, maar toch nog onwerkelijk..ik denk dat ik het nog niet zo besef.

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 15:56

Ik wilde ook wat langer wachten met het vertellen, maar uiteindelijk heb ik toch iedereen al verteld. Ook omdat ik op een gegeven moment zo misselijk was dat ik beter aan iedereen kon vertellen wat er aan de hand was.

En ik kon het ook niet voorstellen dat ik een kleintje in mijn buik had hoor, zelfs bij mijn tweede vond ik dat heel moeilijk. Pas als je het gaat voelen bewegen in je buik is het wat meer werkelijk, maar dan nog blijft het toch onwerkelijk. Zelfs toen ik bijna moest bevallen kon ik het nog niet geloven. Het is ook zo een wonder!

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 15:56

succes met de verhuizing trouwens!!!

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 19:17
Kim 1975

wauw ... jullie waren hier ineens weer vaak hihihi ..

ik ga strakjes even komen kijken en schrijven ... :-)

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:40
snuitje

Kim waar blijf je? je kwam toch nog terug om iets te schrijven

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >