[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/09/2007 @ 16:51 Connie | nou ik heb vijf kids en geen moment spijt en financieel komen ze ook niks te kort als ik jonger was geweest wou ik nog een zesde en er is altijd wel wel wat op financieel gebied en komt altijd wel goed |
| 30/08/2007 @ 17:05 | hoi wij hebben zes kids en dit voelt goed. je omgeving moet je zeker niet ontmoedigen je moet je gevoel volgen , dus zolang je het gevoel hebt van ik wil er nog eentje bij zou ik een sterlisatie uitstellen :) |
| 29/08/2007 @ 11:54 tami | Hoi heb zowat een gelijkaardig gevoel. Ikzelf wilde altijd graag 3 kindjes. Bij de eerste zwangerschap verwachtten wij toen een tweeling (2 meisjes). Het verlangen naar een derde ebde bij mij helemaal niet weg. Na 4 jaar bleek ik toch zwanger te zijn. Het werd een flinke zoon die nu 11 maanden is.Ikzelf zei toen ik zwanger was van onze Jasper dat drie genoeg was, maar nu zit ik met weer die babykriebels.Dacht dat die zouden over gaan, maar dat is niet zo.Want heb ook het gevoel dat onze Jasper steeds alleen zal zijn want de tweelingzusjes zijn zeer gehecht aan elkaar.Wat de kosten betreft zou ik zeggen: onze kinderen zijn meer waard dan geld. Wil hiermee niet zeggen dat we ze geen toekomst willen geven, maar als alles normaal gaat denk ik dat iedere leeftijd gepaard gaat met zijn eigen kosten => baby=pampers,geregeld nieuwe kleertjes(groeien sneller) later=groeien mider vlug en kunnen een aantal seizoenen dezelfde kledij dragen maar dan ook weer komt eens zakgeld. Alles is zoals je het zelf wil.Heb jij tips om mijn man ervan te overtuigen om nog eens voor een vierde te gaan? ![]() |
| 10/08/2007 @ 19:58 Anoniem | ik zou het zeker niet laten doen als je er niet zeker van bent,dat gaat je tegen staan. praat goed met je partner hierover,wie weet sta je nog verteld ervan wat hij wil. misschien heeft hij nog tijd nodig om aan het idee te wennen. de 3de is er nog geen eens dus je kan hier dan nog niet echt over beslissen lijkt mij. wie weet vind je het zelf wel druk genoeg straks met die 3de erbij. kijk het gewoon aan. en finacieel weet ik ook niet, maar denk niet alleen aan hoe je er nu in zit, later word het veel duurder, willen ze allemaal op sport, mooie kleren aan, studeren, brommers,autorijbewijs, openbaarveroer voor school,vakanties, noem maar op. ik weet dit uit ervaring van mijn zus, zij heeft dan 2 kinderen en wist niet toen ze klein waren dat alles in de puberteit zo vreselijk duur zou worden. ik zou alles na de 3de nog eens aankijken.... |
| 08/08/2007 @ 14:41 mirthe | ik ben zwanger van de vierde na de bevalling van de tweede en derde (tweeling) bleven we twijfelen wel of niet nu ze allemaal op school zitten werd het verlangen steeds heftiger en gingen we voor nummer 4 . we moesten alleen een andere auto aan schaffen waar alle kids netjes en veilig in de gordel konden. baby spullen had ik allemaal nog dus met een paar leuke nieuwe dingetjes heb ik de babykamer weer klaar.ik kan je nog niet vertellen of heel veel extra gaat kosten moet nog even een week of 8 wachten .maar ik overzie geen grote problemen ![]() ik zou je wel aanraden met de sterilisatie te wachten omdat je zelf aan schijft nog niet helemaal klaar te zijn met zwanger zijn dat gevoel had ik ook bij mijn vorige zwangerschap terwijl ik nu echt voel van als dit kindje er is vind ik het goed dus ik raad je aan neem geen beslissingen waar je niet 100 % achter staat. een sterilisatie is toch erg definitief .ik wens je een voorspoedige zwangerschap!!! geniet ervan het is zo weer voorbij ![]() sorry wel een beetje lang verhaal geworden ![]() groetjes mirthe |
| 07/08/2007 @ 16:48 ikke | Mijn partner en ik hebben ons derde kindje op komst. We hebben altijd gezegd dat we drie kinderen willen en het was ook goed. De afspraak voor zijn sterilisatie wordt gemaakt direct na de bevalling. Maar nu krabbel ik terug. Ik ben nog helemaal niet klaar met kinderen krijgen. Ik wil er nog één. En ik weet zeker dat het niet is om 'de verslaving van het zwanger zijn'. Ik wil geen drie kinderen, ik wil een even aantal; vier dus. Nu is het probleem dat mijn partner er dus wel helemaal klaar mee is. Denk ik. Plus een vierde brengt natuurlijk ook extra kosten met zich mee. Zijn vier kinderen nou zoveel duurder dan drie? Of scheelt dat weinig? En hoe kan ik dit nog ter sprake brengen bij mijn partner? Ik denk niet dat hij mij dit in dank af gaat nemen. Alvast bedankt. ![]() Ikke. |
[Reageer]

Eigenlijk wil ik er nog één..

. we moesten alleen een andere auto aan schaffen waar alle kids netjes en veilig in de gordel konden. baby spullen had ik allemaal nog dus met een paar leuke nieuwe dingetjes heb ik de babykamer weer klaar.