volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2007 @ 16:06 Monique | Hoi Nicole, Een goede tip, er een maandje niet bij nadenken en alleen maar doen wat je voelt. Wij hadden een maandje vanalles anders aan ons hoofd, overlijden van een vriend, en net in die maand was het raak. Nu 14 weken zwanger. Misschien is het toch waar dat je er maar beter niet te veel mee bezig kunt zijn. Ik geloofde dat nooit zo, maar ja, nu.... Succes deze ronde! Groetjes monique |
| 10/08/2007 @ 16:16 Anna ![]() | Hai nicole! Voeg je anders ook gezellig toe op het lijstje onder joune we waren er al mee begonnen ![]() Xxx Anna |
| 29/08/2007 @ 16:18 Lies ![]() | Hallo allemaal, allemaal duimen komende weken mijn nod is 9-9-07 zou wel iets zijn mooie datum zou ik zeggen..... succes allemaal |
| 03/09/2007 @ 15:13 Lies* | Hoihoi, ik kom er ook maar bij hier. Eigenlijk was ik al zwanger en uitgerekend voor 1 april, maar vorige week is het misgegaan... We waren 10 weken ver en zwanger van de eerste keer 'proberen'. Vorige week zijn zowel mijn man als ik een weekje thuisgebleven om het verdriet wat te verwerken, en dat lukt wel... Ik wil alleen zo graag terug zwanger zijn! Dus doe ik hier maar mee met jullie. Heb er geen idee van het nu zit met mijn cyclus, maar dat zie ik wel. Volgens de gynae kan het 6 weken duren voor ik mijn regels terug heb. Van anderen hoor ik dat ze onmiddelijk terug regelmatig waren, of zelfs onmiddellijk terug zwanger zonder regels tussendoor! Daar ga ik dus voor! ![]() Veel succes allemaal! En hopelijk komen er een aantal positieve testjes aan! Lies* |
| 06/09/2007 @ 10:43 Lieske | Hallo ik heb er maar lieske van gemaakt... Ik moet nog drie dagen wachten...spannend erg vervelend lies, erg veel succes... De rest ook allemaal succes groetjes Lieske |
| 06/09/2007 @ 10:45 Lieske | nu wel met banner? |
| 07/09/2007 @ 13:20 Samantha | hallo meiden, Kom ook gezellig mee kletsen hier. Mijn NOD 18 september. Wij zitten nu in de 4e ronde sinds stoppen met de pil. Ik heb gelukkig sinds stoppen met de pil een mooie cyclus van excact 27 dagen. Ik ben moeder van 2 kinderen van 3.5 en 4.5 jaar. een zoon, oudste, en een dochter. Deze maand zijn de klachten een beetje vaag. Sinds een paar dagen, tintelingen in mijn tepels, vocht verliezen uit tepels, misselijk en overdreven moe. ![]() We moeten maar afwachten tot 18 septemeber, en duimen op een positief resultaat deze maand ![]() We gaan maar Liefs samantha |
| 10/09/2007 @ 09:24 | Hallo Meiden, Mijn NOD is 22 september, ik heb juist mijn klusdagen achter de rug. Ik hoop zo dat dit onze ronde gaat worden... We zijn namelijk al 2,5 jaar bezig, en ik is ongeduldig aan het worden ![]() Ik krijg over 3 weken de sleutel van ons nieuwe huis, en dan zou ik bijna een week overtijd kunnen zijn... dus leuk moment om te testen en de (ook erg ongeduldige) oma's in te lichten met champagne in het nieuwe huis... *zucht*, wishful thinking, I know... Succes allemaal ! Aizella |
volgende pagina >

NOD September 2007, samen aftellen!!

. we zitten nu in de 3e ronde (4e maand, maar vorige maand expres niet voor gegaan)
gezien heb morgenochtend laat ik het weten.

We hebben een paar maanden terug een miskraam gehad.Maar nu gaan we er weer helemaal voor. Ik heb wel zin in snoep en chocola en ben regelmatig misselijk tussendoor. Dat was vorige keer ook zo net voor ik bleek zwanger te zijn...maar durf er niet teveel op te hopen voor je het weet zijn daar toch weer die