< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
22/08/2007 @ 11:32
Nele

Online Status Stuur bericht
graag een kindje in 2008
Hallo,

Ik ben Nele en ben 25jaar. Vorig jaar op 24augustus mijn eerste kindje (Hanne) gekregen. een schat van een meid.

Ben eind april gestopt met de pil. heb een maand "on-pilt" als dat al nodig is.
Ik wou al langer beginnen aan een 2de maar mijn gyn. raadde mij aan om 1jaar te proberen wachten omdat ik bij Hanne een keizersnede kreeg .

Wij zijn dus druk bezig (ik heb een zeer onregelmatige cyclus).

Aan iedereen veel geluk en mss positief nieuws binnen enkele dagen.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 10:29
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Emmeke, veel succes, hopelijk snel goed nieuws!

Hanneke, 50 dagen...frustrerend zeg ! Hopelijk heb ik dat niet ! Ik denk niet dat ik elke maand zo lang kan wachten om iets te weten.... Hebt ge dat elke maand zo? of is dit eerste keer zo n lange cyclus?

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 20:09
Hanneke

Bij mij kan het ook alle kanten uit!
Ik had ook een pos ovulatietest nu nog! Vrijdag was normaal mijn nod!
Die is dus een paar weken uitgesteld! Dat komt neer op een cyclus van 50 dagen
Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 19:02
Emmeke

Bloem, blijkbaar weer een redelijk normale cyclus. Klusssen, hoor meid!!!

Bij mij kan het, denk ik, alle kanten uit.

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 18:49
bloem

geetje hier word inderdad goed geklust. had vandaag een positieve ovu test, dus gaan we in ieder geval nog even goed door met klussen!!!

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 09:42
Geetje

Hoi dames,

Het wordt steeds spannender voor iedereen.

@snuitje: Bij mij was het niet negatief overgekomen hoor. Dat bedoelde ik er ook niet mee te zeggen. Ik begreep in het begin ook lang niet alles. Maar gaandeweg kom je steeds meer te weten. Maak je dus maar niet ongerust. Het zou innestelingsbloed kunnen zijn.

@bloem: Flink aan het klussen??? Succes meid!

@hanneke: Bij mijn zoontje voelde ik ook niets. Dus dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Ik voor je.

@emmeke: Dit kunnen inderdaad zwangerschapsverschijnselen zijn. Dat zou super zijn natuurlijk.

@marleen: hopelijk de volgende ronde succes!!

Groetjes Gerda

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 09:26
snuitje

@Emmeke: Zijn volgende 'kwaaltjes' dan normaal?
- nog steeds een bultje boven schaambeen
- vagina ziet wat blauw
Hebt ge geen pijn dan?

@Hanneke: En hoe voel je je? Bijna NOD….

@Marloes: Hopelijk geen griepje he meid . t zou tof zijn als het toch zwangerschapsverschijnselen zijn !
Fijn dat jij denkt dat ik een innestelingsbloeding gehad heb …. Maar ik denk het niet, heb nu al 4 dagen bruinverlies…en dat vind ik toch wel erg vroeg? Moet ik dat niet vlak voor mijn ongi pas hebben?
Voel ook niks abnormaals, dus… ik denk dat ik binnenkort naar ronde 2 zal gaan…

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 09:22
Emmeke

Ik begon nogal sterk te hopen dat het raak zou zijn. Omdat ik me 'anders' voelde. Maar nu is mijn hoop wat minder geworden, want ik heb geen extra verschijnselen.

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 20:46

Emmeke: Ik voel eigenlijk niet veel, behalve dat ik last heb van mijn darmen en een beetje misselijk ben en niet overal trek meer in heb. Maar ik wijt het meer aan een buikgriepje omdat mijn dochter vorige week daar ook ziek van was. Ik hoop natuurlijk wel dat het zwangerschapsverschijnselen zijn Maar ik geloof het niet.

