< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Die hards en we gaan voor 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Die hards en we gaan voor 2008
08/07/2008 @ 13:33
Pegske07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
A-ke , ik duim voor je

Vieke, geniet van je vakantie !!!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:22
vieke

pegske en andere dames,

gaan jullie ook nog op reis of niet meer?

groetjes

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:27
A-ke

Merci Vieke... Ik vind jou ook een hele lieve madam! En dat zeg ik niet omdat dat nu hoort of zo, ik meen het echt. Jullie zijn allemaal lievekes trouwens, en ik vind het echt super dat alle zwangere ladies én de kersverse mama ons zo blijven steunen!!

Hoe gaat het met jullie? Pegske hoe is het met Robine?
Vieke: nog 1 dagje werken en dan vakantie!!! Valiezen al gepakt? Hoe lang gaan jullie?

Bij ons ligt nog niets vast ivm vakantie, maar ik denk wel dat we er een weekje tussenuit zullen gaan. Misschien een last minute naar de zon ofwel met de auto naar het zuiden van Frankrijk of Italië. Met dat weer hier, pff, een mens zou voor minder vertrekken hé...

Groetjes!
A-ke
Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 14:12
vieke

hey hey dames

jaja das een feit, kvind het ook super dat iedereen op dit forum met elkaar contact blijft hebben...
het kan ook anders...
k moet wel toegeven dat ik soms denk van; allee zou ik dat nu wel zeggen? omdat ik weet dat het voor de die hards lastig is om dat te lezen...

A-ke,
spannend bij jullie zeg!!
ik ben bijna nerveus in jullie plaats zeg!
gelijk zou je hebben, nog ff op reis, want zoals je zegt, t weer hier is gewoon om depressief van te worden...

Wij gaan voor twee weekjes weg
valiezen zijn zo goed als gepakt, tis een drukke week geweest...drukker dan andere jaren, t gaat precies allemaal niet zo vlug vooruit als ik zou willen...maar dat hoort erbij he!!

A-ke meid, laat je zeker iets weten morgen?

Sandy,
hoe is het met jullie????

Nique,
alles ok bij jou? nog altijd aan het genieten?

Pegske,
jij ook aan het genieten waarschijnlijk!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 20:20
Nique

Vieke, ik wens je een hele fijne en liefdevolle vakantie! De laatste met zn tweetjes, geniet er maar extra van, dat gaan wij ook doen. Volgend jaar met zn drieetjes, daar kan ik me nu al op verheugen, jij ook?
Als jij terug komt van vakantie dan ga ik weg dus we zullen elkaar weer in augustus spreken...tjee dan ben ik ook al de 3 maanden voorbij

A-ke, ik duim en denk nog steeds aan je. Ik hoop het zoooo voor je!
Net als jullie ben ik heel blij jullie te mogen kennen via dit forum...ik zie jullie allemaal als mijn forumvriendinnetjes

Pegske, hoe gaat het met jou en de kleine meid?

groetjes,
nique

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:56
vieke

morgend dames,

A-ke, hoe gaat het met jou?
Ik kwam eens piepen of jij al iets gepost had...

Nique,
ja, tis dubbel he, lekker genieten van een laatste vakantie met ons tweetjes (we gaan in september nog op weekend om daar echt afscheid van te nemen) en vanaf dan met zn drietjes (kan daar ook neit op wachten)
ja, meid, de tijd gaat vlugger en vlugger vindek...
Genieten jullie ook maar van jullie welverdiende vakantie!

groetjes

[Laatst gewijzigd door vieke - 11/07/2008 @ 09:08] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:19
A-ke

Dag meiden!

Zo lief dat jullie allemaal aan mij denken! Ik heb nog geen nieuws, ze ging het resultaat doorbellen, normaal gezien voor 18u00, maar ik verwacht pas iets in de late namiddag. Ik heb ergens een slecht voorgevoel, hopelijk ben ik verkeerd. Nu ja, ik ga proberen het goed op te pakken, volgende maand een nieuwe kans dan hé. Van zodra ik nieuws heb, laat ik zeker iets weten. Maar Vieke, jouw hoofd moet eigenlijk nu verplicht op vakantie staan, dus vertrek maar en geniet er van meid, we horen mekaar wel als we terug zijn. Héél véél plezier, neem het er maar eens goed van!!!

Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 11:53
vieke

A-kle

mijn hoofd staat helemaal nog niet in vakantie modus, nog vandaag werken en we vertrekken pas rond middernacht (eerst wat proberen slapen)
dus ik kom zeker nog eens kijken vanavond...ben wel heel benieuwd hoor...
ik blijf duimen...jullie verdienen dat zo!!!
ik kom straks nog eens piepen

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 14:56
Pegske07

A-ke ik ...

Vieke, geniet ervan !!!!

