Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2007 @ 20:05 Alexandra | Hoi Grietje Ik las in jou profiel dat jij 30 jaar oud bent. Ik ben 31 jaar oud Ik ben ook op 9 juni gestopt met de pil, wat een toeval.Wij zijn echt gelijk gestopt met de pil, op dezelfde dag. En wij hebben hetzelfde probleem. Omdat ik in Nederland woon duurt het bij mij wat langer voordat ik meer weet of alles goed is. Wat ik nog niet heb verteld is dat ik al een kindje heb.Kwam nog niet echt ter sprake. De eerste keer was ik twee maanden na het stoppen met pe pil zwanger. Wij willen voor de tweede gaan. Alleen deze keer heb ik problemen met die ![]() |
| 10/10/2007 @ 14:31 Alexandra | hoi Grietje Wij willen ook twee kindjes. Daarom vind ik het zo vervelend dat het niet lukt. Wij hebben nog steeds kinderwens. Dus het maakt me niks uit dat ik al een zoontje heb. Ik vind het wel erg dat die nog steeds niet gekomen zijn. Ik heb nu al derde keer vanaf 9 juni bruinverlies. Ik weet niet of ik het als cyclus moet zien. Ik heb in ieder geval geen eisprong. Ik was op het werk als eerste zwanger geworden en als eerste bevallen maar nu zijn alle dames op mijn werk weer zwanger van de tweede en ik nog steeds niet. Wij zijn ook al 30 geworden. Misschien gaat het ook dan niet so snel meer.![]() Groetjes |
| 10/10/2007 @ 20:38 Alexandra | Hoi Hoi Ik weet hoe er alles van. Ik heb ook steeds aan PCOS gedacht. Maar ik heb geen overgewicht ( jij ook niet als ik jou foto zie), geen acne en geen overbeharing. Dat heb jij ook niet altijd als jij PCOS hebt maar de meeste vrouwen met pCOS hebben toch overgewicht of problemen met de huid. Misschien moeten wij gewoon goed ontpillen. Ik lees ook dat het zelfs een jaar kan duren. Ik heb vandaag naast bruinverlies ook wat rood bloed. Het is natuurlijk afwachten of het gaat doorzetten. Het is veel meer dan 32 dagen geleden. Toen ik eindelijk na de gyn mocht ben wat rustiger geworden. En misschien omdat ik minder stress heb krijg ik toch eindelijk mijn menstruatie terug. Mijn huisarts zegt dat het ook door stress kan komen dat jij niet ongesteld wordt. Maar mocht het toch ongesteldheid zijn wil ik toch mijn afspraak met de gyn laten doorgaan. Ik weet niet of het regelmatig wordt en ik kan niet zomaar na de gyn toe. Ik moet dan eerst een verwijsbrief van mijn huisarts hebben. Ik ga eerst afwachten of ik toch goed ongesteld wordt misschien is het morgen al afgelopen. Probeer niet te veel te lezen op het internet daar wordt jij alleen maar bang van. En mocht het zo zijn dat wij toch PCOS hebben dan kunnen zij daar tegenwordig veel aan doen. Ik ben vandaag wat beter gesteld en Ik weet zeker dat het goed komt met ons allebei. Het heeft alleen meer tijd nodig en wie weet misschien zijn wij al heel gauw zwanger.Ik ga voor jou Hebben ze geen vervangende gyn bij wie jij terecht kunt? |
| 11/10/2007 @ 18:55 ALEXANDRA | Hoi Grietje Ik ben ongesteld geworden. Nu afwachten of het regelmatig wordt. Ik denk dat ik moest ontpillen alleen het duurde deze keer heel lang. |
| 11/10/2007 @ 20:26 ALEXANDRA | Ik weet dat het heel moeilijk is om kalm te blijven. Jij hebt dan in het hoofd allerlei vreselijke dingen( ik tenmiste ).Ik denk dan gelijk aan alle mogelijke ziektes, PCOS, vervroegde overgang, onvruchtbaarheid, schildklier enz. Hoogst waarschijnlijk heb ik dat allemaal niet. Ik moet natuurlijk afwachten hoe het verder gaat. Hopelijk wordt ik gewoon regelmatig ongesteld. Misschien is er ook niks aan de hand met jou. Jij hebt natuurlijk heel lang al die hormonale rotzooi gebruikt, misschien moet jij ook gewoon ontpillen, alleen het duurt wat langer. En haaruitval kan ook door stress komen. Wij verliezen meer dan 100 haren op een dag, misschien lijkt het gewoon veel vooral als jij lang haar hebt. Het kan zijn dat het inderdaad combinatie van alles is, huwelijk, werk, stoppen met de pil. Daar krijg je veel stress van ( door stress kunnen mensen ook aankomen en niet alleen afvallen). Misschien komt het gewoon door stress en lang pilgebruik. Ik ga in ieder geval voor jou Ik hoop dat het snel goed komt. En ik hoop dat jij binnenkort ook goed nieuws hebt. |