HannekeS: Ik heb ook het idee dat ik geen eiersrpong heb gehad. Ik heb ook geprobeerd te testen. Zonder succes.
We moeten toch een keertje de mei zwangeren maand volzetten met zwangeren, wie weet ben jij wel de eerste!!!!

Snuitje: ik denk ook dat je dan innestelingsbloeding hebt gehad. Klinkt goed!!!

Ik had ergens gelezen dat Acne wel een zwangerschaps teken kan zijn. Ben heel benieuwd Emmeke of je idd zwanger bent. Zou wel erg leuk zijn he?

X Marloes

[Laatst gewijzigd door Marloes - 20/08/2007 @ 20:48] - Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 15:06
Emmeke

Hanneke, ik heb ook geen echte piek gevonden. Mijn temperatuur toont wel een verhoging (dus ei) en dat op het moment van het streepje (niet donker genoeg) op de ovulatietest.

Ik ben hier ook wat minder komen kijken. Dat vind ik eigenlijk niet slecht, want ben er wat te veel mee bezig.

Ik heb een redelijk goed gevoel deze maand. Hoop alleen dat ik dan niet zal ontgoocheld worden. Want lees hier net dat er nog zijn die zich 'zwanger voelden', maar het niet waren. Ik heb de volgende 'kwaaltjes':
- heb meer acné
- nog steeds een bultje boven schaambeen
- één blauwere ader op borst
- gisterenavond ietwat gezwollen tepels, maar niet gevoelig
- vagina ziet wat blauw
- meer wit slijm
Nog even afwachten dus...

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 13:27
HannekeS

Het is heeeel lang geleden dat ik hier nog komen kijken ben! Tzou niet mogen, ik zou moeten volgen. Maar de tijd is altijd zo kort . Maar ik zie dat ik nu vanboven sta! En er staat nog niemand op zwanger???

Marleen, jammer eh! op naar de volgende ronde! We blijven elkaar steunen!

Bloem, hier staan de omhoog eh! Klussen geblazen

Mijn gevoel is niks...
Vorige maand had ik het gevoel dat ik zwanger was, toen was het niks. Nu voel ik absoluut niks! Misschien is dat een beter teken . Maar ik vrees ervoor. Ik heb volgens mij geen eisprong gehad. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt (met mijn PCO verleden) en ik heb geen piek vastgesteld! heel veel testen met een licht streepje. Er is wel 1 dag geweest dat de teststreep donkerder was, maar niet donker genoeg voor een piek! Volgens de makers van de test kan het zijn dat toen mijn ei is gekomen! (het wa ook op de goeie dag)
Dat het maar snel vrijdag is dan! Dan weet ik hopelijk meer! Maar ik voel niks (langs de andere kant dacht ik bij Lotte ook dat het niks was, maar mijn man zei van toch te testen en voila ) We zien wel

Ik ben wel moe'er als anders en heb veel meer witverlies, maar voor de rest .

voor iedereen!

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 12:27
snuitje

@Emmeke: ok... eindelijk snap ik em, THX !!!... en ... nja sorry ! *zucht*

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 12:15
Emmeke

Snuitje, die 1 op je banner wil niet zeggen 1 september, maar de eerste dag van je nieuwe cyclus. Als je op je banner klikt, dan krijg je meer informatie o.a. NOD.

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 12:15
Emmeke

Snuitje, die 1 op je banner wil niet zeggen 1 september, maar de eerste dag van je nieuwe cyclus. Als je op je banner klikt, dan krijg je meer informatie o.a. NOD.

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 10:51
Emmeke

Wat jammer nou Marleen. Met veel moed naar de volgende ronde, meid.

Bloem, het eitje komt eraan. KLUSSSUUUH

Hanneke, Marloes: welk gevoel hebben jullie?

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 10:51
snuitje

Hey allemaal !

Prettig weekend gehad?

