jaaaa hier ben ik al :-) hihihi ..
er is zoveel tussengekomen weeral .. erg he .. En het jammerste nieuws .. onze auto is stuk. Echt raar hoe je gehecht geraakt aan zo'n ding. Voel me bijna opgesloten zonder nu... zit zover van iedereen af zonder auto hihihi .; Ik kan natuurlijk openbaar vervoer nemen maar dat is niet evident met een voiture enz.
Verder ben ik wat aan het inpakken zodat ons veel te kleine appartmentje niet meer zo ... mini mini lijkt. We zullen allebei heel content zijn dat we kunnen verhuizen al is dat nu twee maanden uitgesteld. In Oktober zal het nu zover zijn. Hopelijk komt er dan niets meer tussen hoor... amai .
Nog een vraagje voor jouw snuitje .. en hoe voel je je? voel je al wat in je lijf en leden? Heb je het ondertussen al tegen wat mensen verteld? Ik begrijp wel heel goed dat je nog wat wil wachten hoor! Ik had het idee ook in mijn hoofd maar net als marloes is het uiteindelijk toch sneller dan verwacht dat ik het ben gaan vertellen. Het lijkt zoveel echter als de anderern het ook weten. Als mensen aan je vragen hoe het gaat enz... Ik was denk ik ... een week of zeven acht toen ik het vertelde. Tjah omdat het al twee keer was misgegaan was het afwegen om te vertellen maar .. zo leefde de mensen ook mee naar de data enz .. eens we voorbij onze kritieke fases waren enz .. :-)
vraagje voor marloes... hoe gaat het jou en jullie? wat een mooooooie foto's en een nog mooier babytje dat jullie daar hebben !!! :-) echt superschattig hoor! Vooral die ene waar nikki der haartjes zo recht omhoog staan hihihi. Zij heeft trouwens ook al veel haartjes he .. ons Lilli ook .. dat maakt een kindje toch een beetje anders dan wanneer een baby zo kaal is vind ik. NIet perse mooier ofzo maar toch .. tjah anders hihihi .. schattig toch die punkhaartjes :-)
Je hebt wel een mooi schema'tje daar he... met de voedingen ...
slaapt ze mooi tussendoor of is ze nu al meer en meer wakker? en wanneer krijgt ze badje? smorgens of savonds? Heb je dat zelf een beetje aangeleerd dat ritme of heeft nikki dit zelf gedaan? Moet je haar wakker maken voor de fles om 7u?
Ik ga nog even verdergaan met mijn borstvoeding tot ik zeker drie maanden fulltime gegeven heb. Als ze goed blijft bijkomen is het toch wel de beste oplossing voor ons. Ik heb nog eens gelezen erover enz .. en ik heb nog tijd. Ik wilde nu afbouwen omdat ik met de verhuis zat enz en nu ga ik gewoon proberen af te bouwen tegen dat ik moet gaan werken. Ik zal haar dan enkel smorgens nog voeden en savonds en tussendoor kan zij in de creche of bij papa of bomma gewone flesjes krijgen. Het afkolven enz zie ik niet echt zitten op het werk. Dat is toch een zware klus en met mijn job niet altijd haalbaar om een half uur in de VM en NM te verdwijnen. Ik heb permantietijden en vergaderingen enz dus .. Neen lekker samen met ons meisje smorgens en savonds nog cocoonen en smiddags flesje.. een maandje of een beetje later begint ze daarna dan toch ook met de patatjes enz .. dus .. Dat komt in orde :-) Vanaf half augustus ga ik afbouwen.
ziezo .. dit was het weer even .. momenteel slaapt ze lekker al heeft ze toch enkele moeilijke dagen achter de rug. Ik ga morgen zeker nog eens op zoek naar venkelthee want als ik het niet drink gaat ons meisje beetje moeilijk met haar grote boodschap vind ik !
Oef tis een lang verhaal geworde he hihihi .;
dikke knuffie
kim en lilli
ziezo ..