< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » uitgerekend april 2008

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
uitgerekend april 2008
22/10/2007 @ 13:40
katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
28 april 2008
Hey allemaal,

bij ons is de datum vastgeprikt op 28 april 2008 maar onze kleine spruit zit qua groei een paar daagjes voor, dus kan het altijd nog een betje vroeger worden.
Hebben onze resultten gekregen van onze vlokkentest en die zijn allemaal positief tot hiertoe; Da's een pak van mijn hart want de laatste 3 weken waren een echte nachtmerrie. We dachten nooit eind april te halen maar nu gaan we ervoor!! Dat het maar rap nieuwjaar is!!

Groeten,

Katrien

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 17:59
friemeltje

Online Status Bekijk profiel
Aan alle nieuwe mensen onder deze topic: gefeliciteerd!

O Weentje, ben zo blij voor je dat de nekplooimeting goed was! Is toch spannend he? Bij mij begint het buikje eindelijk ook al een beetje vorm te krijgen. Vandaag voor het eerst aan mijn lieve zus getoond en ja hoor, ook zij zag het al!
Was wel super lief, eerst in haar handen aan het wrijven en dan vroeg ze: "Mag ik eens voelen?" Leuk dat ze geen koude handen had! HAHA! (Ze heeft dan ook zelf al 2 spruiten van 2,5 en 1,5, dus ze weet nog goed hoe erg die koude handen zijn...

Groetjes, Leen en friemeltje

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 20:26
weentje

dag dames hoe is het hier
bij mij is alles nog goed buikje begint aardig te groeien
5nov mag ik trug naar de gyn voor controlle en nekplooi was goed

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 11:29
jadishaa

Hoi allemaal!

Ik ben zwanger van de 2de. Heb al een zoon van 8jr.

Ik ben uitgerekend voor +/- 10 april 2008. Bij de eerste echo was ik uitgerekend voor 9 april bij de 2de echo 12 april..Dus ik neem een middenweg.

25 okt heb ik de 3rde echo. Eens kijken of ze dan een definitieve datum kunnen geven
Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 12:35
Di'ke

Ik weer.... heb even mijn banner aangepast want ik ben uitgerekend voor 12 april hoor ik juist en moest 7 juli als datum nemen! dus... hiermee gedaan! maar niet voor lopen zeker! haha

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 12:32
Di'ke

Hallo allemaal

Welkom zou ik zeggen... fijn hé dat we uitbreiden!
Hopelijk gaat het goed met iedereen!
Hier heb ik niks laten horen omdat het een zware tijd is geweest. Zondag met hevige bloedingen spoed ingebracht en zeiden ze dat het mijn tweede vruchtzakje was die afkwam. (was dus een tweeling) maar dinsdag opnieuw zo hevige bloedingen en de gyn zag niks. ik toch niet gerust en naar brussel gebeld waar ik ook mijn heel kuren gedaan heb!!Dokter verpoest heeft echo genomen en het was idd het tweede vruchtzakje wat een miskraam heeft gehad. God dank is ons andere perfect in orde tot nu toe. ik was toch vies geschrokken amai, dacht echt het is voorbij voor ons.
Dinsdag moet ik ook gaan voor de nekplooimeting. Ik heb gisteren ook gehoord dat ik niet imuun ben voor toxoplasmose! Dus nu dat weer! ach ja als ik in april een gezond kindje heb ben ik al tevreden!
succes aan iedereen en kom je verhalen zeker vertellen!
xx groeten

Link naar deze reactie
27/09/2007 @ 22:10
weentje

dag meiden

de echo was gewoon weg super alles was super in orde beebje ligt lekker op schema en alles zat er op en eraan
het beweegde lekker heem en weer duwde zich af tegen de buikwand en zwaaide naar ons
ook het hartje hebben we kunne horen en echt al stevig
tranen rolden van me wangen

maandag mag ik weer voor de nekplooimeting
morgen zet ik de echo op me profiel

Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 11:10
debo

Online Status
hoi joyce,

allereerst gefeliciteerd meis.
ik vind het ook leuk in contact komen met jullie.
misschien lijkt msn jullie iets
deboskaartenhoekje@msn.com
liefs debo