Nique voor je het weet zijn je 3 maanden om... en eens die om zijn gaat het echt snel !!!

Hier alles in orde Robine is echt een schatje !!!!

Ik denk aan jullie allemaal !!!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:23
Nique

A-ke, ff spieken of je al iets hebt laten weten. Ik duim heel hard voor je .

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 19:43
A-ke

Dag lieve meiden,

Mijn voorgevoel bleek te kloppen, deze namiddag slecht nieuws gekregen, de bloedtest was negatief... Maar de volgende keer gaat het lukken! Binnen een dag of 14 hebben we alweer een nieuwe kans.

Bedankt voor de steun. Vieke, straks vakantie!! Geniet ervan meid, en aan alle andere meiden: heel fijn weekend!

Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 20:18
Nique

Heee A-ke, wat sneu nou...kom hier dan krijg je hele dikke troostknuf van me Ik weet precies hoe je je voelt, maar geef de moed niet op he, positief blijven...ik denk ook dat je dat bent gezien het feit dat je schrijft dat je al over 14 dagen een cryo terugplaatsing krijgt. Nog ff geduld, maar er komt snel een dag dat je ook kunt roepen dat je zwanger bent
Ik ga weer voor je duimen en als ik terug ben van vakantie in augustus hoop ik goed nieuws te horen!

Groetjes,
nique

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 07:53
Pegske07

A-ke, ook van mij een heeeeeeeele dikke knuffel ...

en inderdaad volgende keer ist wel zover !!! we duimen

Nique ben blij te horen dat alles heel goed verloopt !!!

Vieke, zal aant genieten zijn van haar vakantie... zalig...

Fijne dag allemaal

[Laatst gewijzigd door Pegske07 - 15/07/2008 @ 07:55] - Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 15:34
A-ke

Dank je wel Nique en Pegske! Ja 't gaat wel hoor, we zijn ondertussen al weer een beetje over de ergste ontgoocheling heen. En gelukkig heeft het niet lang geduurd voor de er waren dus volgende week woensdag al op controle, denk dat de terugplaatsing voor eind volgende week zal zijn, dus er zijn al vlug nieuwe kansen. Nu maar hopen dat er eentje goed genoeg is om terug te plaatsen, dat is wel afwachten natuurlijk.

Wanneer vertrek je op vakantie Nique? Naar waar ga je? Begint het buikje al wat te komen?

Pegske hoe lang ben jij nog thuis met Robine?

Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:38
Pegske07

Hey A-ke, in Oktober begin ik terug te werken...

Ik mag er nog ni aan denken dat ik onze kleine meid zal moeten missen ...

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 10:16
A-ke

Hey Pegske,

Ik kan mij dat heel goed voorstellen, ik denk dat het verschrikkelijk moet zijn om je kleintje ineens volle dagen te moeten missen... Maar gelukkig is oktober nog héééééééééééééééél veraf, nog niet aan denken! Gaat ze naar een onthaalmoeder? Hoe gaat het met Robine? Is ze al veel veranderd sinds de geboorte?

Sandy hoe is het met jou, kom je af en toe nog eens kijken? Ik hoop dat alles ok is!
Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:24
Pegske07

Hey A-ke, ja inderdaad is oktober is nog veraf...maar toch het vliegt vooruit want ik ben nu ook al 2 maanden thuis...

Robine is echt een schat van een kindje... 't is echt een lieveke ben tot over men oren verliefd op haar !!!
En ja ze is soms wel lastig natuurlijk, maar dat hoort erbij he, 't is een baby'tje he en ze kan spijtig genoeg nog niet zeggen wat er scheelt...

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zo'n lief klein wondertje mogen verwachten, want 't is echt het beste dat je kan overkomen...

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 23:07
Pegske07

Hey lieve allemaal ,

hoe gaat het met jullie?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 18:53
Pegske07

Waar is iedereen?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:18
vieke

hye hey dames,

Ake,
ik kon niet meer komen kijken den elfde, wat een sneu nieuws nou!!!! Hoe gaat het met jou???

Nique,
meid, wat gaat vooruit he!!
Mooie echos trouwens!!
geniet van je leuke vakantie he!!!

Sandy?
hoe loopt het met jou?

hier alles ok, terug in belgie he....reisje is goed verlopen, superontspannen, t deed deugd...batterijtjes terug opgeladen, want om eerlijk te zijn, ik zat door mijn reserves voor t verlof...
Vandaag mochten we gaan voor een 3d echo...ons kiekien lag niet goed...beentjes zaten voor het hoofdje waardoor je geen mooi zicht kreeg...maar we mogen binnen 5 weken terug gaan, gratis dan nog!!!!
maar we hebben wel een leuke foto gekregen in 2d...en we weten dat ons kiekien een meisje wordt
we zijn ook de geboortelijst gaan leggen, wat een titanenwerk zeg!!

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >