Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/08/2007 @ 20:09 Hanneke | Bij mij kan het ook alle kanten uit! Ik had ook een pos ovulatietest nu nog! Vrijdag was normaal mijn nod!Die is dus een paar weken uitgesteld! Dat komt neer op een cyclus van 50 dagen ![]() |
| 21/08/2007 @ 19:02 Emmeke ![]() | Bloem, blijkbaar weer een redelijk normale cyclus. Klusssen, hoor meid!!! Bij mij kan het, denk ik, alle kanten uit. |
| 21/08/2007 @ 18:49 bloem ![]() | geetje hier word inderdad goed geklust. had vandaag een positieve ovu test, dus gaan we in ieder geval nog even goed door met klussen!!! |
| 21/08/2007 @ 09:22 Emmeke ![]() | Ik begon nogal sterk te hopen dat het raak zou zijn. Omdat ik me 'anders' voelde. Maar nu is mijn hoop wat minder geworden, want ik heb geen extra verschijnselen. |
| 20/08/2007 @ 12:27 snuitje ![]() | @Emmeke: ok... eindelijk snap ik em, THX !!!... en ... nja sorry ! *zucht* |
| 20/08/2007 @ 12:15 Emmeke ![]() | Snuitje, die 1 op je banner wil niet zeggen 1 september, maar de eerste dag van je nieuwe cyclus. Als je op je banner klikt, dan krijg je meer informatie o.a. NOD. |
| 20/08/2007 @ 12:15 Emmeke ![]() | Snuitje, die 1 op je banner wil niet zeggen 1 september, maar de eerste dag van je nieuwe cyclus. Als je op je banner klikt, dan krijg je meer informatie o.a. NOD. |
| 20/08/2007 @ 10:51 Emmeke ![]() | Wat jammer nou Marleen. Met veel moed naar de volgende ronde, meid. Bloem, het eitje komt eraan. KLUSSSUUUH Hanneke, Marloes: welk gevoel hebben jullie? |
19/08/2007 @ 21:35 ![]() | Marleen: Balen meid. Elke keer weer een terleurstelling. Wie weet wat de volgende ronde je brengt. X Marloes |
| 18/08/2007 @ 10:24 MarleenS | Oja even het lijstje aanpassen!! Wachtkamer: ---------------------------------------------- Hanneke (B),24, 2e kindje, 3e ronde, NOD 24/08 Marloes (NL), 31, 2e kindje, 4e ronde na MK, NOD 25/08 Gerda (NL), 29, 2e kindje, 4e ronde na 2e MK, NOD 26/08 Emmeke (B), 27, 1e kindje, 4e ronde, NOD 27/08 Snuitje (B), 22, 1e kindje, 1e ronde, NOD 27/08 Nadia (B),25, 1e kindje, 1 ronde, NOD 02/09 Nessie (B), 24, 2e kindje, 1e ronde, NOD 02/09 Anna (NL), 22, 1e kindje, 5e ronde, NOD 03/09 Bloem (NL, 25, 1e kindje, 2e ronde na MK, NOD 04/09 Op naar de Volgende Ronde: --------------------------------------------- Marleen (NL),21, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13/09 |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
.

Hopelijk heb ik dat niet ! Ik denk niet dat ik elke maand zo lang kan wachten om iets te weten.... Hebt ge dat elke maand zo? of is dit eerste keer zo n lange cyclus? 
. t zou tof zijn als het toch zwangerschapsverschijnselen zijn !
…. Maar ik denk het niet, heb nu al 4 dagen bruinverlies…en dat vind ik toch wel erg vroeg? Moet ik dat niet vlak voor mijn ongi pas hebben?

eindelijk snap ik em, THX !!!... en ... nja sorry ! *zucht*
. Voor de rest: ik bedoelde ook totaal niet dat dat verkeerd is he! Hopelijk is het niet zo overgekomen.... wilde enkel zeggen dat ik er op die manier nog niet mee bezig ben, en voorlopig even afwacht hoe regelmatig ik ben en of het zonder ook al zou lukken. Zou geweldig zijn !
Wat erg!... ik had het nog niet eerder gezien. Was je al ver? (Nu weet ik ook wat die MK betekent die ik soms lees...)