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 10:37

Online Status Stuur bericht
hoi, dames

Ik ben Joyce, en ben zwanger van mijn tweede kindje....
Ik ben 25 april uitgerekend maar het kindje heeft een beetje een groei achterstand.
We zouden in juli 2008 gaan trouwen maar dat verzetten we maar een paar maanden, we wilde in april beginnen met zwanger worden en nu ben ik april uitgerekend
Mijn eerste zwangerschap was erg zwaar omdat ik 10 weken met weeen heb gelopen en veel in het zkh heb moeten verblijven.....
Bij deze ben ik juist heel ziek nu in het begin gelukkig heb ik nu antagel gekregen en gaat het redelijk
het probleem is ook een beetje dat ik pas ben geopereerd dus mijn lichaam is een beetje aan het protesteren denk ik...
dinsdag ga ik voor het eerst naar reflexzone therapie ??? op advies van de verloskundige het zou echt een uitkomst moeten zijn voor je zwangerschapskwalen ben benieuwd
Onze dochter lizzy sylvia wordt 28 september 1 jaar !!!
zit dadelijk niet veel leeftijdverschil dus tussen.

ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere die in april hun kindje verwachten ......

Link naar deze reactie
23/09/2007 @ 12:02
weentje

di,ke gefeliciteerd geniet er maar van je hebt wel al veel echos gehad he

sjaan fijn dat je echo goed was

ik mag donderdag eindelijk na me 2echo ben zo blij

Link naar deze reactie
22/09/2007 @ 17:04
sjaan76

Online Status
Ik wil de meiden die een miskraam hebben veel sterkte wensen.. Ik ben zelf weer zwanger na 2 miskramen.
Heb afgelopen maandag een echo gehad en alles was goed. Nu op naar de 10 weken echo. Die word spannend omdat de vorige zwangerschap met 10 weken misging.

groetjes sjaan

Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 13:25
debo

Online Status
hoi di'ke,

gefeliciteerd meis.probeer maar lekker te genieten nu.
maar 'k snap je gevoel hoor.ben zelf nu ook 11 weken zwanger en na 3 miskramen vorige keer is het genieten heeeeel moeilijk geworden.
liefs debo

Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 09:34
Di'ke

hallo, mag ik erbij... mijn naam is Diana en ik ben naar zes lange invitro kuren eindelijk zwanger! Ik heb ondertussen al een vier echo's gehad maar iedere keer weer heb ik de zenuwen om te gaan. Ik durf eigenlijk nog steeds niet te genieten! Wij hebben invitro gedaan met pgd, om mijn huidziekte niet door te geven aan onze baby!

aan iedereen veel geluk gewenst!

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 18:45
Silver

Online Status
Precies volgende week donderdag de eerste echo

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 18:24

Bedankt voor de felicitaties!
Ik ben ongedulig voor mijn eerste bezoek aan de gynecoloog, en dan ook de eerste echo! ik kan pas op 17 okt, voor mij lijkt dat nog een eeuwigheid!

Fieke
Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 12:49
debo

Online Status
fieke gefeliciteerd meis.

hier gaat he tnog steeds goed denk ik.
op 1 oktober weer echo
liefs debo

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 16:01
weentje

fieke gefeliciteerd

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 16:29
Fieke

Nog vergeten: ik wil iedereen ook sterkte toewensen die hier hun miskraam vermeld hebben.

Fieke

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 16:28
Fieke

Dag dames!

ik ben nieuw hier, uitgerekend rond 20 april, moet nog naar de gynecoloog gaan, afspraak 17 okt. Lijkt mij nog een oneindigheid! ik ga vanavond tussentijds nog naar mijn huisdokter, hij had me dat wel aangeraden.
ik voel mij zwanger: grotere en pijnlijker borsten, meer moe, eetgewoontes die veranderd zijn, af en toe misselijk maar dat valt wel mee!
Ik ben alleen nog wat bang dat er iets mis zou zijn omdat je daar zelf geen zicht op hebt, en dat ik zie dat een miskraam toch wel frequent voorkomt.
Ik zal pas gerustgesteld zijn als de gynecoloog zegt dat alles in orde is!

Groetjes, Fieke (28jaar)

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 13:08
debo

Online Status
veel sterkte esther

liefs debo

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]