@Emmeke: je schrijft dat mijn banner juist loopt als ik uitga van 28dagen cyclus, maar dat mijn NOD dan fout is.
Ik geloof dat ik er nog niet veel van snap , mijn banner gaat idd tot 28, maar is de eerste dag van mijn maandstonden niet mijn NOD? want 1 september staat toch als eerste rode vakje? Hoe kom jij dan aan 27 aug? (omdat je 28 dagen bij 30 juli telt?)

Ik weet ook nog niet of ik een cyclus van 28 dagen ga hebben, eerst even afwachten...

@Geetje: Ah dan ben ik niet de enigste die nog geen ovulatietesten gebruikt . Voor de rest: ik bedoelde ook totaal niet dat dat verkeerd is he! Hopelijk is het niet zo overgekomen.... wilde enkel zeggen dat ik er op die manier nog niet mee bezig ben, en voorlopig even afwacht hoe regelmatig ik ben en of het zonder ook al zou lukken. Zou geweldig zijn !

@Marleen: wat spijtig voor je ! Hopelijk in deze ronde meer geluk !

@bloem: Ik zie net op je banner dat je een engeltje verloren hebt? Wat erg!... ik had het nog niet eerder gezien. Was je al ver? (Nu weet ik ook wat die MK betekent die ik soms lees...)

Ik lees ook vaak dat er velen voelen wanneer eisprong is, symptomen van zwangerschap vertonen...soms dan wel onterecht wat me niet fijn lijkt,... maar ik voel eigenlijk helemaal niks
Dus ben er wel vrij zeker van dat ik toch niet zwanger ben vanaf eerste ronde.
Ik voel niks raars, niks anders dan anders...heb gewoon enkele dingen die ik nog niet snap wat het wil zeggen.
Ben totaal niet op de hoogte van hoe mijn slijmpjes zouden moeten zijn, heb wel vorige week vrijdag zo n beetje bloed in slijm gehad, en ik had ergens eens iets gelezen over innestelingsbloed, maar vind het niet meer terug. Wie weet was het dat wel, indien ik een langere cyclus heb zou het misschien wel kunnen???

Ik voel me wel beetje "vreemd" dat ik er zo weinig van afweet en jullie al zoveel ... maar dat komt nogwel zeker?

Groetjes, en succes aan allen ! Go for it
xxx snuitje

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 21:35

Marleen: Balen meid. Elke keer weer een terleurstelling. Wie weet wat de volgende ronde je brengt.

X Marloes

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 15:18
bloem

hier nog weinig actie. Nog geen vruchtbaar slijm. Het streepje op de ovu test was vandaag wel iets donkerder maar nog niet zoals het moet zijn. Mijn ei moet dus in ieder geval nog komen.

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 11:08
Geetje

Hoi allemaal,

@ Marleen: Jammer dat het niet gelukt is deze keer. Ik denk ook af en toe wat te voelen hoor, maar dat heb ik de afgelopen rondes ook gehad. Dat komt waarschijnlijk omdat we het zo graag willen. Jezou toch zeggen dat ik inmiddels wel moet weten hoe het voelt als ik echt zwanger ben, maar helaas ook mijn lichaam houdt me voor de gek en ook ik trap er telkens weer in.

@ snuitje: Ik gebruik ook geen ovulatietesten o.i.d. Dan wordt het allemaal zo verplicht voor mijn gevoel. Ik vind dat niet prettig. Maar ik kan me ook voorstellen dat anderen er minder onzeker van worden. Dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet uitmaken toch?

Fijn weekend allemaal!

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 10:24
MarleenS

Online Status
Oja even het lijstje aanpassen!!

Wachtkamer:
----------------------------------------------
Hanneke (B),24, 2e kindje, 3e ronde, NOD 24/08
Marloes (NL), 31, 2e kindje, 4e ronde na MK, NOD 25/08
Gerda (NL), 29, 2e kindje, 4e ronde na 2e MK, NOD 26/08
Emmeke (B), 27, 1e kindje, 4e ronde, NOD 27/08