volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 16/11/2007 @ 22:20 | nuvaring Gestopt met nuvaring week en half geleden hopend ook van eerste maand zwanger |
| 22/08/2007 @ 11:14 Isa | Ik denk dat het gewoon per persoon verschilt, of je nu pil of nuvaring gebruikt. Wel leuk om te zien de poll. Ik was meer dan 16 jaar aan de pil, ik stopte en was ronde 2 zwanger. Die nuvaring kan wel minder hormonen bevatten, maar het ligt er toch aan of je lichaam weer snel op niveau zit vandaar voor. Sommige lichamen moeten er weer aan wennen, helaas voor heel veel vrouwen. |
| 14/08/2007 @ 12:35 | Dag iedereen, Bij mij lukt het niet zo goed. Heb een aantal jaren Nuvaring gehad. Gestopt maar zit ondertussen al in mijn 11e ronde. Dus of je nu echt sneller zwanger wordt met Nuvaring??? Ik allezins niet .Groetjes |
| 14/08/2007 @ 12:26 Ariane | Hey Sterre, als jullie graag aan kinderen beginnen over een paar maanden, kun je nu al best foliumzuur innemen. Foliumzuur voorkomt een openruggetje. Anders vraag je even info aan je huisarts. Succes! Groetjes Ariane. |
| 14/08/2007 @ 11:18 Ariane | Hoi Sterre, ik was gestopt met die ring en ben toen nog één keer ongesteld geworden. Ik wilde eigenlijk nog een half jaartje wachten om zwanger te worden, maar in de tweede maand was ik zwanger. Toen mijn vriendin hoorde dat ik zwanger was,zijn ze er ook voor gegaan, dat was meteen raak! Nu zijn we gezellig samen zwanger. Groetjes Ariane. |
| 13/08/2007 @ 13:36 Sterre ![]() | Wat leuk Ariane!! Was je vriendin ook meteen na het stoppen van de nuvaring zwanger? |
| 13/08/2007 @ 13:17 Ariane | Hoi, ik was gestopt met die ring, en direct zwanger. Ook m'n vriendin was de maand daarop zwanger. Ik ben uitegrekend voor 10 februari en m'n vriendin 20 februari!Spannend. Dit is mijn tweede zwangerschap. Voor mijn eerste zwangerschap nam ik de pil en was ik na 6 maanden zwanger(dat is ook snel, maar na die ring was toch een beetje sneller).Groetjes Ariane. |
| 12/08/2007 @ 18:14 | Hallo, momenteel heb ik een nuvaring. Ik hoor veel verhalen, maar wat moet ik precies doen als ik stop met mijn nuvaring? Klopt het dak ik dan 2x ongesteld moet worden vooraleer ik zwanger MAG worden? 1x chemisch na nuvaring en 1x natuurlijk mijn maandstonden krijgen? Ik heb nog geen kinderen, maar het kriebelt wel en ik denk niet dat we nog lang gaan wachten... Alvast bedankt voor jullie tips! |
| 07/08/2007 @ 21:09 Sterre ![]() | Hoi Hilde, Ja laten we het hopen dat het klopt hè!! |
| 07/08/2007 @ 12:05 Sterre ![]() | Nona; gefeliciteerd!! En in de 4e ronde is ook snel! |
| 07/08/2007 @ 09:29 Nona ![]() | Hallo, Ik weet niet exact hoe het zit, maar ik ben in mijn 4e ronde zwanger geraakt. Nog maar pas ontdekt. hihihi. Ik hoop in ieder geval dat het snel voor je gaat. |
| 06/08/2007 @ 19:16 Vera | Hey, Hier ook. 2 kindjes na nuvaring en van alle 2 zwanger in maand 1. Groetjes. |
| 06/08/2007 @ 19:05 Sterre ![]() | Zo coyote!! Dat is snel!! Ik ben heel benieuwd of er nog meer reacties komen; of het bij jou toeval was of niet.. |
volgende pagina >
[Reageer]

sneller zwanger na nuvaring dan na pil??

.