| 15/10/2007 @ 14:06 ALEXANDRA | Hoi Grietje Hoe gaat het met jou? Heb jij al jou gyn gesproken? |
| 16/10/2007 @ 11:08 ALEXANDRA | Hoi Met mij is alles goed. Ik heb een echte menstruatie gehad, wat langer dan normaal en toch anders dan normaal. Nu afwachten of het regelmatig wordt. Misschien duurt het weer 4 maanden dat weet ik natuurlijk niet en hoe lang mijn cyclus nu is weet ik ook niet dus gewoon klussen en hopen dat er een eisprong plaatsvind. Ik voel me ook beter. Minder stress. Veder geen veranderingen. |
| 19/10/2007 @ 22:27 ALEXANDRA | Hoi Grietje Nog steeds geen nieuws?Nog steeds geen Hier is ook niks nieuws te melden. Mijn zoontje zit onder vlekjes. Het lijkt niet op waterpokken maar zeker weten wij het niet. Ik heb zelf nog geen waterpokken gehad. Ik lees op internet dat het heel gevaarlijk is voor de zwangere vrouw als zij waterpokken krijgt. Nu ben ik bang dat ik misschien zwanger wordt en ergens bij de kinderopvang waterpokken oploop. Vorige keer was ik gewoon gestopt met de pil, niet op internet gekeken en ik maakte me nergens druk over en toen was ik na twee maanden zwanger. Nu heb ik allerlei dingen in mijn hoofd en ik ben steeds bezig in mijn gedachten met zwanger worden. In de week dat ik gestopt was met de pil vertelde mijn collega dat zij ongeveer 7 weken zwanger was. Toen dacht ik het is zo pril en zij is niet bang om te vertellen, zij is inmiddels 25 weken zwanger. Toen dacht ik dat ik ook snel zwanger werd maar nog steeds niet. Eigenlijk heb ik nu pas mijn eerste ronde. De vraag natuurlijk is of er een eisprong gaat plaatsvinden en wanneer.Laat aub weten als jij meer weet.Volgende week komt jou gyn terug van verlof? |
| 20/10/2007 @ 20:02 ALEXANDRA | Hoi Greetje Ik begrijp jou heel goed. De huilbuien ken ik soms ook als ik me niet lekker voel. Hopelijk heeft jou man veel begrip voor jou en kan jou goed steunen. Ik heb op het werk aan niemand verteld. Omdat ik eerder dan mijn collega zwanger was geweest en zij was de tweede keer ook heel snel zwanger geraakt, vraagt iedereen aan mij of ik soms niet zwanger ben.Ik zeg dat ik er nog niet aan toe ben. Ik wil het op het werk niet vertellen maar als jij goed contact hebt met jou collega's dan kan het best, het kan inderdaad opluchting geven. Mijn zoontje heeft minder vlekjes, ze zijn bijnaa verdwenen maar vandaag is hij heel erg verkouden en heeft hooge koorts. Ik ga maandag huisarts even bellen. Het zou een virus kunnen zijn denk ik. Ik heb vandaag pijn in de lies, geen idee wat het is. Hopelijk weet jij volgende week wat meer. Wie weet misschien moet jij toch gewoon ontpillen. Ik ben zeer slank en ik heb ergens gelezen dat bij slankere vrouwen ontpillen wat langer duurt. Hopelijk moest ik ook gewoon ontpillen. Dat weet ik nu nog niet. Ik ga op 29 oktober naar de gyn, dan weet ik het misschien zeker. |
| 22/10/2007 @ 20:19 ALEXANDRA | Hoi Grietje Wat goed zeg. Ik hoop dat jou gyn gelijk heeft en dat jij binnenkort een eisprong krijgt. Dus het wordt klussen.Wij moeten blijven hopen en positief denken , het helpt wel.Ik weet nog steeds niet of ik een eisprong krijg en wanneer. Dus hier nog steeds geen duidelijkheid, dus gewoon klussen.Ik hou mijn cervixslijm in de gaten maar ik zie niet echt een verandering. Met mij is ook alles goed, ik moet nog een weekje wachten. Volgende week maandag naar het ziekenhuis naar de gyn. Mijn zoontje is ook al beter. Waarschijnlijk toch waterpokken gehad alleen en zeer lichte vorm. De kans is er wel dat hij dat weer krijgt. Groetjes en hopelijk snel ![]() |
| 27/10/2007 @ 20:51 ALEXANDRA | Hoi Grietje Ik heb nog steeds niks bijzonders te melden. Ik ga maandag naar de gyn. Ik heb afgelopen week steken in mijn lies, ik weet niet wat het is. Ik lees op andere forum dat er veel vrouwen zijn die zwanger worden met clomid. Beter met clomid zwanger worden dan nooit zwanger worden. Probeer positief te blijven. Ik weet dat het moeilijk is. Stress is ook heel slecht. Ik wacht gewoon maandag af. |
< vorige pagina | volgende pagina >

eind juni gestopt met de pil...